Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dat zijn inderdaad fijne vooruitzichten!!! Leuk!! Pink in Keulen... Have fun
     
    sjallie vindt dit leuk.
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier drama. Alweer. Iedere keer als ik denk dat ik echt he-le-maal op ben, beland ik weer in een nieuwe dimensie van kutheid.

    Na 5 dagen 150 eh menopur had ik al te veel follikels, maar niets groeide nog door. Moest ophogen, in de hoop dat er iets door zou groeien. 2 dagen erbij 175 gespoten... nog niets groter dan 10 mm... Maar, de hoeveelheid follikels was wel verdubbeld. Als in: 20+ aan beide! kanten.
    Overstimulatie is bij mij onvermijdelijk, dus dat wisten ze al... Maar dit is wel erg overdreven. Nog 3 dagen 225 eh (vanavond is dag 3) Morgen terug. Is er dan nog niets groter dan 10, wordt de hele poging afgeblazen...
     
  3. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    meen je niet!!!
    doe je tussendoor aub wel rustig aan! overstiumulatie is zo gevaarlijk!
    hoop dat er iig iets is doorgegroeit :( al moet ik zeggen heb ik er een beetje een hard hoofd in als ik dit zo lees en je geschiedenis. maaaar hoop natuurlijk dat je zo met goed nieuws komt!
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha... Dingen gaan echt nooit normaal. Maar nu dan weer positief. Dokter was echt helemaal blij. De extra boost hormonen hebben ervoor gezorgd dat een paar eitjes zijn doorgegroeid en een boel kleine zijn achtergebleven. Nu 7 links en 4 rechts die wel zijn doorgegroeid. Dat betekent niet alleen een (meer dan) acceptabel aantal, maar ook dat er opeens waarschijnlijk weer een verse terugplaatsingen in het vooruitzicht zal zijn!
    Vanavond en morgen nog doorspuiten met 225. Maandag terug. Dan woensdag punctie!
     
    Flexi, denanja en Vulpen vinden dit leuk.
  5. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.692
    3.234
    113
    @Flexi Hoe gaat het daar?
     
  6. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
    @Lalalaura woensdag weet je meer dus?

    Wij hebben vandaag poging 6 gehad, ons laatste rietje zit er nu in. De eerste 4 pogingen (en de 'oefencyclus' daarvoor) had vrouwlief iedere keer zo'n drie weken tussen eerste dag menstruatie en ovulatie zitten. Vorige keer al iets minder en nu spot on 'gewoon' 14 dagen. We hadden dan ook niet verwacht vandaag weer in het ziekenhuis te zitten. Maarrr... het zit er in, vanavond weer starten met utro en nog een afspraak voor acupunctuur. Het wachten kan weer beginnen.
     
    denanja vindt dit leuk.
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Vandaag controle gehad... Ze willen de follikels toch nog meer door laten groeien, ze zijn nog wat te klein... Dus woensdag punctie gaat hem niet meer worden. links 20-19-14,5 en rechts 8 stuks tussen de 14 en 16.
    Nog 1 avond spuiten, morgenvroeg terug. Dan hoor ik of de punctie donderdag of vrijdag zal plaatsvinden....
     
  8. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    sjallie vindt dit leuk.
  9. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw
    Hoe is het ermee afgelopen? Kon een punctie plaatsvinden
    Klinkt weer heel pittig...
     
  10. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw
    Ja hé!

    Jeetje spannend! Gelukkig dat jullie snel terecht konden en het hartje hebben gezien kloppen, wat bijzonder moet dat zijn. Nu al laatste echo gehad in de kliniek ?
     
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Haha pff... Het ging weer niet vanzelf! Maar de punctie is doorgegaan!
    10 follikels aangeprikt. 8 rijpe eicellen. 3 bevruchtingen. Nu als een malle duimen dat daar iets van overblijft! Maandag terug. Dan hoor ik/hoop ik dat er iets is doorgedeeld.
     
    Flexi en Vulpen vinden dit leuk.
  12. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw
    Wauw, dat klinkt toch mooi :) ik duim voor je.
     
  13. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Ja we hebben inmiddels de laatste echo gehad. Dat zag er ook goed uit. Over een ruime week de termijnecho. Als dat allemaal goed is dan gaan we echt genieten. Voor mij is dat nog de laatste hobbel die we moeten nemen.
     
    Flexi en Vulpen vinden dit leuk.
  14. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Haaaaai ben ik weer! Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten, lag enigszins voor pampus de afgelopen week. Uiteraard naar aanleiding van iets heel moois: de kleine meid is geboren! Bijna precies op tijd, net na middernacht dus een dagje later dan uitgerekend op 5 juli.:D

    Bevalling was redelijk snel maar heftig in de laatste fase, maar alles gaat goed. Ben nu lekker een beetje bijgekomen van de kraamweek en de nachten zijn goed te doen. Borst lukte helaas voor geen meter dus we zijn al over op fles en nu best wel zoekende naar hoe we haar genoeg te drinken geven omdat ze steeds in slaap valt op de helft van de voeding en met geen mogelijkheid meer wakker te krijgen is...
     
    sjallie, denanja, Kanne2015 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.692
    3.234
    113
    Gefeliciteerd!!!
     
    Flexi vindt dit leuk.
  16. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine meisje samen!
     
    Flexi vindt dit leuk.
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Super gefeliciteerd @Flexi
     
    Flexi vindt dit leuk.
  18. Kanne2015

    Kanne2015 Lid

    14 nov 2018
    33
    14
    8
    Vrouw
    Wat mooi! Van harte gefeliciteerd ❤️
     
    Flexi vindt dit leuk.
  19. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Flexi gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
     
    Flexi vindt dit leuk.
  20. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    gefeliciteerd @Flexi !! lekker genieten met jullie gezinnetje! jammer dat de borst niet lukte maar ook met de fles worden kids groot ;) (hier ook slevhte ervaring met de borst ;) hoop dat ze snel beter drinkt!
     
    Flexi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina