Thnx, had de schommelstoel gezien bij van Asten voor 80 euro, maar kwam op internet superveel plaatjes tegen met (oude) aanbiedingen bij praxis etc. Voor 40 euro. Op marktplaats vragen ze meestal ook 50 voor tweedehands, dus dan wacht ik wel, maar hou t zeker in de gaten... 😉
@Kim Je zou je laminaat eventueel op een (gratis) Facebook groep kunnen zetten ovv zelf eruit halen? Denk dat daar best animo voor is. Wel super klote dat niemand je even komt helpen... 😣
Kim, balen dat het niet zo voorspoedig loopt als je gehoopt had. Misschien even een hulpoproepje via fb. Ervaring leert dat je dan soms hulp uit onverwachte hoek krijgt. Sterkte in ieder geval! En leuke kamer hoor Denanja, wordt T. niet bijna 1? Jemig, wat gaat de tijd hard zeg, niet normaal! Hoe gaat het met je? Kash, fijn dat alles al zo op begint te schieten. Allebei 3 weken eerder? Kan me voorstellen dat je over een paar weken niet meer zo rustig zit, haha. Hier gaat alles z'n gangetje. Zijn langzaamaan aan het bedenken wat we op M's verlanglijstje voor haar verjaardag zetten. Iedere keer als we iets leuks tegen komen zetten we het er op. Jullie nog tips?
stier je hebt helemaal gelijk t. word over een week.1 vieren het zondag. hebben thema woezel en pip. hebben een heel druk weekend gehad (familieweekend) dus ben helemaal uitgeteld haha doodmoe dus vanavond optijd naar bed. t. weer heel de week koorts gehad gelukkig word t nu weer minder. denk dat ons verlanglijstje niet hezelfde zou zijn als die van jullie haha dus kan je niet helpen. hier staat vooral vtech vrolijke vriendjes en zoef zoef sdieren erop en dingen van woezel en pip zoals dvd en handdoek. (wisten ook geen andere dingen) en buiten speelgoed. van ons krijgt ze een bak loopfiets van t weekend ook de familie verteld van mn zwamgersxhap en alleen maar leuke reacties dus het staat nu ook op fb eindelijk niet meer verborgen hoeven houden haha kim wat balen dat je nauwelijks hulp krijgt
Hahaha, nee die dingen gaan er hier niet op. Van de dingen die wij nu op het lijstje hebben staan krijgt denk ik met name je vrouw jeuk, haha! Hier krijgt ze ook een loopfiets. Veel plezier vast zondag! En hopelijk kun je vannacht een beetje bijslapen.
Het laminaat uit mijn flat moet mee naar mn nieuwe huis voor de zolder. 😉 Maar komt goed, vandaag gelukkig last minute nog sjouwers kunnen regelen. En vandaag be ik ook heel erg geholpen. Pff, wat gaat de tijd toch snel joh! Al die bijna jarige ukkies! V-tech is super! Allemaal voor een paar jaar, leerzaam en prikkelend qua geluid en kleur. Ja, ik heb in een speelgoedwinkel gewerkt, dus weet er redelijk wat van. 😊 Leuk spul... Ik ga snel weer verder inpakken. Nog ff bikkelen! Fijne dagen iedereen!
Ik weet niet of je me nog kent, een jaar of 2 geleden schreef ik ook mee en nu lees ik vooral mee... Je dochter klinkt heel erg als mijn zoontje van nu 2 jaar als baby. Wij hebben toen heel veel gehad aan een draagzak, mijn zoontje sliep niet in zijn bedje de eerste 4 maanden. Hij heeft hele dagen in de draagzak op mij of op mijn vrouw geslapen, en wij hadden toch onze handen vrij en konden van alles doen in en om het huis. Ik meen ook dat je in de buurt woont (Tilburg), toch? Je mag er altijd eentje lenen van me om het te proberen. Ik verhuur draagzakken maar heb er wel eentje te leen voor een paar weken als je wilt.
stier heb redelijk geslapen... werd nu wakker van de oorpijn! ja hoor kan er ook nog wel bij. zit nu op de bank te snotteren en met oorpijn.ben blij als k weer een paracetamol kan pakken dan zakt de pijn gelukkig wat. t. is lief aan t spelen dat scheeld. maar dan staat er op jullie lijstje waarschijnlikk houte speelgoed haha . ja kim wij zijn helemaal fan van vtech haha t. vind vooral sofie leuk die zet ze ook echt al op de goede plekken neer zodat ze wat zegt... wel je handen wassen na het plassen bijv. wel grappig. wat fijn dat je toch nog hulp hebt kunnen regelen! hopelijk gaat het beetje snel mu allemaal.
Ahh shit Denanja, dat kan er ook nog wel bij inderdaad. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Haha, ja er staat veel houten speelgoed op. Ook wel duplo. Maar ook bijvoorbeeld een regenmaker en een kruiptunnel.
kruiptunnel heeft ze ook! zit aan het speelhuisje maar kan je eruit halen . duplo is ook leuk ja!!! dat is een goede!! hebben al 1 iets van gekregen maar wil k idd meer van. speelt ze bij mn moeder heel veel mee
Ik vind zo'n ballenbak zo leuk en een regenboog van Grimm! Die zijn echt multifunctioneel. Maar duurt nog even voor Lexis 1 wordt haha!
Beterschap denanja! Hier 1e nacht in mn nieuwe huis. Pff, ben kapot, maar bijna klaar. Morgen laatste loodjes daar... en daarna hier aan de slag, want alles staat VOL 😣😱
Blegh, wat lelijk. En mijn handtekening en banner zijn weg! Daar stonden allemaal datumfeitjes in... als ik t had geweten, had ik ff een screenshot gemaakt...
Jeetje wat is dit wennen zeggen. En wat een gedoe omet dit te vinden weer maar het is gelukt. Wij zitten vandaag op dag 6 van de wacht weken. Weer erg spannend.
Nou, heb mijn handtekening teruggevonden, hij is onveranderd gelukkig (alleen emoticons moesten opnieuw), maar krijg m niet meer aangezet. Wel ff site op Nederlands gezet, maar de rest moet ik nog uitvogelen. Met dit nieuwe forum worden dingen vast makkelijker, maar ik vind m lelijk en hou niet zo van veranderingen... Anyway, ontopic: Vandaag om 12.30 weer een pretecho!!! (26+1) En ik woon nu in mn huisje, maar tis nu nog meer een grote storage box. Overal spullen en dozen. Gaat nog flink wat tijd kosten... Ow, en gister meubels babykamer besteld