Jeetje stier, heftig! Gelukkig hebben ze de oorzaak gevonden en hopelijk wordt ze snel weer beter. Enne, dat respect voor mij, bewaar dat maar ff, vooralsnog zit ik niet in zo'n lastig parket als jullie ofzo. Vooralsnog heb ik veel respect voor jullie allemaal, en wens ik jullie veel sterkte! En Kash, ook veel beterschap en sterkte!
Ff spammen: Ik heb gisteraaf ukkie veel gevoeld en... ook mn buik van buitenaf zien en voelen bewegen!😍😍😍 Ze was echt super actief, ik hou mn hart vast voor over n maand of 2 (en verder), maar ben zo blij!!!
Jeetje stier wat heftig succes en beterschap hopelijk gaat het bij jullie snel beter. Kim wat super leuk zeg. Xxx
Agh Stier wat vreselijk schrikken!! Heel veel beterschap en sterkte!! Kim wat super leuk!! Geniet er lekker van!!
Wij genieten vollop!! Super leuk park met veel speelmogelijkheden en aangrenzend terras waar wij dan heerlijk een bakkie kunnen doen terwijl de kleine meid heerlijk aan t spelen is!
@Kim, wat superleuk! En wat is je meisje dan snel sterk geworden zeg. Vorige week voelde je haar voorzichtig voor het eerst, en nu kan je het al zien van de buitenkant. @Dreamy, leuke foto! Geniet er nog lekker van! @Veertjuh, jullie zijn al lekker over de helft met wachten!
Ooh stier wat schrikken zeg! Vulpen nou het eten gaat nog niet soepeltjes hoor, er komt nog steeds een hoop naar buiten maar aan haar nieuwe kleur poep te zien komt er ook wat binnnen 🙈 Ze weet nog niet zo goed wat ze met haar tong moet soms haha. De eczeem is nog niet minder helaas. Nee laatst weer een hele kledder op de bank en toen maar besloten geen nieuwe bank te kopen voorlopig!
vliegje, leuk jullie nieuwe speelhuisje toevallig kregen wij gisteren een appje van mn schoonmoeder dat we een huisje krijgen van hun ofja tess krijgt dat voor dr verjaardag van hun, precies dezelfde haha dus mn vrouw vandaag rubbere tegels geplaatst (hadden nog een stukje van 2 bij 2 met grind) en woensdag komt t huisje haha louwie idd misschien slim om eerste te wachten tot ze niet meer spuugd met een nieuwe bank. wat sneu dat ze nog steeds eczeem heeft zeg!
Bedankt allemaal! Ze mocht gisteravond naar huis. Nog erg zwak en kan nog vrij weinig. Dus nog ff flink aanpoten voor mij. Maar fijn dat ze er weer is.
Chill: Ja heerlijk al over de helft met wachten hopelijk 2de helft ook zo snel voorbij als eerste helft.
Goedemorgen! Hebben jullie lekker genoten van het mooie weer afgelopen weekend? Denk het wel, want het was hier aardig rustig de afgelopen dagen Stier, hoe is het nu met je vrouw en met jou? vliegje, hoe is het met jou en de rest van je gezinnetje? Louwie, ik wilde even zeggen dat ik je blog leuk vind om te lezen! Hier zitten we nog op de helft van de wachtweken. Geen idee of het deze keer raak is. Mijn vriendin voelt eigenlijk niks waar uit op te maken is dat ze zwanger kan zijn, dus het zal wel niet. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. We wachten nog even af.
Hee meiden Ff snel snel bijgelezen. Stier, hoe is het met je vrouw?? Veel sterkte zeg! Wat een schrik! Kash, ik had rond die termijn ook een keer zoveel harde buiken om de zoveel minuten. Doodeng! Gaat het nu beter? Dreamy wat een leuke foto! Waar zaten jullie ook alweer? Kim, geweldig dat filmpje op fb! Mis het nu alweer haha. Meiden op de wachtbank, succes! Volgens mij weekje voorbij. Voor jullie? Had ook keer bloed na IUI. Van eendenbek denk ik. Hier nu voor het eerst zonder Novi weg. Moest naar zkh voor controle en fucking vroeg de weg op. Kindje sliepen nog. Dus gauw besloten dat ik alleen zouvgaan, gekolfd en Dianta heeft nu haar eerste ochtend alleen met de kinderen. Novi heeft al 130 cc gedronken eruit flesje. Dus die pakt ze ook goed! Gelukkig. Had 220 gekolfd vanochtend. Zit niet op m'n gemak hoor! Wel voor het eerst goede nacht gehad, kon slapen van 22.30-2.30 en 3.30 tot 6.00. Dus heeeeel blij mee haha. Zat er dit weekend helemaal doorheen van de vermoeidheid. Gister een overprikkelde baby van de drukke kraamdag. Nog 1 dag te gaan en paar losse bezoekjes. Heb niet iedereen gehad denk ik. Hoop snel beter bij te kunnen lezen.
Overigens laatste keer dat ik hier zit in het zkh denk ik. Voor mezelf. Zal hier niet gauw meer komt en niet voor mezelf zoals het er ju naar uitziet houden we het bij 2 kindjes. Vind het enorm zwaar en we mogen heel gezegend zijn met 2 prachtige meisjes. Dus ook een soort emotionele afsluiter. mijn tieten schoten trouwens om 9.00 toe toen ik zkh in liep. Dianta appte later dat Novi om 9.00 flesje had gedronken dus zelfs op afStand reageren m'n tieten 😂
Denanja dat speelhuis is geweldig leuk!! Ben benieuwd wat Tess ervan vindt. En succes met de misselijkheid. Vreselijk zeg! Maar je weet waarvoor je het doet. Tis alleen wel pittig dan he.
Even een update: Mijn vrouw moet nog echt flink aansterken dus verzorging van M komt inmiddels al 2 weken volledig op mij neer. Gezien een beperking aan mijn been is dat eigenlijk niet te doen. Omdat het altijd erger kan, kreeg ik eergisteren buikgriep. We zaten met de handen in ons haar en hebben om hulp gevraagd bij mijn schoonfamilie. M is gisteren op gehaald door mijn zwager en schoonzus voor een paar dagen, zodat wij kunnen uitzieken en hopelijk snel weer alles samen kunnen doen. Het was een moeilijke beslissing maar voor nu kon het niet anders. Als de situatie normaal was geweest hadden we er ook geen probleem mee gehad dst ze uit logeren ging. Maar nu had ze mijn vrouw al een week nauwelijks gezien. Gelukkig heeft ze het daar heel erg naar haar zin.