Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Dankje.
    En wat leuk dat je de meubels voor de baby kamer hebt besteld:)
    Hoe verander je de site naar Nederlands trouwens?
    Succes in je nieuwe huis :) hopelijk ben je snel klaar en kan je er lekker van gaan genieten:)

Xxx

2. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik weet niet of t op elke foon/apparaat tzelfde is, ik zit op android.
    Maar rechts boven zie je 3 streepjes boven elkaar. Daarna klik je op het 2e icoontje bovenaan, een vierkantje met een 'poppetje' erin.
    En dan kies ik voor 'voorkeuren', maar zal bij jou een engels woord zijn natuurlijk, iig het 5e linkje in het rijtje.
    Maar nog niet alles is dan NL hoor, ze zijn denk nog bezig.

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat betekent 'colapse signatures'?
    Ik heb t aan en uit gehad, maar zie nog steeds mn handtekening niet
    Heb ook handtekeningen van anderen tonen aanstaan, maar die zie ik ook niet

4. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Ik heb geen idee heb het ook aan en uit gehad maar zie ook geen hand tekeningen. Van iemand of van mij zelf.

Xx

5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ik moet eerlik zeggen dat ik het wel mooi vind; fris en strak. De site is nog deels onder constructie dus het zal vanzelf allemaal wel gaan werken. Handtekening staat gewoon nog in je persoonlijk instellingen, vraag is alleen of hij al getoond gaat worden. Vind het ook wel fijn dat de site eindelijk responsive is voor telefoon.
    En voor diegene die het topic moeilijk kunnen vinden; je kunt de url ook als favoriet opslaan op je computer of telefoon, dan zit je meteen hier.

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ik zie mijn en jullie handtekening trouwens wel.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik vind t ook wel mooi maar heb het op nederlands gezet maar toch is de helft nog in t engels.
    ik zie geen hantekeningen maar had t wel aangezet.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja kim die had ik.idd ook aangeklikt dat colapase haha weet ook niet wat t betekend

9. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Collapse signatures betekend letterlijk inklappen handtekening. Veel plezier vanmiddag Kim! Ben blij dat alles toch nog op tijd gelukt is met je huisje! Succes Veertjuh!

10. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Handtekening is op tel niet te zien, op computer wel. Denk omdat je op tel anders wel heel lang moet scrollen.

Kim, hoe is t in je nieuwe huis?

11. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Dankje. De eerste.week gaat altijd snel 2de straks worst moeilijker. Vooral ook omdat ik vanavond de nacht in ga voor 5 nachten:( dat is erg vervelend omdat straks 2de wacht week is en mijn vrouw dan aleen moet slapen en we elkaar dan bijna niet zien:(

12. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam

Bijgevoegde bestanden:

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje wat is het veranderd. Moet nog bijlezen maar eerst even kijken hoe alles werkt.

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Kan je je abonnementen nog ergens vinden?

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O dat heb ik gevonden. Maar hoe kan je nu zien dat er nieuwe berichten zijn? Nou ja, merk het vanzelf wel. Ff gauw Novi pakken. Lees later bij!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Das lief van je maar had nog draagdoeken en een draagzak maar Novi vindt het niks. Ze raakt er overstuur van, dus doeken verkocht en heb nog een mei tai gekocht. Ook geen succes dus die ligt ook nieuw te verstoffen. Heb nog een draagzak die ik wil gebruiken als ze iets ouder is. Die verkoop ik niet want hoop dat ze daar wel een keer in wil.
    Ze slaapt nu en dan in d'r bedje overdag. Max 45 min.. de nachten worden weer slechter. Komt 2x per nacht. Inmiddels gestopt met bv. Was helemaal gesloopt en uitgeput Maar ik krijg ze overdag beter in haar bedje dus daar hebben we al iets vooruitgang in geboekt. Nu de rest van het ritme nog want dat is nog ver te zoeken haha.

Kim veel plezier vanmiddag!!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooi kamertje zo Kim!
    Als ik had gekund had ik je graag geholpen. Alleen ik sta zelf even op standje automatische piloot en overlevingsmodus haha.

Novi ligt nu al een uur in d'r bedje Dat is een record haha. De avonden zijn zo lastig. Ze drinkt meestal rond 20.00 maar ik krijg haar niet op bed. Vervolgens valt ze rond 21.00 wel in een diepe slaap in m'n armen op de bank. Ik blijf op tot 23.00 ofzo maar vaak drinkt ze dan niet goed of moet ik ze wakker maken wat ik liever niet doe.
    Vervolgens komt ze de hele week in de nacht een halfuur vroeger iedere keer. Eerst 4.00. Volgende nacht 3.30. Toen 3.00. Toen 2.30 en vannacht 2.00. Vervolgens 3 uur later weer. Ik dacht, hoop gespook. Vannacht toch extra fles aangeboden waar ze toch 100cc van dronk. Dus er is nog geen peil op te trekken. Heel lastig.. maar ja. Probeer de hongersignalen in de gaten te houden en de slaapsignalen en dan alles opschrijven en later kijken of er iets van regelmaat in te vinden is haha.

Kash gaat opschieten nu! Spannend!

Ben niet meer bij huisarts geweest. Het gaat wat beter. Moet dingen loslaten en die regelmaat niet 'afdwingen'. Iedereen zegt dat het vanzelf goed komt haha. Ik hou mezelf in de gaten. Als het weer heel slecht gaat, ga ik bellen. Heb in 2011 zware depressie met psychose gehad dus daar moet ik voor oppassen. Vanavond ga ik vroeg naar bed en doet Dianta de late fles. Kijk er nu al naar uit haha.

Vind de site trouwens wel mooi en strak. Alleen wennen. Maar zat toch alleen in dit topic eigenlijk dus gelijk opgeslagen in favorieten. Werkt wel stukken beter op telefoon!

18. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb je al geprobeerd om haar koemelkvrije melk te geven of gaat het wat beter met het huilen en overstrekken?

Ja hé, nog 7 weken!

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als ik mijn telefoon kantel, zie ik idd de handtekeningen wel...
    Krijg nog geen emailnotificaties, moet ff goed kijken bij de instellingen...

Pretecho was super, ukkie lag alleen geen seconde stil!
    Op n gegeven moment lag ze met dr benen gestrekt voor dr gezicht, voeten boven dr hoofd

Heb ipv 35-40 echo's nu ruim 100 echo's op stick, ook veel extra afgedrukt, en ipv half uur was t zo'n 3 kwartier.
    Had voordelen dat t de eigenaresse van pretecho&zo zelf was blijkbaar!
    Hier een paar fotootjes (das wel leuker nu op t forum!).
    20170422_153055.jpg 20170422_153550.jpg

Het overhuizen was met veel moeite nog op tijd gelukt! Ben heel blij nu in mn nieuwe huisje te zitten, maar momenteel lijkt het nog een grote 'storage box', dus nu ff logischer gaan stapelen, uitzoeken en veel wegdoen nog...
    Maar komt goed...
    En Vliegje; hou jij je nou maar bezig met jezelf, das nu ff belangrijk!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee niet meer geprobeerd. Gaat op zich goed nu. Ze oversteekt nu en dan wel maar drinkt best goed. Soms kleinere flessen en dan meerdere keren op een dag zeg maar. Geen peil op te trekken, nog geen vaste tijden. Iedere dag is weer een verrassing haha. Maar ze lijkt al vrolijker ook en huilt minder denk ik. Of misschien kan ik er beter mee omgaan haha.

Ik lig nu op bed. Dianta doet de avond/nacht. Zalig!

Kim wat een prachtige echo's! En waren mooi snoetje al! O wat mis ik dan het zwanger zijn zeg! Pffff maar hier geen 3e meer hoor hahaha. Risico op pnd echt te groot en te pittig. We zijn heel dankbaar met 2 mooie meisjes!
    Zal ff kijken of ik fotootje erbij krijg. Geen idee hoe dat werkt haha.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina