Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ooh bedankt Chilll! Leuk! Leuk ook om te zien dat veel mensen het lezen haha!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    chill wat eeen weken voor jullie zeg!! slim dat jullie m. weggebracht hebben zodat jullie kunnen aansterken. daar heeft ze ook veel meer aan. beterschap!

vliegje ja ben benieuwd erna. t. kan er nog niet zo goed op spelen natuurlijk maar dat komt nog wel.
    t is idd best pittig ook weer ziek gemeld voor morgen, kan k even 6 dagen bijkomen (had al 5 dagen vrij). had vandaag hele slechte dag helaas :(

3. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Dreamy en Denanja, even een praktische vraag: jullie hebben toch een Koelstra Simba? Hoe bevalt die? Goed wendbaar, makkelijk in te klappen?

4. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben ook weer up to date! Leuk geschreven!

Grappig dat er zo veel herkenbare stukken in staan.

5. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    kash hoe gaat de zwangerschap?
    Veel last van kwaaltjes?

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    stier bevalt super goed!!!

7. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Mooi, want ik heb hem gisteren besteld haha!
    Hoe is het met jou? Kun je een beetje bijkomen?

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    uhmzz gisteren een goede dag, vandaag weer k*t dag. begin nu net weer beetje bij te komen. vanmorgen weer gespuugd en dan blijft mn buik gevoelig tot de middag. en door die pillen voelen mn benen net als spagetti :(

ook zit ik weer in een gips spalk voor zoiezo 6 weken :( dus weer ziek gemeld en ben benieuwd of ze wat anders voor me hebben ze gingen t er deze week (denk vandaag) over hebben. weer hetzelfde als paar maanden geleden, mn pols.

maare ik vind de simba heel fijn hoor! heb hem nog niet mee op de fiets genomen maar met de auto gaat goed.

9. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Ah Denanja wat naar! Van het spugen en je pols. Denk je er goed om dat je niet uitdroogt? Ik hoop zo voor je dat je misselijkheid na de 12 weken voorbij is! Sterkte!

Stier, hoe is het met jou en je vrouw nu?

Hier zijn we beiden de wachtweken een beetje zat. En het is pas dag 9. Maar het is spannend. Hopen op het beste, vrezen voor het ergste. Proberen het testen in ieder geval uit te stellen tot zaterdag. Maarja, mocht de test positief zijn, dan wordt het nog spannender!

10. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Denanja, oh wat k*t zeg. Wat voel je je dan ellendig. En dan ook nog weer je pols. Voel je druk van je werk om wel te komen werken of snappen ze het? En lukt de zorg voor jullie meid wel een beetje? Sterkte in ieder geval. En bedankt wbt de buggy. Ik gooi hem in de bakfiets dus hij hoeft niet aan mijn fiets te hangen.

Chill, snap het helemaal! Wachten zou verboden moeten worden. Hopelijk kunnen jullie je zinnen verzetten tot zaterdag. Veertjuh, hoe gaat het bij jullie?

Dreamy, leuke foto trouwens! Nog een leuk weekend gehad verder?

Mijn vrouw moet nog echt flink opknappen, kan nog wel 6 weken duren voor ze de oude is. M komt vrijdag weer terug. Inmiddels kan ze serieus dus kruipen, haha. De boef. Ik ben wel opgeknapt maar merk nu pas hoe moe ik zelf ben.

11. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Beterschap Denanja... Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van je zwangerschap met al de ellende...

Nog ff volhouden Chilll!!! Jullie zijn er bijna 😁

Mwah Veertjuh, ik heb me wel eens beter gevoeld... Ik heb dus blijkbaar een blaasontsteking, maar de antibiotica slaat niet aan. Morgen weer een potje inleveren. Als de baby over mijn blaas beweegt lijkt het net alsof er een stuk schuurpapier overheen gaat. Loop ik teveel krijg ik een stekende pijn achter mijn schaambot en harde buiken. Te lang zitten gaat niet, huishouden ook niet, fietsen ook niet te lang/te ver etcetera. Harde buiken harde buiken harde buiken. Word er ondertussen helemaal gek van. En ik lek melk, vooral s'nachts, maar goed, dat is het minst erge zeg maar 😢

12. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Jeetje succes kash.
    Hopelijk is je blaas ontsteking snel over en kan je beetje gaan genieten :)

13. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Maandag ga ik onze kleine man alvast erkennen... Dat moet nog, omdat wij geen Nederlandse donor hebben maar een "buitenlandse"...
    Dan ook de (4d) pretecho! ❤ kijk ernaar uit!

14. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Thanks, hoop het ook!

Met een Nederlandse donor moet vrouwlief baby ook erkennen Laura, behalve als je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt. Morgen ook de 4D? Veel plezier! Wij hebben er ook een gehad en was écht super 😍

15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Wij zijn getrouwd, maar t erkennen moet toch omdat de donor niet Nederlands is. Dat bedoelde ik juist.., Bij een Nederlandse donor zou dat niet hoeven...
    de echo is ook maandag! Hihi na t erkennen!

16. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.243
    3.892
    113
    Beeoel je nu dat M precies nu heeft leren kruipen? Zul je altijd zien! Ons Papiertje rolde ook voor het eerst op de crèche, grrr...
    Veel sterkte hoor Stier! Hoop op snel rustigere en betere tijden voor jullie.

Jij ook sterkte met je pols denanja, vervelend dat het teruggekomen is!

17. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Haha 🙈 Oeps, foutje!

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje Denanja, het zit je niet mee zeg! Sterkte ermee!
    En voor jou eigenlijk hetzelfde @Kash...
    En Chilll: nog ff volhouden, je kunt t!!!
    Veel plezier maandag @Laura, geniet ervan! 💋

Hier druk druk druk.
    Voel ukkie steeds vaker en steeds duidelijker.
    Zie mn buik ook vaker bewegen nu.
    Vd week bij Van Asten kamertje uitgezocht, nog niet besteld, maar denk wel dat dit m wordt.
    Hou wel van stoer...
    Ook via marktplaats zwarte Maxicosi Isofix gekocht.

Verder veel aan het klussen en regelen voor/in mn huisje. Maar er begint schot in te komen, alleen in t inpakken nog niet echt, maar heb nog 3 weken de tijd. Komt goed! 😋

19. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Even mijn onderschrift testen...

20. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Ja hij doet het! :D

Kash, jij hebt niet echt een ideale zwangerschap als ik jou steeds hoor. Balen zeg! En dan moet je nog 10 weken. Sterkte.

Laura, wat leuk een 4d echo! Heb ik nog nooit gezien. Kan je een plaatje komen showen hier? :D Heel veel plezier in ieder geval!

Kim, jij succes met de verhuizing!

@hier. 10 dpo en nog niet getest! Nog maar een paar dagen.

Deel Deze Pagina