Vliegje Wat vreselijk naar dat je vader weer zo achteruit gaat meis en dat jullie t eigenlijk bijna niet aan kunnen op het werk. Snap dat je je verantwoordelijk voelt zeker gezien t feit dat t een familiebedrijf is maar anderzijds moet je ook echt aan jezelf denken! Gelukkig nog 8 diensten in t nieuwe jaar en dan verdiend en broodnodig verlof! Beterschap trouwens, ik zat ook gelijk aan een voorhoofdsholteontsteking te denken. Kim ik zou de echo en je contract afwachten en het dan vertellen. Eerst zekerheid want de zus van een vriendin van mij kreeg mooi geen vast contract nadat ze verteld had zwanger te zijn. Dus kan me zo voorstellen dat ze anders ook de boel niet gaan ophogen. Wanneer is je echo ook alweer? Narsisje wat geweldig dat jullie naar de huisarts gaan voor de doorverwijzing! Dat is al zo leuk dat jullie deze stap gaan nemen! Vonden wij wel iig zeker omdat het gewoon spannend en leuk is ja! Kash niet laten ontmoedigen door het verhaal van Reva qua Rapley methode hoor (zoals Vliegje zelf ook al zegt). Wij hebben met Sara ook Rapley gedaan icm met potjes indien we niet konden koken en at al snel met de pot mee s avonds. Dat ze laatst niet wilde eten dat is echt af en toe even een fase en soms ligt het aan tandjes die doorkomen oid. Je hebt trouwens verschillende soorten potjes, 6+,8+ t/m 15+. Doordat wij Rapley gaven zijn wij direct 15+ potjes gaan geven zodat je t meest de Rapleymethode benaderd, namelijk stukjes i.p.v. puree! Dus als je kind 10 mnd is kan je gewoon een 15+ pot geven (is ook al best fijngemaakt hoor) alleen zal je iets minder geven, alhoewel Sara alles opvrat haha... Vanavond heeft mevrouw weer heerlijk gegeten. Gebakken aardappels, snijbonen en kipschnitzel Chill yes de menstruatie is doorgebroken! Advies vraag je, wat wij toen gedaan hadden was de menstruatie afwachten en na die menstruatie weer ovulatietesten gaan gebruiken en deze ronde weer van start. Echter, mijn eisprong kwam toen een week later dan normaal en die ronde mislukte. Geen idee of ermee te maken heeft gehad maar stel wij zouden voor een 2e gaan dan zou ik niet meer na de 1e menstruatie na de MK starten maar nog 1 ronde afwachten. Dit omdat onze rietjes gewoon mega duur zijn. Geen idee hoe dat bij jullie zit? Shelina welkom! Wij hadden precies t zelfde! Welke test ik ook gebruikte ik zag amper een streepje! Ik heb toen de meest gevoelige testen van Sensitive gebruikt en daarmee werkte te super! Ik heb deze ook aangeraden bij Kim van dit forum en voor zover ik weet werken ze bij haar ook goed (die is zwanger inmiddels )! Succes! Chill en Vliegje thnx voor te reageren vwb het lopen van Sara. Tja, onze meid slaat de tafel en de bank gewoon over en wilt hup gewoon mee aan onze handen haha...t zal allemaal wel goed zijn. Ze gaat nu ook in ene kruipen haha...terwijl ze dat dus nooit gedaan heeft en een bilschuiver is. Ook zie ik dat ze soms vanuit zit hup met 1 been wilt gaan opstaan. Dat lukt uiteraard nog niet maar nog ff en ze staat op en wandelt joh haha.... Wat zijn jullie plannen morgen met de jaarwisseling? Wij hebben bij de bakker een bestelling uitstaan voor heerlijke appelflappen en oliebollen en gaan heerlijk saampjes op de bank hangen, (vr)eten en tv kijken
mooie foto dreamy!! wij hebben hetzelfde idee voor morgen haha heb vandaag al lekkere dingetjes gehaald dus morgen bank hangen en ook (vr)eten haha. hebben een hondje ook dus hoop dat ie niet te bang is. shelina welkom. ik heb ook altijd de sensitest extra gevoelig gehad en werkte voor mij heel goed. narcisje wat leuk dat jullie de afspraak gemaakt hebben!!!
Bij mij deden die sensitest dingen ook niet veel, zelfs de gevoelige niet. De kruidvat testen daarentegen werkten super! Vliegje heeft me niet ontmoedigd hoor Ik ben gewoon een schijterd, en wil het wel graag proberen, maar ben hartstikke bang dat mijn kind stikt. De jongste is ooit in een stukje kip gestikt, hij liep blauw aan. Erg traumatisch. Ik ben van mening dat Rapley het beste is om te doen, klinkt ook logisch dat je kind eerst leert kauwen en daarna eten. Je kan ook niet leren zwemmen zonder spetteren zeg maar Ben gewoon bang haha Morgen middag gaan we bij mijn schoonouders op visite en 's avonds de oliebollen en beignets opvreten die ik besteld heb. 's Avonds vuurwerk afsteken met de jongste, de oudste heeft straf omdat ik hem gisteren om 12 uur s' nachts heb betrapt terwijl hij aan het gamen was. Foei kind. Als het weer een beetje rustig is buiten, i.vm de hond, gaan we nog ff naar onze beste vriendin, gelukkig nieuwjaar wensen enzo. Hopelijk liggen we rond 03:00 in bed Dus als ik jullie niet meer spreek, alvast een goed uiteinde en een gelukkig nieuwjaar!! 🥂🎊 🎉
Hey dreamygirl, Onze plannen voor oud en nieuw zijn: Schoonmoeder op visite En ik werken tot 23:00 dus dan gauw naar huis toe haha dan ben ik rond half 12 thuis al het mee zit . Wij hoeven niks te kopen meer van oliebollen of appelflappen. Bak altijd samen met mijn vader dus heb er genoeg zowel appelflappen als oliebollen Zie foto's hehe Xxx
@Shelina: inderdaad, bij mij werkte clearblue en action tests ook niet. Daarna de extra gevoelige van sensitest geprobeerd en werkte goed. Tussendoor per ongeluk de gewone van sensitest besteld, werkte niet goed. Toen weer extra gevoelige en werkte weer perfect. Ik moet zeggen dat dit bij mij wel in combi met dubbele dosis Clomid was. Maar ik raad dus de extra gevoelige tests van Sensitest aan. Online te bestellen en nog vrij goedkoop ook. @Dreamy:Ja, ik wacht sowieso mn volgende echo en mn contract af zei ik al eerder. 😉 Echo is as. dinsdag, 03-01-'17. Ik denk dat ik via de familieapp mn familie wel inlicht na volgende echo (mits alles er goed uitziet), maar ze zeg niets op fb te zeggen ivm mn werk. Btw, mooie foto hoor! 😍 @Vliegje: Jeetje, wat heftig allemaal. Ik snap dat je je druk maakt, maar eigenlijk zou dat nu niet moeten. Je hebt wel wat anders aan je hoofd! En dan ook nog zo ziek. Je moet echt naar de dokter hoor! @narcisje: wauw, wat leuk dat jullie de doorverwijzing gaan halen. Spannend ook! Ik snap wel dat t voor je vriendin nog moeilijk is, maar ze heeft idd nog de tijd om aan t idee te wennen. Komt wel goed 😉 Ik heb nog geen plannen voor oudjaarsdag. Sowieso is mijn hondje als de dood voor knallen. Dus hij is sowieso bij mij. Misschien gaan we wel naar mn nicht, die zit waarsch. ook alleen. Ik zie wel. Nieuwjaarsdag 12.00-19.00 werken... Tja, nix aan te doen. Ik wens jullie sowieso een mooie jaarwisseling en een geweldig 2017! Dat al jullie dromen en wensen maar uit mogen komen! 😊
@Plannen met oud en nieuw: ook iets met (vr)eten en tv kijken. Heerlijk gewoon lekker met ons gezinnetje. Niets bijzonders, gewoon lekker kneuterig op de bank. Heb er gewoon zin in. We maken de kinderen rond half twaalf wakker (voorgaande jaren laten slapen) en gaan dan voor het raam vuurwerk kijken. We zijn net verhuist dus ik weet niet hoe het hier in de buurt gesteld is met het vuurwerk, maar tot nu toe is het erg rustig. Ergens wel een gelukje. We zijn sinds eerste kerstdag één van onze katten kwijt. Onze zestien jarige poes is de deur uit geflipt. Sindsdien hebben we haar niet meer gezien
He Chybou, wat naar van jullie poes Plannen voor vandaag zijn: eerst de hond ophalen bij schoonouders, die was uit logeren omdat we gister de hele dag weg waren en laat thuis. Boodschappen en oliebollen halen en vanavond bij vrienden afgesproken en daar zullen we waarschijnlijk spelletjes doen/gewoon kletsen of misschien singstarren Iedereen bedankt voor jullie advies mbt de volgende poging. We zijn er nog steeds niet helemaal uit. Maar we hebben nog een week of 2 om te beslissen. Fijne jaarwisseling iedereen en een mooi 2017 gewenst allemaal!
Hoofdpijn is nu iets minder als gister. Lig nu ook ff op bed. Reva ligt er ook op maar slaapt nog niet. Straks visite, zusje van mijn vrouw en haar man komen de avond hier doorbrengen. En we hebben hoop lekkers in huis. Dreamy, mooie foto! En inderdaad, rapley is eng maar denk dat wij het wel gecombineerd gaan doen de vlg keer. Dus alsnog rapley maar ook potjes/geprakt denk ik. O voor de nieuweling, kan even niet terugscrollen voor je naam, vraag inderdaad om follikelmetingen. Hebben wij ook gehad. Chybou, wat erg van jullie kat. Geen idee waar ze kan zijn? Voor iedereen een fijne jaarwisseling!! Hopen op een prachtig jaar voor iedereen!
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ Het inchecken van vlucht ✈️2017 is aangekondigd. Uw tussenlandingen zijn: geluk, gezondheid, liefde en vriendschap. De vlucht duurt 12 maanden. Na landing gelieve om 24u je naar gate 31 te begeven. Goede reis 🌎,fijne jaarwisseling en alvast een gelukkig en vruchtbaar Nieuwjaar gewenst! Liefs van de familie globetrotter ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Happy newyear! Wat een leuk berichtje Dreamy hihi. Reva heeft vuurwerk meegekeken, die werd wakker dus samen gekeken.
Sara heeft hier vanaf 19.15 - 08.45 geslapen en niet wakker geworden door het vuurwerk! Terwijl de oorlog echt was uitgebroken hier mijn god wat een achterlijke harde illegale knallen! Vreselijk!! Afijn, wij om 22.30 gaan slapen, waren t zat en voor t geval sara zich vroeg zou melden lekker gaan pitten. Nu onderweg naar t strand om een frisse neus te halen en een draagzak uit te proberen. Een draagzak voor op onze rug die je kan dragen tijdens langere wandelingen! Benieuwd hoe ze t vind en hoe t voor ons is! Tis iig lekker rustig op de weg!
Goedemorgen! En een gelukkig, gezond en vruchtbaar nieuwjaar gewenst voor iedereen! Was Reva niet bang voor het vuurwerk vliegje? En fijn dat Sara er lekker doorheen heeft geslapen Dreamy. Veel plezier vandaag op het strand! Ik zag onze plannen gistermiddag in de soep vallen. We waren even in de jumbo en mijn vriendin kreeg opeens aura's gevolgd door migraine, heeft ze wel vaker. Maar goed, sterke pijnstiller erin en op bed gaan liggen. Toen ze wakker werd ging het al een heel stuk beter dus we zijn gewoon naar de vrienden gegaan. Hondje was natuurlijk mee. Hij heeft zich keurig gedragen, totdat we na 12 uur even naar buiten gingen om vuurwerk te kijken. Hij heeft daar in huis lekker de boel ondergescheten. Net op een plekje waar vloerbedekking lag terwijl door de rest van dat huis laminaat ligt. Maar al met al wel een gezellige avond gehad, en dat is het belangrijkste
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat ieders wensen maar mogen uitkomen. Wij lagen al om 22u op bed. Vrouw moest om 7.00 weer werken. Zij en M hebben lekker door het geknal heengeslapen, ik heb tot half 2 wakker gelegen haha. M was om half 7 alweer wakker dus heb een kort nachtje gehad. Ben allang blij dat zij er niet wakker van werd. En vandaag gelukkig geen dingen gepland dus lekker rustig aan. Fijne dag!
Gelukkig 2017 gewenst allemaal, dat er maar veel mooie dingen weer mogen gebeuren! Wij hebben het rustig aan gedaan, gewoon met z'n drietjes. Ons Papiertje heeft van 1.00 tot 6.00 geslapen en na de voeding nog tot 9.00 dus wat dat betreft niets te klagen! Morgen weer werken
fijn dat de (meeste) kindjes lekker geslapen hebben. ons meisje heeft ook overal doorheen geslapen gelukkig. ook de hond heeft het super goed gedaan, lekker geslapen bij ons. hebben nieuwe overburen gekregen dit jaar en die hadden veel maar ook erg mooi vuurwerk dus wel genoten. daarna meteen naar bed en lekker tot 9u geslapen dreamy veel plezier op t strand. wij gaan lekker niks doen (net zo als gisteren) alleen even bij mijn ouders langs.
Iedereen de beste wensen voor 2017. Hier gisteren een leuke oudjaarsavond gehad. Lekker wat hapjes op tafel waar de kids ook fijn van mee konden eten. Daarna de kids naar bed. N en C zijn lekker gaan slapen, F kon zijn draai niet vinden in bed. We hebben nog geprobeerd hem in bed te leggen rond tien uur maar met elke klap buiten begon hij weer te huilen. C. kwam rond elf uur ook weer uit bed. Samen naar Claudia de Breij gekeken - echt steengoed! Om twaalf uur samen naar het vuurwerk gekeken en met C. en F. even buiten geweest om de buren gelukkig nieuwjaar te wensen. De kids vonden het fantastisch buiten. F. vond het vuurwerk fantastisch!! En N... Die heeft overal doorheen geslapen. Zo zie je maar... Het kind dat twee jaar lang ons elke twee a drie uur wakker maakte slaapt nu door al het vuurwerkgeknal heen 😄