Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja vind t ook knap van m.!
    t. zegt mama en bah en ze weet dat een koe boeeee doet dat zegt ze dan (ze is gek op koeien).

vulpen t. heeft altijd wel goed geslapen eigenlijk. weet dat we daar blij mee mogen zijn haha ze slaapt nu smiddags 2u en dan eind vd middag 1 uur. en savonds gaat ze rond 8/9u naar bed tot 8 uur de volgende ochtend. heerlijk!
    helaas heb ik een mindere ochtend of zeg maar gerust k*t ochtend.
    vanacht meerdere keren wakker geworden van bekkenpijn en misselijk alweer hele ochtend (incl. spugen) voel me zo schuldig dat mn vrouw nu alles moet doen want zodra ik iets doe kan k naar de wc rennen :(. hoop zo dat t snel beter gaat.
    *klaagmodus uit*

gaan jullie nog genieten van t mooie weer vandaag? wij hebben verjaardag vanmiddag.

2. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Vulpen slaapt papiertje snachts wel door?

Lexis slaapt overdag ook niet of amper maar wel van 's avonds 21:00 tot tussen 9:00 en 11:00!!! 's ochtends. Dus nouja, we hebben niets te klagen.

3. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.244
    3.892
    113
    Haha ook knap van T. hoor, dat ze al een koe na kan doen :) Gezellig lijkt me dat.

Wow, Lexis maakt echt lange nachten dan! Is ze overdag wel gezellig of merk je dan dat ze eigenlijk moe is?
    Papiertje sliep eerst goed in de nachten, van elf tot zeven ongeveer, maar sinds haar verkoudheid wordt ze minimaal één keer per nacht wakker en dan wil ze ook drinken dus dat is wel zwaar. Inmiddels gaat het wat beter met haar dus hoop echt dat ze dan 's nachts ook weer wat beter slaapt!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    louwie lekker hoor. tess sliep eerst idd ook tot 9a 10u sochtends maar sinds ze ziek is geweest helaas nietmeer haha een enkele keer tot half 9 dus geniet er maar van ;)

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee meiden

Gaat beetje beter hier. Maar soms heftig. Vandaag dagje Efteling. Ging goed maar 1x 2 krijsende kinderen en iedereen staart je dan aan. Vreselijk vind ik dat! Wordt er wanhopig van dan maar goed.
    Nachten gaan soms beter. Meestal van 22.00 tot 3.00 of 4.00 maar vannacht kwam ze al om 2.00 en 6.00.
    Nu ligt ze toevallig al op bed sinds een uur Voor het eerst zo vroeg. Meestal blijft ze tot 22.00 beneden. Maar ze was nu zo moe. Half 6 fles op dus ze komt nog rond 22.00 vanavond verwacht ik. Ze zal zo wel wakker worden. Zie haar nu niet doorslapen tot 22.00 en dan weer de nacht in. Ben bang voor gespook vannacht haha.

Dinsdag hebben we haar 3 maanden shoot en daarna ga ik zelf foto's maken van ons nieuwe nichtje. Mijn vrouws zusje is bevallen van een meisje! 3 meiden nu! Zo leuk. Opa wilde een voetbalteam maar heeft nu z'n eigen K3

Denanja wat vervelend dat je nog zo ziek bent zeg! Ik weet hoe vervelend het is! Sterkte.

Kim hopelijk gaan je banden beter!

Veertjuh, heel klote dat het weer mislukt is!

Ik weet niet meer wanneer Reva naar 1 slaapje ging. Volgens mij met een jaar ongeveer... nee later. 1,5 jaar denk ik. Weet het niet meer haha. Hoop dat we met Novi snel een ritme hebben. We krijgen ze overdag wel iets vaker op bed. Wel maar 45 min maar dat was met Reva ook. Liever dat ze de nachten beter gaat slapen.
    Reva slaapt nu nog steeds 1 slaapje op een dag, vanaf 13.00 ongeveer.

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Nou inderdaad ook knap van T, al best wel wat woordjes! En wat Vulpen zegt; 2 uur slapen 's middags?!!? Daar doen wij een moord voor haha. Hier de afgelopen dagen 2x een half uur en that's it. Met als gevolg een jengelig kind. Maar slapen ho maar. De nachten gaan wel goed hoor, ze slaapt meestal van 19.30 tot 6.45 en wordt bijna nooit wakker.

Denanja, wat balen dat deze zwangerschap lichamelijk zo heftig is zeg. Ik hoop dat dat snel minder wordt! En probeer je maar niet schuldig te voelen naar je vrouw toe. Jij kiest hier ook niet voor. Maar ik snap je wel hoor.

Vliegje, fijn te horen dat het iets beter gaat. Jullie hebben er vast al over nagedacht maar misschien is inbakeren iets voor Novi?

Gisteren heerlijk met vrienden uit eten geweest. Fijn om even wat voor mezelf te doen, doe ik te weinig. Ze vonden dat ik zo weinig over M vertelde maar ik ben niet zo'n moeder die alleen maar over haar kind kan praten, ben blij als het eens ergens anders over gaat haha.

7. Stier86

Stier86 Niet meer actief

O en nog weer even een vraag: hoe doen jullie dat qua eerste verjaardag en tijden? De hele dag door of een blok 's ochtends en een blok 's middags?

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wij hadden van 13.00 tot 18.00 rond 1700 is ze naar bed gegaan maar toen was ook bijna iedereen weg. moet wel zeggen dat op dr verjaardag zelf dr opas en omas zijn gekomen en nog tantes poeh toen hadden we de hele.dag bezoek!! aan.1 stuk.door dat doen we toch niet meer maar die kwamen van ver dusja moeilijk. t. is toen trouwens wel dr eigen tijden naar bed gegaan.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Inbakeren hebben we ook al lang geprobeerd hahaha. Alles al geprobeerd. Gaat beetje beter. Ze slaapt al beter in d'r bedje overdag. Nachten zijn wisselend. Vannacht was het kut want de lijkt een regeldag te hebben
    Wij hebben toen met Reva's verjaardag hele dag gedaan denk ik. 2e verjaardag wel in blokken want toen sliep ze maar 1 slaapje.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    gisteren controle.vk gehad... hartje luister apparaat deed t niet goed dus ze ging met de echo kijken... ook even tussen de beentjes gespiekt heel vluchtig (het lag er niet zo goed voor) maar we weten voor 90% zeker wat t word :) houden het nog even geheim tot maandag dan is de echte geslachtsbepaling :) verder alles goed.
    afgevallen :) moet wel t spugen in de gaten houden en.doorvwrwijzing gekregen naar de bekkenfysio daar moet ik donderdag dus heen, ben benieuwd. heb na 10min lopen al.last en dat houd rustig 3u aan dus dat is balen.

hoe gaat t verder met iedereen???

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Spannend, ben benieuwd wat t wordt!
    Balen van het spugen en je bekkenpijn zeg.

Hier gaat alles redelijk. Nog wel steeds veel pijn in mn liezen.
    Maandag gewerkt, aangepaste uren (3 uur werken, 3 uur vrij en toen nog 4 uur werken) en minder zwaar (geen rolstoelen meer en zo min mogelijk rollators en boodschappentassen), maar kon na mn eerste 3 uur al bijna niet meer lopen. Paar uur plat gelegen en smiddags toch maar weer gewerkt, maar t ging gewoon niet, is niet vol te houden.
    Dinsdagochtend dus maar naar de HA geweest.
    Hij kon niets anders vinden waar de pijn vandaan kwam, dus conclusie toch bandenpijn -> niets aan te doen.
    Hoe dat nu moet met mn werk...
    Volgens de HA speelt mijn koppigheid mij parten en moet ik niet te veel kijken naar wat ik wil, maar naar wat ik werkelijk kan, ook met het oog op herstel na de bevalling.
    Zijn advies is om nog kleinere blokken te werken of helemaal niet meer werken.
    Had dit dus voorgelegd aan mijn werkgever en kreeg een nieuw voorstel:
    9.00-10.15 & 14.00-16.30 werken.
    Dat zijn we dus vandaag aan het uitproberen.
    Ochtenddienst ging wel. Wel pijn, maar is te doen. Vanmiddag ff afwachten.

Ik ben geschokt door hoe hard mijn buik nu groeit. Hier zit 12 dagen tussen!!!
    pixlr.png

O, heb nog leuk nieuws.
    Ik weet niet meer of ik het hier verteld had, maar tijdens mijn laatste pretecho hoorden we raar geluid, net een radiofrequentie ofzo. Klonk als een taxichauffeur ofzo, ging op n gegeven moment ook zingen.
    Dit geluid staat dus ook op mijn echo-filmpje.
    Geen ramp, wel jammer.
    Pretecho&zo gaf op fb een echo weg, en daar kon je bij reageren waarom je wou winnen.
    Dus ik had gereageerd dat ik het jammer vond van dat geluid en dat ik er graag nog 1 zonder nevengeluiden zou willen
    Werd ik gebeld, ze wilden meer weten...
    Alles uitgelegd, nu mag ik 12 mei om 11.30 bij een stagiaire gratis een nieuwe 3d/4d echo laten maken!
    Natuurlijk is er ook een ervaren echoscopiste bij aanwezig.
    Toch mooi, extra echo!

Wat nog meer hier?
    Ow, mn huisje begint langzaam meer op een huis te lijken ipv opslaggarage. Kan niet veel doen want sjouwen gaat evht niet nu met mn lies en lig veel plat, maar met kleine stapjes komen we er ook.

Dat was t wel zo'n beetje hier.
    Sorry voor de lange lap, maar ja, Denanja vroeg hoe t met iedereen ging

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Update...
    Het werken liep uit en werd daardoor toch te zwaar. Nu werk ik dagelijks 2x 1-1,5uur en dat gaat goed, dus houden we aan. Ik doe bewust rustig aan en heb nu ook veel minder pijn. Niet meer constant en niet meer zo heftig. Dus dat is mooi!

Gisteren is het laminaat op ukkies kamer afgelegd en op de logeerkamer bijna af. Overloop moet nog, maar had een heel pak kapotte laminaatplanken, dus moet ik ff mee terug want nu komen we te kort.
    Ook heb ik nu badkamermeubels, dus gister ook die kastjes ingeruimd.
    Met kleine stapjes wordt het hier toch meer een woning.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim heel slim dat je het aangegeven hebt!! je lichaam geeft wel aan wat je kan en wat niet.
    fijn dat je huisje zo goed opschiet! begint dan op een eht huis te lijken he haha

hier heeft t. gisteren 2x een stukje los gelopen :) 1x 2 passen en 1x 3 passen zo trots!!!

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    O wat goed en leuk!!!

15. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Kim wat fijn dat je het zo met je werk kan regelen en dat het nu beter gaat met de pijn. Je moet echt aan je zelf denken.
    En wat fijn dat je huis nu beetje op een huis gaat lijken :)

Denanja wat leuk zeg:) dat T. Paar stappen los gezet heeft :) daar mogen jullie zeker trots op zijn.

Nou dames wij hebben 11 mei weer follikelmeting voor poging nummer 9.

Xxx

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
  17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

#3957 Stier86, 5 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2017
    O zo spannend Denanja. Vind je het niet jammer dat je het nu toch al weet? Ik denk trouwens dat het een jongetje is :D Wat onwijs vervelend van je bekken. Goed dat je naar de fysio gaat, daar kun je wbt bekken niet vroeg genoeg mee beginnen. Hopelijk gaat dat helpen!
    En super goed van T, dat lopen! Vlotte dame hoor. Heeft ze al echte goede schoenen of wachten jullie daar nog even mee?

Kim, fijn dat je nu een betere oplossing qua werk hebt en dat je huis meer een huis wordt. En leuk zeg van die echo.

Veertjuh, succes weer deze maand! Ik duim weer voor jullie.

Onze dame heeft veel geleerd in een week tijd! Ze loopt echt al flinke stukken achter de loopwagen, en al veel rechter op. Ze staat af en toe een seconde los. Verder probeert ze zelf haar sokken aan te trekken. Lukt natuurlijk voor geen meter maar ze snapt het principe. Ook de vormpjes in de vormenstoof doen gaat beter. Ze probeert je na te praten dus met een beetje goed luisteren merk je dat ze de klanken na doet. Haar naam, de naam van de kat. Alleen 'mama' is nog in geen velden of wegen te bekennen, haha! O en daarbij komen er nu 3 tanden tegelijk door dus ze is niet echt te genieten, wat natuurlijk begrijpelijk is. Kortom, we hebben onze handen vol!

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik heb heel wat bij te lezen Toen de website veranderde wist ik mijn inloggegevens niet meer

Hier gaat het even niet zo lekker. Ik heb sinds vorige week zondag zo'n last van mijn rug dat ik amper voor de kids kan zorgen.
    Ik slaap slecht, ik zit zwaar aan de medicatie, lopen, zitten, liggen doet pijn en het lijkt niet beter te worden.
    Nu heb ik sinds mijn ongeluk 13 jaar geleden chronische rugpijn, maar dit lijkt iets anders te zijn.
    Als het maandag niet beter is toch maar eens naar de dokter.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    stier ik weet t nog niet 100% zeker hoor dus durf er niet op te vertrouwen haha maar nog 2nachtjes dan weten we t zeker. mn vrouw denkt dat t t andere geslacht is haha.
    en ja we hebben goede schoentjes voor dr, hadden we al gekocht toen ze nog niet los liep maar wel goed achter de loopwagen en langs de tafel enz liep. nu had ik t idee dat die te klein waren dus gingen we gisteren even opmeten en idd te klein dus nu meteen voor goede loopschoenen gekozen. en nee geen roze hahaha blauwe!! wel met glittertjes haha ik ben zelf met klompvoetenbgeboren dus weet wat slechte schoenen met je doen, gaan ook naar een schoenenwinkel 40min rijden vanaf hier (bij mn oude woonplaats).
    wat goed dat m. je al na probeert te praten!! dat doet t. dan weer veel minder haha zo leuk he al die ontwikkelingen!
    t. krijgt wel een beetje last van verlatingsangst ofzo ze huilt als je weggaat maar niet lang gelukkig en ook als mn moeder bijv. weggaat (die ziet ze bijna elke dag). hoop zo dat de 2de net zo makkelijk is als t.

chybou wat balen van je rug! zou idd zeker even langs de dokter gaan maandag want dat klikt niet prettig!!

veertjuh ik hoop zo dat deze poging lukt!! jullie zijn nu echt wel aan de beurt!!

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje @Chybou, wat klote! Hoop dat het snel minder wordt!

Deel Deze Pagina