Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @vliegje pff .... Dat lijkt me inderdaad slopend. Hoop zo voor je dat er vlug wat meer rust en slaap komt!
     
  2. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw
    @sjallie
    Wat spannend en leuk! Succes vandaag met jullie IUI

    @Lalalaura
    Idd wat moet dat een rollercoaster zijn voor jullie! Ik duim voor jullie! Hopelijk is het toch raak.

    @vliegje
    Ik hoop dat de verandering van de kamer jullie en Novi meer rust brengen. Ben benieuwd hoe ze erop reageert.
     
  3. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Wooow @sjallie ben zeer benieuwd hoe de poging vandaag was en ik ga zeker duimen, en ook voor jou @Lalalaura. Ik hoop zoooooooo met je mee!

    @vliegje jeetje, lijkt me erg heftig zo zeg. Heel veel succes met het aanpakken van de kamer en hoop dat jullie toch wat kunnen uitrusten... :(

    Wij gaan zo voor de tweede echo, ik ben nu wel zenuwachtiger dan de eerste keer. (Klopt het hartje nog steeds, etc.). Ook heb ik gisteren het 'heuglijke' (not) nieuws gekregen dat mijn contract met twee maanden is verlengd. Dat komt mij dus echt voor geen meter uit aangezien ik eerst tot eind januari zou blijven en ik hoopte voor die tijd nog enigszins mijn buik verborgen te kunnen houden en er wellicht een fatsoenlijke verlenging uit te slepen. Nu is dat dus 1 april geworden (geen grap) en dan sta ik onderhand al flink uit te dijen natuurlijk. Ik kan er de klok wel op gelijk zetten dat daarna mijn contract niet verlengd wordt, aangezien ik dan bijna het grootste deel van de maanden die daarop volgen met verlof zal zijn. Ben dus redelijk in een dipje wat dat betreft nu... :(
     
  4. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    meid ik geef je groot gelijk! en te jong, waarom? tess sliep met 1 jaar en 7 maanden al in een gewoon 1 pers. bed! het kan dus heel goed gaan :).
    hebben jullie al nagedacht over een slaapcoach?
    is misschien hierboven ook al gevraagd maar die reacties heb ik nog niet gelezen.
    snap zo dat je helemaal kapot bent!
    het is waarschijnlijk omdat wij t niet gewend zijn maar wij zijn na 1 gebroken nacht al kapot haha
    tygo is deze week best ziek geweest en dus gebroken nachten. (ik had nachtdienst dus geen last van haha)
    hoop echt dat een bedje uitkomst bied maar ben er toch een beetje bang voor. juist omdat ze dan meer vrijheid krijgt.
    heb je een idee waarom ze zo slecht slaapt?
     
  5. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    damn dat van je werk zou idd echt balen zijn! pff stom dat je niet gewoon 6 maanden verlengd hebt gekregen :(
     
  6. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.713
    3.257
    113
    @vliegje Wat balen dat het slapen nog steeds zo slecht gaat joh! Hoop dat het in het nieuwe bed beter gaat. Papiertje slaapt ook al een paar weken in haar peuterbed en ze vindt dat erg stoer. Weet niet of je al weet hoe je het gaat opmaken, was hier even zoeken, maar ze ligt nu onder een deken met dekbedovertrek (dekbed wordt afgeraden) maar wel nog in een slaapzak (dat wordt ook afgeraden maar anders sliep ze niet lekker want ze kan nog niet de deken over zichzelf heen trekken dus dan kreeg ze het koud).

    @Lalalaura Ik duim nog steeds, laat je hier weten wat de uitkomst is?

    @Flexi Hoe ging de echo? Balen van je werk, lijkt me echt ingewikkeld!

    Inkt is gewoon al 30 weken zwanger, ik vind die 3 van die 30 zo angstaanjagend, gaat zo hard ineens! En als ik dan ook nog het verhaal van vliegje lees, pfoe! Maar heb er ook veel zin in, gewoon omdat ik nieuwsgierig naar haar ben en het zo mooi is dat we straks een gezin zijn met 2 kinderen :) Hier ook onzekerheid met het werk trouwens, hoewel van een andere orde als bij Flexi. Maar hoor vanaf januari bij een andere afdeling, ook met andere leidinggevende terwijl ik nu een heel fijne heb, dus die spanning komt er ook nog even bij...
     
  7. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Echo was heel leuk! Het heeft nu echt beentjes en armpjes en het was lekker druk aan het bewegen. Een heel verschil met de vorige echo, toen viel er nog vrijwel niets uit op te maken behalve het hartje. Het groeit goed, heeft ook al echt een groot voetje in verhouding, haha! Dat was wel heel leuk.

    Ja, qua werk hebben mijn collega's ook tot 1 april verlengd gekregen, het komt omdat we in het nieuwe jaar overgaan op een nieuw systeem en midden in een reorganisatie zitten. Normaal schat ik mijn kansen prima in om verlengd te worden of wellicht zelfs intern overgenomen te worden (zit nu op uitzendbasis al een jaar), maar gezien mijn situatie denk ik dat ze zich nog wel even extra achter de oren zullen krabben. Mijn leidinggevende is echt een zware b*tch zonder empathie, dus daar heb ik echt pech mee. Kijk er ook echt tegenop om het haar te vertellen.

    Lijkt me wat dat betreft dus inderdaad heel spannend om van een fijne leidinggevende naar een andere te gaan @Vulpen. Zeker met kinderen is het gewoon prettig om iemand te hebben die zich in je kan verplaatsen.
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  8. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
    Bij ons ging het goed. Ze vond het wel pijnlijk, maar gelukkig duurde het maar even. De 19e mogen we testen.
    @Lalalaura jij hoort vandaag meer, ik ben zo benieuwd!!
     
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik voel me op dit moment echt zwaar vertieft.
    Plottwist 3. Ben het ZO kots en kotsbeu.

    Liep bij de consulente naar binnen voor t bloedprikformulier....Zegt ze: “ja echt super rot voor jullie dat het nu zo loopt.” Dus ik zo huh? Maar t hcg was toch gestegen?

    Toen schrok ze heel erg en ging in de computer kijken. En ze zei ja, dat klopt... Maar jullie zijn dan toch niet helemaal goed geïnformeerd en ik wil realistisch zijn
    Ze liet de hormoonwaarden zien en mijn oestrogeen is veel te laag. En dat zien ze bijna altijd als het fout gaat.
    Het was 57 en moest minimaal 100 zijn .
    Ze verwacht ook niet dat het op de verkeerde plek zit want dan moeten andere waarden weer hoger zijn...
    Dus moet nu alsnog vanmiddag afwachten, en dan is het 90 procent zeker wachten op een miskraam. Ben echt helemaal kapot nu van al dat ge-ja/nee en geflipper.
    Om 12:00 nog wel ove de uitslagen, maar we weten nu dus al dat het gewoon kut zal zijn.
     
  10. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
    @Lalalaura wow wat heftig. Dit had ik totaal niet verwacht. Ik was echt hoopvol na je laatste update.
     
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ho! Wacht! Ik heb nog meer toe te voegen aan deze ge-wel-dige soap

    TERING. Plottwist 4.0
    Het ziekenhuis was mega verbaasd. Hcg was doorgestegen naar 125
    Oestradiol ook tegen verwachting in omhoog. Nog niet genoeg, maar omhoog. Het blijft fucking spannend, maar ik mag dus hoop houden...
    Het komt er dus plat gezegd op neer dat ik gewoon zwanger ben, maar met een torenhoog risico op een miskraam...
     
  12. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.713
    3.257
    113
    Waaaah wat een soap Laura! Is het nu gewoon afwachten of heb je nog weer een afspraak? We duimen maar door!
     
  13. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dinsdag weer. Mocht eigenlijk maandag al, maar dan heb ik een afspraak met de psych staan, en die heb ik ECHT even nodig nu haha... En die ene dag maakt in deze chaos ook geen hol meer uit.
    Ga morgen mijn felbegeerde clearblue 2-3 weken scoren. En daarna ook geen oploopjes testen ofzo. Dan maak ik mezelf helemaal gek. Ga nu gewoon ontspannen en heel lief zijn voor het embryootje in mijn buik ❤️
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    De achtbaan is gestopt. Maar niet op de manier zoals ik hoopte. Bloedverlies en flink ook. Nu al. Het is klaar. Morgen direct Genk bellen. Oef. Dit was ECHT teveel voor op 1 dag. Ben gesloopt.
     
  15. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.713
    3.257
    113
    Knuffel. Sterkte!
     
  16. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh nee :(
    dit is niet wat ik hoopte :( niemand denk ik maar damn wat veel emoties op 1 dag ja!
    heel veel sterkte
     
  17. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Jeeee Laura, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Wat ontzettend heftig, een hele dikke knuffel. :(
     
  18. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
  19. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Thanx. Moet nu morgen terug voor een echo en bloedprikken. Dan kunnen ze inschatten of mijn lijf het zelf op gaat lossen of dat er nog iets moet gaan gebeuren...
     
  20. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah Laura! Wat balen zeg! Maar je was dus wél zwanger en dat geeft hoop!
    Heel veel sterkte!

    Waarom Novi slecht slaapt vroeg iemand? Het spookt bij ons... Echt. Wij horen en zien dingen. Alsof iemand met z'n slippers over de vloer sloft. Heb al een klein meisje gezien. Dus tja.. ik snap wel waarom ze niet slaapt. Wij zijn er niet bang van maar willen ons niet te open stellen. We zijn er gevoelig voor.
    Dus een nieuw bedje lost het misschien niet op, ze kan er inderdaad uit gaan komen ook. Maar nu ligt ze naast de deur en kijkt ze zo de gang op eventueel, als de deur op een spleetje staat. Straks gaat de deur in de klik en leggen we haar iets anders waarschijnlijk.
    Nog geen slaapcoach geprobeerd maar wil eens kijken voor een huisconsult/reading ofzo. Iets in die trant..
    Je gaat de gekste dingen doen he. En niet iedereen gelooft hierin maar er zijn echt dingen gaande bij ons. We zitten in een nieuwbouwwijk waar een kerkhof ligt ook, dus wellicht speelt dat mee..
     

Deel Deze Pagina