@Narcisje: Ik wens jou en je toekomstige vrouw morgen een geweldige dag! Het voorspelde weer zou goed moeten zijn, dus dat is mooi meegenomen! Geniet van deze dag, als het goed is komt ie maar één keer!
Wat lief, Dank je wel! Nog even gauw wat dingetjes inpakken nu en dan op tijd naar bed... we hoeven niet zo vroeg uit bed gelukkig dus morgenochtend even rustig aan doen en dan wordt het vast een prachtige dag
Je leest dit natuurijk helemaal niet vandaag, maar een hele mooie dag gewenst @Narcisje en bijnamevrouwNarcisje!
Onze dochter gaat vandaag voor het eerst op de schoolfoto. Met een blauwe plek op haar voorhoofd, haha! Typisch weer.
@Narcisje het weer ziet er in ieder geval veelbelovend uit (hier dan). Ik wens jullie een prachtige dag toe!
@Narcisje een fijne en mooie dag vandaag het weer werkt in ieder geval mee. Nou dames wij hebben vandaag weer follikelmeting gehad. Was 19 mm. Dus hebben zaterdag iui. Weer 2 spannende weken voor de boeg dus Hoe is het verder met iedereen? Xxx
Fijne dag vandaag Narcisje! Jullie hebben prachtig weer in ieder geval! Onze eerste moederdag komt eraan! Ik vroeg me af of de moeders onder ons wat voor elkaar doen? Ik heb een leuke foto gemaakt en afgedrukt en in een lijstje gedaan met een leuk verhaaltje erbij. Geen idee of ze ook wat voor mij doet haha! Wat doen jullie?
Leuke foto Louwie, leuk cadeau! Ik heb voor mijn vrouw het boek 'Versjes van een moeder' van Tirza van Schie gekocht. Voorin heb ik namens M een tekstje gezet en haar een 'tekening' laten maken (lees: ze sloeg woest tegen een pen aan die ik op het papier hield). Ben benieuwd wat we van M krijgen. Ze heeft 2 cadeautjes gemaakt op het kdv. Arme kind heeft over moeten werken
ik ga morgen even een reep chocolade halen met beste moeder of liefste moeser ofzo erop van.roussou dus wel goede chocolade. gaan zaterdag op vakantie dus ga niet te moeilijk doen met kados. onze gastouder is al 3 weken 'ziek' dus daar heeft ze niks gemaakt.
Narcisje, proficiat!! Ik heb voor Dianta met de kindjes geverfd en een mok besteld met 'beste mama' erop. Dianta blijkt voor mij iets groots of bijzonders te hebben... Reva weet het maar als ik ernaar vraag zegt ze 'dat is een geheimpje mammie' ! Potver, kind is goed in geheimen bewaren joh hahaha. Ben op kantoor nu met een mailing bezig en ondertussen wat studeren (en forummen...) Veel plezier Kim! Bijzonder zeg, 29 weken alweer. Denanja, is er iets met je gastouder? Wij kijken ook een beetje rond. Schoonouders paste eerst op vrijdag op en mijn moeder op donderdag. Maar mijn moeder heeft een vaste baan gevonden eindelijk en moest op donderdagen gaan werken. Nu past mijn schoonmoeder op donderdag op en mijn moeder op vrijdagochtend en brengt ze in de middag weer naar mijn schoonouders. Alleen vanaf juli komt ons nichtje ook op donderdag bij mijn schoonouders en heeft m'n schoommoeder 2 baby's en Reva... we zijn bang dat ze dat uiteindelijk niet gaat trekken (heeft fybromylagie). Ze zegt van wel, maar ben bang dat we straks halsoverkop ineens andere oppas moeten hebben ofzo.. lastig, hoop het niet. Mijn schoonmoeder is lief en zei, ik wil niet dat ze naar een kdv gaat, breng ze maar lekker hier haha. Maar ja, op 1 dag 3 kids is veel. Ons nichtje is trouwens 26 april geboren Emma heet ze! Heb vorige week newborn foto's gemaakt, mogen na Moederdag online. Maar goed, hoop dus dat de oma's gewoon kunnen blijven oppassen. Reva is veel te wijs, die krijgen we niet zomaar nu naar een ander opvang. Die krijst alles bij elkaar. Die maken we niet wijs dat we 'even' weg zijn.
Overigens gaat Reva na de zomer naar de peuterspeelzaal. Alleen ze is zo slim. Nee is nee en laat haar niet achter bij vreemden, want dan breekt ze de boel af. En ze snapt zoveel. Hoe ga ik haar in godsnaam uitleggen dat ze op de peuterspeelzaal blijft zonder de mama's. Ben haar al aan het voorbereiden, maar nu zegt ze 'ja, samen met kindjes spelen, mama's gaan even weg'. Maar of ze dat dan pikt.. Je hebt wel eens kinderen die alles prima vinden weet je wel, of na 2 minuten huilen stil zijn en het allemaal nog niet goed snappen. Maar Reva wel... Die is té wijs en dat is soms niet handig. Zie er enorm tegenop haar naar de psz te doen, hoewel ik weet dat het goed is voor haar. Duurt gelukkig nog eventjes. Heb van de week Centerparcs betaald. Ons onwijs dure weekend weg van 850 euro haha. Belachelijk maar ja, we wilden er graag ff tussenuit in zo'n leuk kinderhuisje. Over 2 maandjes gaan we
O en Novi gaat het goed doen! Tussen 20.30 en 21.00 laatste fles en dan slapen. Vannacht kwam ze vroeg, 2.30u waardoor het vanochtend al vroeg prijs was. Maar vaker komt ze tussen 3.00 en 4.00 dus het lijkt goed te gaan komen! Hoop ik haha. Ze is ook vrolijker (sprong was ook vorige week) en gaat razendsnel in d'r ontwikkeling. Gaat geluiden maken, kan al goed haar hoofdje omhoog doen. Het wordt zoveel leuker nu! En zo trots dat ik ben op onze meiden.
super leuk dat novi het zo goed doet vliegje!! onze gastouder heeft 2 weken geleden een mk gehad (bij 12w) daarna bloedverlies en curretage (na dat ze al schoon was) en nog steeds bloedverlies dus ze vond het niet verstandig dat tess erheen ging omdat ze nog weleens flauwvalt. wij gaan zaterdag op vakantie dus ze is straks 5 weken niet geweest. een aangezien ze nu echt een beetje aan ons hangt word dat straks ook nog moeilijk. al is tess wel iemand die zo afgeleid is dus dat scheelt. en vanaf augustus gaat ze ook naar een andere gastouder omdat onze zoon in januari teveel was bij die ander enja ga ze niet apart weg brengen. ik denk dat de peuterspeelzaal heel goed is voor reva ja, en weetje soms moeten ze dingen doen die ze niet leuk vind, maar straks als ze naar school gaat kan je ook niet zeggen ow heb je geen zin, dan blijf maar thuis. sommige dingen moeten nu eenmaal en dat moeten ze ook leren. denk dat als ze een paar keer geweest is ze het heel leuk gaat vinden! wij zijn vanaf morgen dus 2 weken weg eerste week slechte wifi 2de week ccenter parcs en daar wel goede wifi als het goed is dus dan kan ik weer reageren. (vliegje 860 euro voor 6 personen een week incl. wifi haha)
Zo dat hebben jullie goed gedaan hihi. Maar jullie vallen buiten de vakanties he, wij middenin de bouwvak. Ja ze leert het vast wel, komt goed! Wat sneu van je gastouder zeg! Fijne vakantie
Het was fantastisch gisteren! Het weer was echt geweldig en de hele dag liep alles vlekkeloos. Zo blij! Nu net thuis, gauw spullen wisselen en dan gaan we zo op vakantie voor een weekje Bedankt voor alle wensen!