Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Lol. Lig je op bed, echt plat op je rug, kijk je naar je buik en zie je dit...
    Goh, waar zou ukkie nu liggen? 😂😂😂
    #schevebuik

Let niet op de zooi, is nogal rommelig hier ivm de verhuizing😑

Bijgevoegde bestanden:

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha kim herkenbaar! tess zag ik ook altijd liggen haha standaard scheve buik zo leuk!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh kadh dat is idd erg schrikken!! maar fijn dat alles iig goed is!!

chill morgen alweer 10w :) gaat best snel moet ik zeggen. de misselijkheid is nog steeds k*t. heb nieuwe pillen gekregen die ik vanmorgen voor t eerst genomen heb, te laat want heb weer gespuugd dus denk dat ie nog niet ingewerkt was. heb er een hard hoofd in hoor denk dat ik er maar gewoon mee moet dealen.
    vd week ziek gemeld... had 3 nachten maar na de eerste nacht was ik zo brak!! hele nacht misselijk geweest!! 6x gespuugd!!! bij thuiskomst meteen weer spugen toen ik wakker werd weer spugen! dus besloten geen nachtdiensten te doen meer, mn lichaam zegt duidelijk nee. gelukkig is dat op mn werk geen probleem.

4. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Kash, wat schrikken! Hopelijk kan je de rust pakken en blijft ze nog een week of 10 zitten! Sterkte!

Denanja, wat balen zeg dat je nog zo misselijk bent. Maar wel fijn dat ze op je werk niet moeilijk doen wat betreft de nachtdiensten. Ook voor jou sterkte! Gaan jullie voor de nipt/combinatietest?

Kim, wat grappig die buik! :D

5. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ooh Kash dat is schrikken! Gelukkig is alles goed!

Leuk die buik kim!

Vervelend van de misselijkheid denanja! Hoop dat het sneller over is dan bij Tess! Maar het is voor het goede doel!

6. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat balen denanja, dat je zo ziek bent. 😕
    Wel fijn dat ze op je werk begripvol zijn.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    chill ja 10 april staat de echo voor de combi test gepland.
    enja hoop ook dat t minder lang is als bij tess toen was t tot 25 weken... agja bereid me op t ergste voor. en idd t is voor een goed doel.

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje haha kamperen in een tent is ook niet ons ding hoor vandaar ook de camper én we vinden t nu nog leuk nu t nog kan im rond te reizen en veel van een land te zien. Tuurlijk is een camper niet zo groot als ern bungalowhuisje maar met 7,5 meter lang, een vast 2 persoonsbed, keuken, douche en toilet, eethoek en vaste slaapplaats boven de motorkap is t best nog ruim. Maar het is vooral de bedoeling dat we veel buiten leven. Op elke staplaats op een camping staat een picknicktafel zodat we lekkerbuiten kunnen eten én een kampvuurplaats zodat we s avonds ook buiten kunnen zitten als de klrinr binnen slaapt. Kortom ruimte zat om ons heen haha...enne met je wc rol onder je arm is best leuk hoor. S nachts in Australie moesten we plassen dus hup slippers aan, zaklamp mee en lopen maar..stond de hele camping vol met kangaroos...was best een spannend toiletbezoek haha...

Respect hoor met de 2 kids weg, maar ja mort wat :)
    Nog 2 kraamdgn en dan zit t erop!

Louwie sterkte met t spugen van de kleine meid!

Denanja jij sterkte met de misselijkheid! Vind t sowieso knap dat je t zolang hebt volgehouden met die nachtdienstrn. Ik ben direct gestopt toen ik zwanger was.

Kim haha dat buikje...ik herken t zo, zo leuk!! Enne gefeliciteerd met de sleutel!!

Kash wat schrikkrn meid! Fijn dat t allemaal nog dicht zit daar beneden!

Chill succes met de laatste week!

Wij morgen met vrienden een weekendje naar Landal Heideheuvel!
    Heel veel zin met t mooie weer! Weer is wat anders dan een verre reis :-D

9. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Veel plezier dit weekend Dreamy!

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Leuk Dreamy, geniet ervan inderdaad!

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    leuk dreamy geniet ervan!!

12. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Fijn weekend dreamy!

Zo ik ben me aan het verdiepen in moederfietsen, wat hebben jullie? Gisteren de cortina roots gezien, die vond ik wel mooi!

13. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Veel plezier dit weekend Dreamy!! Jammer dat je nu geen kangaroos tegen kunt komen op weg naar de wc 😂

Gisteren potje urine ingeleverd bij de huisarts, er werd geen ontsteking in gevonden, maar vandaag kreeg ik een belletje dat er wel een bacterie inzat. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van de harde buiken. Ik hoop het tenminste, een blaasontsteking is het minst erge en goed behandelbaar met antibiotica.

14. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ff een snelle reactie.

Denanja, sterkte met de misselijkheid

Kash, wat een schrik. Kan inderdaad goed een blaasontsteking zijn. Sterkte!

Louwie, wij hebben een bafiets dus geen idee van moederfietsen.

Hier staat alles op z'n kop. Vrouw dinsdag per ambu met hoge koorts, pijnlijke nek en uitslag naar ziekenhuis vervoerd. Streptokokkeninfectie. Gevreesd werd voor hersenvliesontsteking maar is het gelukkig niet. Shitload antibiitica via infuus, waarschijnlijk niet voor maandag naar huis. Gaat wel beter nu gelukkig. De kleine mag uit voorzirg niet bij haar en mist haar dyidelijk. Is sinds vandaag ook niet lekker. Heel pittig allemaal. Mijn zusje en moeder kunnen af en toe helpen maar ook niet altijd.
    Kim, nu al honderdmiljoen respect voor jou als alleenstaande moeder.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh stier heeeel veel beterschap!!! dag is schrikken zeg!! gelukkig keijg je zo nu en dan hulp.

louwie wij hebben de gazelle bloom. 2de hands via marktplaats :) 250 euro voor betaald een prikkie dus. fietst heel goed!

16. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Stier, wat heftig! Kan me voorstellen dat het erg pittig is voor jullie. Heel veel sterkte voor jou en ook voor je vrouw.

17. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Heel veel sterkte!!!

18. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.244
    3.892
    113
    Heeeeel veel sterkte voor jou Stier, en veel beterschap voor je vrouw! Hoop dat M niet ook nog ziek wordt.

Ik zou geen nieuwe kopen zolang ze nog spuugt ;) Wij hebben er 2 dus proberen er één vlekloos te houden :)
    Hoe gaat het met de eczeem? Eet Lexis wel goed? Hoe lang duurde het bij jullie voor ze echt eten door ging slikken? Papiertje probeert nog vooral het naar buiten te werken...

19. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Beterschappies met je vrouwtje! Ben blij dat het geen hersenenvlies ontsteking is... Fijn dat ze zich al wat beter voelt.

20. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Sorry Kash, hier helemaal overheen gelezen. Voor jou ook beterschap! Hopelijk verdwijnen je harde buiken tegelijkertijd met je blaasontsteking na een kuurtje.

Deel Deze Pagina