Vliegje, wat een vervelend nieuws. Wat balen zeg! Waarom moet je met een stuitligging in het ziekenhuis blijven? Waarom is dag zo gevaarlijk. Bij de stuiligging van C en de dwarsligging van F deed mijn ziekenhuis helemaal niet bezorgd. Maar wat je zelf zegt, veiligheid voor alles! Heel veel sterkte. Kim beterschap! Kash, fijn dat de echo zo goed was. Chill succes morgen! Ik ga morgen vier dagen naar Londen. Studiereis van mijn werk. Ik heb er heel veel zin in. Ergens kijk ik wel uit naar een paar dagen niet zonder mijn kindjes. Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik het niet zo erg vind om even weg te gaan.
Chybou: Veel plezier in Londen! We wisselen elkaar mooi af 😁 Niet al het mooie eraf kijken he 😉 Chilll: veel succes strax!
De baby ligt niet netjes in een stuit maar half half. Beetje dwars. Als nu mijn vliezen breken kan de navelstreng uitzakken of zelfs een botje eruit. En at maakt het zo gevaarlijk er ligt geen 'stop' voor het gat zeg maar. Heb bekkenpijn pfff. Vaak wakker. Je ligt toch niet op je gemak. Hoop dat ik zo nog wat kan slapen. Denanja wat een vreselijk nieuws. Is het kindje wel levensvatbaar of eigenlijk dus niet? Kash jij hebt een mooie echo! Wat een geruststelling.
Helaas, de test is helemaal wit. Over een paar dagen nog eens proberen en anders op naar de volgende ronde. Chybou, heel veel plezier in Londen!
Vliegje, wat balen zeg. Uitzitten dan maar en hopelijk kunnen je dames vaak op bezoek komen. Inderdaad een Netflix-abonnement afsluiten Sterkte! Hey Chill, wat jammer zeg! Ik zie inderdaad geen streepje. Balen! Chybou, heel veel plezier in Londen. En jij ook vast Kim.
12 dpo. Over paar dagen nog eens proberen als ongesteldheid niet doorbreekt voor die tijd. Nog wat kunnen slapen vliegje?
Wat jammer Chilll. Ik zou over 2 dagen nog eens testen voor de zekerheid idd, maar niet te veel op rekenen meer. Balen vliegje. Lang leve netflix! 😂
Mwah niet echt meer kunnen slapen. Lig nu weer even alleen. Hopelijk blijft dat even zo, slaap ik vannacht beter misschien. Begin te tobben nu en mis Reva en Dianta. Had zo graag in m'n verlof wat meer tijd gehad met m'n meiden. In ieder geval de zondagen tot en met dinsdagen. Maar helaas De keizersnede staat gepland voor 7 februari. Wel een mooie datum Tenzij de baby eerder komt en ergens mag dat wel van mij. Lig hier dus nog 2 weken tot aan de ks en dan nog een paar dagen daarna. En heb nu al heimwee. Maar ja, komt wel goed. Niet teveel klagen haha.
Ik zie ook niks 😔 Maar 12 dpo was mijn test ook wit. Ik had het opgegeven tot ik niet ongesteld werd. 1 dag na de nod was hij positief. Ik zou sowieso overmorgen nog een test doen.
Vliegje, komt Dianta niet met Reva op haar vrije dagen bij jou dan? Maar kan me voorstellen dat het lastig is, en dat je ze onwijs mist en nog gaat missen. Nog 2 weekjes maximaal, dan heb je in ieder geval 1 gezinslid bij je. Wordt het een gentle sectio? (zo heette dat toch?) Bedankt voor het kijken naar de test dames. Ik dacht heel even wat te zien, maar hij is gewoon echt wit en ik ben goed in dingen zien als je het graag wil blijkbaar Kash, jij bedankt voor je ervaring. Dat geeft een mens weer een beetje hoop. Kim, onze hoop is wel een stuk gekelderd na die test van vanmorgen hoor. Maar we geven de moed nog niet helemaal op. Ik heb in ieder geval die van het kruidvat weer gehaald want die schijnen toch wel erg gevoelig te zijn.
Ja Dianta komt zeker op haar vrije dagen. Maar ze werkt nu woe-vrij-zat. Op woe en vrij is het voor haar bijna niet te doen. We hebben het nu op vrijdag kunnen regelen. Reva zie ik dan ook en morgen ook want dan komt ze met de oma's mee. Dus Reva zie ik iedere dag. Dianta alleen morgen niet tot nu toe. En vlg week woensdag dan ook niet. He nu alleen maar huilbuien. Reva en Dianta zijn vanavond extra geweest. Komen ze thuis en heeft Reva gezegd 'mammie mist, mammie mist' dat ze me dus mist. Nou dan breekt m'n hart :,( maar ja we moeten er doorheen. Ga hier veel te veel malen en denken. 'Gaan we wel evenveel van de 2e houden'. 'Is dat net zo bijzonder'. 'Houdt Reva er geen trauma aan over dat ze denkt dat ik haar in de steek laat'. 'Vind ze straks de baby wel leuk'. Dat soort dingen. Pfffff.
Chybou veel succes en plezier gewenst in Londen! Dat schuldgevoel is ook wel typisch zo'n moederding Herkenbaar maar niet doen hoor! Tis goed en belangrijk om ook tijd voor jezelf te hebben en als je die dan hebt geniet er dan ook lekker van! Je laadr lekker op en dat maakt dat je weer alles beter aankan en een nog leukere mama kan zijn! Chill balen van die witte test maar zolang de rode duivels er nog niet zijn is er nog hoop! Vliegje och meis, mijn moederhart zou ook breken als mijn dochter dat zou zeggen! Bedenk je dat het "maar" 2wkn zijn. Wss als Diante Reva op bed legt gaat ze lekker slapen en vergeet Reva die nacht dat jij niet thuis bent. Later kan ze zichbhier niets meer van herinneren dus traumatiseren zal allemaal meevallen. Wat je zegt je hebt tijd om na te denken en dan gaat t mis!! Ik snap je vragen en paniek maar weet zeker dat je hart net zo vol loopt van liefde bij t zien van jullie 2e dochter als bij Reva! Slaap lekker zo!
Revaatje weer gezien vanochtend. Mijn lekker schatje. Ze had nu meer moeite bij me weg te gaan ze zwaaide en zei hou van jou mammie pffff. Krijg zo de arts nog langs, ben benieuwd hoe de baby nu ligt.. Chill nog iets gebeurd bij jullie of nog steeds alles rustig en witte testen? Kim veel plezier in London en Chybou gaat ook toch? Have fun!
Nou echo gehad. Dwarser kan ze niet liggen, weer gedraaid. Nu rug onder, hoofdje links, kontje rechts. Arts vroeg nog, wat als we die 7 febr halen en we maken de echo en de baby ligt perfect en ingedaald en vast. Wil je dan alsnog die ks of toch dan natuurlijk afwachten. Heb gezegd dat ik toch echt neig naar die ks. Dat ik nu naar die datum 'leef' en niet goed natuurlijke bevalling aandurf. Gewoon omdat ze niet voor niets zo kan blijven draaien denk ik dan.. vanavond ff overleggen met Dianta nog. Die ks staat in ieder geval gepland en denk dat we dat gewoon gaan doen.
Ahw vliegje, die lieve Reva. Wel fijn dat je elke dag visite hebt in ieder geval. Een hele dag helemaal alleen is ook niks. Maar kan me voorstellen dat het heel lastig is zonder je meiden om je heen. En jeetje wat heb jij een draaikont in je buik zeg! Hier vanmorgen wel een test gedaan ja, kruidvat deze keer. Die gaf wel een tuurstreep, maar binnen 10 minuten ipv 5. En serieus bijna niet op foto vast te leggen! Zal ze even uploaden zometeen. Ik vind hem in ieder geval nog niet overtuigend genoeg om te zeggen dat het raak is.