Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    whawhawha kan ik me helemaal voorstellen!!

2. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Inkt, tuurlijk groeit Papiertje ook op flesvoeding. Maar wel logisch dat het lastiger wordt om te stoppen als zij nu goed groeit en tevreden is. Wel ontzettend jammer dat het pijn blijft doen, ondanks alle moeite die je erin hebt gestoken.

@Kim, wat ongelofelijk stom dat je nu weer alleen moet gaan. Maar heel veel succes en bij de echo!

@Veertjuh, spannend hoor! Nog maar een paar dagen, ik zal weer voor jullie duimen! En als je vriendin 's nachts moet plassen is dat niet erg hoor. Het is veel drinken wat de urine ongeconcentreerd maakt, niet veel plassen. Veel succes met de laatste dagen wachten! :)

Nou, hier mag ik straks weer opnieuw afrijden. De zenuwen vallen tot nu toe mee. Heb ook een homeopathisch kalmeringsmiddeltje wat wel voor goede concentratie zou moeten zorgen. Ik heb het vorige week tijdens een rijles ingenomen om te kijken of het niet het reactievermogen vermindert, maar toen reed ik perfect zei de rij instructeur. En zelfs van een willekeurige omstander kreeg ik een duim omdat ik zo netjes parkeerde :D
    Dus, we gaan er weer voor! Poging 2. Duimen jullie voor me om 13:00 uur?

3. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.270
    3.916
    113
    Veel succes vandaag Chilll en Kim!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chill, succes!!

Kim, hoe laat moet je?! Spannend!

Wij hebben gister de auto opgehaad :) We zijn lekker burgerlijk nu hahaha.

Gisteravond bij de febr 2017 mama's het trieste bericht gehoord dat 1 mama een dood kindje in d'r buik heeft. Ze is ongeveer even ver als ik en de vrouw van Spunkie... Echt vreselijk zeg... Ze voelde geen leven meer en bij een echo bleek er geen hartje meer te kloppen. Moet nu morgen bevallen van een dood maar volledig compleet kindje. Ik moet er steeds aan denken, wat moeten ze door een hel gaan zeg :(

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx allemaal. Ik heb om 10.10 een afspraak bij het ETZ vestiging TweeSteden Tilburg.
    Ben echt bang, hoop zo dat alles goed is. Ik laat t julie weten.

@Vliegje: Vreselijk, dat zijn de verhalen waar ik zo bang door wordt... Ik zou echt kapot gaan van verdriet.

@Chill: succes, ik zal duimen, maar heb je niet nodig hoor. 😉

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim je bent nu binnen en ziet een heel mooi kloppend hartje!!!

chill succes vanmiddag je kunt t!

wij vanavond naar de osteopaat net tess. ben zo benieuwd. ben echt klaar met het spugen en denk tess ook alleen laat ze dat niet merken.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha vliegje wij hebben ook een station ;) is alleen maar handig al zeg ik t zelf. zijn altijd helemaal bepakt en bezakt als we alleen al weekendje weg gaan haha.

gaan binnenkort een buggy kopen voor als we met de fiest naar de stad gaan, iemand suggesties... (hebben al een op t oog)

8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Kim, ben heel benieuwd hoe je echo was!

Chill, succes vanmiddag!

Denanja, succes bij de osteopaat. Wij zijn er met M ook 3x geweest vanaf dat ze 2 weken oud was en dat heeft toen erg geholpen. Ivm dat ze een sterrenkijker was en haar lijfje een beetje 'in de kreukels lag' door de heftige bevalling.

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Net mn echo gehad. Alles is goed!!!
    Het kleintje is groot, 3,8cm al. Dus volgens hen ben ik 3 dagen verder. (Kan niet, maar goed, het ukkie groeit dus hard).
    Uitgerekende datum is dus verplaatst naar 28 juli 2017 en ik ben dus officieel 10+4 nu.
    Heb 10 minuten lang verliefd naar het beeld liggen kijken 😂😍
    Het ukkie was superbeweeglijk, lag aan een stuk door te draaien. Maakte het foto maken wel wat moeilijker, maar het is redelijk gelukt.

Thnx voor het duimen! 😍
    Begint nu steeds meer door te dringen dat het echt is! ❤

Bijgevoegde bestanden:

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wow Kim! Wat mooi! Wij zijn toen ook 2 dagen vooruit gezet terwijl het theoretisch niet kan haha. Maar joh, dat kan nog wat bijgesteld worden komende tijd. Geeft niks. Je hebt een babytje in je buik en het groeit goed! Gefeliciteerd meis! Eindelijk :)

11. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.890
    8.518
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Kim! Mooie echo!!

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest (mijn vriendin moest werken) en de verwijzing is geregeld! Nu afwachten wanneer we iets horen vanuit het ziekenhuis :)

12. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Wauw Kim mooie echo hoor! Super dat alles nog steeds goed gaat :)

Spannend Narcisje! Wie van jullie zal jullie kindje gaan dragen eigenlijk?

13. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.890
    8.518
    113
    Vrouw
    Ik zal het kindje gaan dragen. Ik ben nu 27 en mijn vriendin 24, dus voor ons was al snel duidelijk dat ik dan eerst zou gaan ;) En daarnaast is mijn cyclus bijna tot op het uur nauwkeurig en die van haar een chaos dus we waren er snel uit wie eerst zwanger zal worden :D

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spannend Narcisje!! De eerste stappen zijn gezet, nu zul je straks merken dat je bijna niet meer kunt wachten haha. Maar zo heeft je vriendin nog wat tijd eraan te wennen. Maar komt wel goed :)

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Wow Kim, superecho! Bijzonder he... geniet van je verliefdheid ;)

Narcisje, jippie! De eerste stap is gezet. Waren jullie er nou al uit welk ziekenhuis het ging worden?

16. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.890
    8.518
    113
    Vrouw
    Ja, Rijnstate Arnhem! Is voor ons max. een half uurtje rijden en ze hebben een eigen donorbank dus dat is ook ideaal.

Die 'wen-tijd' heeft mijn vriendin echt nog nodig maar dat komt allemaal wel goed. Psychisch zit ze er al weer een stuk beter bij dan het afgelopen jaar dus dat scheelt ook al heel veel. Het grappige was dat ik via m'n zusje hoorde dat m'n vriendin de afgelopen tijd wel eens met haar had gepraat over kinderen terwijl we het er samen bijna niet over hadden. Ook omdat ik me niet wil opdringen en haar haar tijd gun... maar blijkbaar was/is ze er zelf toch ook wel mee bezig.

17. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ooh wauw prachtig Kim! Super goed!

Spannend hoor Narcisje!

Ik vroeg me af hoe jullie allemaal hebben besloten wie er zwanger zou gaan worden. Wij wilden namelijk allebei maar omdat ik een jaartje ouder ben mocht ik eerst. Nu vind ik het jammer dat mijn beurt geweest is haha, al dacht ik daar vlak na de bevalling anders over, nu wil ik nog wel een keer!

18. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Helaas weer gezakt, alleen deze keer onterecht volgens mijn rij instructeur. "Wat een mierenneuker!" Zei hij gelijk toen we de deur uitstapte. Wel heel zuur natuurlijk en ik baal ook als een stekker want ik vond het zelf wel goed gaan deze keer. Maarja, je doet er niks aan. Misschien dat ik er wel, tegen beter weten in, tegen in bezwaar ga.

19. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Zeg ik zou wat plaatsen maar ik kreeg een melding dat het eerst goedgekeurd moet worden door een moderator. Wat is dat nou weer voor iets? Ik ben iig gezakt.

20. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    kim wat een mooie foto's van de echo.
    En super dat alles goed was en dat kindje goed groeit :)

Deel Deze Pagina