fijn dat je lekker alleen geslapen hebt vliegje . Tess kom tot 0045 niet slapen en alleen maar huilen. toen eindelijk in slaap gevallen en om 0615 weer wakker, lekker bij ons gelegd en toen nog tot 0900 geslapen gelukkig zetpil gegeven en ligt nu weer in bed maar kan niet slapen zo zielig. ze heeft duidelijk keelpijn en dr vlekjes zijn er ook nog. vanmorgen ineens 34.9 maar na t slaapje bij ons 37.5 weer ben benieuwd of t gaat oplopen. gisteravond nog 40.1 maja antibiotica moet vandaag gaan aanslaan. ze kan nu weer niet in slaap komen, terwijl dat afgelopen 3 dagen juist super makkelijk ging. chybou fijn dat je t leuk hebt gehad! kim nog even veel plezier.
@Chill (en natuurlijk alle anderen) Het is hier nog heerlijk rustig hier. Vandaag hebben we een fotoshoot gehad van onze dochter. De babykamer is weer ontruimd en weer ingericht. Dus we zijn steeds meer er echt klaar voor. Het zal mij benieuwen of deze ook 42 weken blijft zitten.
1e week overleefd! Stand van zaken: 38 weken zwanger, +8.2 kilo (afgelopen week bijna 2kg afgevallen ondanks weinig beweging..) en nog steeds een dwarse baby. Waar 2 dagen de billetjes hebben gelegen, ligt nu weer het hoofdje. Wederom helemaal gedraaid en rug onder nu, dus hartstikke dwars. Bloeddruk van mammie is goed. CTG was goed. We broeden verder. Ik mag in ieder geval lopen op de afdeling nu in m'n uppie, ook als er geen visite is, dus kan nog iets aan m'n conditie doen en zit niet de hele dag aan mijn ziekenhuisbed gekluisterd 😂
spunkie spannend!!!! vliegje dat klinkt goed enja je baby is gewoon dwars haha fijn dat je iig even rond mag lopen. hier is tess dr koorts gezakt gelukkig slapen gaat helaas nog niet makkelijk maar dat komt ook wel goed.
Vanmiddag lekker toeristisch Londen ingeweest, naar buckingham palace (met wisseling van de wacht), wat parken, Westminster Abby, Big Ben, etc. Daarna wat gegeten en alvast op zoek gegaan naar Apollo Theater voor vanavond. Was maar goed ook, want er zijn dus 2 Apollo's.😒 Veel tijd kwijt geweest omdat we naar de verkeerde waren gestuurd, maar uiteindelijk toch de juiste gevonden, kon niet missen ook. De posters zijn al aangepast voor de premiereavond van Willemijn Verkaik. Zin in! Net in het hotel ff opgefrist, nu wat eten en dan naar Wicked!😋😃
Vliegje whoh wat netjes je gewicht zeg! Denk dat je wellicht ook minder eet/snaait dan thuis ofnie? Geduldhebben eis maar oei snap dat t lastig is dit bah...hoe gaan jullie t nu doen met Reva haar verjaardag? Was t nog een idee wat ik voorstelde, om na je bevalling haar verjaardag te vieren en dan tevens de baby te showen? Kraamfeest en verjaardag in één? Denanja beterschap voor Tess! Spunkie t schiet ook op bij jullie zeg!! Spannend! En leuk een fotoshoot! Willen wij ook met Sara gaan doen. Was de bedoeling met 1 jaar maar das ff niet gelukt haha Kim leuk!! Genietze!! Hier heeft Sara gisteren een paar meter LOS gelopen!! TROTS!! De tranen schoten in mijn ogen!! Vrouwlief en ik hebben t samen mogen meemaken, zo gaaf!! Daarna wilde ik t filmen dus aanmoedigen t weer te doen maar nee toen wilde ze niet meer haha...nu gewoon weer elke x onze handen pakken als ze wilt lopen. Kwestie van zelfvertrouwen denk ik....
Jeetje vliegje, 2 kilo? Krijg je wel genoeg te eten daar? Anders moet het bezoek maar wat pizza's voor je meenemen! Maar mooi dat het goed ging met jou en de baby! Dreamy, wat leuk! De eerste stapjes, een mooie mijlpaal. Spunkie, fijn dat alles nog goed en rustig is. Succes met de laatste loodjes! Kim, leuke foto's!
Ik heb vanavond zo genoten! En ik ben stout geweest. Heb bijna heel de 2e akte van Wicked stiekum gefilmd. 😶😂 Beeld is bagger, maar geluid is eigenlijk best top. Lekker nagenieten. Vooral van 'For Good', zo'n mooi nr... Heb 'm op youtube gezet, dus voor wie wil: https://youtu.be/rLuuo_i-zI0 Nu ga ik slapen. Morgen laatste dag... Edit: mama heeft opvliegers dus is constant aan t draaien, dekens weg, dekens terug, hard op zuchten en zeggen dat t 'hier zo heet is', etc. en droomt tussendoor ook nog hardop.😒😒😒😓 Dus ik ben maar ff bij mn foon (lader) op n stoel gaan zitten, kan zo niet slapen...
Dreamy, ja we hebben het vieren van haar verjaardag verzet naar 5 maart. Een aantal mensen kunnen niet maar we hadden eerst een aantal familieleden niet uitgenodigd omdat we het klein zouden houden ivm mijn zwangerschap. Die heb ik, door de andere afvallers, nu wel gevraagd. Zijn ook 'hangers' dus nu kunnen ze mooi met Reva's verjaardag én soort van kraamvisite komen. Zijn we daar gelijk vanaf hahaha. We hebben een begin-en eindtijd namelijk. Ochtend voor vrienden. Middag voor familie. De baby is dan bijna een maandje dus hopelijk is dat een goed idee geweest.. we zullen het merken dan haha. En dan hebben we 12-19-26 maart nog de kraamochtenden tussen 10.00-13.00. Soort babyborrel. En 2 april eventueel maar die kunnen we dan misschien laten vervallen. Dus we kunnen een aantal mensen al combineren met Reva's verjaardag, vooral wat vrienden, dus dat is wel fijn. Donderdag vieren we haar verjaardag een klein beetje hier. Doe mijn bed versieren, Dianta neemt 1 kadootje mee en 1 krijgt ze dan thuis nog. Mijn vader en moeder komen en we halen een cakeje bij de bakker. Lig nu weer aan de ctg. Sterkte Denanja. Zo sneu voor Tess!
Hee! Was ff stil want heb echt ****dagen gehad.... Met mijn vrouw gaat alles nog goed hoor! Die mag zo weer naar de verloskundige ... Maar nu werkt mijn lijf niet mee 😑misschien heel stom- mijn zorgen uitspreken... Eergisteren nacht werd ik ongesteld en daar word ik altijd heel ziek van. Het krampt zo dat ik (weer) ben weggevallen op de badkamervloer (lekker koud) van de pijn. Mijn vrouw heeft me na een uur wakker gemaakt om terug in bed te komen liggen... Dus, gisteren naar de dok, nu flinke pijnstillers meegekregen om de kramp te onderdrukken en een echo laten maken van de week om te checken op vleesbomen. Dat verwacht ze overigens niet, maar ze weet zeker dat het met deze heftige klachten niet anders kan dat er ook flinke endometriosehaarden zitten. Het maakt me super bang, want ik zou straks "de tweede" gaan proberen. Extra dankbaar dat mijn vrouw nu eindelijk zwanger is, maar verwacht dat we over een jaartje opnieuw zo'n heftige periode in gaan... zo kak!
Ah jeetje Laura. Heftig zeg! Veel sterkte! Ik heb een Roemeense op de kamer nu. Heb amper geslapen. Ze piest naast d'r po. Zet de tv midden in de nacht aan. Ik ben er echt klaar mee gewoon. Ze betalen niet eens zorgverzekering dus de verpleeg kan die pies opruimen zonder dat er eigenlijk voor betaald worden. En wij werken ons maar een slag in de rondte. Ben even zo pissed off.
Haha pissed off is wel een grappige woordspeling gezien het verhaal Hoop voor je dat die vrouw vandaag naar huis mag of naar een andere kamer verplaatst kan worden.
ieuw vliegje!!! en wat vervelend zeg! hoop ook idd dat ze snel weg is! laura wat een k*t situatie zeg!!! klinkt idd wel als endometriose (ofzoiets). lijkt me heeeeeeeel vervelend.
Hoi dames. Heb de afgelopen dagen niet veel bijgelezen en nog minder gereageerd, wifi in het hotel was niet top, dus was blij als ik kon posten! Daarom heb ik net bijgelezen en hier dus wat (soms late) reacties: @denanja: Wat klote zeg, 6e ziekte... zo zielig altijd bij die kleintjes... Hoe gaat het nu met dr? @Vliegje: echt klote van je buurvrouw, maar je weet nu wat je allemaal kunt doen om dr terug/weg te pesten he. 😂😂😂 Vrijdag kom ik je gezelschap houden, hoop dat ze dan weg is. En anders help ik mee met pesten hoor. 😂. @Chybou: Hoe gaat het nu met jou? @Spunkie: fotoshoot van de kleine is altijd leuk. Zie nu pas dat je ook al weer bijna uitgerekend bent. Jeetje, wat gaat dat snel zeg! Geniet ervan! Laatste loodjes... @Dreamy: Wat super dat ze stukjes los loopt! Pas maar op, duurt nu niet lang meer tot je heel de dag achter dr aan kan rennen 😂😂😂 @Laura: Jeetje, wat heftig, snap wel dat je je zorgen maakt. Hoop maar dat alles blijkt mee te vallen... Ik ben weer veilig terug in Nederland en heb heerlijk geslapen in mn eigen bedje. Gister ook meteen mn hondje opgehaald, beestje heeft t goed gegad, maar had me duidelijk gemist zei de oppasser, had weinig gegeten. Dus heb m gisteraaf nog opgehaald, hij blij! 😊 Voelt heel raar dat ik 1,5 dag geleden nog in Londen bij Wicked zat en nu al weer een nacht thuis heb geslapen. Als we konden, waren we gisteren nog een keer naar Wicked gegaan, was echt zo vet. Nu een beetje in een dipje omdat de fijne roes van hoe vet het was, weg begint de vloeien. Maar goed, kan de 2e akte gelukkig onbeperkt herbeleven. Baal nu alleen dat ik de 1e akte niet heb 😂😂😂 Hier gaat het goed, verbaas me elke dag weer als ik mn banner hier zie, over hoe hard de kleine uk groeit... Ik begin nu echt te zien dat mijn buik verandert. Nog niet echt dikker ofzo, maar wel anders. Kan t niet uitleggen. Zal nog wel ff duren voor ik echt een zwangerschapsbuikje kan zien, maar als ik op mn rug lig en ik voel boven mn onderbroekrand van links naar rechts over mn buik, voel ik mn baarmoeder wel al zitten, elke dag beter. Ben nog steeds niet echt aangekomen. Was in t begin 2,5 en daarna nog 0,5kg afgevallen, en inmiddels is er weer 0,5 bijgekomen, dus nog steeds 2,5kg lichter dan voor mn zwangerschap. Best trots op mezelf, aangezien ik wel een emotional eater ben en ik nu nogal vaak 'last' heb van mijn emoties. 😂😂😂 Nog 3 dagen tot de grote dag, geslachtsbepaling. Kijk er echt naar uit! Ik weet dat ik het al gezegd heb, maar ik ben gewoon zo blij dat heel mn oorspronkelijke gezin erbij is. Is gewoon niet zo vanzelfsprekend, en wil dat moment zo graag met hun allemaal delen! Ook leuk is dat mijn schoonzusje blijkbaar enorm vereerd is dat ze erbij mag zijn. Haar eigen broer is ook zwanger (naja, feitelijk zijn vriendin dus, maar zwanger ben je meestal samen) en die ligt een maandje voor op mij, en die betrekken haar helemaal niet in de zwangerschap. Ze heeft een grote kinderwens, dus dat ik haar hierbij betrek terwijl haar eigen broer dat niet doet, vond ze heel bijzonder. Voor mij is het niet vreemd, al snap ik ook dat mensen het voor zichzelf willen houden. Maar ik heb geen partner, dus wil dit soort momenten graag delen met mijn oorspronkelijke gezin; mijn moeder, vader en broertje. En natuurlijk horen hun partners daar ook bij. Mijn stiefmoeder heeft nooit kinderen kunnen krijgen, en is nu zo blij voor me, zeker net zo blij als mijn vader. Dus was voor mij vanzelfsprekend dat zij er ook bij mocht zijn. En zo dus ook mijn broertjes vriendin. Naja, ik blijf maar ratelen. Heb lekker uitgeslapen en ga zo maar eens douchen en eruit. Lekker beetje shoppen ofzo. Rustig aan, genieten van mn vakantie nog ff paar dagen. Fijne dag allemaal!!!
Ik weet niet wat voor baby we hebben maar ze noemen me hier een 'projectje' en 'uitdaging'. De baby lag gister net naast m'n bekken. Dus hoofdje linksonder, kontje onder m'n ribben. We hadden dus hoop dat ze verder zou opschuiven. Nu voelde ik vanochtend al wel dat ze dwars lag dacht ik. Dus dokter voelen en ze dacht toch een hoofdje beneden te voelen. Toch echo erop voor de zekerheid en wat blijkt: kind is volledig gedraaid weer! Haar hoofdje ligt nu rechts, billen links. Weer volledig dwars 😳🙈 ongelooflijk hoor. Ze hebben dit nog niet veel meegemaakt. Dus krijg nu helaas die waaknaald zodat ze eventueel meteen een infuus kunnen aansluiten. Balen want dat lijkt niet echt lekker te zitten en daar zit ik dus nog wel 1,5 week mee.
Fijn dat je gezin erbij is he Kim. Ik heb dat ook nog wel eens hoor! Morgen komen mijn vader en moeder voor Reva's verjaardag. Maar die zijn gescheiden. Leven op goede voet. Toch apart dan.. mijn broers zijn er dan niet meer maar dan vind ik het toch fijn dat ik papa en mama wel eens bij elkaar heb. Hoewel ik ook hele lieve stiefma heb! En dat gaat allemaal goed gelukkig.
Ja, mn ouders zijn gescheiden, hebben geen ruzie, maar eigenlijk ook geen contact. Mijn vader heeft moeite met mensen uit het verleden tegenkomen. Als hij iets heeft afgesloten, is hij er klaar mee. Hij wil dus ook nooit op mijn verjaardag zelf komen, omdat mn familie er dan ook is. Voelt ie zich ongemakkelijk. Ergens snap ik het wel, maar wel lastig. En mijn broertje heeft om goede redenen gewoon geen concact meer met mn vader. En dat snap ik ook. Maar het is daarom voor mij extra mooi dat ze nu toch allemaal samen komen voor mij en de baby. Maar goed. Ff n dipje hier, mn ex heeft vanmorgen na aandringen van mij waarom ik nix meer van dr hoorde, laten weten dat contact met mij voor haar voelt als een verplichting en ze dat dus wil beeindigen. Dus ff flink liggen janken omdat ze naast mn ex, toch ook mn beste vriendin is/was. En ze zit volledig met zichzelf in de knoop, maar laat zich door mij niet helpen. En nu is dit dus het gevolg. Heb het er heel zwaar mee en voel me ongelooflijk klote nu. Kan ook ff nergens meer echt blij om zijn.
Kim, wat ongelofelijk kut, laat ze je weer achter met een hoop verdriet. Denk je dat het nu wel definitief is dan? Of dat ze weer naar je toekomt als ze dat weer ziet zitten? Denk alsjeblieft goed om jezelf. Dikke knuffel voor jou! Vliegje, jij ook sterkte met je kleine saltomaker in je buik! Laura, jeetje dat klinkt heftig! Laat je goed onderzoeken. En endometriosehaarden ontwikkelen toch alleen als je ongesteld wordt? Dan krijg je waarschijnlijk anticonceptie waardoor je niet meer ongesteld wordt. Jij ook veel sterkte! En mooi dat met je vrouw alles goed gaat.
Pfff Laura, dat lijkt me heel naar. Hoop dat je snel weet wat er precies aan de hand is. Sterkte! Vliegje, die kleine van jullie laat in ieder geval een onuitwisbare indruk achter in het ziekenhuis. Kim, jeetje wat naar weer zeg. Zet jezelf nu op 1 hoor!