Zo vrouwlief gaat de tripp trapp halen zo voor Novi met newbornset We hebben er voor gespaard en hadden nu alles bij elkaar. Ook gelijk nieuwe canvasdoeken besteld, van Novi alleen en van de meisjes samen Morgen komt het binnen. Helemaal leuk want zondag vieren we Reva's verjaardag en dan kunnen we de doeken al hebben hangen. Ik heb alleen nog last van opruimwoede. Er ligt hier al veel speelgoed en er komt alleen maar bij. Ik blijf ruimen heb ik het gevoel. En ga binnenkort weer oud speelgoed weggooien denk ik. Klein spul enzo. Tis goed, kan alles wel blijven bewaren haha. Novi slaapt ff in de box, Reva ligt te kletsen op bed. Even wat dingen in orde maken nog hier voor zondag. Dan zal Novi wel weer komen voor de tiet. Nog naar het bureau geweest vanochtend voor Reva, ze loopt voor in taal Maar dat wisten we al haha. Alles goed verder en Novi nog gewogen en weer 300 gram aangekomen in een week! Trotse tietmama
Vliegje, bij veel cb's staat een inzamelbak van Slimme Boefjes. Dat is voor mensen die het niet zo breed hebben. Kun je kleding en speelgoed in doen. Misschien een idee voor het overtollige speelgoed
Vannacht om 03.12 is onze zoon geboren. Hij maakt het goed. De naam zet ik niet op ZP. Als je nieuwsgierig bent, stuur je maar een PB.
Spunkie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Hoop dat alles ook goed gaat met de mama's! Hoe is de bevalling verlopen? Ik reageer later even op alle andere berichten. Lig ziek op de bank, koorts en algehele malaise...pfff Oh heb je per ongeluk een krabbel gestuurd ipv een privebericht ivm de naam van jullie zoontje...weet toch gewoon niet meer hoe ik middels mobiel een prive bericht stuur :-/
Gefeliciteerd Spunkie! Vind het een leuke naam! Ik zat vannacht te voeden toen je vrouw de geboorte aankondigde in de app groep
Gefeliciteerd spunkie, mevrouw spunkie en de grote zus! Toch nog binnen de 42 weken Heel veel geluk gewenst met jullie viertjes!
Eindelijk een buikfoto van mijn vrouw weten te bemachtigen...we hadden hem vorige week al gemaakt, maar toen een hoop onzekerheid. Dus dacht dat ze hem verwijderd had... Toch niet ❤
Aah kijk, dat is al een buik! Leuk hoor, nix mis met die foto! 😉 Ik had vanmorgen nog geprobeerd een foto van mijn blote buik te maken toen ik op mn rug lag, want dan zie ik m wel. Maar op de foto komt t niet over... Moet echt nog geduld hebben... 😕 Mensen zeggen dat ik blij moet zijn dat ik nog geen buik heb, maar kan toch eigenlijk niet wachten...