Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Onze mooie grote hal met daarachter de voordeur waar we binnenkwamen.

2. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    En de hond hadden ze zelfs netjes gemaakt en de rozenblaadjes bleven steeds in zijn sik hangen 😜

3. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hey chill,

Wat super lief en leuk zeg :)

Xxx

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat mooi Chilll!
    Lol om de rozenblaadjes bij de hond 😂

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wouw! Een aanzoek uit het boekje!
    Ik had ook meteen "ja" gezegd :D
    Gefeliciteerd!

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh die hond super schattig!!
    klinkt idd echt mooi en romantisch!!

7. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Was zeker mooi inderdaad :D
    Even een update mbt nog steeds uitblijvende menstruatie van vriendin: Ze moest vandaag voor de zekerheid wel bloedprikken om een zwangerschap 100% uit te sluiten. En dan krijgt ze volgende week een echo om te kijken waar haar baarmoeder mee bezig is, tenzij de menstruatie in de tussentijd doorbreekt.

Hoe was jullie kerst dames? Kunnen jullie ook geen eten meer zien? :D

En vliegje & Dreamy, hoe is het met de zieke kindjes? Zijn ze al wat opgeknapt?

Veertjuh, hoe gaat het met wachten? Fijn dat jullie deze keer zo snel voor inseminatie konden!

8. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hey chill,

Onze kerst was gezellig,
    Ouders en schoonmoeder te eten gehad eerste erste dag en 2de kerst dag lekker met zijn tweeën geweest.

En ja inderdaad fijn dat we snel weer voor inseminatie konden. Tot nu toe gaat wachten goed. De eerste week is nooit een probleem, de 2de week duurt altijd zo lang haha.

En bij Julie nog steeds de menstruatie niet opgang dat is wel vervelend.
    Ben benieuwd wanneer hij opgang komt, en als dat niet zo is wat de oorzaak is.
    Succes.

Xxx

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    meidennn zijn sommige in het umc in behnadeling? en ligt daar ook sperma??? er zijn daar fouten gemaakt in het icsi lab.... sperma verwisseld. t zal je maar gebeuren!

10. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Super romantisch Chilll! Zo zijn wij niet haha.

Woow ik las het ja over UMC hoewel het voor ons erg zou zijn als je zelf gekozen of gematchte donor niet gebruikt is, lijkt het me helemaal verschrikkelijk als je wegens medische redenen als hetero koppel daar terecht komt en je niet het zaad van je eigen man maar dat van een ander geinjecteerd hebt gekregen! 😲

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Narcisje oh leuk!! Dat word zo'n gaaf moment als je elkaar dan voor t eerst ziet!!! Mijn vrouw en ik hebben onze kleding laten maken omdat mijn vrouw niet in een jurk wilde. We wisten dus van elkaar wat we zouden dragen maar zagen elkaar naar 4mnd voor t eerst met onze haren en make up, kortom in vol ornaat en dat was alsnog geweldig!!

Chill ah wat een prachtaanzoek!! Heerlijk!!

12. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Chilll! Wat gaaf 😍

Nog fijne feestdagen iedereen... Beter laat dan nooit hé 🙈

Wij zijn vandaag wezen shoppen, we zouden een verjaardagscadeau kopen voor schoonmoeder en rondkijken voor beebje. Uiteindelijk geen cadeautje gekocht maar wel een stapel kleren voor de kleine meid haha 😂

Bijgevoegde bestanden:

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik las het ook van het UMC, jeetje wat erg. Voor ons als lebische koppels misschien inderdaad minder erg dan een heterostel. Vreselijk hoor. Maar nog niet alles is zeker toch?

Reva is wat opgeknapt, vandaag wel zonder eten naar bed gegaan. Wel de fles, die krijgt ze nog steeds (soms met wat voeding erbij, als ze bv ziek is geweest, anders gewoon warme melk). Ze vertikte het te eten. Eet al de hele week niet en dan krijgt ze wel wat vla of een cracker of soep. Maar ze eet ook boterhammen bijna niet. Ze eet hooguit een halve cracker op een dag. Een stukje fruit. Knijpfruitje. En that's it. Vanavond was ik het zat. Ze vertikte het weer warm te eten maar wilde wel vla. Dus gezegd dat ze warm kan eten en anders niet. Ze vond het ook totaal geen probleem en is met alleen de fles naar bed gegaan.. Voel me wel echt klote, maar ze is zooooo'n slechte eter! Ik blijf geen soep maken met een soepstengel. Dat is ook geen voeding voor iedere dag. Brood eet ze ook al niet. Dus hopelijk morgen een betere dag...

En we hebben een andere auto gekocht vandaag! Beetje onverwachts, we keken al wel maanden een beetje rond maar wilde echt bij mijn eigen garage blijven. Kom ik al 15 jaar bijna. Die vertrouw ik als enige gewoon.
    Nu zagen we een Kia Ceed. Wel veel km's maar altijd goed onderhouden. 2 jaar jonger dan wel weer als mijn huidige Suzuki Ignis. Dianta gaan kijken vanmiddag in daglicht want ik moest gewoon werken en de rest van de week kunnen we ook niet samen en nu was er nog een aanbieding met gratis rijklaar maken.
    Vanavond proefrit gemaakt. Echt eng zo'n langere auto! Maar hij rijdt heel goed, heel ruim. Past een duowagen prima in haha. Dus besloten het te doen. Maandag gaan we hem halen.
    In mijn Ignis kan ook wel veel, maar een duowagen en 2 kids werd toch even wat passen en meten. Dus we hopen dat we er goed aan hebben gedaan.

Zit nu trouwens weer op kantoor... nog uurtje overwerken, pfff. Ben doodop maar ja.
    Zit ik met 33 weken volle weken te maken van 40 uur soms ofzo. Maar goed, het hoort er nog even bij.

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Chill! Wat een leuk aanzoek zeg! Zo romantisch :) Mijn vrouw heeft dat ook zo gedaan toen ik eens thuis kwam. Hele trap stond vol kaarsjes en blaadjes. Briefje op bed. Zo lief! En jullie hondje, zo schattig! :)
    Wat spannend van die bloedtest, wanneer heeft ze de uitslag?

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Supercute Kash!
    Hier wordt de doos met babyspulletjes ook al voller 😂

16. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Jezus wat een ongelofelijk slechte fout van het UMC. Inderdaad, nog niks is zeker. Maar het zal je als stel maar overkomen dat je er achterkomt dat je kind niet van jou blijkt te zijn of dat de man wel een kind heeft maar bij een andere vrouw, biologisch gezien dan. Hopelijk valt het inderdaad mee.

vliegje, van gewoon laten eten wat de pot schaft is nog niemand slechter geworden hoor. Je kan haar inderdaad niet haar hele leven soep blijven geven. Mooie auto wel zo'n kia! Uitslag van de bloedtest hoopten ze voor het weekend te hebben, maar kon ook zomaar volgende week pas worden. Ik dacht dat ze voor zwangerschap de uitslag vaak de volgende dag al zouden hebben?

Wat een leuke kleertjes Kash!

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    chill dat is gek. vaak hebben ze.smiddags zelfs al uitslag van een bloedtest voor zwangerschap.

kash wat een super leuke kleertjes!!!

vliegje lijkt me heel lastig een moeilijk etent kindje maar denk dat je het heel goed gedaan hebt hoor! je kan idd niet de hele tijd apart blijven koken.

18. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.887
    8.517
    113
    Vrouw
    Ik was vroeger ook heel moeilijk met eten en mn moeder heeft toen vaak apart gekookt met het gevolg dat ik nu een beetje verpest ben ;) ik lust veel minder dan anderen en ik vind dat echt zonde...

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier tzelfde als bij narcisje. Al probeer ik zelf wel nieuwe dingen of nieuwe bereidingswijzen... zal strax met n kleine ook moeten. Wil hem/haar niet verpesten 😂

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Het is denk ik wel waar dat je grotendeels zelf makkelijke of moeilijke eters maakt.
    Nu heb ik kinderen die goed eten, dus ik heb misschien wel makkelijk praten... Maar hier eten ze echt met zo ongeveer alles mee...
    Soms kook ik speciaal voor ze, bijvoorbeeld als ik een pittig wokgerecht voor mij en Lieve maak... Maar verder gewoon eten wat de pot schaft.

Deel Deze Pagina