Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb die van sensitest die je tot 4 dagen eerder kunt gebruiken. Zijn er 3 voor 4,99 geloof ik. Werken prima 😊

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik zou niet zoveel vroeger testen. 2 daagjes vroeger oke, maar 4 dagen vroeger is wel erg vroeg? Misschien gewoon nog eventjes wachten?
    Hoe moeilijk ook maar dan heb je wel meer zekerheid. Straks krijg je een tuurstreepje of LIJK je iets te zien, of niet en dan weet je nog niks. Hoop voor je dat het raak is natuurlijk!

Ik heb nog even gemaild met de embryoloog van het ziekenhuis. Die stelde me best gerust. Hij zei ook, jullie dochter is het bewijs dat het kan en een IUI bij een lesbisch stel wordt heel anders gezien als een IUI bij een heterostel die vruchtbaarheidsproblemen hebben. Dus onze kansen zijn net zo gelijk als toen met Reva. We zullen zien..
    Wel een gek idee dat dit mijn laatste verloren cyclus gaat zijn en ik dus eind deze maand hoogstwaarschijnlijk een IUI heb!
    Mijn vrouw begint alleen net die week met haar nieuwe baan dus als we een IUI hebben kan ze misschien niet mee en zal ik alleen gaan denk ik. Heb niet zo de behoefte om iemand mee te nemen. Misschien mijn moeder ofzo. Eerst maar eens zien of mijn ei nu niet ineens vroeger komt. Ik wil er niet zoveel mee bezig zijn maar ik merk het al aan mezelf, het begint nu al weer in m'n kop... Drukke weken nog voor de boeg dus hopelijk gaan die gewoon snel voorbij zoals alle andere weken :p

3. Inkt

Inkt Lid

8 aug 2014
    90
    13
    8
    Wat een ellende, denanja! Hoop dat er snel een oplossing komt.

AM88, ik zou toch nog even proberen te wachten met testen als ik jou was. Hij zou nu negatief kunnen zijn en over een paar dagen toch positief omdat je te vroeg bent, hij zou nu ook (licht) positief kunnen zijn en over een paar dagen toch weer negatief, omdat het voor je NOD vaak misgaat. Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar wij hadden liever de stress van het wachten dan de stress van tests die (in onze ogen) nog niet zo heel veel zeggen. Sterkte met afwachten in ieder geval!

Louwie, ik was en ben gelukkig amper misselijk. Fijn dat het bij jou nu minder wordt! Mijn buikje wordt nu langzaam zichtbaar, maar ik denk dat je echt nog wel moet weten dat ik dat eerst niet had om het te kunnen zien ;) Succes woensdag!

4. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja dat had ik ook toen ik begon.. zo veel gaat er door je hoofd en vraag je je af.. maar ja, je kunt niks doen dan wachten tot de dag daar is en dan hopen dat je snel iui krijgt! Maar volgens mij zit dat wel goed met je cyclus zo te lezen.. ! Spannend he en een fijn mailtje van de embryoloog!

5. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skatjekim is dinsdag dan 4 dagen ervoor of woensdag? Zaterdag is NOD...

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    bij jou is nod 16 dagen na iui dat houd de kliniek aan. normaal is nod 14 dagen na insiminatie dat zou donderdag zijn dus dinsdag is dan voor jou 4 dagen voor nod.

maar idd wat de andere ook zeggen de uitslag kan heel misleidend zijn

7. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt hun zeggen 16 dagen... ach ja.. kzie t morgenvroeg wel wat ik doe... kijken wat mijn gevoel dan zegt :)

8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Inderdaad dinsdag is 4 dagen voor NOD bij jou.
    Maar ik adviseer trouwens ook niet om 4 dagen voor NOD al te testen hoor. Op z'n vroegst 2 dagen ervoor, maar beter proberen te wachten.

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja maar officieel is het dan ook 2 dagen voor nod. nod is eigenlijk 14dagen na iui dus doderdag alleen de kliniek adviseerd zaterdag dus eigenlijk is morgen dan 2 dagen voor nod.

10. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja o wat balen zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je die gal er uit wilt hebben. Sterkte!

@am88 je moet doen wat jouw gevoel je morgen ingeeft. En dan weet je meteen of je dat uiteindelijk een fijne keuze vond, mocht er een volgende ronde volgen. Succes!

@louwie bij mijn vrouw duurde het echt wel tot een week of 20 voor anderen dan wij het gingen zien. Maar het verschilt zo per persoon.

@vliegje kan me voorstellen dat je alweer met je hoofd bij het traject zit.

11. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nee ik ben 30 april geinsemineerd.. dus kkmende zaterdaf 14 dagen. Dus volgens kliniek is zaterdag 2 dagen voor NOd.. toch?

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja idd ja

13. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb besloten om te wachten! Dat ging snel he.. thnx 😉

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hahaha goed zo. killing he die wachtweken. vreselijk altijd vooral die 2de week die gaat zoooo langzaam!

echo gemaakt... had natuurlijk een leerling dus hij was klaar en moest ie zn collega roepen om het na te kijken en ging die het ook nog eens allemaal doen... altijd fijn haha not. maja vrijdag 11u de uitslag ben benieuwd. vanacht iig geen aanval gehad god zij dank :)
    vandaag was ik uitgerekend en mevrouw is er gewoon al 15 dagen.

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Aicirtap, vandaag je IVF toch? Heel veel succes!! Dat het maar een mooi resultaat mag hebben.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja idd succes dat ivf de oplossing mag zijn voor je

17. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh veel succes vandaag!!!

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Bedankt dames!

Vanavond de eerste hormonen in. Lucrin gebruikte ik al. Het voelt meer als een medische behandeling dan dat ik bezig ben met zwanger worden. Ik laat het allemaal maar over mij heen komen. Maandag 20 mei eerste follikel meting. Ben benieuwd!

De map met donoren was veranderd. Geen onderscheid meer tussen cmv positief en negatief. Dus meer keuze. En er staat wat meer bij. Opleidingsniveau stond er al wel. Maar nu ook welke opleiding en soms het beroep. Ik heb een leuke donor uitgekozen. :) Een vriendin later zei die past wel bij jou. Zat nog te twijfelen tussen 2. Er zat nu zelfs een latino en 2 Aziatische mannen in de map hihi.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha grappig. maar je hebt nu dus een andere donor dan eerst. is dit omdat het eerder niet gelukt is?
    enja snap dat je t meer medische gedoe vind had ik ook toen ik voor de icsi aan die hormonen moest.
    nu op naar 20 mei

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Spannend Patricia...
    Nu wachten.

Hier wordt helaas noodgedwongen een cyclus overgeslagen... :(
    Ik heb mijn eisprong altijd tussen dan 15 en dag 19.
    En precies AL DIE DAGEN is mijn donor deze keer niet beschikbaar. Dus ik heb besloten ook geen ovulatiestrips meer te verspillen deze maand, want vanaf dat ik meet valt mijn eisprong al tussen 15-19 dagen. Dus de kans dat ie daarbuiten valt is vrij klein.
    Misschien dat ik action tests ga doen, gewoon omdat ik die toch nog 4 doosjes heb liggen. Ik kijk nog wel...

Deel Deze Pagina