Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hai meiden,

    We hebben alles al geprobeerd. Op een matrasje naast haar gaan liggen. Tussenin ook een keer maar dan slapen we helemaal niet. Ze heeft sinds begin dit jaar een peuterbedje, het bedje is gelijk ook verzet. Nu staat het in een andere hoek dan waar haar ledikantje stond.
    Ze heeft ook 2 weken in een campingbed naast ons bed geslapen als ze in de nacht kwam.

    Sinds van het weekend doen we het anders. Ben lichtelijk ingestort zaterdagnacht toen ze al vanaf 21.30 aan het krijsen was en onze visite maar naar huis ging omdat we continu naar boven lopen.

    Voorheen gingen we naar haar, pakten haar, susten haar in slaap. Of bleven naast haar zitten tot ze sliep en sloopten de kamer uit wat niet hielp want ze had het direct door als we weg waren. Uiteindelijk viel ze van vermoeidheid wel in slaap.

    Maar we hebben ons huis laten zuiveren dus vorige week. Toen sliep ze 2 nachten door. Sinds van het weekend 3 nachten k*t geweest. Nu huilde ze anders. Haar gekrijs was niet angstig meer maar meer aandacht. Denk ik.
    Of we wennen eraan haha. Ze krijst echt. Zo hard dat het zeer doet aan onze oren terwijl ze 2 kamers verderop ligt.

    Sinds zondagavond dus een andere aanpak. 20.00u naar bed. Bij huilen even heen, kus, knuffel, niks zeggen en weer gaan. Om de zoveel minuten. Niet geklokt, puur op gevoel gedaan. Ik moest 4x terug. Toen viel ze in slaap rond 20.30u. Wakker om 21.15u. Zelfde gedaan. Sliep weer rond 21.45u. Wakker om 22.30u. Weer heen en weer lopen. Sliep om 23.15u en sliep daarna door.
    Maandagavond en dinsdagavond sliep ze plots door.
    Vannacht was ze weer op dreef, maar korter. Reva gilde in een droom. Ze werd er wakker van en heeft van 00.30u-1.30u liggen krijsen. Steeds terug. 1.30 viel ze in slaap. Maar ik lag zelf dit keer laat op bed (00.00) door mijn werk wat ik thuis nog af moest maken en sliep zelf dus ook pas na 1.30u. 5.30u weer de wekker.
    Maar we hebben nu het idee dat we wellicht iets hebben doorbroken.
    Ik geef het nog 2 weken en anders trek ik boos aan de bel bij de huisarts. Ik ben natuurlijk wel eens gegaan en dan zeggen ze dat alles goed is en goed klinkt, bla bla. Ze heeft geen buikpijn of oorpijn of keelpijn of rare luiers of iets dergelijks. Dus iets medisch sluiten we eigenlijk wel uit. Ze is verder ook vrolijk en vol energie dus het kan ook een bepaald ritme zijn wat erin sluipt...

    Reva wordt zaterdag alweer 4 en gaat maandag naar school. Zo spannend. Novi volgende week donderdag 2 jaar.

    Veertjuh, alweer 8,5 maand joh!

    Vulpen, de laatste loodjes dan?

    Laura, succes, ik duim voor jullie!
     
  2. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    De verjaardagen van de meisjes was geweldig :)
    Heel leuk zaaltje gehuurd, enorm verwend!
    DSC_0698-kopiëren.jpg DSC_0702-kopiëren.jpg
     
  3. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Goed blazen :)
    DSC_0751-kopiëren.jpg DSC_0753-kopiëren.jpg
     
  4. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
    Hier een update: wij hebben vandaag iui poging 3 gehad en beginnen vanavond met utro, 2 keer 2 bolletjes per dag. Het aftellen kan weer beginnen...
     
    Killy88 en aicirtap vinden dit leuk.
  5. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Mijn vrouw had ook de utro bolletjes alleen 3x Per dag.
    Maar hier brak het meestal er gewoon doorheen. Heeft hierna een gel gehad dit hielp wel goed.

    Succes met de wachtweken. Ik duim voor jullie.


    Hier vandaag een speciale dag.
    Vandaag 5 jaar getrouwd en de kleine heeft haar eerste zwemdiploma gehaald.


    Xxx
     
    Vulpen en Flexi vinden dit leuk.
  6. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.704
    3.251
    113
    Paperclipje is inmiddels geboren en het gaat goed! Papiertje is helemaal verliefd :)
     
    denanja, Kanne2015, sjallie en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Oooooo gefeliciteerd!!!!!
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  8. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Gefeliciteerd xxx
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  9. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan?
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  10. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes Sjallie!
    En Veertjuh, wat cool van dat diploma!
     
    sjallie vindt dit leuk.
  11. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Even spammen nog hoor!
    Ook een overzichtje van de afgelopen jaren ☺️ 7EC41AD2-FC74-429B-942A-0F7F4826C3F2.jpeg F660899A-53D7-4F46-AE83-64ED0C926F21.jpeg 4F085BFD-BB8F-4A74-B97F-26833451874E.jpeg C90EF1B7-5BAB-4024-A989-5EDB5949298B.jpeg
     
  12. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.395
    6.936
    113
    Vrouw
    @Vulpen Zag net je berichtje op het andere forum en dacht; huhhh is de tweede er al? En ja dus! Gefeliciteerd zeg, ook voor je vrouw en de oudste :) Geniet van de komende periode!
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  13. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
    Vulpen vindt dit leuk.
  14. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd vulpen en inkt! Wat leuk! Veel geluk met zijn vieren.
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  15. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    owww ik lees t nu pas!
    gefeliciteerd @Inkt en @Vulpen geniet!!.

    las ook iemand een meisje, @Flexi geloof ik. leuk leuk! mijn vrouw moest ook wennen aan een meisje krijgen maar dat was snel gedaan. ze vind t super leuk nu! t is ook echt een meisje meisje die helemaal weg is vab elsa en anna hahaha loopt t liefst de hele dag in dr prinsessen jurk.
    daarbij hebben we ook een echte jongen die gek is van autos haha dat was ook zn eerste woordje.

    verder is t hier druk geweest met de verhuizing maar we wonen inmiddels heerlijk in ons nieuwe huis :).

    @vliegje wat een verhaal zeg van dat slapen. snap echt dat jullie er helemaal doorheen zitten! hoe gaat t inmiddels?

    @sjallie mislukt weer lees ik :( balen zeg. al nieuwe rietjes besteld?

    @Lalalaura hoe gaat t met jullie poging?

    sorry als ik iemand vergeet
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  16. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @denanja super fijn dat het huis zo goed bevalt!

    Hier inmiddels weer op het wachtbankje voor poging 8. Wel eentje met 3 follikels!!
     
    Flexi, denanja, Vulpen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw
    Succes @Lalalaura , ik hoop zo dat het bij jullie nu ook mag lukken!
     
  18. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.704
    3.251
    113
    Bedankt voor de felicitaties! Het gaat hier wel goed, Papiertje was ziek maar nu gelukkig aan de beterende hand :)

    Wat vervelend Kanne, die klaplong! Hopelijk herstelt ze gauw.

    Leuk dat je verhuisd bent denanja, veel geluk gewenst!

    En voor Laura maar weer duimen dus... Spannend!
     
  19. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    @denanja Fijn dat het nieuwe huis zo bevalt! Klopt, wij krijgen inderdaad een meisje. Inmiddels al wel aan het idee gewend hoor en heel blij, ik heb zelfs al iets roze gekocht - moet niet gekker worden! :roflmao:

    @Kanne2015 Jeetje, het zit jullie niet mee zo! Heel veel sterkte, jullie komen er vast uit zo samen.

    @Lalalaura heel veel succes weer deze ronde!

    Wij zijn gisteren naar de negenmaandenbeurs geweest, viel mij eigenlijk reuze mee met de hysterie. Misschien kwam het doordat ik me goed had voorbereid waar ik voor wilde kijken. We hebben ons niet helemaal gek geshopt maar wel een knoop doorgehakt qua kinderwagen en maxi cosi. Daarnaast nog een draagzak gescoord met leuke korting, en wat kleine spulletjes, toch wel heel leuk zo.

    Nu dus 21 weken, dus ongeveer op de helft. Begin nu al wel echt uit te kijken naar mijn verlof en de geboorte. Kamertje is bijna klaar, we hebben er zin in.
     
    denanja, Vulpen en Veertjuh vinden dit leuk.
  20. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw

Deel Deze Pagina