Ik hoop t ook voor je Kash! 😉 En wat een gedoe Laura! Gelukkig heb ik die drama niet, gewoon ik ben de moeder, en verder nix erkennen, scheelt een hoop gedoe! 😂 @denanja: kzal zo ff spieken in het nub-topic, maar 11+5 - 12+0 is wel evht erg vroeg, dus als de nub zichtbaar is, zal t wel een meisjesnub zijn... Wat sneu dat je kleine meid ziek is. Beterschap!
volgens mij zijn wij de enige maar hier is alles in 1x goed gelukt met aangeven enz. heb wel van te voren een keer gebeld hoe en wat en dat heeft ze me toen gemaild en alles is goed gegaan . stier. nee zijn nog niet bij de kinderarts geweest denk dat ik volgende keer wel even extra erover ga hebben op het kdv. bij de HA mogen we pas aankloppen als ze 4 dagen koorts heeft ze zit nu op 2 en vanmorgen had ze geen koorts maar de geel/groene bellen lopen nog uit dr neus haha wacht vandaag even af hoe het gaat met dr temp anders zit ik morgen weer bij de HA want zo ga ik een weekend niet in. vanmorgen 6u wakker pff lig dus al die tijd op de bank haha en mevrouw word nu weer moe, ja duhhh ook niet goed voor mn misselijkheid bleh @nub. ik vertrouw er zo vroeg zoiezo niet op dus wat er ook uitkomt geloof t pas 8 mei bij mn geslachtsbepaling haha maar zal maandag even foto van de nub vragen ben dan 12+3 leuk al die baby borrels!!!
Sterkte denanja, hoop dat T. snel beter is! En wat een gedoe Laura! Superirritant dat ze het niet ter plekke gewoon konden uitzoeken... Bij mij ging het aangeven gelukkig gewoon goed, meisje van de balie keek wel even verbaasd toen ik zei dat ik mijn dochter aan kwam geven (zo van: woooow jij bent snel hersteld!), maar zocht vervolgens even op de site van de gemeente hoe het allemaal zat en werkte het toen allemaal snel en vakkundig af. Was ik wel blij mee
Hee meiden, Heb van de week geprobeerd bij te lezen maar ben de helft alweer kwijt. Hoe is het hier allemaal? Stier je vrouw was ziek toch? Veel sterkte! Denanja, jullie meisje ook ziek? Veel beterschap! Hier dingetjes echt gekkenhuis. Kan m'n draai nog niet helemaal vinden. Vind het zo zwaar! Novi slaapt niet echt geweldig. Komt nog 2x per nacht. Vannacht na half 3 niet meer in d'r bes kunnen leggen, dus bij ons. Ja ik zou nooit een kind meenemen in bed... maar ik slaap al 8 weken zo'n 4 uurtjes max op een nacht. Ben salopette. Kortom, het is pittig. Nog maar 4 weken verlof. Maar Novi groeit als kool. Bv liep ff kut. Wilde bijna stoppen maar heb wat dingetjes verandert. Ze kwam nog om de 2 uur maar echt honger leek ze toch niet te hebben. Dus om de 3 gaan aanhouden en dat gaat beter. Dus de bv loopt weer beter. Ik probeer binnenkort beter bij te lezen. Kom amper aan mezelf toe. Alleen maar bezig met de kids. Novi huilt ook mog best veel en wil niet in de box ofzo. Probeer het wel maar we lopen veel met haar rond of zitten met haar in onze armen. Hoop dat het snel beter gaat. Maar we zijn wel heel trots op onze meisjes! Het is gewoon ff een moeilijke tijd. De babytijd.
ahj vliegje sterkte! je maakt me wel een beetje bang haha wij zo naar de hap met t. willen toch niet zo t.weekend in gaan, vanaf maandag nog geen 1 dag zonder koorts... gisteren en vanmorgen niet opgestaan met koorts maar loopt dan in de loop van de dag op. ook weer niet goed eten en denken pijn in dr keel. belde om te overleggen maar ze wilde dr.toch graag zien dus om 22u een afspraak. hadden een vol weekend maar ben bang dat t niet doorgaat. (zondag zouden we dagje efteling doen). maja alles voor ons meisje natuurlijk!!
@vliegje: Ben je nu gaan bijlezen door fb? 😂😂😂 Neem je tijd meis, er zijn nog dingen belangrijker dan t forum. (Niet veel, maar een paar) 😂😂😂 Hier 5 dagen veel geklust, maar t schilderwerk is nu praktisch klaar. Vandaag zijn de tegels bezorgd en morgen worden ze gelegd. SUPERMOOI, ben er zo blij mee! Vandaag gaf mn banner hier aan dat ukkie nu levensvatbaar is! Hoewel ik hoop dat ze nog ff blijft zitten, toch wel een 'jeej'-momentje. Had nog een jeej-momentje: De tegelbezorger keek naar mij en zij dat ik geen tegels mag sjouwen. Hij is de eerste die blijkbaar zag dat ik zwanger ben! Toch wel fijn dat je t blijkbaar nu wel echt begint te zien. Al vind ik mezelf nog steeds gewoon dik lijken.
Jeetje vliegje hopelijk vind je snel je draai weer. En er zijn belangrijkere dingen dan het forum he dus is echt niet erg dat je niet alles bij kan lezen hoor Denanja, Heel veel sterkte met T. Hopelijk is ze snel weer beter . En gaat ze weer beter eten en drinken. Sterkte en beterschap voor T. Kim, Wat fijn dat het schilderwerk zo goed als af is. En super dat morgen de tegels gelegd.worden. weet je al wanneer je gaat verhuizen of weet je dat nog niet? En wat leuk dat het die man op viel dat je zwanger bent . Hier is alles rustig nu weer aan het wachten tot poging 8 weer zover is Xxx
Laura, Wat een gedoe zeg wel balen dat het zo gaat. Je zou in 2017 tochantal denken dat het heel normal is en dat ze ook weten wat ze dan moeten doen. En wanneer je wel en niet moet erkennen. Xxx
Ja t was gewoon maf, maar nu maandag weer terug! Eerst morgen de babyshower voor vrouwlief... Twee collega's hebben "Rapper Sjors" een persoonlijke video boodschap laten opnemen. Weet je niet wie het is? GOOGLE! Het is hilarisch... En wij maken altijd flauwe grapjes dat hij de donor is... Vliegje! De ukjes gaan natuurlijk gewoon voor! Als ik wat energietjes jouw kant op kon sturen deed ik het... Wel fijn dat de borstvoeding nu weer beter gaat! Denanja, wat zielig! Heel veel beterschap! Kim..Super veel bewondering voor je dat je zo doorklust! Moet vast een paleisje worden straks!
@Veertjuh: ik moet 20 april de sleutel van mn flat inleveren, dus uiterlijk 19 april over! @Laura: dat is ook de reden dat ik zo doorklus: ik moet wel, moet gewoon af zijn! Maar moet dus wel nog beginnen met inpakken 😱😱😱 Maar daar begin ik vandaag mee, kan dit weekend toch niet klussen als ze aan t tegelen zijn. Mag er maandag pas weer op. En paleisje, tja, tis nieuwbouw huur en niet overal netjes afgewerkt, dus het wordt niet perfect, maar wel goed genoeg. Doe er iig mn best voor. 😉
Vliegje, ben je gek; al dat geouwehoer bijlezen? Snap helemaal dat jullie handen en tijd te kort komen nu. Fijn om wat van je te horen. Sterkte daar!
Voor wie geinteresseerd is; de tegelvloer in mijn nieuwe huis (op de foto's nog niet gevoegd) https://myalbum.com/photo/Ft689U5WZzNy/1k0.jpg 😍😍😍😍😍😍😍
Vannacht al vier keer mijn bed uitgesprongen door kramp in mijn kuiten.... Ik hoopte zo dat ik er deze zwangerschap geen last van zou hebben maar helaas... 😢
Nou hier van het weekend zowat ingestort. Ik zat er helemaal doorheen. Novi krijst soms hele dagen. Uiteindelijk heeft Dianta mijn ouders gebeld en hebben we met z'n allen besloten de bv per direct te gaan afbouwen. Novi drinkt op zich goed, maar te kort. 5 minuten en stopt dan. Krijg ze niet meer aangelegd ook, zit vol. Vervolgens gaat ze spugen, waarschijnlijk krijgt ze teveel melk in korte tijd binnen. Ik kan niet meer. Het gehuil, de bv die ik nu nog zwaarder vindt als met Reva omdat ik nu ook niet zomaar ff gauw kan afkolven. Reva loopt nog rond. Dus zaterdagavond flesje gegeven voor het naar bed gaan. Gisteravond ook. Ze slaapt nu al 2 nachten van 23.00 - 3.30 - 7.00 dus daar ben ik blij mee. Iedere 4 dagen vervang ik een voeding dus bouw wel af maar niet in 6 weken maar in 2,5 week. Hopelijk voelen we ons dan allemaal wat beter. De knop is om. Ik mag er niet aan onderdoor gaan. Novi groeit goed dus dat maakt het moeilijk, maar ze is nooit tevreden na de borst. En dat maakt haar over de hele dag geen gemakkelijke baby. Maar het komt vast goed! Denanja, niet bang zijn. Ik ben erg gevoelig voor depressies ed en ben snel gestresst. dat is mijn valkuil. Ik weet dat, dus moet er nu op tijd voor waken. Niet iedereen ervaart een 2e als zo zwaar.
vliegje dan is het heeeel goed dat je nu de knoop definitief hebt doorgehakt! heel knap! en meis ook op flesvoeding gaat ze goed groeien! hier vandaag even schrikken, roze afsxheiding bij afvegen. gelukkig niks aan de hand ehb een nog laag liggende placenta kan zou de boosdoener kunnen zijn. combitest gehad en nekploi was iig nu wachten op de bloeduitslagen. ons kindje was echt aan het springen zo leuk!! mooie vloer kim!!
Wat fijn dat de knop om is. Dit gaat alle partijen rust geven. Kindjes groeien ook goed op flesvoeding. Die van ons krijgt al vanaf dag 3 flesvoeding en is groter dan gemiddeld.
Grote knuffel voor vliegje Gelukkig loos alarm dananja. Snap dat het schrikken is! Thnx allemaal, ben ook superblij met mn vloer. Morgen naar t ziekenhuis voor bloedprikken voor zwangerschapsdiabetes. Denk dat t wel goed zit, maar ze willen t testen ivm mn BMI, dus doen we dat maar. En daarna weer klussen. Boven 2 muren een kleurtje geven. En dan weer naar huis, inpakken!!!!
kim ik heb dat ook moeten doen vorige zwangerschap. ben er gisteren al op geprikt en zal halverwege weer gebeuren. je krijgt vanwege je bmi ook een extra groeiecho, althans ik wel dus er zijn ook voordelen aan . kan je even naar mn nub kijken kim? als t goed is is ie nu beter te zien al heb ik de fotoos moeten verkleinen maar heb al 2 (dezelfde) antwoorden.