O nog iets gevonden. Via testament is meer 'inhoud' te geven aan het voogdijschap. Dus hoe je het zou willen qua opvoeding, wie financiële zaken beheert etc. Maar das logisch dat dat via het register niet kan. Voor ons was belangrijk dat er in ieder geval 2 mensen zijn aangewezen zeg maar. https://www.gmw.nl/via-het-gezagsregister-een-voogd-aanwijzen/
Vliegje thx voor t uitzoeken! Had inmiddels ook ff gebeld en idd t zelfde te horen gekregen als jij nu zegt. We willen zeker nog een testament opmaken omdat we willen dat ons vermogen ed naar Sara gaat maar daar wachten we nog even mee totdat we weten of we voor een tweede gaan. Als we dat namelijk kost t ons niet 2x een behoorlijk bedrag. Daarin laten we dan ook vastleggen dat er geld ri voogd moet ivm zorg/opleiding ed. Dat gezagsregister doen we dan wel alvast zodat iig vast staat wie de voogd gaat worden! Die twee mensen Vliegje, is dat een stel of 2 verschillende gezinnen zeg maar...
Na maanden van "ik denk dat het nu toch echt gaat gebeuren, o nee toch niet", doorweekte kwijlslabben, vuurrode wangen en luiers zo zuur dat er een pak yoghurt in omgekiept leek is hij dan eindelijk daar: de tand. Een puntje nog maar maar het begin is er. Uiteindelijk moest de omacan een vriendin ons er op wijzen 😂
Mag volgens mij van verschillende gezinnen Dreamy. Wij hebben het zusje van Dianta en haar man. Ja wij hebben al testamenten. Daarin staan in principe onze vaders aangewezen voor de financiële kant zeg maar. En mijn oom als mijn vader er niet meer is. Maar onze families zijn harmonieus dus die komen daar wel aan uit. Eindelijk Stier. Weet nog wel dat Reva zelfs wat bloedde, zo sneu.
Stier ah gosh daar is is dan eindelijk haha...hoe je die aanloop er naartoe ook omschreef! Zucht, gisterochtend een kennis van een dochter bevallen en vannacht een vriendin van me...ik merk echt zo vreselijk aan mezelf dat mijn hele lijf stuitert van "ik wil nog een baby" pffff...
Kim, heel veel succes en plezier vandaag met je echo! Stier, wat goed! Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van? Dreamy, dat wordt nog even een goed gesprek met je vrouw. Sterkte met je wapperende eierstokken Vliegje, hoe is het nu met jou? Nog maar 3 nachtjes en dan is jullie dochter er! Spannend!
Thnx Chilll... 😁 @Dreamy: mn nichtje eergister, en wat kennissen in januari. Scheelt wel dat ik weet dat t bij mij nu ook gelukt is, maar had er vooral na mn mk-en last van als anderen zwanger waren of bevielen. En die rammelende eierstokken had ik al vanaf mn 15, toen mn buuf zwanger was 😂😂😂 Komt goed 😘 Lol @Stier om de omschrijving 😂
Dreamy wij hebben vastgelegd dat onze vaders het geld beheren tot de 21e verjaardag van de kinderen geloof ik, als wij er beide niet meer zijn. Mijn oom ipv papa mocht papa er niet meer zijn. Kan het thuis wel eens nakijken als ik vlg week thuis ben. Hier alles wel goed. Nog 3 nachtjes. Reva komt zo nog met mijn moeder. We zijn er bijna. Moeilijke momenten soms. Reva was vanochtend heel verdrietig geweest toen mijn vrouw naar haar werk ging. Doet me dan ook zeer. Maar ze komt zo dus ff knuffelen. Is voor de oma's ook allemaal extra belasting nu dus het wordt nu gewoon zwaar en we willen allemaal dat ik naar huis kan. Nog eventjes.
Laatste loodjes vliegje, ff volhouden idd, komt goed 😉 Ook de ouders weten dat t de laatste loodjes zijn. Zo lekker ff reva knuffelen en weer kijken hoe dwars jullie andere meid vandaag is😂 Thnx 😉 Ik laat t uiteraard weten
Super leuk Kim! Weer een meisje 💝 Hier een hele rustige baby. Ze ligt nog dwars maar is heel rustig. Misschien zo nog even aan ctg.