Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    @denanja oké het kan dus écht alle kanten op dan en er is geen touw aan vast te knopen wat nou met wat te maken heeft... en het kotsen zien we vanzelf wel haha

2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Whahahhahaha

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Kanne2015 gecondoleerd trouwens! Super veel sterkte

@sjallie ik duim keihard met je mee!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    klopt. vraag maar aan @Lalalaura t lichaam is 1 groot vraagteken. je gaat opeens op alles letten enz. heel veel mensen zien ook veel aderen op de armen en borsten enz. maar zijn niet zwanger... t kan echt alle kanten op

5. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  6. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Aah echt irritant dus. Mijn vrouw had in het begin de hele tijd het gevoel dat het raak was omdat ze veel misselijk was en honger had en een raar gevoel had, maar ik zei dat het eigenlijk nog niet kon omdat de innesteling niet geweest was. En nu zegt ze al een paar dagen dat ze toch niet zwanger is omdat ze niks voelt, maar ik zeg dan de hele tijd dat je niet per se iets hoeft te voelen en als je wel iets kan gaan voelen dat dit pas vanaf innesteling is. Ik heb haar nu jullie reacties vertelt en nu snapt ze wel dat het gewoon nog alle kanten op kan gaan. Stiekem wist ik dat ook wel een beetje, maar je probeert toch ergens een houvast te vinden. Je staat zo machteloos, want er is niks wat je kan doen om het te helpen of zo. En ik voel me al helemaal machteloos, want fysiek sta ik er helemaal buiten. Ik heb heel veel respect voor iedereen die dit doormaakt en die een langer traject hebben dan gemiddeld.

7. Flexi

Flexi Actief lid

12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Ik heb ook echt vrijwel niks gevoeld. Ben nu bijna 11 weken en voel nog steeds bar weinig, maar ben toch echt zwanger! Ik heb nu wel wat pijnlijke borsten en een soort honger/misselijk gevoel af en toe maar echt misselijk kan ik het niet noemen. Daarnaast af en toe plotseling heel moe. Toen ik aan het wachten had, had ik dit allemaal niet. Is echt pas rond de 6 weken of zo een beetje begonnen.

Edit: het enige dat ik had waardoor ik hoopte dat het raak was (en dat dus ook zo was) was bloeding rondom innesteling. Dit had ik beide pogingen. De eerste keer was het voor mijn gevoel ook raak maar is het vrij snel toch afgestoten, de tweede keer hield de bloeding rond innesteling ook echt wel lang aan (bijna een week) en was het dus raak.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou dacht dat iedereen beter was, vind ik tygo vanmorgen in zn eigen spuug en onder de diarree :( had een druk programma vandaag met oa afzwemmen voor een knuffel. maar gaan maar alleen naar cb voor te wegen en even na te laten kijken. hij is ziek sinds 25 nov. beide. tess klaagde vanmorgen over pijn in dr buik en nog geen 30sec later hele luier vol diarree.
    lang leven kids :(

9. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    We wachten af... ik heb wel ergens enige hoop doordat jij ook al bij poging twee zwanger was... klinkt misschien een beetje bot, maar je hoopt natuurlijk al vanaf poging 1 dat het raak is...

10. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Dat is shit. Letterlijk. Haha sorry, moest even. Beterschap allemaal!

11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Haha ja en je moet het niet vergelijken met ons. Zowel Jody als ik hebben medische issues. Haar eitjes bleken ondoorgankelijk en de mijne groeien niet zonder een shitload hormonen en ik zit tegelijk in een vrij intensief psychisch traject dus ben ook niet helemaal stress-vrij enzo!
    Geef het dus gewoon een eerlijke optimistische kans!!

12. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Ja tuurlijk, ga ik zeker doen! Ik moet zeggen dat ik dit topic en jullie erg fijn vindt! Nu al, haha. Thanks daarvoor!

Lalalaura vindt dit leuk.
  13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik had toeb ook goede hoop weet nog dat vliegje 2x snel zwanger werd. helaas duurde t hier heel lang bij de eerste maar icsi was hier de oplossing. van de 2e meteen zwanger :).
    net bij t cb geweest hij groeit goed mooi op -1lijn met lengte en gewicht.
    zn longen waren helaas niet schoon maar ook (nog) geen longontsteking. als ie weer koorts heeft meteen terug naar de ha. gelukkig in januari weer naar de linderarts, die wilde de herfst/winter even afwachten hoe het ging met zn longetjes. nou slecht dus :( met die ijzige kou toen die week meteen last en komt er dus moeilijk bovenop helaas.

verder zijn kids best leuk haha maar vind dit een erg zware leeftijd. ook omdat we nu tijdelijk bij mn broertje inwonen en dit huis stukken minder kind vriendelijk is dan ons eigen huis was. hij heeft vanmorgen een blender gesloopt :( tess kleurt ineens op de muren en trap... maja ook deze fase gaat voorbij haha

14. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.242
    3.892
    113
    Pfoe lijkt me lastig om ze in toom te houden denanja, zeker omdat ze met dit weer wel veel binnen zullen zitten. Wanneer verhuis je?

Er is toch een donorschapsforum gekomen na eindeloos veel discussie, willen we dit topic daarheen verplaatsen?

Spannend hoor sjallie! Veel geduld gewenst ;)

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    maakt mij niet uit wbt t forum.

idd veel binnen want ze zijn al bevattelijk voor de kou. maja ben er toch even uit geweest nog en dat ging goed. smiddags naar het cb. groeit goed. wel een vochtige hoest zoals ze t zelf zei, oppassen dat ie geen koorts krijgt want hij zit tegen een longontsteking aan :(. verder vanmorgen nog steeds diarree 2x alweer dat mannetje hij werd ook krijsend wakker om half 6 (normaal half 8) van de buikkrampjes.
    t zit hier dus even allemaal niet mee kwa ziek zijn en t is nog niet een winter. maja komen we wel weer bovenop.

we krijgen 23ste januari de sleutel en verhuizen week later. mn broertje gaat in jan. nog weekje op vakantie dus hebben we dan t rijk alleen. gaat best goed moet ik zeggen. bleek later ook dat de blender op de grond stond omdat ie kapot was whawha een geluk bij een ongeluk.

even ego want mn trein is op zn bestemming haha

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    We hadden het er toch over dat het lichaam 1 groot vraagteken is laatst?! Nou ik doe er dus een grote WTF???!!!??? Bovenop!!

Moest vanmorgen bloedprikken of hcg weer 0 was.....Hcg is dus niet gezakt maar gestegen, maar niet genoeg om iets goeds te zijn Nu bijna zeker toch buitenbaarmoederlijk spraken ze uit. Maandag 8 uur een echo. Dan waarschijnlijk dinsdag methotrexaat erin om af te breken. 3 maanden niet zwanger raken...Bij veel pijn direct naar EHBO.

17. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    WTF Laura, dit is gewoon echt een grote soap ja. Maar alle gekheid op een stokje, wat heftig voor jullie...

18. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Dus jullie zijn aan het aftellen?

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    beetje wel ja.
    ofja eerst maar de feestdagen :).
    wel leuk om alles opnieuw in te richting. zijn druk met de tuin te plannen want die gaat helemaal op de schop. en de kinder kamers inrichtinf enz. helemaal leuk.

nou onze dochter is vandaag gevallen bij de gastouder. hard. toch maar naar de hap gegeaan, hersenschuddig. wekadvies. slaapt normaal nooit smiddags maar nu dus 2.5uur geslapen nadat mn moeder dr ophaalde. zo sneu

20. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Mijn vrouw kreeg afgelopen vrijdag (10dpo) wat afscheiding, dus ik had lichte hoop dat dit misschien wel eens de innesteling kon zijn. Gisteren had ze ook nog bloedverlies (vrijdag was het bruinig, gisteren echt rood). Ze had ook wat lichte krampjes. Vandaag (12dpo) toch getest, maar ze had nog steeds bloedverlies en lijkt meer en meer op menstruatie. De test was ook negatief, dus ik neem aan dat deze mislukt is. Wel wat vreemd dat haar menstruatie zo vroeg is gekomen en zo licht begon, dat heeft ze normaal namelijk nooit. Maar goed, we gaan weer op naar de volgende. Ovulatie is de afgelopen twee keer iedere keer een week later dan normaal, dus ik verwacht eerste week van januari ergens de volgende iui

Deel Deze Pagina