Hoi dames, Wij hebben vandaag de echo gehad, alles was goed gelukkig. Dus we mogen door met iui in maart gaan we weer starten. Xxx
Wat Denanja zegt heb ik inderdaad ook gelezen toen ik een schuimecho opzocht op google! Mooi dat alles goed was Veertjuh! Hopelijk volgende maand dan eindelijk een positieve test!
Ja is zeker een opluchting Dus nu weer met volle moed naar de volgende poging. Hebben vandaag weer voor 3 pogingen besteld Chilll hoe gaat de wachtweken bij jullie? Kim hoe gaat het bij jou? Xxx
Het wachten gaat prima! De tijd vliegt voorbij. We zijn beiden erg druk. Vandaag was ook een spannende dag. Het hondje van mijn schoonouders had een tumor, werd vandaag geopereerd en het was niet zeker of de operatie kans van slagen had. Maar de tumor lag gunstig, was niet vergroeid met andere organen, dus ze hebben het hele kreng eruit kunnen krijgen! Tumor was zo groot als een softbal en woog een kilo! Zo groot hadden ze hem nog nooit gezien bij zo'n klein hondje. Zat ook midden in de buik, en het hondje was gewoon vrolijk al die tijd dus ze hebben al die tijd niks gemerkt. Het herstel wordt nog wel pittig, hij heeft veel bloed verloren. Maar hij is er in ieder geval nog, dat is al harstikke mooi. Verder hebben we vandaag een weekendje weg geboekt naar Terschelling voor in april! Heerlijk even uitwaaien aan het strand. Dus de wachtweken zijn goed gevuld met afleiding deze keer. Hebben jullie al follikelmetingen gehad Veertjuh of moet je vrouw nog ongesteld worden eerst? Duurt het lang voordat jullie rietjes er zijn eigenlijk?
@Chill: Fijn dat de tijd lekker snel gaat, en dat de operatie van het hondje goed is gegaan. Leuk dat jullie weer lekker ff weg gaan. 😊 Super @veertjuh, ben blij voor jullie. Hier gaag alles goed! Heel goed eigenlijk. Gisteren gezellige avond gehad, personeelsetentje met 54 man, supergezellig! Mn buik begint sinds een paar dagen toch echt wel te groeien, en aangezien ik een redelijk strak shirt aan had (collega's zien me normaal in losse, witte blouse met colbertje erover), vroeg iedereen ernaar en n paar vonden t in hun enthousiasme ook nodig om aan mn buik te zitten. Vond t geen groot probleem, maar wel raar, doe ik bij hun toch ook niet.😂 Vandaag bij de bedrijsleider langs geweest om vrij te regelen rondom mn verhuizing. Hij is heel tof, maar hij gaat weg. En aangezien het bedrijf na 31 mei mogelijk over de kop gaat, wil iedereen nu uren opnemen, dus moest er snel bij zijn. Maar, dus gelukt, had nog 135 verlofuren staan (met 28 urencontract), dus heb van 27 maart t/m 30 april vrij genomen!😂😂😂 En ik kreeg tussen neus en lippen door van hem het onofficiele advies dat het verstandig zou zijn om 'eerder ziek te zijn'. Maw; vóór 31 mei. Ik zei hem ook dat ik 1 mei rond de 27 weken zit, dat ik dan sowieso de zware rollators, trolleys en boodschappentassen van de klanten niet meer de bus in kan/mag tillen, laat staan op mn knieen rolstoelen vastzetten. Dus dan kan ik ook mijn werkzaamheden niet meer uitvoeren. En dan heb ik het nog niet eens over mogelijke pijnen en ongemakken (bandenpijn, rukpijn, bekkenproblemen, enz.) die ik dan ook nog zou kunnen ervaren. En alternatief werk is er niet. Hij was het met mij eens en zei dat het bedrijf alleen maar blij is als ik dan in de ziektewet ga, want zwangerschaps-ziektewet is een vangnet voor, en als ik blijf werken ben ik eigenlijk meer een last omdat ik weinig meer kan. Dus waarschijnlijk nu nog een maandje werken, vanaf 27 maart vrij t/m 30 april en vanaf 1 mei ziektewet als t zo doorgaat. 😂 Ik heb er vrede mee, tis toch 99,9% zeker dat ik mn baan kwijt ben per 1 juni, dus dan maaf het beste ervan maken. Vandaag gaan kijken voor laminaat voor mn bovenverdieping, maar ben er nog niet uit. Wilde eerst grijs laminaat, zag er diverse voor 9/m2, maar zag later echt een hele gave, maar die was wel 25/m2... En t gaat om zo'n 30m2, dus scheelt veel geld... Nog ff nadenken en rondkijken. Begin maart ga ik kijken voor tegelvloer, keramisch parket. Zag overal prijzen van 45-50/m2, maar nu een gevonden met mooie tegels voor 29/m2, dus scheelt nogal. En ze verhuizen per 1 maart naar Tilburg met hun showroom, dus ff wachten nog. Weekend tegellegger geregeld, en aan t kijken wat ik wil met douchewand. Druk druk druk met dingen uitzoeken e regelen, maar wel leuk. Weekend ook alle 'tweedehands' (groot deel was toch nieuw of 1x gedragen, maar goed) kleertjes die ik had uitgezocht... Heb nu dus een overvolle bananendoos (deksel moeten aanduwen) met alleen 50-62😱 en een volle bananendoos met 68-92, mutsjes, haarbandjes en slabbers. Eigenlijk hoef ik dus vooral nog sokjes te halen en thats it. Morgen weer werken...
Chill: Nee wij hebben nog geen follikelmeting gehad mijn vrouw moet eerst ongesteld worden en dan moeten we bellen voor een afspraak voor dag 12 van de cyclus. Hopelijk gaat het herstel van het hondje goed komen. Wij hebben 10 februari 1 van onze katten moeten laten inslapen omdat zijn hele buik vol zat met vocht holtes en tumoren en dat was niet meer te opereren. En wat fijn een weekendje weg geboekt heerlijk Kim: Wat fijn dat alles goed gaat bij jou Xxx
Chill: Meestal zijn de rietjes er binnen 5 werkdagen zodra hun het geld binnen hebben dus dat is best snel. Xx
Oeh Chill heftig zeg! Hoe doet het hondje het nu?? Kim, leuke leidinggevende heb je die je zulke tips geeft Zeker gebruik van maken ja! Veertjuh, succes! Ik heb vannacht mogen slapen! 2x 2 uur en als laatste nog 1,5 uur. Voel me weer meer mens. Meisjes liggen nu beide op bed, heb de was gedaan, gedouched (Novi had me weer onder gespuugd) en boodschappen aan het bestellen. Geen middagdutje dus, maar door de slaap van vannacht trek ik het nu ook wel. Vandaag weer hele dag alleen, tot nu toe gaat het goed! Oke, Novi heeft zich eerst onder gescheten, heb haar in de wasbak in de keuken gewassen haha. Toen onder gespuugd dus ze heeft haar 3e pakje aan vandaag. Reva wilde even sputteren bij de snoepkast maar nadat ik duidelijk zei dat ze een chocolaatje mocht hebben als ik klaar was met Novi, wachtte ze netjes. Hahaha, ze begint ook al te snappen dat ik niet altijd meer a la minute haar kan pleasen zeg maar. Tis pittig 2 kids in je uppie, echt aanpoten. Maar voor nu doe ik het goed vandaag al vind ik zelf haha.
Alleen ik blijf met volle borsten zitten. Heb nu blokvoeden gedaan (als Novi binnen 3 uur komt voor voedingen dezelfde borst geven, na die 3 uur pas andere borst) de afgelopen 1,5 dag. Maar daar stop ik ook weer mee. Heb nu 2 volle tieten dus maar gewoon om en om doen en hopen dat Novi zich minder gaat verslikken. Heb zoveel melk en sterke toeschietreflex... heel lastig soms! Blijf overproductie houden maar kolven is ook geen optie want dat stimuleert alleen maar meer aanmaak van melk. Moet er echt nog een balans in vinden, of nou ja, mijn tieten.
@Kim, dat is een lekker vooruitzicht! Vanaf april lekker vrij. Leuk ook, zo'n leidinggevende die ook in jouw belang goed meedenkt. @Veertjuh, dat is lekker snel! Enig idee wanneer ongeveer jullie de volgende inseminatie hebben? @vliegje, klinkt als een drukke bedoeling met 2 kleintjes. Maar fijn dat je het allemaal onder controle hebt, behalve je overvolle borsten dan. Komt dat vanzelf weer goed, die overproductie? Met het hondje gaat het goed, voor zover het nu al goed kan gaan dan. Hij eet en drinkt goed, en reageert alert. Verder is het heel veel slapen, hij kan (en mag) nog niet uitgelaten worden, die kracht heeft hij nog niet. Maar al met al, gaat het volgens de verwachtingen dus dat is mooi. Vandaag zijn we naar de huishoudbeurs en negenmaandenbeurs geweest, voor mij eens en nooit weer maar wel leuk om een keer meegemaakt te hebben. En morgen zitten we alweer op de helft van de wachtweken. Als de tweede week ook zo snel voorbij vliegt vind ik dat wel prima.
Ja, is echt een fijne 'baas', echt klote dat hij weggaat... 😒 Maar goed, ik heb mn zaakjes geregeld. Echt opmerkelijk hoe hard mn buik nu groeit, lijkt wel of ik m met de dag zie groeien. Alleen jammer dat t nog niet lijkt op een zwanger-buik, maar gewoon of ik me in een week tijd helemaal heb volgevreten 😂😂😂😂😋 Maarja, komt wel. @Vliegje: JEEEEEEEJ, ben zo blij voor je! Hopelijk gaat t nu steeds beter! Wat rot van je overproductie, hopelijk snapt je lichaam gauw dat je maar 1 ukkie hebt gehad 😂😉 @Veertjuh: klinkt positief!👍👍👍 @Chilll: Fijn dat t met t hondje beter gaat! 9 maandenbeurs, had ik ook aa gedacht, maar geen tijd/energie voor... Goed bezig hoor, zo zijn je wachtweken niet eens echt 'wacht'weken!
Oh Kim, je mist er niks aan hoor. Alles wat je op die beurs hebt heb je ook in gewone winkels en dan heb je ook daadwerkelijk de rust om lekker rond te kijken, zonder dat je ondertussen aangereden wordt door 5 van die trolleytassen. Veel beter!
chill wij gaan elk jaar maar de huishoudbeurs meer om het uitje met onze moeders, vorig jaar dus ook de negenmaandenbeurs meegepakt maar vond het ook erg tegenvallen. dit jaar slaan wij dus ook over. kim leuk een groeient buikje!! kan niet wachten tot ik ook een buikje krijg (heb die al wat van mezelf). vliegje wat fijn dat reva t iets beter begrijpt. komt allemaal goed zo te horen. hopelijk snappen je borsten t ook snel . spunkie al nieuws???
Net even bij zo'n voorlichting geweest van het kraamhotel... Best maf, omdat je je dan opeens zo veel beter kunt voorstellen hoe het misschien straks gaat.... Ook stiekem een babyshower aan t regelen voor vrouwlief..Leuke dingen!