Goedemorgen dames! We zijn weer terug op het vaste land. Was een lekker weekendje weg, harstikke mooi eiland met heel veel mooie natuur! Maar weinig te doen, en we hebben een flinke aanvaring gehad met de eigenaren van de camping. Verschrikkelijke mensen. Dus weer een ervaring rijker, volgende keer zoeken we een ander plekje uit. Vliegje, goed van je dat de knop om is. En inderdaad, jij mag er nooit aan onderdoor gaan. Hopelijk zorgt het voor de rust en slaap die je zo hard nodig hebt. Sterkte!! Denanja, ik zag dat ze in het nubtopic jongen hadden gezegd, maar ik vind het nubje niet echt omhoog staan, dus ik dacht in eerste instantie meisje. Maaaaaar ik ben er niet zo getraind in, dus word niet boos op me als het toch een jongen is! Wel weer een mooi plaatje hoor! Kim, supermooie vloer! Kash, jij ook sterkte! Nog maar 9 weken. Waren je jongens er te vroeg/op tijd/te laat?
@denanja: Jep, krijg idd ook een extra echo. Vind bloedprikken niet erg. Maar vind t minder dat ik op nuchtere maag moet (vanaf gister 21.00 nix meer met suiker) en daar na het prikken 2 uur lang moet blijven nixen omdat ze dan nog n keer moeten prikken en ik dan geen suikers mag verbruiken. Weet jij of ik in die 2 uur dan wel wat mag eten? Dan neem ik n broodje mee. Want werd vannacht al wakker met honger 😒. Kga nu naar het nub-topic, maar ben geen expert hoor. 😉
@Chilll: Fijn dat jullie een leuk weekendje hebben gehad. Minder va de campingeigenaren, maar idd weer een ervaring rijker. En dat soort mensen moeten er helaas ook zijn, daardoor waardeer je de 'leuke' mensen wel meer. 😉
kim ik heb maar 1x hoeven prikken. dus weet t niet. ook niet nuchter trouwens. haha nub staat 3-2 nu. kan dus nog alles zijn haha 8 mei zullen we t weten
Ik heb geprikt, toen 2 bekers smerige zoete zooi op, toe een klein bekertje water en nu moet ik tot 12.30 wachten voor de volgende prik... ik mag niet gaan rondlopen, nix eten, nix drinken (niet eens water)... Niet leuk dit... Misselijk van honger, het vieze drankje en ukkie die koppeltje aan t duikelen is. Blegh, dat de tijd maar snel gaat!
Je kan het Kim! Nog maar 5400 seconden. Tellen maar! Of kijk wat leuks op youtube. Denanja, stand 3-2 voor de jongens dus? Niet heel overtuigend dus. Ben benieuwd
Haha. Ja, gelukkig is hier wifi en heb ik mn powerbank mee 😂 Kga zo maar n spelletje doen en wat online lezen ofzo. Heb alle pokemon voor t zh ook al gevangen 😂😂😂
Ja, blijft leuk, maar speel wel minder nu dan in t begin. Jeugdsentiment! 😂😂😂
Spawnde net een dragonite 5 minuten hier vandaan... Maarja, ik mag niet weg. 😐😣 Maar goed, terug ontopic! Ukkie vindt t denk ik leuk dat ik nuchter ben: extra veel ruimte om te bewegen! Nog n half uurtje ukkie, dan heb je pech!
Joehoe!!!! Het was even stil, maar daar ben ik weer (even). We hebben net de foto's van de fotoshoot binnengekregen. K gaat hartstikke goed. R moest wel wennen en prikt nog vaak met haar vingertjes in de ogen van K. Ik heb zelf het idee dat K meer huilt dan R, maar volgens mijn vrouw is dat niet zo. Twee kinderen is echt wel wat zwaarder, je staat op uit bed en je "moet". Standje AAN. Echt respect voor jou Chybou, jij ging van 1 naar 3. We gaan ons nu richten op de vervanging van de dakkapel dit voorjaar/zomer. En informatie inwinnen over de Filipijnen, het plan is om daar volgend jaar maart heen te gaan. (De broer van mijn vrouw woont/werkt daar voor 2 jaar) Dit jaar waarschijnlijk geen vakantie, maar dagjes weg.
spunkie wat een mooie foto!!! en wat fijn ook dat t goed gaat!! fijn vooruit zicht hoor nieuw dakkapel en filipijnen!!
Ach wat een lieve foto spunkie! Mooie vloer ook Kim, zijn dat tegels? Ik moest ook voor mn suiker nuchter dat vieze drankje drinken enz. Maar dan ivm pcos. Dat is risicoverhogend maar er was niets aan de hand. Even een vraag, wat lijkt jullie de ideale leeftijd tussen broertjes/zusjes? Ik scheel zelf 4 en 10 jaar met broertje en zusje en dat vind ik wel veel. 2 lijkt me wel mooi al valt het nooit te plannen. Ik ben daar zo over aan het nadenken en ik weet het eigenlijk niet. Ik zou wel graag nog 1 of meer kinderen willen als dat gaat maar wanneer is de vraag 😬 Mijn vrouw zei ineens dat ze er klaar voor was maar ik weet niet of ze dat echt is of denkt te zijn. Of dat het een grapje was haha. Lexis is heel makkelijk maar een tweede kan het moeilijk maken en ik wil nog wel even van haar alleen genieten. Maar we willen ook niet te oud zijn dus nouja, het houd ons lekker bezig.
Spunkie, fijn dat alles goed gaat daar! Lijkt mij inderdaad ook pittig. En wat een lieve foto! Louwie, ik scheel 4 jaar met mijn broertje en dat leeftijdsverschil is eigenlijk altijd wat te groot geweest. Ik denk dat 1,5 tot 2,5 jaar wel een ideaal leeftijdsverschil is, maar dat is ook voor iedereen persoonlijk. Je weet ook nooit hoe lang het duurt he, voor hetzelfde geld wacht je nog even en duurt het heel lang voordat jullie weer zwanger zijn. Of jullie beginnen binnenkort weer en het is gelijk de eerste poging raak. Wat dat betreft ook lastig te plannen natuurlijk. Wij hebben wel afgesproken dat mocht het allemaal goed gaan, mijn vriendin raakt zwanger en er komt een blakende baby uit, dat we dan kort na geboorte wel weer op de wachtlijst willen voor een donor. Bij ons ziekenhuis is die wachtlijst ongeveer 9 tot 15 maanden. Maar eigenlijk moet je gewoon doen wat voor jullie goed voelt, praat erover met je vrouw. Vraag haar of ze inderdaad serieus meende dat zij er wel weer aan toe was haha. En dan kijken of jij dat ook bent. Succes!
Ik vind het leeftijdsverschil nu tussen Reva en Novi leuk voor de kinderen maar niet voor mij haha. Ben van het weekend ingestort. Novi huilt heel veel of het voelt veel. Geen idee. Vandaag naar osteopaat geweest. Er blijkt een gebied in haar ruggetje vast te zitten. Het ligt dus niet alleen aan mijn stress dat ze zo onrustig is, want gaf mezelf al de schuld. Ook iets medisch. En ze heeft toch lichte voorkeurshouding. Morgen gaat ze mee met Reva naar m'n schoonmoeder. Ik moet echt even bijtanken want ga er helemaal aan onderdoor. Voel me er echt schuldig over. Ze is nog geen 10 weken. Maar goed, moet ook even aan mezelf denken. Precies wat Spunkie zegt, Reva konden we in de ochtend nog ff lekker wakker laten worden. Kwamen soms pas om 8.30 uit bed in de weekenden. Maar nu Novi er is, moet je eruit. Ze wordt wakker en krijst. Die kan je niet nog ff laten 'chillen'. De nachten zijn nog zwaar. Soms komt ze 1x, soms 2, soms zelfs 3x Maar vooral haar terug in slaap krijgen is zwaar. Het drinken gaat goed maar ze laat zich slecht in bed leggen. Overdag is helemaal een ramp. De nachten gaan wel maar moet echt een halfuurtje bij haar blijven om ze rustig achter te laten. Dit gaat ten koste van m'n nachtrust. Ik merk dat ik weinig geniet en dat vind ik erg. Alles is de laatste keer. Wil genieten van m'n meisjes. Niet bedenken hoe ik de dag doorkom of overleef. Voel me echt heel klote. Hoop niet op een postnatale depressie. Ben erg gevoelig voor depressies namelijk.. dusbik ben voorzichtig en probeer hulp te vragen, hoe moeilijk ik dat ook vind. Maar ik probeer wel te genieten van de kleine dingetjes. Lachjes en hoe Reva en Novi samen zijn. Dat is prachtig om te zien. En als ze niet huilt heb ik het gevoel de hele wereld weer aan te kunnen maar het huilen is slopend. De flesvoeding gaat in principe goed, morgen weer een voeding erbij.
@louwie: jep, dat zijn houtlook tegels. Mooi he 😊 Mijn broertje en ik schelen 2,5 jaar. @vliegje: goed dat je je grenzen herkent en ook aangeeft en oplossingen zoekt. Doe je goed, niet schuldig voelen! Hier vandaag foto's gemaakt voor bekendmaking geslacht. Zijn superleuk geworden, daarstrax iets in elkaar geknutseld. Ga t vanaaf op fb zetten, dit is t geworden: https://myalbum.com/photo/AMNbphXzo7wN/1k0.jpg
@vliegje goed dat je in hulp durft te vragen en je grenzen aangeeft. Je moet ook aan je zelf denken @louwie mijn broertje en ik schelen 3 jaar. Nou dames wij hebben zondag om 11:00 inseminatie een echt paas ei dus haha . Xxx
Sterkte vliegje! Ja, Novi is nog geen tien weken, maar dit is wel natuurlijk een heel heftige periode dus vraag vooral hulp en probeer echt rustig aan te doen en te onthouden dat het over een tijdje vast beter gaat! Ik kan me niet voorstellen hoe het is om twee kinderen te hebben maar vond met één kind de eerste weken echt loodzwaar. Vijf maanden later voelt alles zó anders, terwijl ons Papiertje nog steeds overdag niet in bed slaapt enzovoorts, maar je komt toch meer in een ritme... Momenteel zit ze in de sok-uittrek-fase Spannend Veertjuh, met het paasei! Duimen maar weer.