Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    was je niet tevreden vorige keer spunkie?

2. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    #3382 spunkie, 15 feb 2017
    Laatst bewerkt: 15 feb 2017
    Mijn vrouw vond ze niet zo.
    Ja, ze, want ze waren met z'n tweeën. Een wat oudere dame en een herintreder.
    Wel de hele looptijd dezelfde gehad, maar omdat het zo goed ging met onze dochter, zaten ze alleen maar koffie te drinken. En als er dan visite was werd er alleen voor de kraamvrouw gezorgd en niet voor de visite.

(Ik was trouwens de kraamweek niet aanwezig, ik had de week er na vrij genomen)

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #3383 Skatjekim, 15 feb 2017
    Laatst bewerkt: 15 feb 2017
    Ff wat anders: ik heb weer wat van mn ex gehoord, via whatsapp.
    Eerst eergisteren en toen heb ik haar gevraagd me met rust te laten. Zou ze doen.
    Toen gisteren hele stukken (verspreid over heel de middag en avond) over dat ze met zichzelf in de knoop zit en dat ze spijt had en dat ik gelijk had en dat ik haar beter ken dan ze zichzelf en dat ze wil dat ik haar acties beter begrijp, etc. (Wat ik natuurlijk al lang doe, aangezien ik haar werkelijk beter ken dan zij zichzelf).
    En dat ze het heeft verpest en zichzelf haat.

Allemaal heel duidelijk om een reactie uit te lokken en op mn gevoel in te werken.
    Daarom heb ik gisteren bewust ook niet gereageerd.

Na lang nadenken en met veel tranen en pijn in mijn hart vanmorgen een heeeeel lang stuk geschreven over al wat er is gebeurd in de afgelopen jaren, wat het met me heeft gedaan, wat ik weet dat het met haar heeft gedaan en dat ik beter verdien.
    Dat ik hoop dat ze alles op een rijtje krijgt en dat ze goed voor zichzelf en haar dochter moet zorgen, en dat onze wegen scheiden en ik voor mezelf en mijn ukkie kies.

Pff, was zwaar, en mijn hart is het niet met me eens, maar ik weet dat dit de juiste beslissing was.
    Ik hoop dat ze het gewoon accepteert en dat we nu beide door kunnen.
    Boek dicht en op naar een nieuw boek!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim wat ontzettend moedig dat je dat gedaan hebt! ik denk dat het een heel wijs besluit is!! sterkte ermee want snap idd dat het wel tegen je gevoel in gaat.

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx.

Btw vanmorgen ook voor de laatste keer mijn MvM kratten op de stoep gezet.
    Nog een hoofdstuk dat ik kan afsluiten!
    Eindelijk weer op de wc plassen! 😂😂😂

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden, jeetje wat een hoop berichten weer...:)

Vliegje prachtige foto's en wat goed te horen dat Reva zo lief is met Novi! Ik kan me je emoties vwb at Reva niet meer de kleinste is zo goed voorstellen....niet dat ik weet hoe dat voelt maar als ik me indenk dat wij een tweede kindje zouden hebben en ons kleine meisje niet meer de kleinste is maar de oudste en de aandacht zal moeten delen dan zou ik denk ik ook wel bepaalde emoties daarbij hebben.
    Je vroeg je af of je net zo veel liefde kon voelen voor je tweede meisje....en voel je dat?! Ik weet t wel zeker hihi....

Spunkie Spannend meid!! Nog heel ff en dan is ook jullie wondertje op deze wereld! Hoe zit het met de kleine klusjes?

Kim vwb je vragen over de kolf. Ik heb zelf een elektrische dubbele kolf van Medela gebruikt. Ik kon deze lenen van mijn kraamverzorgster. Ik kolfde op een gegeven moment soms bijna een halve liter haha dus een elektrische kolf met een kolfbh was nodig om tijd uit te sparen en tegelijkertijd kon ik dan eten, achter de pc zitten of op mijn telefoon oid. Die kolfbh raad ik je ook aan als je dubbel gaat kolven anders doen je polsen mega zeer.
    Qua babyfoon raden wij je ook de Luvion Essential, hebben wij goede ervaringen mee en is met camera. Camera klinkt soms overdreven maar het geeft ons veel rust om Sara te kunnen zien liggen (niet dat we steeds kijken maar als je wilt kan dat zonder naar boven te gaan) en als ze huilt kan je direct zien of er iets is waarvoor je naar boven moet of dat ze bijv. dr speen of knuffel kwijt is en je ziet dat ze die vervolgens zelf pakt.

Wat betreft je ex, wat moeilijk allemaal zeg en wat moedig en knap van je dat je zo volwassen gereageerd hebt!

Lalalaura oh zo bijzonder om je kindje te voelen en dat je vriendin/vrouw dat dan ook voelt/ziet!! Prachtig!

Stier haha dat tekstje en die foto...hoe vond mevrouw het gevang?

Louwie heerlijke foto ook!

Denanja hoe voel jij je nu? Hebben jullie na 15DPO nog getest?

Hier alles zijn gangetje....ik ben niet fit maar ja wie wel nu haha...
    Sara loopt steeds vaker en meer...klimt nu zelf de trap op, wilt de salontafel opklimmen en steeds naar buiten om zelf te gaan lopen. Jeetje wat een ontwikkelingen in zo'n korte tijd zeg! De 29e van januari liep ze voor t eerst een paar passen los en nu 2 wkn verder dit allemaal! Ze gaat ook steeds meer woorden zeggen en het woord "nee" is ook duidelijk onderdeel van het vocabulaire.....Wat word ze toch groot...mooi om te zien!

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Kim, wat moedig van je! Heb je nog een reactie terug gehad?

Dreamy, ja ik voel net zo veel liefde! En eerlijk, Reva blijft onze '1e liefde' in de zin van dat zij de eerste was. Zij heeft ons mama's gemaakt. Zij heeft ons geleerd wat het ouderschap inhoudt en toch heb je dan een bepaald gevoel daarbij.

Net voor het eerst paar uurtjes alleen geweest.
    De hond uitgelaten met de duowagen, Novi gevoed en ondertussen scheet ze zichzelf helemaal onder dus moest haar helemaal omkleden. Toen nog gekookt, gegeten, Novi nog eens aangelegd en nu is Dianta bijna thuis. Ik ben trots op mezelf! De eerste uurtjes alleen overleeft haha. Ben benieuwd hoe ik het volgende week doe met naar bed brengen enzo..

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O ja Denanja, had ik je hier al gefeliciteerd?! Op fb wel maar nogmaals, vind het geweldig voor jullie!!

Dreamy, zijn jullie er al aan uit? Hoe was je weekendje weg??
    Hoe reageerde je vrouw?

Ik heb nog wat administratie gedaan vandaag, CZ geregeld, spaarrekening geopend. Haar BSN was nu bekend dus kon weer wat meer dingen regelen.
    Verder hebben we een lieve kraam, van de week met de newbornshoot heeft ze het hele huis gepoetst.
    Morgen krijg ik intake van het consultatiebureau.
    Reva is vandaag gaan dansen met mijn moeder en mag morgen mee naar Ballenland, dus heb ik even weer mijn handen vrij.
    Doordat wij die kraamdagen hebben gepland, is het qua visites een stuk rustiger. Zalig!

9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dapper van je Kim.
    Soms is het vreselijk om met je hoofd beslissingen te maken, om je hart te sparen... Op de langer termijn wel nodig, anders ga je er aan kapot!
    Sterkte!

10. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Wij hebben gisteren gesprek in de kliniek gehad hoe nu verder.
    Mijn vrouw krijgt maandag een schuimecho, dan gaan ze kijken of de eileiders niet dicht zitten.
    Want ze vinden het raar dat zo jong iemand na 6 pogingen nog niet zwanger is.
    En als.blijkt dat 1 of beide dicht zit gaan we gelijk over op ivf.
    En als beide open zijn gaan we nog 3 pogingen. Iui doen zonder hormonen aangezien dat geen meerwaarde heeft. Alleen extra eitje en dus grotere kans op een tweeling en daar zitten we niet op te wachten. Dus word weer spannend maandag.

kim wat knap hoe je gereageerd hebt op je ex.
    Heb je nog een reactie terug gehad?

dreamy wat leuk dat Sarah zoveel loopt in 2 weken tijd geweldig:)

Xxx

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    veertjuh hier orecies t zelfde gehad kwa procedure... ook na 6 behandleingen kujken of er niks verstopt zit en daarna jog een paar keer. ik was bij poging 8 zwanger! helaas ma maar daardoor nog iets langer geprobeerd.

dreamy we hebben 16 doo clear blue gedaan 2-3 weken gaf die aan dinsdag ofzo nog kruidvat omdat we die toh hebben liggen een net niet knalstreep :)
    jaa hoe was je weekendje?? gaat hard he als ze ineens iets nieuws kunnenbreiden ze t snel uit en willen ze niet meer anders.

vliegje thnx :).
    fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie!!

kim nog wat gehoord van je ex?

vandaag mag ik bij de club van 30ers haha wel gewoon aan t werk en dan vanmiddag komen mn ouders en vanavond pannenkoeken eten :) jeuuj hahaha

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    die kolf bh ga ik trouens ook zeker halen bij de 2de! zo'n spijt dat ik die niet meteen gekoct heb toen. daar is de last van mn pold mee begonnen!
    en thnx voor die babyfoon! gaan we zeker halen dan als ie ook in 2 kamers kan. wij vonden idd met camera onzin maar komen we nu wel beetje op terug. soms erg handig om te zien wat ze aan t doen is.

13. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Kim, wat een ontzettend moedig en knap besluit van je!

Vliegje, wat ben je al actief zeg! Hopelijk niet te actief. Maar mooi dat het qua bezoek lekker rustig is en dat je zo'n lieve kraamhulp had. :)

Veertjuh, goed dat ze verder kijken en fijn dat de echo al zo snel kan plaatsvinden. Hopelijk worden er geen rare dingen gevonden, succes maandag!

Denanja, gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij hebben vanmiddag inseminatie, dus de spannende 2 weken komen er weer aan.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    succes chill!!

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Kim, goed zo! Hoe is het nu?

Denanja, gefeliciteerd met je verjaardag! 30 worden doet geen pijn hoor ;) Die Luvion Essential kun je inderdaad uitbreiden met een extra camera, ideaal!

Dreamy, wat leuk dat Sara zo goed aan het lopen is. Wat gaat het dan hard inderdaad. Je komt nu zeker echt handen en ogen te kort.

Veertjuh, fijn dat er iets meer onderzoek komt. Krijg je dan ook meteen de uitslag? Sterkte in ieder geval!

Vliegje, pas goed op jezelf hoor! Maar fijn dat die eerste keer alleen zo goed is gegaan. Houdt Dianta het een beetje vol met het werken er bij?

Chill, succes weer vandaag en met het wachten!

Spunkie, succes met de laatste loodjes!

Ben ik nu nog iemand vergeten? :D

Hier een zieke Kapitein Tweetand. OVERAL snot en koorts. Maar ze kan wel sinds gisteren echt zelf blijven zitten als je haar neerzet. Zelf gaan zitten lukt nog niet. En tijgeren gaat op maximale snelheid. Voor je met je ogen kunt knipperen zit ze de brokjes van de kat weg te werken.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Voor Dianta best pittig maar de nachten doe ik en probeer ik haar zoveel mogelijk te laten slapen. Ik lig nu op bed dus ga even dutten. Kraam vandaag voor het laatst, dan weer huis voor ons.
    Spannend, morgen voor het eerst alleen met de kindjes vanaf de ochtend. Alleen middag komt m'n stiefmoeder helpen Reva uit bed te halen.
    Vannacht was zwaar. Novi kwam ieder uur...

Wat voor kolf bh is dat Denanja?
    Echt super goed nieuws voor jullie hoor! Als jullie uitgerekend zijn is ons meisje alweer 9 maanden dan. Apart zeg!

Stier, beterschap!

Veertjuh succes maandag!

Hoe is het verder met iedereen?
    Spunkie alles nog rustig?

17. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Chill wat spannend weer. Succes met de wachtweken maar weer :)

Xxx

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    IMG_0494.jpg
    Yes❤Helemaal goedgekeurd...#20-weken echo

19. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    Gefeliciteerd denanja!

Laura, wat fijn dat de 20 wekenecho helemaal goed was! :)

Dreamygirl, gek hoe snel die veranderingen kunnen gaan hè?
    Ben benieuwd wanneer Papiertje om gaat rollen, ze lijkt daar soms echt al pogingen toe te doen. Hoe oud waren jullie kindjes toen ze voor het eerst omrolden?

20. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Nou Lexis rolt nog niet om hoor, lijkt ook niet echt een poging daartoe te doen. Wel altijd heel bewegelijk en wat ze wel al een tijdje doet is of ze gaat zitten. Dan komt ze half omhoog met haar hoofd en rug van de 'vloer'. Soort buikspieroefeningen. Is dat normaal? Haha.

Mooie echo laura, fijn dat alles goed is!

Lastig met je ex Kim, wel goed van je!

Deel Deze Pagina