Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Wij hebben vandaag poging gedaan 6 gehad.
    Nu weer 2 weken wachten weer spannend. :)

Xx

2. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oew, spannend veertjuh! Jij ook succes met wachten!

3. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Joepie! Gezelschap op het wachtbankje! Spannend Veertjuh. Hopelijk eindelijk die positieve test over 2 weken. Ik duim!

Kim, fijn dat je zo goed te woord bent gestaan, en dat je gratis terug mag komen als je ukkie de beentjes stijf bij elkaar houdt. Heb je ook al een afspraak gepland? :D

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee nog niet, eerst ff overleggen met mn moeder wat ik moet doen met mn broertje en vader, en kijken of hun wel kunnen...

5. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    O dat moet je eerst afstemmen met je familie lees ik nu pas. Je kan toch tegen je broertje zeggen dat je je vader ook mee vraagt en dan aan hem de keuze laten of hij er dan bij wil zijn of niet?

6. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, denk dat ik dat ook doe. Maar wil ff met mn moeder overleggen.

7. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gelukkig, mn broertje zet zich er wel overheen en hij kan ook volgende week zaterdag. Mama ook.
    Papa ligt al in bed denk. Morgen ff afspraak maken en aan iedereen doorgeven.
    Mooi dat ze er allemaal bij willen en kunnen zijn, mijn hele gezin.
    Wordt een goed begin van mijn vakantie volgend weekend 😍😍😍

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spannend Kim! Hoe voel je je verder? Ziek zwak en misselijk of valt het mee?

9. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je broertje er dan ook bij wil zijn! Dan heb je iedereen lekker bij je op zo'n bijzonder moment. ☺️

Hoe is het nu met jou vliegje? Zie je erg op tegen maandag?

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kim wat fijn!!!

Veertjuh oh spannend weer meiden!!

Vliegje hoe is t met jou, nog t idee dat de kleine gedraaid is? Veel plezier vandaag in de Efteling!

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nope, nog steeds weinig klachten.
    Alleen wel echt heeeeel moe, kan hele dagen slapen...
    En qua misselijkheid, soms heb ik er licht last van, maar echt zo minimaal, op een schaal van 1:100 denk 5 of 10 ofzo. Heb 1x gehad dat ik niet moest denken aan avondeten, das t ergste geweest. Dus ja, das eigenlijk gewoon nix.
    Wel nog steeds last van obstipatie, maar minder dan t begin.
    De rest van mn klachten zijn ook echt minimaal, niet waard om te noemen.
    Dus ja, ik heb veel geluk! 😊
    En ben natuurlijk superblij dat mijn broertje zich voor dit eroverheen zet. Ik weet waarom hij geen contact wil en ik snap dat ook. Heb om diezelfde reden ook jaren geen contact gehad. Alleen heb ik het achter me gelaten en hij nog niet. Maar ik weet hoe hij zich voelt, dus vind t top dat ie zoiets heeft van, "ik hoef verder niet met m te praten, ik kom voor jou."
    Wordt wel spannend als ze allemaal komen, mijn vaders vrouw kent mijn broertje alleen van foto's...

12. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Wat fijn Kim dat je zulke momenten met z'n allen mag delen!

Voor de dames op de wachtbank, ik duim voor jullie!

Hier slaapt Lexis sinds een week op haar eigen kamer en sinds deze week slaapt ze ook de hele nacht door! Heeeerlijk! Ze is nu net pas wakker 🎉 Hoop dat dit zo blijft haha!

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mn vader kan waarschijnlijk ook.
    Maar net teruggebeld en ze zitten die dag helemaal vol.
    Dus nu ff bedenken wat dan...

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ze kunnen pas 04-02. Maar dan ben ik 15+1.
    Eigenlijk wil ik t eerder weten. Bovendien kan ik met 15+ weken ook gewoon hier in Berkel Enschot of Molenschot terecht geloof ik. Dus ff kijken nu.

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier gaat het wel. Erg moe. Kruip zo nog even in bed als Reva ook slaapt. Morgen gaan we naar de Efteling ☺ dan is mijn vrouwtje ook lekker vrij.

We zien wel op tegen maandag ja maar ergens ook niet. Wil gewoon weten waar we aan toe zijn en een plan van aanpak maken.

Het leek gisteravond alsof de baby nog dwars lag. Vannacht werd ik wakker van een harde buik, leek alsof baby zich wilde 'goedleggen' wat niet lukte. Dus ik heb echt geen flauw idee. Voor de mama's die al bevallen zijn, hebben jullie op het laatste het hoofdje echt gevoeld in je bekken? Van buiten bedoel ik. Als ik nu voel, denk ik echt dat haar hoofdje in mijn linkerlies ligt. Dan rechts naar boven haar ruggetje. Dan rechtsbovenin, dus zeg maar onder mijn rechterborst ligt haar kontje. En links in mijn zij haar voetjes. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor maar de 'grotere' rondingen voel ik duidelijk in mijn lies links en rechts onder mijn borst. Je zou dan toch echt denkend dat dat een hoofdje en kontje is.
    We zijn in ieder geval voorbereid op opname. Had nog zwangerschapskleding gekocht. Joggingbroek en truitjes. Veeeeeel te groot die truien maar ach, als ik hele dag rondstruin of in bed hang zit dat het lekkerste haha.
    Vannacht naakt geslapen want wordt soms gek van de jeuk! Kan niks velen op mijn lijf dus vannacht wel beter geslapen.
    Reva's bedje is tegenwoordig open aan 1 kant, ze kan er zelf in en uit. Staat dus tegenwoordig naast ons bed in de ochtend 🙈 Das wel balen haha. Nu komt ze rond half8/8uur hoor dus eigenlijk moeten we niet klagen haha. Maar ze wil niet bij ons liggen. Ook niet om ff te knuffelen of tv te kijken dus das jammer haha. Kunnen niet meer relaxt wakker worden. Maar goed we zijn erg verwend met haar want ze slaapt altijd goed en zeker tot half 8 haha.

Fijn dat Lexis doorslaapt! Toch zelf ook wat meer rust he als ze oost eigen kamer slaapt. Bij ons staat de wieg wel klaar, baby komt de eerste 2 of 3 maanden ook weer bij ons. Handig voor de bv ook.

Balen Kim, je kan Babylook proberen? Ook super lief en vriendelijk! Bij mijn schoonzusje hebben ze het geslacht ook al vroeg gezien en zij heeft zwaar overgewicht. Jij niet toch dus dan moet het zeker te zien zijn!

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heb besloten dat het zaterdag 4 feb gaat worden. Mn broertje en vader kunnen, mn moeder slaapt nog na dr nachtdienst, maar kan denk ik wel, ga zo maar afspreken, anders zitten ze strax weer vol.

En heb idd geen zwaar overgewicht.
    Ben 1,73 en weeg momenteel op mijn thuisweegschaal en op die bij mijn moeder, rond de 85kg.
    In het zh ben ik 5kg zwaarder, dus net bmi30.
    Is te zwaar, maar geen zwaar overgewicht vind ik zelf.
    Zou er wel 20 kg af willen, maar met 11 kg zit ik al op gezond gewicht voor mn lengte. Maar ja, daar kan ik nu niet aan werken, hopelijk na de bevalling 😊

Ik kan niet meepraten over hoe je kleine ligt vliegje. Hoop maar gewoon dat ze goed draait. Veel plezier iig morgen en succes maandag!

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo, afspraak bij Pretecho Enzo Oudenbosch staat!😊
    Zaterdag 4 februari om 12.30
    Uitgebreide echo, 2d, 3d & 4d + usb
    En uiteraard DE GESLACHTSBEPALING.

Mama, papa+vrouw en broertje (+vriendin misschien) gaan mee.

Nog 2 weken geduld, maar ben zo blij dat t eindelijk gepland staat en iedereen mee kan! 😍😍😍

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    fijn kim dat iedereen mee kan :) ben benieuwd!!

vliegje ik heb t hoofdje nooit voelen liggen... wel de billetjes idd ook onder mn rechter borst.

19. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.270
    3.916
    113
    Hoe laat is Lexis' laatste voeding nu? Stond je eerst nog elke nacht op? Wat fijn dat ze nu de hele nacht slaapt joh!

Ons Papiertje slaapt nog steeds op onze kamer, hebben vorige week zelfs alles opgemeten om te bedenken of dat ook nog zou kunnen als ze in een ledikant zou slapen, vinden het zo gezellig met z'n drietjes:) We maken haar nu nog elke nacht wakker dus dan is het ook wel praktisch.

20. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ja ze kwam hiervoor meestal rond 4:00 uur nog. Nu krijgt ze als we beiden moeten werken rond 22:00 uur de laatste fles, als we vrij zijn de volgende dag soms wat later en ze red het dan sinds kort dus tot 7:00 gemiddeld. Vandaag was een uitschieter hoor!

Wij vonden het ook heel gezellig maar het geeft wel een hoop rust zo. Op de slaapkamer bij ons hoorden we toch elk geluidje dus nu slapen wij ook iets rustiger. (We gaan snachts wel luisteren of ze nog ademt hoor haha!)

Deel Deze Pagina