@Denanja: Ik heb ook altijd een buik(je) hoor. Maar zie m nu echt met de dag groter worden en ook van vorm veranderen... Mag ook wel onderhand, vrijdag al weer 18 weken. Tijd vliegt!!! @Laura: oew wat leuk!!! Succes met plannen! Mocht je inspiratie zoeken; Pinterest is een goudmijn!
chill wanneer we weer een inseminatie hebben weten we niet. Maar als alles volgens planning loopt en cyclus normale duur is dan waarschijnlijk in de week van 13 maart echo's en hopelijk inseminatie. Xxx
chill grappig dat je het vraagt. vandaag voor het eerste gespuugd vanmorgen, en ben nog misselijk. vorige zwangerschap waren de eerste 25 weken een hel. heb elke ochtend moeten spugen... wel 8 kilo afgevallen toen maja ben dus bang dat dat deze zwangerschap niet anders gaat zijn. 6 maart heb ik mn eerste echo bij de kliniek en dan 14 maart intake en echo bij vk. denk trouwens omdat ik weer zo misselijk ben dat het weer een meisje is. ook heb ik erg veel last van mn pseuriasis, vorige zwangerschap was het juist weg maar nu dus dubbel zo erg terug, heb t op plekken waar ik t nooit had maja alles voor het goede doel! leuk hoor kim! en idd een vet buikje is anders dan een zwangerschapsbuikje. laura leuk een babyshower!
Ah denanja, ik hoop voor je dat deze keer de misselijkheid toch wel eerder stopt hoor. Willen jullie het geslacht ook weten van tevoren dan? Over 1,5 week dus al echo! Spannend! Mooi op tijd ook Spunkie, nog maximaal 1 week nu dus! Hebben jullie inmiddels wel alles klaar?
De wieg moet nog in elkaar, maar die is van karton, dat is zo gedaan. Verder is denk ik het meeste wel klaar. Vandaag wordt mijn vrouw gestript, dus misschien begint het vandaag. Maar vorige keer is er 3x gestript, een ballonkatheter ingebracht, de vliezen kunstmatig gebroken en nog steeds gebeurde er niks.
Dames, sterkte met de overenthousiaste tieten, (vet)buikjes, misselijkheid, psoriasis en andere ongemakken!
chill in de kliniek doen ze standaard echo met 7 weken. ik dus nu met 7+3 vind het wel een fijne termijn. hartje moet te zien zijn. en ja willen t geslacht weteb. doen met 16weken een geslachtsbepaling oeehh spunkie spannend!! haha stier
Een kartonnen wieg Spunkie? Hoe moet ik me dat voorstellen?? Hahaha! Kim alweer 18 weken bijna? jee wat gaat het snel! Denanja, ik hoop dat je niet weer 25 weken ziek bent. Wel bevestiging natuurlijk maar het is een pretje weet ik uit ervaring. Toch een gek idee dat ik niet meer zwanger zal zijn nu. Dat we 2 kindjes genoegvinden zoals het er nu voor staat. Ik ga echt heimwee krijgen naar het zwanger zijn denk ik. Het getrappel. Maar dat hou je bij ieder kindje zeggen ze. 2 kids is praktisch nog te doen en financieel ook hoop ik hahaha!
O tieten gaan beter! Lijken wat meer te zijn afgesteld haha. Misschien heeft het blokvoeden toch geholpen dan.
Spannend Spunkie!!! En fijn vliegje, dat je tieten t beginnen te snappen. 😂 En ja, morgen 18 weken, tijd vliegt echt...😱
Nou zo: https://www.duurzaamthuis.nl/wp-content/uploads/2012/04/cradle-to-cradle-karton.jpg En dan hebben we hem aan de buitenkant beplakt met Lief behang https://static.gamma.nl/mam/celum/celum_assets/8800405946398_5011583021721_1_14585_tif_picture_Fullsize.jpg
Iemand een tip hoe ik mijn kind in bedwang hou op de commode? Onze acrobaat gaat alle kanten op. Heb het aankleedkussen net maar op de grond gelegd want ze laat zich het liefst op handen en knieën naar beneden storten.
O, ik hoopte eigenlijk dat baby's gaan snappen dat ze niet zo wild moeten doen op de commode, maar dat wordt dus alleen maar erger... Vanochtend leek het erop dat Papiertje per se op haar buik verschoond wilde worden, zo wild als ze aan het proberen om om te rollen was...
Hahaha nee dat wordt dus alleen maar erger. Als is het de laatste dagen wel heel extreem hier. Zodra ze de commode ziet begint ze al te sputteren haha.
O, maar vindt ze het niet leuk om verschoond te worden dan? Dat is wel naar. Onze dochter vindt het meestal heel leuk, maar dan wel met dat ze er lekker bij kan bewegen en alles vast kan grijpen en zo. Succes met de laatste loodjes spunkie!
stier t. heeft t ook een tijdje gehad. als het te erg word gingen wij haar op ons bed verkleden. hier zit een stopcontact bij de commode (wel.beveilig5 natuurlijk) maar daar wilde ze altijd aan!!! nu zit er een slofje om en ziet ze t niet meer. ook hebben we een knuffel aan de commide hangen aan een veer en daar kouwt ze altijd op dus is ze rustig(er).
Vulpen, denk niet dat het zo zeer het verschonen is. Ze wil gewoon niet gedwongen op haar rug liggen, haha. Denanja, heb je dat gefabriceerd of kun je zo'n knuffel met veer ergens kopen?
ja die hebben we gekregen van vollegas van mn vroue met kraambezork. dachten echt wat moeten we ermee maar is nu handig haha