Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh chill wat balen :( had je er zelf ook een slecht gevoel over of gewoon 1 fout gemaakt??

kim wat fijn een goede echo :) leuk leuk!!! mooie fotos ook!!!

narcisje spannend!! leuk leuk allemaal.

@louwie
    mijn vriendin wilt zelf niet zwanger zijn dus de keus was snel gemaakt :) ik mag nog een keer jeuuuj :)

stier hoor ook alleen maar goede dingen over een steopaat dus ben zeer benieuwd vanavond! was weer een spuug ochtend. mn moeder was er net even en hadden t erover, ze zei misschien heeft ze wel last van dr slokdarm want bij pap (warm) en sinds 2 dagen ook bij warm avondeten zeurt/jammert/huild ze... ben dus echt benieuwd

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chill, wat balen zeg!
    Hoop dat je snel slaagt hoor meis!

Bij ons was het ook snel duidelijk, mijn vrouw wil ook niet zwanger zijn dus ik mocht lekker 2x haha.

Vandaag bij vk geweest voor controle, laatste keer, vanaf nu op controle bij gyn. Baby ligt nog niet goed. Hoofdje ligt naast de opening zeg maar hahaha, dus beetje dwars. Wel naar beneden maar nog niet ingedaald/vast. Met hoofd richting lies zeg maar. Dus even spannend. Ze kon ze wel bij hoofdje en kontje pakken en beetje goed leggen maar ze heeft nog ruimte dus schoof lekker terug naar hoe ze lag haha. Ondertussen kreeg de vk een paar schoppen dus ze was het er niet echt mee eens :p
    Hartje gehoord en verder alles oke. Bloeddruk goed. Moest nog bloedprikken voor suiker en ijzer.
    Verder over 2 weken de liggingsecho. Ben benieuwd hoe ze dan ligt.

3. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Nou, de moderators hebben mijn bericht nog niet goedgekeurd. Blijkbaar mag je het woord mierenseksers niet noemen maar dan de seks in een andere vorm geschreven. Maar ik vind zelf dat ik prima heb gereden, mijn instructeur vond ook dat ik sowieso had moeten slagen. De examinator blijkbaar niet. Hij vond mijn bijzondere verrichtingen 'onvoldoende'. Ik probeerde de omkeeropdracht eerst door middel van de halve draai, lukte niet. Dus ik keek eerst om me heen, reed vervolgens nog een stukje achteruit, keek opnieuw en reed weg. Ik had gelijk moeten steken volgens hem. En hij vond het 'iets te voorzichtig'. En de vorige keer was het 'iets te gehaast'. Nouja, 3 keer is scheepsrecht toch? Zit er wel over te denken om er bezwaar tegen te maken :D

vliegje, fijn dat de controle goed was! Alleen jammer dat ze nog lekker eigenwijs scheef ligt. Maar wie weet komt het nog :)

Louwie, wij wilden ook beiden het zwanger zijn een keer meemaken, maar mijn vriendin is ouder. Dus zij mag eerst.

Denanja, hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie meisje betekenen! Hoe ging de afspraak?

4. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Zijn vanavond trouwens met de hele familie uit eten geweest, want schoonmoeder is jarig vandaag. Neefje van 3,5 was er ook bij. Hij liep de heeeeele avond achter de serveerster aan. Die was hij op een gegeven moment kwijt. Zegt hij "Waar is mijn vriendin?" en bij het weggaan vroeg hij aan de serveerster: "Kom je de volgende keer bij mij spelen?" hahaha. Echt waar, die gaat zo veel vrouwen versieren later. Hij begint nu al :D

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh chill wat schattig!!
    en wat een mierenneu... piep... zeg! wel balen hoor... helemaal als je instructeur ook vond dat je t goed deed.

net osteopaat geweest... ze zat op 2 plekken een beetje vast ze verwacht dat het met 2 of max 3 behandelingen los is. en dan hopen dat het spugen minder word.
    ze was echt super lief daar! bleef heel.goed.stil liggen... de mevrouw keek er van op hoe goed ze het deed.

ik had trouwens gisteren toch verteld dat ze vooruit kan tijgeren. nou ze ging vandaag al heel de kamer door!! was dr kwijt haha lag ze onder de tafel! zo schattig! nou nog op handen en voeten... gaat ook niet lang duren want ze kan er al.heel goed op zitten zeg maar alleen dr handjes verplaatsen gaat nog niet.

6. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Aahh echt balen chill! Ik weet hoe het voelt, bij mij ging het ook niet bepaald soepel, maar het kwam goed (na heel wat vaker dan 1 keer). Ik heb vorige week mijn rijbewijs vernieuwd, had hem alweer 10 jaar! 😲

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    kim yeah!! Wat super meis!! Prachtige echo's!! Geniet van dit verliefde gevoel!! Wil je straks weten wat t word?

Vliegjr wat een vreselijk bericht van dat dide kindje...wat vreselijk en dan nog moeten bevallen ook :(
    Fijn dat bij jou alles goed was, behalve een eigenwijze dame haha
    Enne super die burgelijke auto :-D

Narsisjr yeah de eerste stap is gezet!! Mijn vrouw wilde trouwens niet zwanger worden dus de keuze was makkelijk!

Chill wat balen meis maar idd 3x is scheepsrecht!

Denanja dat de osteopaat maar goed mag gaannhelpen! BijnSara hielp t iig goed! Vwb een buggy: wij hebben een Koelstra! Super fijne buggy met ruime zonnekap en rugleuning kan volledig plat waardoor de kleine dame heerlijk kan slapen!

Hier trouwens een weekendje weg geboekt voor in maart. Met een bevriend stel (die we zeer wss als voogd willen gaan vragen voor Sara) naar een Landal huisje met openhaard. Lekker kneuterig!

Hebben jullie (mama's met kind(eren)) al een voogd geregeld en zo ja wie met welke beweegredenen?

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denanja, ben erg benieuwd naar de resultaten!
    Wij hebben dat met Reva ook gedaan. Vond het er nogal zweverig uitzien maar toch keek Reva er baat bij te hebben gehad. Maar ze raakte Reva amper aan. Heel vaag iets. Maar baat het niet dan schaad het niet he. Heel benieuwd. Hopelijk gaat het snel beter!

Chill, wat een l*llo zeg die examinator. Niet aan jezelf teijfelenhoor. Als je er een goed gevoel aan hebt verder met hoe je zelf reed is het goed! Dan red je het de vlg keer gewoon!

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    reageer zo even ben nu bij de orthopeet.

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje Chilll, wat klote. Hopelijk idd 3x scheepsrecht...

Vliegje: wat een eigewijs ding! 😂 hopelijk draait ze nog wat. Gelukkig is verder alles goed.

Denanja: Fijn dat het positief was bij de osteopaat. Hopelijk helpt t inderdaad snel. En nu al heel de kamer rond, wat snel!

@Dreamy: leuk vooruitzicht, weekendje weg! 😁
    Enjoy!
    Heb wel al nagedacht over een voorg, maar heb t vooruit geschoven, nu nog niet aan de orde.

Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.
    Deze echo is voor mij echt wel een ommekeer geweest.
    10 minuten lang het kleintje zien bewegen. Het groeit harder dan gemiddeld, beweegt constant, dus het is sterk. Alles zag er goed uit, 2 armen, 2 benen, navelstreng liep goed, schedel zag er goed uit...
    Ik ben nu een stuk minder onzeker dat er iets mis is.
    En het drinkt ook steeds meer door dat die kleine frummel echt in mijn buik zit!😍😍😍
    Ik ga denk vrijdag de familie inlichten, met 11 weken. Krijg voor de 12 weken toch geen echo meer, dus als er iets mis is, weet ik t dan waarschijnlijk ook niet. Heb er vertrouwen in dat alles goed gaat en wil mijn geluk graag delen. Bovendien hebben we vrijdag een familieverjaardag en ik weet al dat een paar nichtjes gaan vragen hoe t nu gaat, want dat dien ze namelijk elke keer, ook al heb ik gezegd dat ik dat niet fijn vind. En wil er ook niet over liegen, denk ook niet dat ik dat nog kan.
    Dus dan beter gewoon vertellen.
    Gisteren mijn nieuwe werk contract gekregen voor 28 uur, dus vandaag tekenen en inleveren. 😊

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O mooi Kim, dus hop, contract inleveren en wereldkundig maken! Geweldig gevoel is dat :)

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Denk dat ik op t werk wacht tot 12 weken.
    Helaas loopt mn contract maar t/m 29-06-'17
    En ik ben 28-07 uitgerekend...
    Das dan werr jammer.
    Maarja, als ze me niet meer willen, vind ik wel wat anders, of blijf ik thuis. Ik zie wel.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow weer thuis, tess in bed en mama opgeruimd.... lekker kop koffie nu :).

@osteopaat. ze zat op 2 plekes een beetje vast dus heeft ze los gemasseerd ofzo. moeten nog 1 keer zoiezo terug en dan misschien nog 1x max. hoop zo dat het gaat helpen. vanmorgen iig nog niet haha bij mij en daarna bij mn moeder alles onder gespuugd weer.
    ze gaat sommige dagen ook wat minder goed slapen ofja met meer lawaai, schreeuwt het echt uit soms! maar ze krijgt ook dr 2 boventandjes dus misschien daar ook wel mee te maken.

@ orthopeet. die man was echt fijn! hij wist meteen wat er was enz. heb een cortison spuit gehad is een paardenmiddel tegen de ontsteking. over 2/3 dagen moet het al werken!!! heb mn werk dus gebeld dat ik vanaf maandag weer kom :). heb over 4, 5 weken nog een afspraak voor als het nog niet helemaal over is dan zou ik dan nog een spuit krijgen en dan moet het zeker over zijn. ben zo blij als het weg is! kan ik eindelijk met tess zwemmen! nu gaat mn vrouw de hele tijd.

KIM super goed! snel je nieuwe contract tekenen en opsturen en vrijdag aan je familie vertellen! zo super leuk is dat!!! geef je groot gelijk dat je het gaat doen hoor! ziet er allemaal goed uit dus nog super de luxe weinig kans dat het mis gaat!

vliegje dat word nog wat met jullie eigenwijsje haha

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kim snap t heel goed dat je t wereldkundig wilt maken!! Lekkerdoen en genieten van de leuke reacties!! Enne top van je contract!

Denanja wat fijn dat de behandeling voor je pols werkt en hopelijk gaat t voor Tess ook snel zn vruchten afwerpen! Van die tandjes kunnen ze idd erg veel last hebben! Had je trouwens wat aan mijn tip qua buggy of heb ik de verkeerde beantwoord?

Ik stel mijn vraag nog maar eens ;)
    Hebben jullie (mama's met kind(eren)) al een voogd geregeld en zo ja wie met welke beweegredenen?

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb mijn neven en nichten vanavond ingelicht.
    Mijn moeder mocht mijn tantes inlichten, was ze helemaal blij mee. 😊
    Superleuke reacties.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, wij hebben dat inderdaad ook geregeld.
    Gewoon voor de zekerheid, mochten mijn vrouw en ik tegelijkertijd overlijden ofzo. Haar zusje en zwager zijn de voogd van Reva, dat gaan we straks met de 2e ook zo doorgeven. Tenminste, volgens mij heet dat voogd. Heb het pas nog opgezegd en opgeslagen om te regelen als de 2e er is.
    Dit hebben wij gedaan:
    https://loket.rechtspraak.nl/Burgers/Familiezaken/48

Voel me daar toch prettiger bij.
    We hebben ook testamenten maar dat gaat vooral over geldzaken enzo.

Ik had gister enorme pijn aan mijn bekken. Gigantisch vermoeide benen ook. Maar we zitten weer op kantoor. Nog 6 dagen!

Kreeg van de week bericht dat de vader van mijn ex-man is overleden, ik heb nog steeds geregeld contact met zijn zus en moeder (ex-schoonmoeder en schoonzus zeg maar). Nu heb ik zelfs een rouwkaart gekregen dus ik ga zaterdag toch maar naar de uitvaart. Is wel zo netjes als je een kaart krijgt denk ik en mijn vrouw werkt nu in dezelfde straat als waar mijn ex-schoonfamilie woont, pas geleden nog staan buurten met ex-schoonmoeder en zelfs met Reva langs geweest toen mijn vrouw haar sollicitatie had.
    Dus op zich wel bijzonder dat ik ook een rouwkaart heb gehad. Ken die mensen inmiddels ook 16 jaar dus tja..
    Wel gek, ga ik daar zaterdag alleen heen, zie ik mijn ex-man weer. Moet hem ook condoleren en de rest van de familie natuurlijk. Maar goed, voor mijn ex-schoonmoeder en ex-schoonzus ben ik dat wel verplicht vind ik. Zelfs 7 jaar na de scheiding nog steeds contact.
    Maar het zal wel gek zijn.

Oke, nu weer aan het werk!
    Tellen jullie met me mee af? Nog 6 dagen :p

Leuk Kim! :)
    Hopelijk wordt je contract straks gewoon verlengd, je weet het niet natuurlijk. Wanneer wordt je huisje opgeleverd, ergens in maart toch?

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gecondoleerd vliegje. Snap wel dat je nog contact hebt met een deel vd familie. Is toch lang je familie geweest en zij staan er los van dat jullie relatie is misgelopen. Lijkt me wel lastig om daarnaartoe te gaan, vooral alleen, maar wel netjes van je. Veel sterkte alvast.
    Klote dat je zoveel last hebt. Gelukkig bijna met verlof.
    Nog 6 dagen!!! 😊

Ja, ik zie wel of mn contract verlengd wordt of niet. Ga ik me nu niet druk over maken want heb er verder toch geen invloed op.
    Ik heb nog geen precieze datum voor oplevering. Het zou eind 2016 zijn en is met ongeveer 10 weken uitgesteld. Dus ik ga uit van ergens in maart.
    Komt al dichtbij 😊

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh, btw; Mocht er hier iemand zwanger raken en mee willen doen aan Moeders voor Moeders, zou je dan via mij kunnen aanmelden? Dan krijg ik een cute baby badjasje. 😊😍

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks meis. Ja vind het wel zo netjes om te gaan. Zelfs mijn vrouw buurt met hun als ze ze tegen komt en na haar solliciatiegesprek zat ik nog bij mijn ex-schoonfamilie met Reva en kwam Dianta daar ook heen gelopen hahaha. Heb toen mijn ex-zwager nog gezien, dat was wel een beetje gek hoor.
    Mijn ex-schoonzus is uit de kast gekomen ook toen ik net met mijn ex-man verkering had. Dus wat dat betreft ook een klik.

Ben wel benieuwd hoe het zal zijn ja.

Maar je huisje komt dus ook echt in zicht nu!

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, komt heel dichtbij. Stiekem moet ik nog heel veel doen. Maar strax een paar weken vrij nemen, dan heb ik alles zo ingepakt...
    Een paar aanpassingen, vloeren laten leggen, muren (laten stuccen en) verven en dan kan alles over...

Deel Deze Pagina