Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mmmm ik zie hem wel... zo'n streep hadden wij ook op 9dpo volgens mij. Dus toch nog spannend!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik zie 'm ook Chill!! Oh zou t?!!

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zie m wel chilll...
    Ga duimen!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoe is de test vandaag?!

Ik lig weer aan de ctg. Straks komen Dianta en Reva en m'n stiefma langs. Vanavond krijg ik ook visite dus das wel even fijn.
    En benieuwd hoe de baby ligt. Hele nacht met hoofdje of kontje onder m'n ribben lopen drukken dus weer gedraaid denk ik.

Kreeg gister nog de vraag wat we willen doen als op de geplande datum de baby plots perfect ligt. Ze maken voor de ks altijd nog een echo enzo. Wil ik dan alsnog gaan voor een natuurlijke bevalling. Maar we gaan toch voor die geplande keizersnee uiterlijk. Tenzij vliezen dus eerder breken. Maar ik durf een natuurlijke bevalling nu niet meer aan, want de baby ligt niet voor niets nog steeds te draaien. Ze kan nog alle kanten op, gaat niet vast liggen. Dus ergens heb ik het gevoel dat mijn baarmoeder een wat afwijkende vorm heeft ofzo of mijn bekken te smal. Dus we leven nu naar die datum toe, komt het eerder dan komt het eerder en anders wordt de baby 7 febr gehaald. Wist niet of ik de datum al had genoemd?
    Tot die tijd dus in het zkh tenzij de baby ineens vast gaat liggen. Dan mag ik nog even naar huis.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O had dat verhaal gister al gedaan zie ik hahah. Zwangerschapsdementie. Weet niet meer tegen wie ik wat heb gezegd haha.

6. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Ja, bij te smalle bekken kan het kindje niet indalen met hoofd tussen de bekken en gaat het niet vast liggen. Dus ik vind het nog steeds een hele logische verklaring. Maar fijn dat de datum vaststaat. ;)

Test vanmorgen was een even lichte streep als gister, geen oploop. Als dit een zwangerschap is die goed afloopt eet ik mijn sok op.

7. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Hoi dames ik ben een blog begonnen. Voor wie het leuk zou vinden: mrstomoms.wordpress.com. Even kijken of ik dit leuk vind, heb wel het gevoel dat ik mijn verhaal graag kwijt wil.

Vliegje heel veel sterkte! Zkh is vreselijk en ik was er maar 4 dagen.

Chilll ik hoop zo voor je dat de test nog oploopt!

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Leuk Louwie!

9. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    HCG verdubbeld elke 48 uur, morgen zou hij dus wat duidelijker moeten zijn. Ik zag de streep trouwens meteen ♡ Spannend hé!

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje snap dat jullie voor de geplande KS gaan, tenzij...nu naar die datum toeleven en afwachten of dit 2e dotje zich hieraan gaat houden! Jeetje de verjaardagen van de meiden komen zeer dicht bij elkaar te liggen. 07/02/2017 is een mooie datum ja! Ben heel benieuwd!!

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    l

Leuk!! Ga je ook nog iets bloggen over hoe je nu t ouderschap ervaart en wat de rol van de donor is nu ed?

12. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ja dat ben ik wel van plan maar ik begin even bij het begin 😉

13. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Louwie, leuke blog! Ben benieuwd naar de rest van jullie verhaal!

Kim, hoe is het nu met jou? Ben je al wat opgeknapt? Jij vertrekt dit weekend naar Londen toch? Heel veel plezier! :D

Hier testen we morgen pas weer als vandaag de ongesteldheid niet doorbreekt.

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hey. Lief dat je t vraagt. Voel me sinds vandaag weer n stuk beter.
    Nog wel zwaar neus- en keelverkouden, maar niet meer zo'n ziek gevoel en een stuk meer energie.
    En ja, ik vertrek zondag naar Londen 😊
    Zin in!
    Succes met testen morgen

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kim veel plezier meis!!

Chill spannend dames! Ik hoop zo dat vandaag de rode duivels wegblijven! Heeft ze pms klachten nu? Alhoewel dat zegt ook niets natuurlijk...

Ik heb voor over 2 weken een hotelovernachting geboekt als verassing voor mijn vrouw en mij :) mijn moeder komt zaterdagochtend om 10.00 zodat wij eindelijk eens samen naar de stad kunnen om lleding te kopen! Heb sinds Sara er is niet meer geshopt... en dan s avonds heerlijk uiteten, slapen in een hotel en sochtends eens rustig ontbijten zonder te hoeven zeggen "niet op de grond gooien" of " eerst deze boterham opeten en daarna mag jij een boterham met jam" hahah...

Heb t ook even nodig, vreselijk druk op mijn werk en merk dat ik een beetje op mijn tandvlees begin te lopen. Kortom, ff lekker om er samen een dagje en nachtje tussenuit te gaan. Mijn mams blijft dan bij ons slapen dus Sara lekker in dr eigen bedje...

16. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Kim, fijn dat je wat opgeknapt bent! Ziek naar Londen is ook niks. Heel veel plezier!

Dreamy, ja ze heeft wel pms klachten, sinds vandaag overduidelijk. Dus ik vrees dat ze wel ongesteld wordt. Maar wat heerlijk zeg, even lekker een dag en nacht er tussenuit met zijn 2en! En je vrouw weet het pas op de dag zelf?

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hmm pms klachten tja t kan alsnog 2 kanten opgaan maar als je vrouw altijd stipt is zou t heel goed kunnen dat t doorbreekt ja :(

Ja mijn vrouw hoort t pas op de dag zelf haha..wil dr eigenlijk laten geloven dat we alleen overdag op pad gaan met een etentje dus dat ze Sara wel goed gedag moet zeggen omdat ze al op bed ligt bij thuiskomstben dan s avonds als vetassing ook nog ri een hotel. Echter, dan moet ik die tas ongezien inpakken, in de auto krijgen en dan moet zij niet de shoptassen in de achterbak gooien haha

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Haha wat leuk Dreamy! Heerlijk er even tussenuit, is belangrijk op z'n tijd :)

Hier nog steeds een dwarse baby. Zelfs nog filmpje kunnen maken van haar gezichtje en gesmak hihi. Dus ik broed nog lekker verder :/ hahaha!

19. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Sterkte daar Vliegje! Mag je eigenlijk lopen en naar beneden of heb je bedarrest?

Spannend Chill, hopelijk zet de ongesteldheid niet door en een eventuele zwangerschap wel!

Wat leuk Dreamy! Heerlijk om er even samen tussenuit te gaan. En pas een beetje op jezelf he, qua werk enzo.

Onze dame begint meer en meer echt te tijgeren. Al echt op handjes en knietjes. En dan laat ze zich naar voren vallen zodat ze vooruit gaat, haha. Ze blijkt trouwens ook aanleg voor eczeem te hebben. Ze heeft een hele droge huid in ieder geval en van die plekjes rond haar ogen en in haar knieholte. Dat is wel even wat minder. Op aanraden van het cb een bepaalde zalf/creme gekocht om het goed soepel te houden. Als dat niet werkt dan maar even langs de huisarts.

20. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Chill spannend hopelijk zet de ongesteldheid niet door.

Vliegje wat een bewegelijk meisje is het nu al zeg en eigenwijs haha.

Stier86 wat leuk dat jullie dame begint te tijgeren:)
    En hopelijk helpt de zalf. Ik weet hoe vervelend eczeem is.

Wij zitten op de helft van de wacht weken. Hopelijk gaat de 2de week snel voorbij.

Xxx

Deel Deze Pagina