Thanks!!! Help me ff, ik weet gewoon ff niet meer welke naam bij je nickname hoort haha. En ik zie een zwangerschap weer?? Gefeliciteerd!! Vandaag betere ochtend. Hopelijk blijft de hele dag zo haha. Dreamy wat klote van dat nachtje zeg! Maar wel fijn dat jullie er lekker even samen tussenuit zijn geweest ☺
Thnx dreamy. Dan hou ik die! Fijn dat vandaag beter gaat vliegje. Heb vandaag mn wagen opgehaald, hij is meer lichtblauw dan grijs, maar boeit me nix, kan best voor n meid vind ik.
ja joh kim prima toch!! wij gaan deze week ons fiets stoeltje kopen. waarschijnlijk donker blauw met leer... prima voor een meisje hoor.
Fijn dat je ineens al een wagen hebt Kim! En leuk juist, een beetje een kleurtje. Gisteren zei een bejaarde die ik totaal niet ken op straat tegen mij: 'O ja, het is een jongetje natuurlijk' dus mensen gaan toch wel dingen veronderstellen die niet kloppen Geen idee waar ze dat op baseerde, ons dochtertje was in het oranje gekleed dus niet eens totaal in het blauw of zo.
Ja, ik zou toch geen roze wagen hebben gekozen. Heb nu wel al veeeel roze kleertjes 😂😂😂 Maar ook wat neutralere dingen. Ach ja. Krijg je toch. Maar ff wat anders. Ik heb zojuist post ontvangen met nieuws: Maandag 20 maart om 14.00 ga ik mijn nieuwe huurcontract tekenen en krijg ik de sleutels van mijn nieuwe woning!!! 😊 Ik ga niet haasten, dus als mijn huur per volle maand moet worden opgezegd, overlap ik een maandje. En anders misschien een half maandje, ligt er ook aan wanneer de tegelzetter kan voor de vloeren. Vd week maar eens gaan shoppen voor vloeren! En dan muurkleuren beslissen. #shitsuddenlygotveryreal...
Denanjaweekendje Parijs!! Leuk!! Kim ik las ff over t woord "draagzak" heen. Ik dacht dat t een MiniMonkey "zitje" is, ik plaats zo een foto van Sara van een jaar terug (lekkere dikke spek hahah) en dan kan je zien of t is wat je daar hebt Vliegje och meis wat een pittiga dag heb je achter se rug gisteren! Ik snap dat de tranen dan vloeien, of je wilt of niet de hormonen nemen t sowieso wel van je over! Tis idd wennen meis voor Reva maar ook voor jou als mama! Ik weet zeker dat het gewoon tijd nodig heeft! Sterker nog het had een nachtje nodig want zo te lezen ging het vanmorgen al een stuk beter! Ik hoop dat je steeds vaker dit soort momenten gaat krijgen!
Inderdaad heb ik de draagzak, of 'sling', zo-een http://www.villa-vrolijk.nl/wp-content/uploads/2013/10/4_in_1_sling_grey.jpg Dus niet zo'n zitje nee.
ahhh leuk dreamy!! ennuh vulpen dat herken ik wel van bejaarde. t. heeft een roze voetenzak rn nog vragen mensen of t een jongen of meisje is. dat stoel ding ziet er handig uit!
Dit is m dan! Op de grond ligt het buggydeel. In de bak heb ik een regenhoes en de maxicosi adapter-delen en onder in t boodschappenvak, 2 voetenzakken. Wordt nu wel echt real zo, met die kar in mn woonkamer!
Mooi Kim! Die bepaalde gender kleuren hebben wijnooo Schijt aan hoor. Reva draagt een groene krokodillentrui die eigenlijk voor jongens is. Die heeft bewegende oogjes en ze vindt hem geweldig! Vandaag een goede dag gehad met de kindjes. 45 mij gewandeld. Wel wat pijn daarna maar tis me toch gelukt! Alleen Novi spuugt heel veel. We denken reflux. Dus ben vanaf vanmiddag zittend of in rugby gaan voeden en halfuur overeind houden na voeding. Dat kost dus meer tijd maar als ze daarmee alles binnen houdt is dat alleen maar fijn. Vandaag heeft ze veel geslapen. Ben benieuwd vannacht...
ahh fijn vliegje dat ze t zo goed doet! tess spuugde ook veel dus snap wel dat t vervelend is! is ze de nacht goed doorgekomen?
vliegje, dat klinkt als een erg pittige dag die je vrijdag had. Maar mooi dat het gister beter ging. Wel vervelend dat Novi waarschijnlijk reflux heeft. gaat het beter nu je zittend voedt en haar daarna ook nog rechtop houdt? Kim, mooie wagen hoor! Veertjuh, heel veel succes met de echo morgen! Krijgen jullie gelijk uitslag? Dreamy, leuke foto's van Sara. Inderdaad een mooi laagje babyvet op die foto van vorig jaar. Hier zijn zomaar alweer 3 wachtdagen voorbij, dat ging hard! Erg druk gehad. Hopelijk vliegen de komende 11 dagen ook zo snel voorbij.
Tnx chill, Ja krijgen denk ik gelijk uitslag aangezien we gelijk kunnen zien of schuim goed doorloopt of niet. Hoe gaan de wacht weken bij jullie? Xxx
Dreamy ik heb echt in een scheur gelegen om de foto van RolladeSara hahaha. Wat lekker kind zeg! Vliegje, heftig allemaal he. Pfff. Hopelijke elke dag een beetje beter! Veertjuh en Chill, succes allebei weer met wachten. Kim, mooi hoor!
Ik quote vlinderbloem: "Je kindje ligt in de kommahouding en dat kan de ademhaling belemmeren, ik heb er eigenlijk nog nooit ook maar een positief ding over gehoord om eerlijk te zijn." link: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/373092-minimonkey-andere-draagdoek-makkelijk.html Het zitje van Minimonkey hebben wij ook, super handig. Vooral toen onze dochter in spreidbroek zat, ze paste toen niet meer in een gewone kinderstoel.