Wat een knap kindje hebben jullie Louwie! Vliegje veel plezier morgen! Chill & Veertje veel succes op 't wachtbankje! Mijn vriendin heeft laatst een poging gedaan om het kastje van de babykamer te lakken met dat spul op waterbasis. Nou dat word hem dus niet. Wat een ellende... Dus ik ga aanstaand weekend bij mijn moeder logeren, in Tilburg 😁 Heeft zij heel het weekend de tijd om de boel af te maken. Het heeft niet zo'n haast als het aan mij ligt, maar zij ligt 's nachts wakker omdat ze blijft denken aan al de dingen die ze nog wil doen. Dus ik laat haar lekker d'r gang gaan.
vliegje, heel veel plezier vandaag! Hoop dat je er een beetje van kan genieten. Het weer ziet er in ieder geval goed uit! Kash, hoe voel jij je nu eigenlijk? Jij voelde je de laatste tijd ook niet echt fit toch? Louwie, wat heerlijk dat Lexis al doorslaapt! Hier zitten we nu op 10 dpo maar nog niet getest! Goed he? Wordt wel steeds lastiger. Hopelijk kunnen we nog vier dagen wachten.
Gaat wel hoor. Zolang ik gewoon kan slapen s'nachts Door de weeks wordt ik elke dag wakker gestampt en geschreeuwd door de buurkinderen en buurvrouw en ik kan op dat soort dagen 's avonds ook niet in slaap komen raar genoeg. En restless legs, bijna net zo vervelend als de buren... Nog vier daagjes Chilll, kunnen jullie best! Girl power!
Vliegje, hopelijk ben je niet vastgevroren aan je rolstoel vandaag! En succes morgen. KIm, leuk dat je de geslachtsecho gepland hebt staan! Chill, succes nog even met wachten. En jullie ook Veertjuh! Wij zijn net terug van een weekendje Veluwe in de sneeuw. Samen met mijn moeder en haar vriend. Was heerlijk! Ons duracellkonijntje is alleen de laatste tijd heel vroeg wakker. Later dan 7u werd ze sowieso nooit wakker maar nu is het bijna altijd 5.45 of nog vroeger. Een schone luier en terugleggen werkt niet. Een papfles geven en terugleggen werkt ook niet. Maar ze is overduidelijk nog moe en niet uitgeslapen. Frustrerend voor beide partijen. Jullie nog een tip?
Nou Stier dan toch maar andere batterijen erin doen dan duracell Maar vervelend dat ze steeds zo vroeg wakker is! Kash, wat vervelend zulke luidruchtige buren! Kan je er niet met ze over praten dan? Of zijn ze niet zo begripvol? Zie dat je morgen 20-weken echo hebt, veel succes! vliegje, jij ook heeeeel veel succes morgen in het ziekenhuis!
Stier86 Ik hoop dat het een tijdelijk iets is... Hoe laat gaat ze naar bed? Chilll Ik heb al meerdere keren laten weten dat de overlast écht geen pretje is, ze zegt elke keer dat ze er iets aan gaat doen, maar na twee dagen rust is het weer hetzelfde liedje. Als de buurman thuis is gaat het er heel anders aan toe. Maar goed, hij zit niet heel de dag achter zijn telefoon... Bedankt trouwens! Ben best zenuwachtig...
Stier, muziekje of lampje aan (sterretjes?) We hebben een erg gezellige dag gehad maar mijn god wat een kou! Kreeg ik hier nou als tip een dekentje mee te nemen? Dat was een goeie tip in ieder geval haha. Reva heeft het geweldig gehad. Pinokkio restaurant ging niet door. Reva was helemaal op om 15.30. Bij Dianta in d'r armen in slaap gevallen. Dus vroeger ergens anders gegeten en we waren rond 19.00 thuis. Maar het was een leuke afleiding. Erg zenuwachtig voor morgen. Hoop dat de baby goed ligt maar ben er bang voor. Heb al wel de hele dag harde buiken. Heb er echt veel gehad. Misschien wel 20 ofzo. Maar ja, hoort er ook bij. Ik hou jullie op de hoogte.
Hahaha ja misschien toch maar van die goedkope Ikea-batterijen gebruiken. Ze slaapt vaak om 19.30/20.00. Later naar bed maakt helaas geen klap uit en dan breekt ze de tent af want dan is ze gewoon moe. Maar misschien moeten we dat een paar dagen achter elkaar doen. Ze heeft vanavond een grotere fles gekregen, wellicht helpt dat. Ik vind het helemaal niet erg als ze om 7u wakker wordt maar voor half 7 is niet echt relaxed. Kash, succes morgen met de echo. Wij waren er ook zenuwachtig voor. Maar het is heel tof om alle onderdelen van je kindje zo gedetailleerd te zien.
Vliegje succes morgen meis!! Kash snap de zenuwen! Tis niet alleen mooi en bijzonder om allemaal te zien maar met name om te kijken of alles goed ontwikkelt is! Wij hadden ook gezonde spanning toen...maaruh ook genieten hoor! Stier heb geen tips wel de ervaring dat t fases kunnen zijn en dus de wakkere tijden s ochtends wat wisselen. Hier tussen 06.00-07.00. Maken jullie kindjes snachts ook af en toe geluiden? Neurien, soort geklets ed?
Vliegje, succes! Dreamygirl, meestal is ons Papiertje aan het begin van de nacht wel stil, na de eerste voeding (rond 5 uur maar we proberen m nu te verschuiven naar 6 of 7 uur) maakt ze wel meer geluid. Soms klinkt ze echt als een fazant of hamster... En gisteren wilde ze niet slapen en ging ze nog helemaal kletsen en ons roepen, aww.
Ik heb me vandaag ziekgemeld van mn werk, was gister al beroerd, maar vandaag nog 10x erger. Morgen vrij, dus ff 2 dagen goed uitzieken. Hoop dat t dan over is. En ik maar denken dit keer die nare griep over te hebben geslagen... Hoop wel dat ik snel opknap, volgende week een week vrijgenomen en as. zondag vertrek ik voor een paar dagen naar Londen...
Dreamy, ik hoop dat het een fase is inderdaad Vannacht was ze om 4 uur wakker omdat ze heel erg moest hoesten en ze zich in een onmogelijke positie is bed had gemanoeuvreerd. Na een knuffel weer in slaap gevallen tot 6.45 gelukkig. Onze dame maakt ook wel geluid in de nacht. Net als Papiertje vaak tegen de ochtend. Dan ligt ze te neuriën in haar slaap, zo schattig. Krijgt Papiertje nog nachtvoedingen, Vulpen?
succes vandaag vliegje! beterschap kim! stier ik herken t niet. hier ben k net een politieagent... nee tess dat mag niet nee dat mag niet. niet doen. haha ze wilt binky dr brokjes eten, net al een uit dr mond kunnen halen. en de dvd speler is ook heeeel interessant. heel fijn dat kruipen whawha slecht nieuws gehoord bij mn nichtje na de 20w echo.ga hier nu niet zeggen hoe en wat aangezien sommige meiden hem nog moeten krijgen, er kunnen helaas soms niet zo fijne dingen aan het ligt komen maja beter het nu te weten dan niet denk ik maar. sow even tess naar bed brengen.
Kash, wat een nare buren zeg! En logisch dat je zenuwachtig bent. Hoop op een goede echo en dat je er wel van kan genieten! Kim, beterschap! Wij gaan morgen testen! Morgen is de 24e en we kwamen samen op de 24e, we zijn verloofd op de 24e (1 maand geleden morgen ) en het is de dag dat we na de eerste inseminatie mochten testen en deze positief was! Dus, morgen testen moet gewoon goedkomen