Hoi Allemaal, Ik heb een vraag: wat is het verschil tussen reflux en gewoon spugen? Lexis spuugt namelijk heel veel, al maanden eigenlijk, elke dag drijfnat. Ze doet het alleen niet na elke fles, soms een beetje en soms lijkt alles er weer uit te komen. Minder geven hebben we al geprobeert en broodpitmeel doen we altijd erin, zonder is het nog erger. Op het consultatiebureau zeiden ze er niets over maar wij worden er een beetje gek van. Zelf lijkt ze er geen last van te hebben. Ik hoor het graag!
stier bij ons hangt ie gewoon aan een klerenhager. zit een klipje aan. zal straks na mn werk eens een foto maken . louwie dit klinkt helemaal als tess!!! zij had er ook geen last van leek. en tegen ons zeiden ze je hebt pech kan tot een jaar duren. wij werden er ook gek van en zijn naar de osteopaat geweest, 2x geweest en het is een wereld van verschil!!! ze spuugt nu 1x in de week ongeveer een beetje...!!!! terwijl we haar eerder 3x per dag konden omkleden op een slechte dag! ook geven we haar HA voeding dus met minder lactose erin ook dat helpt. osteopaat zei dat dat kan komen dat er met de bevalling iets binnenin verschoven is omdat ze toch door een kleine ruimte moeten om geboren te worden, klonk heel logische. hoop dat je er iets mee kan!
Mooie foto's! Hebben jullie al 2 shoots gehad?! M heeft sinds gisteren door dat ze zich aan mijn handen op kan trekken te staan. Supertof! Alleen wil ze dit nu de hele dag door doen, haha! Ik kan geen stap zetten of ze zit achter me aan mijn broekspijpen te trekken als commando dat ik mijn handen uit moet steken
Hele leuke foto's weer ! Morgen gaan we naar Texel... Vorig jaar waren we er ook. Toen net na IUI-D poging 6.. We konden niet verder en moesten een maandje overslaan omdat we van donor gingen wisselen. We zaten er op dat moment zo doorheen... En de frisse wind en de omgeving maakten écht even ons hoofd leeg en daarna konden we er weer tegenaan. Dat was achteraf wel zinvol.. haha want later bleek dat er nog 3 van dat soort pogingen volgden en daarna 2 icsi's... Maar nu... terug... en mijn vrouw is al over de helft.. Ergens echt magisch ofzo... We hebben echt (super zweverig) even behoefte om "dankjewel" te zeggen voor dat laatste restje energie wat we toen zó hard nodig hadden... __________________
Geniet ervan @Laura! Wat leuk @stier. 😊 Ik heb zaterdag toch maar een buikfoto gemaakt, maar je ziet nog nix zo... Over een paar weken maar weer een maken...
Komt heel snel hoor Kim, rond 20 weken ga je vast los met je buik! Laura, heel veel plezier op Texel! Ik snap jullie gedachtengang hoor. Het is fijn als je een plek hebt waar je dingen kunt verwerken en mijlpalen kunt vieren Wij hebben een stukje strand waar ik mijn vrouw ten huwelijk heb gevraagd, waar we ons trouwfeest hielden, waar we na de eertse wachtweken besloten bij thuiskomst toch een vroege test te doen die positief bleek te zijn, waar we heen gingen toen dat uitmondde in een miskraam. En nu komen we er geregeld met onze dochter. Waar zitten jullie op Texel? Ik heb voor de zomervakantie zitten kijken maar ik vond alles zo duur!
Gewoon Landal, cocksdorp... In de zomer is het inderdaad minder betaalbaar! Tenzij je buiten de officiële vakantieperiode gaat...(Voor ons nooit een optie, ik werk op een middelbare school.. ) Deze vakantie is last minute altijd goed te betalen.. ☺
Heb ook naar Landal zitten kijken voor in de weken voor de officiele zomervakantie, was voor 11 dagen 1500 euro! Dus nu gaan we naar Drenthe
Laura geniet ervan! Stier die foto's van gister heb ik zelf gemaakt haha. We gaan in Juli naar centerparcs. Een weekend kost dik 800 euro! Nu spijt dat we geen midweek hebben geboekt eigenlijk.. wat is een weekendje nou he. Vandaag dagje Efteling gedaan. Was leuk! Reva heeft genoten en Novi deed het super. Gelijk weer in openbaar gevoed, het vele lopen heeft nu wel pijn aan m'n wond maar ja. Reva heeft genoten en dat maakt alles goed.
Wow vliegje, dat je dat nu al kan joh! Heb je nou ook al die kraamdagen? Mooie foto's weer. Laura, veel plezier komende week! Hier alweer 10 dpo. Het begint nu wel spannend te worden. Ben benieuwd naar de test komende donderdag, of woensdag of dinsdag ofzo..
Mijn vriendin voelt van alles, maar kan ook PMS gerelateerd zijn. Toen ze daadwerkelijk zwanger was reageerden met name de beesten heel anders op haar, dat is nu niet. Dus ik ben bang dat het niet raak is. Maarja, dat zegt natuurlijk ook niet alles. Dus we wachten gewoon nog even af.
Heb wel pijn gehad hoor vanavond haha. Maar het ging op zich wel. De kraamdagen starten hier 12 maart en dan 4 zondagen. Maar as zondag vieren we Reva's verjaardag en doen we ook combineren met kraamvisite. Dus we hebben eigenlijk 5 zondagen. We zouden Reva's verjaardag 5 febr vieren maar toen lag ik in het zkh dus een maandje verzet. Spannend Chill!! Nog een paar daagjes!
vliegje had dat gezegd ik heb heel veel kortingscodes voor center parcs! van 40 en 50% korting! wij gaan 17maart weer naar center parcs met mn schoonfamilie en in okt. en misschien ook begin sept. mn schoobmoeder komt over een uurtje en dan gaan we t dr vertellen leuk vliegje de eftelig! denk je wel aan jezelf! chill spannend weer hoor!!! nog een week dan hebben wij de eerste echo zo spannend! spuug elke ochtend dus het voelt wel goed. maja je weet nooit...
Vakantieparken zijn inderdaad erg duur... mijn vriendin en ik gaan over iets meer dan 2 maanden trouwen en we willen daarna wel graag eventjes weg, maar in augustus gaan we al 9 dagen naar lanzarote dus we hadden bedacht om als huwelijksreis dan maar in (de buurt van) Nederland te blijven. Ben een beetje aan het oriënteren naar leuke parken en mooie plekken. We willen wel een beetje een luxe huisje natuurlijk want je trouwt maar 1x en zo'n normaal vakantiehuisje is dan een beetje te gewoontjes