Thanks dames! Morgen wachtdag 14, dan doen we nog een test voor de zekerheid. Haha Kim, als je het niet zou weten zou je inderdaad niet weten dat je zwanger bent. Maar hij begint nu wel echt mooi te groeien inderdaad.
Balen, Chilll en Veertjuh, sterkte! Stier, hoe gaat het bij jullie? M weer thuis? Wij zijn een weekeindje weg geweest, ging best goed! Lekker gewandeld in het bos, en Papiertje sliep minstens zo goed als thuis. Qua spullen kregen we best makkelijk alles mee dus denk dat ik de volgende keer toch gewoon het aankleedkussen meeneem
M is weer thuis gelukkig. Het gaat een stuk beter maar herstel zal zo'n 6 weken duren. Fijn dat jullie weekend een succes was, dat biedt perspectief voor de zomer enzo!
vulpen fijn dat jullie een goed weekend gehad hebben! wij zijn ok weekendje weg geweest maar dan met zn 2tjes, lekker naar parijs. heerlijk om even weg te zijn maar toch ook wel weer fijn om thuis te komen. je voelt je een beetje geamputeerd zonder kindje haha stier wat fijn dat m weer thuis is! succes en sterkte nog komende weken. vliegje hoop dat novi inmiddels wat beter drinkt. bij aan het komen van je kraamdag? kim het begint wel te komen hoor je buikje! hier ook al maja ik ben natuurlijk al opgerekt whawha en ik weet t zijn nu nog mn darmen . en chill nog getest??
Denanja en Vulpen, wat heerlijk die weekendjes weg! Stier, wat fijn dat het al wat beter gaat met je vrouw! Mag ze nu ook zes weken niet werken? Moet ze ook de hele tijd bedrust houden? Fijn dat jullie dochter weer lekker thuis is. Hier inderdaad weer getest. Negatief, zoals verwacht, helaas. Volgende ronde slaan we over, daarna kijken we weer verder hoe het dan gaat. Maar op dit moment spelen er dingen die voor veel stress zorgen, wat het zwanger worden ook alleen maar belemmert. Daarnaast maakt het de wachtweken alleen maar lastiger, als je al stress hebt zijn we achter gekomen. Dus, even pauze. Eerst gaan wij komend weekend naar Terschelling, even opladen! Heerlijk. Trouwens, we kregen een uitnodiging voor een kraamfeest. Met daarop als cadeautip geld. Is het normaal om op een geboortekaartje te vragen om geld? Ik vond het vrij apart namelijk. En ik vind het helemaal niet leuk om geld te geven als kraamcadeau ook.
Ik heb altijd schijt aan cadeautip geld. Geef echt zelden geld. Vind ik geen leuk cadeau. Dan krijgen ze maar van iedereen geld behalve van mij. Cadeautjes krijgen is altijd leuk.
Net pretecho gehad... meneer wilde niet goed liggen dus de echoscopist zei: "voor een zesje doen we t niet"...Vrijdag dus nog een keertje terug!
Chill, het is vooral een energiekwestie. Een hele dag alleen voor M zorgen lukt haar nog niet. Goede graadmeter voor haar werk (in de zorg). Dus deze week nog niet werken en daarna opbouwen. Logisch dat jullie even pauze inlassen en bezinnen. Fijn dat jullie er even lekker tussenuit gaan. Ik vind een envelop op geboortkaartje echt een beetje not done. Voor een bruiloft, a la. Maar ik zou zelf nooit geld geven als ik op kraambezoek zou gaan. Dan liever een bon voor prenatal ofzo. Wij geven altijd een mooi prentenboek, dat we altijd met zorg uitkiezen. En daar is iedereen altijd heel blij mee. Laura, jammer van de boucende baby, fijn dat jullie terug mogen komen.
chill toch nog balen. ik heb het trouwens 1x gezien geld vraag ofja was geen eens een geld vraag, was in een gedichtjes vorm dat ze alles al hadden (kregen hun 3de jongen) en dat ze niet iets hoefde of een prenatal bon ofzo (is al 2 jaar geleden dus weet t niet previes meer) maar snapte t wel. maar idd ik zou ook nooit geld geven als kraamkado. laura fijn dat jullie terug mogen, komt me bekend voor haha bij ons issie helaas nooit gelukt . hopelijk staat ie er volgende echo mooi op! stier rustig aan hoor die vrouw van je alles op zn tijd! werken kan je je hele leven nog. hier afspraak gemaakt voor geslachtsvepaling 8 mei is t zover. ben zo benieuwd!!!
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je bij een derde kind alles al hebt en om komt in de knuffels en frutsels. Geef dan je kraambezoek de optie om geld te doneren aan het mooi doel. Spannend Denanja! Hebben jullie een voorgevoel of voorkeur?
ik denk weer een meisje. puur omdat ik me hetzelfde voel zoals bij tess. heb ook lichte voorkeur voor een meisje.
Ah ja gezellig, nog een meisje in de groep. Die hadden we hier nog niet genoeg. Krijg je volgende week toevallig nog een echo Denanja? Dan kan je de nub bekijken. En gelukkig dat jullie het ook vreemd vinden om geld te vragen als kraamcadeau. Ligt het in ieder geval niet aan mij.
Gister weer VK controle gehad. Alles was goed. Ik was in 4 weken 1kg aangekomen (dus nu 1,5kg boven mn startgewicht) en ukkie ligt qua lengte een week voor op schema ongeveer, maar zonder echo is dat natuurlijk ook een schatting. Hartje was weer superduidelijk en regelmatig, en uiteraard lag mevrouw ook weer te draaien. 😂 Ik denk dat ik ukkie maar ga omdopen tot draaikontje.
super fijn kim!! chill vandaag weer echo gehad heb wel foto maar weet niet of je de nub daar op kan zien. alles was.wel goed trouwens. ik ga hem eens op.het nun forum plaatsen. maar weet niet of k er in geloof aangezien t bij een vriendin van ons de nub duidelijk een meisje was en t dus een jongen is geworden haha
Fijn dat alles goed was Kim! Oh Denanja je bent nu nog te vroeg voor een nub bepaling. Kan pas vanaf 12 weken. Voor die tijd hebben alle baby's een meisjes nub. Daarom vroeg ik ook of je volgende week nog een echo kreeg! Maaaaar mooi dat bij jou ook alles goed was. Dat is het belangrijkste natuurlijk.
op de echt ben ik 11w6 dagen dus zou 1 dag verschillen en op 1 foto was de meting 12w dus als ik niet met icsi was zwanger geraakt was k ook vooruit gezet. maar maandga combi test dus dan weer foto hoop k ons meisje is weeeer ziek weer koorts en hoesten. heb nu echt zoiets haal die amandelem er maar uit ze is al vanaf sept. continu ziek!
Beterschap voor haar Denanja! Super dat alles weer goed was Kim! Hier trouwens nog zo iets lomps gehad. We gingen maandag naar het gemeentehuis om t ukkie alvast te erkennen. We hadden het uitgezocht en dat moest, ondanks dat we getrouwd zijn en de donor onbekend is, omdat onze donor niet Nederlands is. Werden we na drie kwartier wachten weggestuurd omdat de baliemedewerker het niet wist... Daar gaat de romantiek. Uiteindelijk teruggebeld: mevrouw... u had toch gelijk.. nu a.s. Maandag terug! Haha dus het wordt een baby georiënteerde paar dagen! Morgen verloskundige, vrijdag pretecho opnieuw, zondag (verrassings) babyshower voor mijn vrouw en maandag erkennen! Leuk om er zo mee bezig te zijn!
Ooh ja Lalalaura, op het gemeentehuis snappen ze er helemaal niks van. Ik heb er ook een aantal keer over gebeld met ze omdat wij niet hadden erkend, maar iemand ons had laten twijfelen. Ookal zijn we getrouwd. Maar onze donor relatie is vrij vaag omdat we zelf gezocht hebben, dus niet geheel onbekend maar ook zeker niet bekend. Uiteindelijk bleek het toch goed te zijn geregistreerd, maar er staat in onze gegevens daar dat we wel een soort donor onbekend contract hebben laten zien, wat niet zo is maargoed, we zijn allebei de moeder in ieder geval. 😬
Fijn dat alles oke was Kim! En Denanja, wat sneu dat T weer ziek is. Zijn jullie al bij een kinderarts geweest? Laura, haha lekker bezig daar bij de gemeente! Hier was de geboortaangifte ook zo lachwekkend. Ook bij ons had de ambtenaar het zweet op zijn voorhoofd staan toen ik onze dochter ging aangeven. Tweemaal de 'v' aanklikken in het systeem kon blijkbaar alleen via een omweg. Toen het hem was gelukt en alle papieren uitgeprint waren had hij onze rollen omgedraaid en was ik opeens diegene die bevallen was. Ehh nope. Hij voelde zich zo bezwaard. Ik vond het geen enkel probleem en zei hem dat hij er niks aan kan doen dat het computersysteem achterloopt bij de regelgeving. Van de weeromstuit was hij vergeten een kopie van de donorverklaring te maken dus die heb ik hem nog toe gemaild. De arme man.
Ahhh sh*t joh Chilll! Misschien is de korte rustpauze precies wat jullie nodig hebben! Lekker druk Laura! Veel plezier komende dagen 😁 Wij hebben de babyshower inmiddels achter de rug. Was hartstikke leuk georganiseerd, echt top. Maar had al een vermoeden dus een verassing was het niet haha 😜 Ik heb gespiekt naar je echo Denanja, maar ik durf niet te gokken. Ik zou de combinatietest afwachten 💎🎀 Mooi dat alles in orde was Kim! 1,5 kilo boven je start gewicht is ook mooi! Ik voel me na 30 weken als een koe. Serieus. Ben ook 25/30 kilo aangekomen... Hoop dat het overgrote deel eraf gaat na de bevalling 🙈