super lief berichtje trouwens @Stier86. gelukkig hebben we mn ouders dichtbij wonen en veel vrienden boden al aan tess op te vangen. ze us vanmorgen even naar mn ouders gegaan en verder us anja thuis geweest of ik en vanavond heeft mn moeder even bij ons thuis gezeten toen tess in bed lag zodat mn vrouw tygo nog even kon zien en mij kon wegbrengen.
@vliegje ja mocht ik nu zwanger zijn en blijven dan zou ik op precies dezelfde datum als bij Sara uitgerekend zijn en zit er 3 jaar tussen... Wat een nare berichten allemaal meis! Heel veel sterkte met je opa en paps! Hoe was je kappersbezoek en vandaag bij de kapper? @denanja hoe gaat t nu met Tygo en Tess? @Veertjuh hoe gaat t bij jullie? T is bijna 01/11!!
@denanja Fijn dat jullie voldoende mensen hebben om op terug te vallen. Is Tess ook al weer wat beter? @vliegje wat een nare berichten. Moeilijk voor jullie. Pas een beetje op jezelf he. @hier gisteren met zwager en schoonzus en hun kinderen naar de dierentuin geweest. Vanmorgen sliep madame ondanks de wintertijd tot 9 uur (10 uur oude tijd!). Nog nooit mee gemaakt! Vanmorgen heerlijk naar het bos geweest. M heeft een fascinatie voor blaadjes dus dook er steeds in, haha! Verder slaat ze veel op het moment. We proberen haar maar uit te leggen dat slaan niet fijn is en dat ze beter kan aaien.
Tygo is weer thuis hij doet het goed. hij kan weer huilen word soms zelf wakker voor voeding. vanacht 4.5u geslapen en daarna 3u . het voordeel van flesvoeding is dat we de voedingen kunnen verdelen snachts dus voel me echt goed haha tess geen koorts meer gelukkig. wel nog verkouden en damn wat is ze vanmorgen al vervelend!! komt door.mij ben ik bang, heb gisteravond vergeten haar een piama aan te doen!! erg he! ze werd om 6u wakker ik denk dat ze t koud had en tygo hoorde. maja bij ons in bed gelegd maar ging niet slapen dus zit nu alweer 1.5u beneden met dr op de bank. ze wilt niet eten en zeurt haha maja maar optijd naar bed zo weer rond 10/11u. vanmiddag willen we tygo weer gaan wegen op het cb. en bedanken dat ze zo goed gereageert hebben. zijn hun echt dankbaar. ze hebben ook erg meegeleefd. @Stier86 wat lekker dat ze zo lang sliep zeg! hoe gaat het nu met oevrdag slapen? enig idee waar t slaan vandaan komt?
@denanja wat fijn dat hij weer thuis is! Hopelijk kunnen jullie dit nu snel achter jullie laten. En ja, dat is het voordeel van flesvoeding. Wij knipten de nacht altijd op in 2 delen zodat we in ieder geval allebei wat slaap kregen (M was na de voeding vaak nog een uur wakker). Arme Tess, helemaal onderkoeld haha. Hoop dat ze na haar slaapje straks wat beter in haar vel zit dan. Ben benieuwd wat er uit het wegen komt vanmiddag Dat slaan is denk ik een manier om haar emoties te uiten. Ze doet het namelijk ook als ze heel blij of druk is. Zodra ze slaat zegt ze zelf heel hard AU en schudt met haar hoofd. Ze weet dus inmiddels wel dat het pijn doet. Nu er nog even mee stoppen, haha. Het slapen overdag gaat nu goed gelukkig! Ze slaap meestal 1.5 uur en wordt daarna uitgerust wakker. Dus we zijn bij!
@denanja oh wat fijn meis weer lekker thuis met elkaar! Tja door alle drukte vergeet je weleens wat haha...ff geen pyjama aan...ben benieuwd wat t wegen opleverd vanmiddag! @Stier86 ahg de fase van het slaan...die kennen we ook. Krabben en bijten hadden we daarvoor, ergens nog driftaanvallen tussendoor en nu zitten we in de fase dat we met dingen gaan smijten als ze boos is. Ik pak niets op, dat mag ze zelf doen zodat ze zelf ervaart wat de consequentie van haar gedrag is. Gooien = zelf opruimen! Moet zeggen dat dat prima werkt! @hier Sara is weer helemaal de oude en behalve een snotneus niet benauwd, geen waterpokken en geen buikgriep meer! Hallejuja! Ze zit nu ook in de fase dat ze smiddags sjaggie wakker word. Er hoeft maar 1 ding niet te gaan zoals zij bedacht had en ze begint te huilen. Vervolgens gaat ze de emotie benoemen (best knap) en zegt dan "ik ben boos". Oke lieverd jij bent boos maar waarom ben je boos dan? Sara: "nee, ik wil eerst huilen" hhahah...dan moet je van binnen stiekem lachen...
Haartjes zijn weer mooi Verder helemaal teut na een druk weekend. Gister de kids gehaald, thuis spullen afgegooid van het logeren en door naar de Efteling. Pas om 19.00 thuis. Toen kids nog eten. Novi lag er pas 20.00u in (21.00 oude tijd! pfff) en Reva 21.15! Veel te laat maar ja, moet een keer kunnen haha. Maar ben echt gesloopt. Vanavond gaan we vroeg naar bed denk ik. Jullie meidengedrag is herkenbaar. Reva heeft niet geslagen en gebeten, maar dat 'ik moet eerst huilen' is heel herkenbaar. Dat wordt nu minder, die driftbuien, maar nu heeft ze andere dingen. Weglopen enzo. Heeeel vervelend met een baby in de draagzak en niet zo hard kunnen rennen daardoor.. Fijn dat Tygo thuis is Denanja! Hoop dat jullie nu een stijgende lijn blijven zien en hij een grote sterke jongen mag worden Dreamy, hoe voel jij je??
@Dreamygirl Ja het is bijna 1/11 vinden het zo spannend. Hebben er echt veel zin in. Hoe gaan bij jullie de wachtweken? Xxx
@vliegje owh weglopen is ook niet fijn pfff... haha echt zegt Reva dat ook? Ik moet eerst huilen haha... Hoe het met mij gaat? Hier durf ik t wel te zeggen..meiden ik denk weer dat ik zwanger ben Heb wederom steken in mn baarmoeder, soms hele venijnige, vlagen van misselijkheid, rommelende darmen (veel poepen) en menstruatiegevoel in onderbuik en onderrug...en nat gevoel van onder...klinkt weer absurd mss maar ja van de 6 eerdere pogingen had ik het 4x bij t rechte end...ff afwachten of mn borsten eerdaags ook gaan groeien want dan weet ik t bijna zeker...
Die dames van jullie zijn ook pittige tantes @Dreamygirl en @vliegje! Weglopen is zo irritant pfff. Mijn collega heeft 2 zoons die maar 1.5 jaar schelen. Ging ze met ze de deur uit, rende de ene naar links en de andere naar rechts. Ze heeft wel eens staan huilen midden op straat, haha. @Veertjuh wat voor afspraak hebben jullie ookalweer, de termijnecho? Spannend en leuk tegelijk! Willen jullie tzt trouwens weten of het een jongen of meisje is? @Dreamygirl dat zou zo fijn zijn! Hopelijk klopt het gevoel. Wanneer mag je testen?
@Stier86 Ja we hebben 1 november de termijnen echo om 17:00. Ik moet eerst nog werken en gesprek na me werk dus dan daarna snel naar huis en naar verloskundige voor de echo. En ja we willen weten wat het word. Nouja ik wilde het graag weten mijn vrouw niet eigenlijk maar omdat ik graag wil vind ze het prima om te weten wat het word. Dan kan je toch gerichter shoppen voor kleertjes en voor kinderkamer. @Dreamygirl Wanneer mag je testen? Hopelijk klopt je gevoel. Xxx
Nou meiden het duurt nog ff hoor voordat we mogen testen Woensdag 08/11 officieel... Morgen zijn we dus precies een week verder...
@Veertjuh hoe was de echo?! @hier een week na de iui en heb de hele dag al menstruatiekrampjes in mn onderbuik pff...straalt helemaal door naar mn bovenbenen...dit heb ik nooit behalve de keren dat ik zwanger was...afijn al zou zich nu iets nestelen kan t altijd nog mis gaan komende week natuurlijk...voor nu klinkt en voelt t positief! Vond dit ook bij vroege zwangerschapsverschijnselen: Pijn in je onderbuik Je kunt ongeveer een week na je eisprong last krijgen van krampen in je onderbuik. Ze lijken op menstruatiekrampen. Al vrij snel na de innesteling van de bevruchte eicel kun je hier last van krijgen. Herkennen andere meiden dit van toen jullie zwanger waren?
@Dreamygirl Ja heel bijzonder. We moesten bijna huilen met de echo en het hartje horen. Was al erg bewegelijk en de verloskundige zei van het stelt nu al mijn echo skills op de proef. Heel bewegelijk met benen en armen en met hoofdje steeds draaien haha. Xxx
@Dreamygirl: Sterkte met wachten! Lijkt me erg lastig als je zoveel voelt (en het ook al vaak bij het rechte eind hebt gehad). Ik duim voor een positief resultaat! @Veertjuh: Wat fijn dat de termijnecho goed was! En dan dat geluid van het hartje <3 Papiertje is gewoon bijna 1 jaar. Het voelt heel vreemd, waar is dat jaar gebleven? Ben met mijn gedachten veel bij wat er allemaal is gebeurd. Voel zoveel liefde voor haar!
O mooi Veertjuh!! Dreamy, wat spannend zeg! Ik herken het hoor, was heel snel misselijk en had last van mijn buik, goed kunnen poepen, waterige afscheiding Dus ik heb hoop voor je! Ja niet normaal he Inkt. Gaat echt zo snel! Novi alweer bijna 9 maanden. Waar blijft de tijd.
@Inkt wat gaat t snel hè?! Die liefde voel ik ook en kan je nagaan als je kind alweer ruim 2 jaar is haha... Willen jullie eigenlijk nog een tweede kindje? @Veertjuh wanneer is de uitgerekende datum? Willen jullie weten wat het gaat worden? @vliegje jij had dus t zelfde als mij! Ik heb 24/07 die gevoelige, zeurende gevoeligheid in mn baarmoeder!! Mn borsten zijn weer vol en groter en gevoeliger...het kan gewoon niet anders dan dat er een innesteling heeft plaatsgevonden en iets er aan t groeien is!! Ik durf te bijna niet te zeggen maar ach hier kan het en weet t gewoon zeker...zo niet dan word ik mega voor de gek gehouden!
@Dreamygirl. Wij zijn 20 mei uitgerekend en ja we willen weten wat het word. Nouja vooral ik wil dat weten hehe.