vliegje, fijn dat alles geregeld is met de opvang voor Reva en dat je tassen in ieder geval klaar staan. Maar hopelijk is het allemaal niet nodig. Leuk dat je ook nog even naar de efteling gaat! Je hebt het over 'na de ks', is een natuurlijke bevalling nu uitgesloten dan? En doe je wel een beetje rustig aan ook? Louwie, hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk? Hier nu 1 week gehad, nog 1 te gaan. Ben zo benieuwd! En het wachten duurt weer lekker lang. Maar drie keer is scheepsrecht toch?
Spannend Chilll! Nog even geduld! Mijn baan bevalt wel goed, leuke collega's en de dagen gaan gelukkig meestal wel snel want vind het wel nog erg vervelend om niet bij Lexis te zijn. Als mijn vrouw gewoon met haar thuis is maakt het me niet uit merk ik (gelukkig) maar als iemand anders oppast wil ik zo snel mogelijk naar huis. Het zal vanzelf wel wennen.
Als de baby zo blijft liggen, dan kan het inderdaad niet op de natuurlijke manier 😔 Baby ligt er niet goed voor. Daarnaast bestaat er twijfel over mijn bekken dus, of het toch niet te smal is. Dus wil ik weer een helse bevalling in die eindigt in spoed ks of ga ik nu minder risico lopen en gelijk voor een ks? Heel moeilijk! Louwie het went hoor! Heel herkenbaar wat je schrijft! Maar het went echt, kost alleen ff tijd.
Vliegje meid je hebt t zo te horen allemaal supergoed geregeld! Dat moet hopelijk wat rust geven!! Dan nog gezellig naar de Efteling en ik blijf hopen dat de baby nog goed draait!! Louwie och ik snap je gevoel heel goed maar wat Vliegje ook zegt t gaat wennen hoor...heeft tijd nodig!
Pff vliegje, wat een geregel! Maar echt supergoed! Morgen ga ik weer naar mijn huis kijken. Ben benieuwd hoe veel er nu veranderd was. En wanneer t klaar is. Binnenkort ook maar eens een lijstje gaan maken met wat ik allemaal moet regelen.
Hoi dames, Vandaag ben ik 13 weken! 😊😍 Nu ben ik ongeduldig en ben ik dus druk aan het kijken naar plekken voor vroege geslachtsbepalingsecho's in de buurt van Tilburg. Nu neig ik (ondanks dat t toch een stukje rijden is) naar de kliniek van Pretecho enzo in Oudenbosch. Iemand ervaring met hun? Of iemand tips of advies over deze echo of over een andere kliniek in de buurt van Tilburg? Naast de kliniek, twijfel ik ook nog over wat voor echo ik wil. Ik neig naar een uitgebreid pakket met veel foto's (2d, 3d & 4d) op usb, maar weet niet of het al de moeite is om 3&4d te doen. Ik zou denk ik volgende week zaterdag willen gaan, dus dan ben ik 14+1. Nou, alle tips en adviezen zijn welkom, brand los! 😊
oudenbosch heb ik heel.veel goede dingen over gelezen hier op t forum! 3 a 4 d zou ik idd nog niet doen op deze termijn. 2d is dan denk ik netzo mooi of misschien wel mooier. wat een knapperd louwie!
Ik kan je wel helpen Haha... Ik werk in Oudenbosch en wij zijn logischerwijs ook even daarheen gegaan! Het pretechocentrum in Oudenbosch heeft ook een vestiging in Breda! Daar hadden we eerst een afspraak omdat Oudenbosch toen vol zat en we echt heel ongeduldig waren... Haha uiteindelijk konden we toch nog ons Oudenbosch terecht...Super vriendelijke en deskundige mensen... ze nemen echt de tijd!
Wat een mooi meisje Louwie! En fijn dat je werk goed bevalt! Veertjuh, succes vandaag en de komende 2 weken met het wachten! Kim, helaas geen advies voor je want ik woon behoorlijk uit de richting.
Wij hebben hele goede ervaringen met de concurrent van Oudenbosch 😋 Babylook in Roosendaal. Wij hebben een heel pakket afgenomen. De vergelijking in 3D enzo van al die termijnen is zo leuk!
Ohhh dames, de wachtweken duren weer lang hoor! De eerste paar dagen ging nog prima. Maar we worden nu wel weer ongeduldig. Dag 8 van de 14. Gister zwangerschapstesten besteld. Als het goed is komen ze vanmiddag binnen. En dan maar hopen dat we er vanaf kunnen blijven tot donderdag.
Succes met wachten Chilll😊 Thnx voor de adviezen dames. Heb vandaag naar Oudenbosch gebeld en al mijn vragen en twijfels op tafel gegooid. Werd heel geduldig te woord gestaan en er werd uitgebreid op alles gereageerd. Heb er een goed gevoel over en denk dat ik voor volgende week zaterdag een afspraak ga maken. 😊 Over 3+4d ben ik nog niet helemaal zeker. Ze hebben voorbeelden op hun site staan hiervan bij verschillende termijnen, zodat je kunt vergelijken en inschatten. Dat moet ik nog ff doen. Maar wat ze zei was, natuurlijk is 3d en 4d aan het einde 'mooier' omdat het kindje dan meer 'af' is. Maar sowieso is het altijd mooi, omdat het heel wat anders is dan een 2d echo. En ze doen daar al vanaf week 13 geslachtsbepaling. Na week 14 (wanneer ik wil gaan) kunnen ze praktisch altijd zien wat het geslacht wordt via uitwendige echo. Ook met wat meer buikvet😂. Ze zei, het kindje moet wel heel raar en krom (opgerold) liggen, willen we t dan niet kunnen zien. Maar dan zouden ze in overleg nog een inwendige echo kunnen doen. Ook zei ze, als ze zelf niet overtuigd zijn van het geslacht, als er daar twijfels zijn en na overleg nog steeds, mag je gratis een andere keer terugkomen. Maar dit is bijna nooit nodig zei ze. Dus het voelt goed. Nu nog ff mn moeder raadplegen. Want wil mn moeder, vader+vrouw en broertje(+vriendin) meevragen, maar mn broertje heeft en wil geen contact met mn vader. Dus ff advies inwinnen over wat nu te doen. Overigens ook bij oudenbosch nagevraagd of zoveel mensen wel meemogen, is geen probleem, alleen moeten er dan een paar blijven staan. Dus, spannend... Op t forum in t nub topic ook mn echo nog geplaatst vannacht. Vandaag meerdere reacties, allemaal meid. Ik dacht t zelf ook, maar twijfelde een beetje welk steeltje precies de nub was 😂. En vanniddag weer naar mn huisje weeste kijken. Niet veel veranderd, alleen waterleidingen voor kranen en verwarming steken nu uit de grond, en keuken, wc en badkamer zijn betegeld en de aansluitingen in die ruimtes zijn ook gemaakt. En op zolder staat nu een 'kooi frame' voor de muren van het washok. Oplevering waarschijnlijk in maart is bevestigd 😊 Ook bij buren gekeken waar alles wel praktisch af is. Krijg er zin in!!!