Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    Pff vliegje, dat dat mogelijk is joh, al dat gedraai! Veel sterkte de komende tijd! En wat jammer dat je in jullie ziekenhuis samen op een kamer ligt.

2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik hoop het ook... Nu gewoon genieten van nu...
    Maar we hebben wel besloten, meteen 2018 weer afspraken in het ziekenhuis te gaan maken voor mij. Want de kans dat het langer gaat duren is nu gewoon aanwezig. We gaan dan het liefst zo snel mogelijk door. We weten wat die hele MMM inhoudt... Dus dat is ergens wel fijn. Inderdaad: Gewoon hopen dat het meevalt, het lastige vind ik nu, dat je weet dat er iets niet lekker zit, maar je niet weet in welke mate dat een belemmering gaat zijn...

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @chilll: ik weet dat ze spijt gaat krijgen. Ik ken haar beter dan ze zichzelf kent en ik weet het gewoon 100% zeker.
    Maar eerlijk, ik kan het niet meer.
    Ik moet haar uit mn hoofd zetten, hoeveel pijn het me ook doet. Ik moet door.

Na de halve middag gejankt te hebben en met koppijn terug in bed ben gekropen, ben ik mezelf gaan afleiden met rizolli&isles fanfiction.
    Zitten best leuke verhalen tussen, heb denk 4 uur liggen lezen.
    Zo maar ff wat eten, al heb ik geen trek, moet wat eten voor de uk in mn buik.
    Hoewel dit voor mij zwaar gaat worden, moet ik door en ga ik proberen mezelf af te leiden...
    Morgen ff naar de markt hier, dan lekker shoppen en 's avonds met mn moeder, en als ie op tijd weg kan, mijn broertje, naar mijn opa. (Eigenlijk pleegopa, maar voor mij is het altijd opa geweest) Hij woont niet om de hoek en is 83, en heb m sinds mijn verjaardag niet meer gezien. Ik ga 'm morgen vertellen dat ik zwanger ben. Wilde dat niet over de telefoon doen.
    Wel spannend, denk dat ie niet goed snapt hoe dat kan.😂
    Vrijdag vliegje ff gezelschap houden en daarna nog geen plannen. Misschien ff langs bij een vriendin die pas gescheiden en verhuisd is. Heb een 'positivity jar' voor haar gemaakt, vol met opbeurende spreuken en complimentjes voor als ze zich ff niet zo happy voelt.
    En zaterdag de grote echo dag en 's avonds een verjaardag.
    En zondag weer gewoon werken.
    Bezig blijven is nu goed denk ik.
    Komt wel goed met mij. Moet hier gewoon ff doorheen.

4. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Goed dat je afleiding zoekt kim! Maar snap dat het gewoon een rotsituatie is....Heel veel sterkte!
    Hoop dat er voor jou ook gewoon een beetje rust in alles komt!

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    laura auw meis, dat is niet fijn! Ik herken de pijn, heb paar mnd geleden een echo laten maken inwendig om te kijken of mijn eierstroken en baarmoeder oke waren. Niets aan de hand maar oei de pijn tijdens mijn eisprong en menstruatie is niet tekort. Advies, de pil maar zolang we er nog niet uit zijn of we voor een tweede gaan ga ik dat niet slikken. Sterkte meis!

Kim heerlijk dat Londen zo gaaf was en wat een klote thuiskomst vwb je ex!! Jezus zeg...sterkte!!

Vliegje pfff jij sterkte met niet zorgbetalende Roemenen die op de grond zeiken en jullie draaikont! Hou vol!!

Vulpen hoe gaat met jullie kindje en hoe bevalt t ouderschap?

Hier 6 zwangeren in mijn omgeving!! Mijn eierstokken kunnen een eigen drumsessie spelen pfff....

6. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Balen Vliegje! Nog heel even volhouden!

Sterkte Kim! Vervelende situatie maar denk vooral maar aan de leuke dingen die je in het verschiet hebt, zoals de echo zaterdag! Spannend! Ik ben heel benieuwd!

Laura wat vervelend die pijn zeg! Sterkte daarmee! Helaas komt dat elke maand terug 😑 Wat een uitvinding.

7. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Hahaha Dreamy, werkt dat niet ook op de eierstokken van je vrouw dan? :D
    Hier ook een grote babyboom. Ze blijven maar doorfokken. En dan ook nog van die opmerkingen: "Ja, ik was gestopt met de pil maar het was niet de bedoelingen dat het ZO snel raak zou zijn."

Kim, goed van je dat je de afleiding zoekt de komende dagen. Leuk ook dat je bij vliegje langsgaat :D
    Maar het is ontzettend kut en lastig om iemand van wie je houdt te verliezen, ook al weet je dat het beter voor je is. Het doet alsnog veel pijn. Maar echt, dat wordt beter! Blijf goed om jezelf denken, ook als ze bij je terugkomt met spijt en doe wat jij nodig hebt. Sterkte.

8. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    Ben benieuwd hoe je opa reageert, Kim! Mijn oma begreep er totaal niets van maar vond het wel leuk!

Met ons Papiertje gaat het goed! Ze zwaaide gisteren ineens een knuffel in het rond, vond ik heel knap van haar. Momenteel vind ik het ouderschap vooral lichamelijk erg zwaar, had het de afgelopen dagen enorm in mijn rug door al het tillen en bukken, hmpf. Dus ben nog niet echt gewend ;)

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    vulpen dat herken ik! heb er een zware peesschascht ontstekeing aan over gehouden dus kijk goed uit in welke houding je tilt en zodra je last krijgt meteen aan de bel trekken bij je ha iig.

leuk dat je daar zo trots op kan zijn he :) zo snel hoe die kleintjes zich ontwikkelen! super leuk!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Klote Kim! Hoop echt dat er nu rust voor je komt want zo aan het lijntje worden gehouden is ook niks. Veel sterkte!

Vandaag Reva 2 jaar! Ik was er net met beeldbellen een beetje bij toen ze haar kadootje openmaakte. Bed versierd. Ze komen straks nog me cakejes en dan pakken we nog wat kadootjes uit.

De Roemeen is weg. Heb nacht alleen gehad maar heel slecht geslapen. Zo'n gevoel dat m'n vliezen vandaag ineens breken maar dat zal wel niet hoor. Inmiddels nog 5 nachtjes slapen :)

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat leuk vulpen! Elke mijlpaal mag gevierd worden hoor, lekker blij zijn om elke ontwikkeling! 👍

Gefeliciteerd vandaag vliegje! Met Reva's verjaardag natuurlijk, en met het blijde verlies van de Roemeen.😂😂😂

Thnx allemaal voor jullie lieve woorden. Komt wel goed met mij...😘
    Toch wel zenuwachtig vanavond over wat opa gaat zeggen. Raar hoor, weet wel dat t positief gaat zijn gewoon, maar toch nerveus.
    Bijna als een coming-out. 😂

Nog 2 dagen tot mn uitgebreide echo!❤
    Kijk ernaar uit!

12. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Vliegje, van harte gefeliciteerd met Reva! En veel plezier met haar verjaardag vandaag.

13. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Gefeliciteerd met Reva! 🎉🎉🎉

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaa hiephiep hoera reva 2 jaar! gefeliciteerd! hopelijk kan je het toch nog een beetje vieren samen :)

15. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Wij hebben vanmorgen weer getest.
    Helaas weer niet raak. Dus hebben even een baal dag vandaag :(
    Nu is het weer wachten op de menstruatie. En maandag de kliniek bellen om een afspraak te maken voor een gesprek met hoe we nu verder gaan.

Xxx

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje gefeliciteerd met Reva!!!🎈🎈

Veertjuh zucht wat balen meis...sterkte met deze baaldag!
    Aangezien jij niets in je hantekening hebt staan weet ik ff niet neer de hoeveelste poging dit was...

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Aah, klote zeg veertjuh😕
    Succes met t gesprek alvast...

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks ladies! Heb ze gelukkig nog gezien vanochtend maar voel me nu even zwaar klote omdat ik net Reva even huilend zag op beeldbellen. Kind is helemaal overprikkeld. Dianta stond vanochtend hier met een lekke band. Dus de pechhulp gebeld maar Reva is dus onverwachts met mijn moeder mee naar huis gegaan en die heeft ze moeten afzetten bij schoonmoeder omdat we moesten wachten op die pechhulp en Dianta daarna nog langs de garage moest. Anders had Reva niet kunnen slapen enzo. Wat een gedoe zeg. Dus extra prikkels voor haar en ze is ook moe van alle indrukken. Als we straks thuis zijn ga ik rust inbouwen. Heel veel rust!
    Nog 5 nachtjes. Ben het even zo zat hier :(

19. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    dreamygirl dit was poging nummer 6.
    Xxx

20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Hey Veertjuh, wat verschrikkelijk shit weer. Kan me voorstellen dat het elke keer moeilijker wordt. Hoop dat jullie snel een gesprek hebben er medisch wellicht net wat meer ondersteuning gegeven kan worden. Sterkte!

Vliegje, gefeliciteerd met Reva!

Vulpen, super leuk dat gezwaai met speelgoed :) Dan is dat echte baby-achtige er echt al een beetje af. Dat lichamelijk zware, met name je rug, herken ik. Hou het even in de gaten en anders een keer langs de fysio of een masseur. Is Inkt inmiddels weer aan het werk?

Deel Deze Pagina