Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Helaas, ik mag ruim 2 weken in het ziekenhuis bivakkeren 😔 onze baby is dwarser als we dachten. Vorige week lag ze nog in een afwijkende hoofdligging (hoofdje linksonder in m'n lies, billen boven), nu ligt ze precies andersom dus met haar billen linksonderin in m'n lies, hoofdje boven. Afwijkende stuitligging. Voeten in m'n bekken soms. Draaien heeft geen zin aangezien ze nog steeds alle kanten op kan. Sowieso wilden we niet laten draaien, vinden we te eng. Als nu mijn vliezen breken blijft het gevaarlijk. Daarom doen ze bij 37 weken standaard een opname zodat ze meteen kunnen ingrijpen als de vliezen breken. Nu besloten dat we een keizersnee gaan plannen met 39 weken. Mocht de baby toch in deze 2 weken nog goed draaien en indalen mag ik nog naar huis. Zou de bevalling in dat geval natuurlijk beginnen, dan ga ik het alsnog natuurlijk beginnen/proberen.
    Begint de bevalling uit zichzelf terwijl de baby niet goed ligt, dan wordt de keizersnee vervroegd (en wordt het dus weer spoed) en anders hebben we over 2 weken een baby met een geplande keizersnee. Er bestaat nog steeds geen zekerheid of mijn bekken niet te smal zijn namelijk.. Datum is nog niet gepland maar ga wel een voorkeur opgeven en we willen een gentle sectio vragen, hopelijk dit keer met dus minder toeters en bellen als vorige keer. Er is nog een kleine kant op een natuurlijke bevalling maar ik acht die kans zelf maar 1% ofzo haha. We bereiden ons maar voor op 2 weken ziekenhuis, dan een geplande keizersnee en dan nog een paar dagen ziekenhuis. Hoop over 3 weekjes met baby terug bij m'n gezinnetje te zijn. Wat een ellende 😔 Reva's verjaardag vieren moeten we verzetten en ik word op haar verjaardag niet thuis wakker 😢 maar goed, we willen geen enkel risico lopen, ben nu in ieder geval in veilige handen. We hebben super lieve opa's en oma's die Reva veel gaan opvangen en ik kan ze bijna iedere dag zien hier in het ziekenhuis. En in de avond maar Facetimen met m'n dotjes. Worden 2 lange weken denk ik zo... heb sinds gister ook zo'n 3 harde buiken per uur dus we zullen zien hoe het gaat lopen de komende weken.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denanja wat erg.. loopt de zwangerschap niet goed af? Wat erg zeg.. veel sterkte!
    Kim beterschap!
    Stier hopelijk slaapt jullie dotje binnenkort beter.

Reva zingt tegenwoordig. Liedjes van Jokie en jet of 'hoofd schouders knie en teen'. Het hele liedje ook. Ongelooflijk zo wijs ze is! (En wat ga ik ze missen zeg :( )

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh vliegje balen!
    maar vind het wel goed dat ze geen enkel risico nemen hoor. je bent daar idd in veilige handen. ook sneu voor je vrouw zeg, worden 2 zware weken voor dr denk ik. je vooruitzicht is iig wel goed over 2 weken een 2de baby :) hopelijk idd met minder toeters en bellen. duim voor je!

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat klote vliegje, las t net op fb... 😐
    Hoop dat de uk nog goed draait, je weet maar nooit. Maar anders lig je daar wel goed, hoe klote het ook is.

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ze moet vandaag iets gaan beslissen :( 21 weken is ze... 4 problemen met t hartje... weet niet of er überhaupt levensverwachting is even afwachten wat ze appt vandaag.

ahh super schattig van reva!
    tess kan nu handjes klappen haha doet ze dus ook heel de dag haha en soms ook nog op dr boze bolletje haha dat zingen we met baby zwemmen altijd. zo schattig!
    ow ik moet weer politieagent zijn... binky zn brokjes zijn niet veilig

6. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Aah vliegje wat ongelofelijk k*t! Helaas de beste plek om te zijn op dit moment, maar zo niet wat je had gehoopt natuurlijk! Kom gerust van je af mopperen als je het nodig hebt. Heb je familie/vrienden die regelmatig op bezoek kunnen komen? Eventueel met Reva? Je vrouw werkt gewoon nog al haar uren toch? Tip: Netflix kan je 1 maand gratis afsluiten en daarna gewoon weer opzeggen ;)
    Maar vooral heel veel sterkte de komende weken. Vind het echt heel sneu voor je :(

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje ach meis wat klote!! Tuurlijk de beste en veiligste plek maar niet de plek waar je nu wilt zijn zucht....en dan ook nog de verjaardag van Reva moeten verzetten en dan niet bij haar zijn. Gewoonweg niet leuk....mss wel een idee om een kraamfeest te combineren met Reva's verjaardag? Ben je gelijk van al die kraamvisite af!

Denanja jeetje wat verschrikkelijk voor je nicht!! Het is dus echt heel erg fout zo te lezen..sterkte!

Kim beterschap meis! Leuk Londen, naar een musical ga je toch?

Kash hoe was jullie 20wkn echo? Ik hoop dat bij jullie alles goed is!

8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, 3 dagen londen, met op de 2e dag musical Wicked met Willemijn Verkaik😍

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    En thnx iedereen voor de beterschapswensen, extra slapen en veel water drinken heeft me goed gedaan.
    MvM is vast ook blij met me, vandaag al 1,5 kan gevuld voor ze 😂😂😂

En idd Kash, hoe ging t?

10. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Vliegje,
    Wat balen dat je de komende 2weken in het ziekenhuis moet blijven:(.
    Hoop zo voor jullie dat het kindje nog draaide en goed gaat liggen. :)
    Succes de komende 2 weken.

Xxx

11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Balen Vliegje! Hoop voor je dat uiteindelijk alles goed komt!
    Denanja - hadden ze met het luisteren naar het hartje daarvoor nog niets vreemds opgemerkt?

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nee geloof t niet. heb dr nu niet veel gesproken omdat ze in heel groot dilemma zitten. (heb zoiezo niet elke week contact met dr). ben wel benieuwd wat ze besloten hebben maar ze reageert nog niet. de kamers zitten oa andersom, gat in t hartje en iets met de aorta...

13. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier is alles goed gegaan! Echt gaaf dat ze tegenwoordig alles kunnen zien en checken. Ik heb met de jongens niet zo'n uitgebreide echo gehad... Is iets van de laatste tien jaar blijkbaar. Gelukkig was alles in orde. Ze is goed gegroeid, helemaal volgens het boekje. Mijn placenta ligt vooraan, dat verklaart meteen waarom ik haar niet zo vaak voel. Maar dat geeft niet, ze doet het goed en daar zijn we erg blij mee. Ik ben helemaal verliefd op dat kleine meisje in mijn buik ♡

Bijgevoegde bestanden:

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat mooi al kash, die echo, echt al een mini mensje 😍😍😍

15. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Klote om te lezen dat jou nichtje slecht nieuws heeft gehad denanja... Lijkt me echt verschrikkelijk 😢

Beterschap Kim! Ik hoop niet dat je de griep hebt die hier ook heerst... Anders kan het nog wel ff duren voordat je je beter gaat voelen 😮

Succes Chilll, ik ga voor jullie duimen!

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoop t ook niet, hier duurt ie inderdaad ook lang.
    Ik ga sowieso naar londen, maar liever niet te ziek.
    Krijg gelukkig nog wel wat eten weg en t komt er nog niet uit, dus dat iig zo houden, dan is t te doen.

17. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was Kash! En supermooie echo!

Mijn vriendin werd flauw en misselijk van de honger omdat het eten wat later klaar was dan normaal. En dan denk je: Zou het? Maar ja, pms symptomen beginnen ook al wat te komen, maar die kunnen dan ook weer bij zwangerschap horen. Het kan dus nog alle kanten op. Ik ben zooooo benieuwd naar de test morgenochtend.

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja chill dat is echt t kutte ervan he, je lijkt vanalles te voelen maar je lichaam kan je ook zooo voor de gek houden!

kash wat fijn dat alles goed was :).

pff hier ligt ze in bed, wat was ze de laatste 2uur vervelend ofja zeuren en aandacht vragen, en de hond wilde ook aandacht , vrouwlief was alleen even thuis om te eten en toen weer werken en ik mag zo de nachtdienst in, gesloopt...
    en toch hou ik van mn leven haha

19. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ooh Vliegje wat balen zeg! Maarja wel fijn om in goede handen te zijn. Het is voor een heel goed doel.

Mooie echo Kash! Fijn dat alles goed is.

Beterschap Kim!

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kash wat fijn!! Zeker na t nieuws van de nicht van Denanja pff dan mag je wederom in je handjes knijpen!

Chill oh zo spannend morgen!!!

Deel Deze Pagina