Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    welkom 2 mama's.
    ons is verteld dat 80% binnen half jaar zwanger is en 90% binnen een jaar geloof ik.
    helaas behoorde ik niet tot die groep (zie handtekening) en heeft het heel wat voeten in aarde gekost maar het was het allemaal waard!!!

ons wondertje ligt nu heerlijk in de box te slapen :).

kim dat is weer echt veeeeeel te kort!!! ben zo benieuwd naar de reactie, hoop dat je die snel krijgt.

veertjuh spannend allemaal!!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nee t was de helft in 6 pogingen en 80% binnen t jaar

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja Denanja, de 24e is een bijzondere datum met veel afspraken. Jij veel sterkte he dinsdag!

Iemand zei hier eens heel mooi, het is net het gooien van de 6 met een dobbelsteen. De ene keer lukt het 3x achter elkaar, de andere keer moet je 10x gooien. Ik denk dat statistieken weinig zeggen. Het is zo'n wonder en een kwestie van geluk hebben, juiste timing, een goed zaadje en goed eitje.

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Idd Vliegjenzag laatst een docu over 9mnd in de baarmoeder...70% van de zwangerschappen gaat mis in de 1e aanleg binnen 5 a 6 weken! Als je tot die 30% mag horen is het zeker een wonder!!

P.s. Hoe schattig ons meisje in mijn profielfototje :)

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja is ook zo vliegje. dat zeiden ze in de kliniek ook van die dobbelstenen. dankje kijk niet echt op tegen de operatie alleen hoe ik uit de narcose kom en de pijn. heb t gevoel dat ik vorige keer na de narcose me heel wazig voelde maja gewoon op me af laten komen. vervelendste is nog dat ik tess dan even niet mag tillen maar gelukkig is de herstel periode niet lang. sommige mensen werken na een week weer maar er staan 2 weken voor geloof ik maja ben toch vrij.

dreamy heel schattig!!!!

hier net naar ikea geweest, lekker ontbeten voor 1 euro haha en een stoel gehaald voor op dr kamer dan kunnen we ook op dr kamer voeden en hoeven we niet naar beneden. wel zo fijn vor de hond. en dan gaat ze ook op de eigen kamertje slapen vanacht, ben benieuwd hoe dat gaat! mn vrouw word nu van elk geluidje wakker dus dat is niks.

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    had ik jullie al verteld trouwens dat ik 8kilo lichter ben dan voor/begin zwangerschap

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Denanja snap dat je tegen de narcose en pijn opziet...hoop dat t meevalt meis! Lekker met Tess op de bank liggen!!
    Heerlijk zo'n stoel op de babykamer, hebben wij ook, een schommelstoel en elke nacht gaf ik haar daar borstvoeding...

Dat wakker worden van elk geluidje herken ik, dag 12 vertrok ze ri haar eigen kamer haha...

OMG 8kilo lichter?!? Ik was 22kilo aangekomen en er waren 23kg vanaf gegaan maar sinds ik met de bv gestopt ben merk ik dat ik weet aankom en das niet de bedoeling zucht...

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaaah goed he! heb ook echt een taille nu :) heb nog wel een buikje van de zwanrerschap maar na de controle bij de vk mag ik weer zwemmen dus dat gaan we dan ook weer vrolijk doen :). hopen dat ik dat buikje ook eraf krijg.

hier word het dag 26 dan dat ze op de eigen kamertje gaat slapen. ik ben beetje slecht horend (niet super erg hoor) maar ben dus beetje bang dat ik dr niet ga horen. maar vanavond is het mn vrouw dr avond dus kan ik het testen. ja at is t voordeel van kolven... je kan omste beurt opstaan.

het tweede gedeelte van de nacht slaapt ze trouwens heel goed, afhelopen nacht van 3 tot half 9 vanmorgen.

nog mensen bijna aant testen???
    am88 jij toch???

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Denanja heerlijk hoor lekker die kilo's eraf!

Maaruh geef jij helemaal niet de borst? Kolf je alles af? Kolf je s nachts ook geeft je vrouw daarna de afgekolfte melk?

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik kolf idd alles hebben t vorige week nog een keer geprobeerd en zelfs vanmorgen maar ze pakt niet goed aan en als ze.wel goed aan pakt dan zuigt ze maar 2x dus ik ga vrolijk door met kolven. kolf trouwens niet elke voeding kolf zo'n 4 a 5x per dag hebben inmiddels al heel wat voorraad in de vriezer liggen :) en in de koelkast ligt ook genoeg dus geven om de beurt de fles ongeveer.

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kolf trouwens snachts niet. net gekolft en dan morgenvroeg weer rond half 9. heb dan rond de 250/300 ml. dat is ook wel de max ertussen dan staan mn borsten wel op springen haha

12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hahaha... Ja dat heb ik mooi gezegd hé? Ik heb zo mijn momenten ;)
    Wij gooiden bij onze eerste 1,5 jaar geen zes. Toen wij voor een tweede gingen gooiden we meteen de eerste keer 2 X 6. Dat verwacht je ook niet!
    Zwanger worden blijft een kwestie van heel veel geluk hebben.

Nieuwe dames, van harte welkom! Hopelijk vinden jullie hier je plekje.

Ik heb de afgelopen periode meegelezen, maar niet veel geschreven. We zijn met het hele gezin een week naar Gran Canaria geweest. Een super vakantie gehad en het vliegen met de kinderen is super goed gegaan. We hebben daar gevierd dat de jongens 1,5 zijn geworden. Het zijn inmiddels twee heerlijke peuters aan het worden en het wordt steeds makkelijker.
    Ik ben klaar met mijn studie. Ik hoorde van de week dat ik geslaagd ben. Ik mag mezelf vanaf begin juni master of education noemen. Dat klinkt best leuk! Hoewel, hoe vaak gebruik je zo'n titel nou? Haha!
    Verder gaat het hier zijn drukke gangetje...
    Fijn weekend allemaal!

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik kreeg mijn dochter vanaf een week of vijf pas goed aan de borst. Voor die tijd lukte het niet en kolfde ik ook de voedingen. Een van mijn jongens heeft altijd slecht aan de borst gedronken. Die kon duidelijk beter uit een flesje drinken. Grappige is dat mijn andere zoon op de OK al aan de borst wilde en in het ziekenhuis hebben ze zelden zo'n talentje gezien. Hij heeft negen maanden geweldig goed gedronken. Grappig dat het per kind zo'n verschil kan maken.

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd met je titel Chybou 😊

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ben vrijdag voor follikelmeting geweest. Ik had al paar dagen last van mijn buik en vol gevoel. Dus was benieuwd. Blijken er in totaal al zeker 9 follikels te zitten van tussen 16 en 20mm.! En nog een paar kleintjes. Ik hoop dat deze nog mee gaan groeien! De punctie is vervroegd met een dag naar dinsdag 24 mei. Dus vanavond de pregnyl er in. Ik vind dat wel fijn. Ik heb veel last van mijn buik, licht misselijk en kan niet lang iets doen achter elkaar. Ach ja kan ik oefenen voor later ;) Een vriendin van mij gaat mee naar de punctie en brengt het donorzaad en de eicellen naar utrecht. Echt super dat ze wil doen. Daarna ga ik met haar mee naar huis voor een nachtje. Kadootje ligt al klaar en een envelop met kaart en centjes voor benzinegeld en beetje extra :D

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    even snel reactie hebben visite. maare patricia het heeft zo moeten zijn 24 mei dinsdag haha iedereen heeft hier dinsdag bijna iets 'leuks'

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja volgens mij hebben meer dames iets "leuks" de 24ste hihi.

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    ChybouHey meis....gefeliciteerd!! Wat knap joh zo naast je gezinnetje!! Wat heerlijk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad! De jongens alweer 1.5 jaar, wat gaat t hard! Mooi te horen dat het jou ook gelukt is om 9mnd borstvoeding te geven...ik mis t soms nog wel eens alhoewel het flesje als ze zo heerlijk rustig bij me ligt ook fijn is :) hoe gaat het met je nichtje? Die is bijna net zo oud als Sara toch?

Denanja fijn meis dat t kolven zo goed gaat en dat je t niet vervelend vind om te doen. Een goede dubbele electrische kolf toevallig ook? Die had ik en was echt top!

Aicirtap prachtig zoveel grote eitjes, ik duim voor je dinsdag!

Ik dinsdag 3 toetsen haha dus er komen er steeds meer bij die dinsdag de 24e "iets" hebben :)

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb dinsdag nog niets bijzonders staan, maar maandag wel een sillicitatiegesprek 😊
    Succes alle dames dinsdag!

20. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.241
    3.891
    113
    Gefeliciteerd Chybou, wat goed zeg!

En succes met je sollicitatie morgen, Kim!

Is een vriezer echt een must-have volgens jullie trouwens...?

Deel Deze Pagina