Hallo dames, Wij hebben gisteren weer inseminatie gehad dus nu weer 2 elektrische wachten. Spannend weer. kim wat leuk dat je al een naam hebt en wat super gaaf dat je je ukkie gevoeld hebt Xxx
Kim, wat bijzonder! De eerste bewegingen van je kleine meid! Geniet er lekker van! En knap van je hoe je met het gedoe met je ex om bent gegaan. Ik hoop voor je dat ze je vanaf nu echt met rust kan laten. Veertjuh, ik duim weer voor jullie!
Kim, jaaaaaaa! Zo voelde het bij mij in het begin ook! (Later hoef je niet meer te twijfelen, dan zie je gewoon ineens een voetzool aan de zijkant van je buik ) Veer, spannend, ik ga heel hard duimen dat het raak mag zijn. Denanja, hoe voel jij je? Wij zijn heel voorzichtig plannen aan het maken om in de zomervakantie de tent in te pakken en drie weken te gaan kamperen met onze drie kids. Ctje is dan bijna vijf en de jongens ruim twee en een half... Het weekend weg ging zo goed vorige week dat het idee van kamperen weer begint te kriebelen. Met C hebben we toen ze 11 maanden was drie weken door Frankrijk getrokken. Dat ging heel goed. De zomer daarna was ik zes maanden zwanger van de jongens. Ik kwam toen niet eens normaal mijn bed uit, laat staan dat op een luchtbed slapen een optie was. De zomer daarna zaten we in de "babysurvival" stand. Vorig jaar zomer zaten we midden in de verkoop van ons huis, maar kamperen was met ons dynamische duo geen optie geweest. Nu komt er kennelijk weer wat ruimte om dit soort plannen te maken. Dat is echt heel fijn! Hebben jullie vakantieplannen?
Ik plan in de vakantie te bevallen 😂 Verder geen plannen dit jaar. Misschien nog wat aan mn tuin (laten) doen als het er nog in zit. Maar leuk hoor Chybou, hoop dat t allemaal goed gaat met 3 kleintjes!
Chybou dat klinkt geweldig om heerlijk te gaan kamperen met het gezin! Heerlijk voor de kids om hele dgn buiten te kunnen zijn en op avontuur op de camping alhoewel de kleintjes in alles al een avontuur zien hihi.. Wij gaan half juni voor 4wkn met de camper door West Canada reizen. Ook camperen dus maar dan op verschillende campings met de camper. Lijkt ons de meest ideale manier van reizen met een kind, altijd je huisje, koelkast, keuken en bedje bij je!! Waar we ook zijn de kleine meid kan altijd op tijd eten en slapen...moeders zetten de camper dan op een mooie plek, stoeltjes naar buiten, drankje erbij en genieten maar :-D
Oke duidelijk, luierbroekjes worden het nog niet. Het verschonen lijkt iets makkelijker te gaan sinds gisteren. Kim, tof dat je de kleine voelt! Heel bijzonder. Veertjuh, wat spannend weer. Ik hoop zo dat het nu raak gaat zijn! Leuk om jullie vakantieplannen te lezen. Heerlijk Chybou dat jullie weer meer mogelijkheden krijgen qua vakantie. Kamperen in Frankrijk, touren in Canada. Vergeleken bij jullie is onze vakantie maar saai, haha! We gaan eind juni 11 dagen naar het Land van Bartje in Drenthe. Op het park zelf niet eerder geweest maar ik ken de prachtige omgeving. Lekker fietsen en wandelen. Voordeel van Landal is dat je dus ook een midweek+week kunt boeken. 1 week vinden we te kort en 2 weer net te lang. Dus perfect zo.
Haha ... inderdaad Kim, voor ons ook geen vakantie... Maar (als t goed is) zoooo relaxed gepland... uitgerekende datum is 3 juli, een week later heb ik 6 weken vakantie.... ❤
Leuk Chybou, vakantieplannen maken! Wij gaan binnenkort een weekeinde naar een Landal-park, dat vind ik al een behoorlijke onderneming, dus we gaan daarna pas kijken of we verder nog plannen gaan maken. Vakantie is bij voorkeur ook leuk en niet alleen stressvol... Hier zijn we begonnen met de eerste hapjes! Ik was bang dat het heel smerig zou worden maar ze neemt het nog niet eens echt in haar mond, laat staan dat ze het uitspuugt
Hier saai een weekendje naar Centerparcs, in de Bouwvak waar we de hoofdprijs voor betalen. Maar goed, wel een huisje met speelhuis eraan hahaha en dat voor 850 euro 😂 We hadden het bijna geannuleerd en voor dat geld een speelhuis voor in de tuin gekocht haha maar even weg willen we toch graag en kan niks anders leuks vinden. Wij zijn luxe paardjes, kamperen trekt me totaal niet. Wel de verhalen en het knusse lijkt me geweldig, zoals Dreamy het omschrijft lijkt me geweldig, maar zelf koken, met je wc rolletje onder de arm en de krappe ruimte met 2 kids lijken me niks. Maar misschien heb ik een verkeerd beeld van kamperen? Hahaha. Veertjuh, succes op de wachtbank! Kim, wat leuk dat je de naam hebt en wat geweldig dat je ze gevoeld heb! O dat is zo bijzonder! Mis dat weer en zal dat altihd missen denk ik. Vandaag onze 2e kraamdag gehad. Was rustig nu maar gezellig. 2 april hebben we kiet vol. Gister alleen met de kindjes naar Den Haag geweest, uur rijden voor mij. Vond het spannend maar het ging goed, ondanks dat Reva even weer huilerig was bij binnenkomst. Vreemde mensen, drukte. Moet ze niks van hebben. Novi was in de avond overprikkeld, dus lang en veel huilen. Maar goed, heb het toch maar weer gedaan en overleefd haha. Dinsdag is Novi alweer 6 weekjes. De nachten zijn nog wisselend en zwaar maar soms zit er een betere tussen.
leuk al die vakantieplannen!! wij gaan in mei 1 week naar de boerderij in duitsland en 1 week naar center parcs in duitsland. hadden begin okt. 2 weken vakantie maja er kwam iets tussen haha verder dus geen vakantie voor ons dit jaar. ofja in dec. nog een week center parcs. chybou voel me best goed. wel moe en nog steeds spugen elke ochtend. de vk gaat de gyn bellen voor andere medicijnen hoor daar morgen meer over. moet morgen weer de nacht in... zie er tegen op maja moet gebeuren.
Vulpen, de eerste keer weg is echt een volksverhuizing! Alle keren daarna ook maar je raakt er aan gewend en je weet steeds beter wat jd echt nodig hebt en wat je net zo goed thuis kunt laten. Dus laat je daar niet door tegen houden! Naar welke landal gaan jullie? Leuk die eerste hapjes! Het echte eten komt vanzelf 😊 Denanja, worden jullie inmiddels al herkend bij de receptie van Center Parcs? 😜 Sterkte met je nachtdienst! Vliegje, kanonnen wat een bedrag!! Echt schandalig dat ze dat er voor durven te vragen. Maar wel lekker om er even uit te zijn. Fijn dat de trip naar Den Haag goed ging.
hahaha stier sommige medewerkers kennen we wel ja . maar we wisselen af haha die in duitsland zijn we nog nooit geweest haha
Vliegje, ik vind het knap hoor, hoe je steeds op pad gaat alleen met 2 kinderen. Hoe is het eigenlijk met je lichamelijke herstel? En 850 voor een weekend? Dat is echt absurd! Kim, wat leuk! Veel plezier in je nieuwe huisje en succes met klussen! Mijn vriendin heeft vanmiddag haar vijfde inseminatie gehad, dus we mogen weer 2 weken wachten. Hopelijk voor ons een decemberkindje. (en voor jullie natuurlijk ook Veertjuh )
Hey chill, Spannend nu weer he. Beide nu in de wachtweken. Laten we inderdaad hopen dat deze poging bij jullie en bij ons nu raak is . Succes met het wachten weer Xxx
Succes met de wachtweken dames! Superleuk Kim de sleutel! Wij zijn naar de dokter geweest ivm met het spugen maar hij zegt dat het nog normaal is bij een baby tot en met 6 maanden en dat het ook nog wel tot een maand of 10 kan duren. We geven nu 2x pap in de hoop dat dat wat helpt. Ze krijgt nu ook groente en fruit hap, fruit kreeg ze al maar nu zit ze sinds een paar dagen helemaal onder de eczeem in haar hals en op haar wangen. Soms is het heel vurig met blaasjes en soms wat minder. Nu moeten we weer kijken waar dat dan weer vandaan komt. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben overigens het ziet er alleen niet uit. Het begon na de broccoli geloof ik maar daar zijn we al mee gestopt. Kan ook door de pap komen misschien? We hebben rijstebloem van bambix, iemand daar een idee over?