Wij hebben de Mutsy Igo urban Nomad, we vinden hem mooi en handig. Super soepel en makkelijk in te klappen, maxi cosi kan er ook op. Wij hebben de maxi cosi citi, kregen we er 'gratis' bij, prima ding. We hebben het merk maxi cosi omdat die baby dump man dat aanraadde, want dat is echt hèt merk op gebied van dat soort autostoeltjes. Want stokke en mutsy geloof ik maken ook maxi cosi's maar het echte maxi cosi merk was dus het beste volgens hem en daar vonden wij wel wat inzitten. Ookal vind je die van Stokke misschien mooier. Kijk nou wat een scheetjes 💕
hahaha leuk louwie! wij hadden idd ook de maxi cosi van maxi cosi. stier thnx... ga daar eens naar kijken over ene paar maanden
Was op marktplaats aan t kijken en twijfel of ik toch voor tweedehands zal gaan... Mutsy EVO. Complete set incl maxi cosi voor 260,-
Wipper en babyfoon hebben wij niet dus daar kan ik geen advies over geven. We hebben wel een tripptrappstoel met new born set en dat is echt ideaal! En een maxicosi, gewoon het echte merk want dat zou het veiligst zijn. Wij hebben geen isofix maar met de gordel gaat best prima! Co-sleeper/ wiegje op de slaapkamer kan ik zeker aanraden, heel handig als je kind niet wil slapen en je de fiep steeds terug moet doen, en ook heel gezellig
Wat een super test denanja En leuk zo kunnen gaan shoppen Kim En wat een leuke foto louwie Wij hebben 15februari gesprek in de kliniek om te kijken hoe we nu verder gaan. Dus even afwachten. Xxx
Wat ook echt een uitvinding is, een spiegel in de auto bij de maxi cosi zodat je het monster in de gaten kunt houden terwijl je zelf achter het stuur zit. Toffe foto Louwie! Veertjuh, fijn dat jullie een afspraak hebben. Hebben voor jezelf al een beetje een idee hoe jullie verder zouden willen gaan?
Door omstandigheden vandaag niet naar Van Asten geweest (don't ask, ben nu ff pissed op iemand en daardoor sjachie), maar nu heb ik meer tijd om ff info te zoeken etc. Moet nu 5 dagen werken, maar heb vrijdag en zaterdag vrij, dus denk dat ik dan ga. Tips zijn nog altijd welkom! 😉
stier dat hebben wij idd ook zo'n spiegel ideaal! veertjuh fijn dat jullie gesprek hebben. hebben jullie zelf idd een idee?
Mooie test Denanja! Co-sleeper, wij vonden het ideaal! C in een wiegje op de slaapkamer gehad en N en F in een co-sleeper... Erg fijn!
voor ons zou een co sleeper niks zijn. mijn vrouw werd wakker van elk geluidje dat tess maakte dus die sliep heel slecht. toen besloten tess al vrij snel naar dr eigen kamertje te doen , wel gewoon in dr wiegje.
Ik denk dat ik toch voor een co-sleeper ga. Heb geen partner die er last van heeft en mocht ik het zelf toch nix vinden, kan ze gewoon in haar eigen bedje en gaat de co sleeper op marktplaats 😂 Ben erg aan het neuzen op internet nu voor mijn huisje strax. Wilde in de woonkamer graag tegels, maar wist niet wat voor iets. Vind hout ook erg mooi, maar qua onderhoud en schoonmaken en met mn vloerverwarming zijn tegels gewoon fijner. Oplossing: keramische/houtlook tegels! Niet goedkoop, maar zou voor de benedenverdieping voor 1500 klaar zijn. + dan het tegelen natuurlijk. Maar dan kan ik wel tientalle jaren vooruit. Ben helemaal blij met mijn besluit. 😊 Boven in alle kamers (behalve badkamer) doorlopend laminaat en op zolder (atelier+washok) mijn laminaat van mijn huidige apartement. (Niet als nieuw, maar prima voor atelier). Komt allemaal erg dichtbij. En alles tegelijk😱 Ben stiekum blij dat ik de afgelopen jaren zo goed gespaard heb! 😂😂😂 Btw iemand ervaring met keramisch parket?
Hoi dames, Wij denken zelf dat ze nu alles willen gaan regelen met hormonen. Dus een kunstmatige cyclus. Anders zouDen we niet weten wat ze willen gaan doen. Xxx
We hebben een wiegje voor in de slaapkamer gekocht... Een cosleeper durven we niet aan. Mijn vrouw slaapwandelt soms en dat is voor ons gevoel dan te dichtbij ofzo.... Heb trouwens zo veel zin in donderdag! Dan de 20 weken echo!
haha laura een goede rede om het niet te doen idd! leuk 20 weken echo geniet ervan! verrtjuh denk idd dat ze dat zullen voorstellen, beetje hulp met hormonen. hoop dat dit de oplossing is voor jullie
Spannend veertjuh, maar een beetje hulp lijkt me fijner dan steeds negatief nieuws! Bij ons zijn ze na 3x al overgestapt op hormoonspuitjes...En ik weet nog dat we dat ergens fijn vonden, het idee dat je een steuntje in je rug hebt!
Die hormonen, of t nu pilletjes zijn of spuitjes hebben nog meer voordelen... ze maken namelijk je eitjes ook iets groter en doorgankelijker... Overigens was dat bij mijn vrouw zinloos Hahaha, ze had gewoon knetterharde eitjes waardoor alleen ICSI hielp, want de zaadjes kwamen er gewoon niet doorheen... Hahaha zelfs haar eitjes zijn gay 😂
haha lalalalaura bij mij hebben ze nooit met hormonen geprobeerd ze zeiden dat dat niks ging toevoegen. ik vraag t me af... ma naar 15 iui's hadden we ook geen zin om nog door te sukkelen en icsi bleek hier dus ook de oplossing. (overigens hadden we toen onbeperkt zaad dat speeld misschien ook mee)
Lol @Gay eitjes 😂😂😂 En qua hormonen, tja, als t helpt: waarom niet? 😉 Ik kreeg Clomid voor een nog regelmatigere cyclus en zodat ovulatietests wel werkten. Nu weer bijna klaar met mijn MvM bijdrage, dus wie weet help ik daarmee wel iemand van hier. 😊