Thanks *gloeit van trots * Morgen mijn vrije dag. Dan ga ik weer lekker vliegtuigjes kijken met ons dotje denk ik. Volgende week mag ik vast oefenen met een vrije dag op dinsdag. Over 3 weken gaat mijn vrije woensdag veranderen in de dinsdag. O en over 3 weken naar de arts! Schiet al op
jaah pff die belde laat zeg maar gelukkig met goed nieuws. waardes zijn gezakt dus ze mag lekker thuis blijven! jeuuj. we gaan nu boodschappen doen voor t eerst met zn 3tjes en thnx mini monkey. heb er weer 2 toegevoegd
ja joh ik ben niet van het stil zitten. maar doe niet teveel tillen en door mm knieen gaan is ook niet fijn heb ik net gemerkt haha. meteen even lekker een ijsje gegeten. moet idd wel oppasse sat ik niet TE veel doe dus doe vanavond verder niks. ennuh dankje vind ons meisje ook goed gelukt haha zie wel al wat ze van de donor heeft. lange vingers en grote voeten haha die heb ik namelijk niet. en dr neusje is ook van de donor. dr lippen en kin van mij ofja eigenlijk van mn vader haha
Mooie foto's Denanja en Vliegje!! Mooie meisjes bedoel ik eigenlijk Wat betreft achternaam; mijn vrouw heeft mijn naam aangenomen dus dat heeft geen gevolgen bij het aangeven bij het stadhuis. Mijn vrouw is vandaag en vannacht bij haar ouders dus dit is waarschijnlijk voorlopig de laatste keer dat ik 's avonds echt het huis voor mezelf heb 😱 Zo'n gek idee!
stier wat ik begrijp van vliegje heeft het voor jullie dan juist wel gevolgen bij t aangeven want ze krijgt se meisjes naam van je vrouw... dus niet jou naam dan. veel plezier vanavond haha geniet ervan
owww wacht stier ik heb me vergist.... je vrouw is natuurlijk zwanger haha dom dom bij jullie is t idd dan net zo als bij ons
hahaha sorry... las je onderschrift nog een keer en toen realiseerde ik t me haha. mn vrouw vind dat trouwens echt een mooie zin en zo waar!
@ denanja - wat een mooi lief poppetje heb je! Daar wil je de hele dag wel mee knuffelen. Die zin is inderdaad mooi. Ik heb dat ooit ook tegen een vriendin gezegd die mee mama is en zoekende was naar haar plaats. Ik ga 10 mei starten met ivf. Zó spannend!
Denanja!!!!! Je bent gewoon al bevallen! gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje! Smelt!!!!! En wat fijn dat ze lekker thuis mag blijven. Wat is ze vroeg gekomen die kleine boef! Ik was even opgeslokt door een interne verhuizing hier thuis. Lizzie krijgt een grotere kamer, de werkkamer gaat naar zolder en Lizzie haar kamer wordt (hopelijk tijdelijk) logeerkamer. Alles moet behangen en geverfd. Dus heeel veel werk We hebben wel weer geïnsemineerd deze maand, zit nu op 3 dpo. Dus maar weer afwachten!
haha dankje evira! ze is idd met 37+6 geboren totaal onverwachts haha maja ze wilde eruit blijkbaar. ze doet het verder super goed. word weer spannende 2 weken voor jullie dus.. wij duimen iig! en succes met de interne verhuizing haha patricia bijna 10 mei! was mijn uitgerekende datum. mooie datum dus om je ivf te beginnen. je hopelijk succesvolle ivf!
Stier, ik dacht ook, o jee die achternaam gaat niet goed! Maar inderdaad, je vrouw draagt/bevalt en jij geeft het kindje aan dus het kindje krijgt jouw naam. Alles picobello geregeld dus hihi. Evira, spannend weer voor jullie! Weer 2 slopende weken dus. Vandaag vrije dag en morgen extra dag vrij. Zalig. Vanochtend lekker vliegtuigjes gaan kijken en morgen gaan we ook weer en picknicken. Zo leuk! En dan is de week bijna alweer om hoop ik en nog dichterbij de afspraak. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt volgende week. Als mijn app gelijk heeft zit ik met de afspraak in het zkh al op dag 14. Maar ik denk dat ik mijn ei vroeger heb gehad deze maand (app denkt dag 21 maar ik denk dag 18 of 19 ofzo). In dit geval zitten we met de afspraak in het ziekenhuis al op dag 16 ofzo. Wie weet zien ze dan een eitje en kunnen we die week al geinsemineerd worden! Zo'n gek idee dat ik eind deze maand hoogstwaarschijnlijk een IUI heb weer. Heel spannend!
Goedemiddag dames.. boh die 2 weken gaan maar niet voorbij. Wat is dit voor een psycho bankje waar ik op zit? Ik word er gek van.. ik lijk van alles te voelen maar dat kan helemaal niet. Mn lichaam (of mijn geest) houdt me constant voor de gek. Ineens moet ik overal om huilen... ik ruik alles om me heen.. ik werk als verzorgende in de thuiszorg en de lichaamsgeuren ed lijken zo enorm aanwezig te zijn. Maar goed, ik bedenk maar steeds dat dit 1 grote mind fuck is en het onmogelijk is dat ik dit zo ervaar.. Hoe is t met de rest van de wachters?
Hoe lang zit je nu al op het wachtbankje? Het kan wel hoor. Mijn kenmerken begonnen ook al na een week. Ik geloofde t ook niet, tot mn test positief was. Ff geduld nog, komt goed. 😉