Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @vliegje, wij zwemmen zelfs met 3 kids ;) C vind zwemmen fantastisch dus toen de jongens nog baby waren gingen we ook gewoon.
    Tip: trek Novi makkelijke kleding aan en kleed haar niet te warm aan. Zorg dat ze een vestje draagt wat je als je in het zwembad bent uit kan doen.
    Wij zorgden er voor dat ik zelf mijn bikini al aan had onder mijn kleding. Dat scheelde met omkleden op de heenweg alvast. Dan hoefde ik alleen C om te kleden. De jongens trok ik in het zwembad het zwembroekje aan. In het hokje deed ik alleen de vestjes uit.
    Bij het aankleden deed ik in het zwembad de jongens de kleertjes weer aan. Ik trok zelf een handdoek om me lijf, Lieve trok in sneltreintempo haar kleren aan. Ik droogde ondertussen C af. Lieve nam het aankleden over als zij aangekleed was en ondertussen deed ik mijn kleren aan. Eigenlijk pakken we het nu nog steeds zo aan behalve dat ik de jongens nu niet meer in het zwembad omkleed.
    Nog een tip: pak een familiehokje en probeer er een hokje naast te vinden, dan heb je wat meer ruimte om jezelf om te kleden.
    En dan een laatste tip: neem een extra handdoek en badjasje/omslagdoek voor Novi mee. Leg deze voordat je met haar het zwembad in gaat in de Maxi. Als je uit het water komt kan je Novi warm inpakken zonder dat je meteen haar weer aan hoeft te kleden. Mocht je nog even het water weer in willen dan is dat makkelijk te doen.
    Veel zwemplezier zondag.

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Stier86 wat een gaaf ding zeg! Mooi cadeau!

3. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Skatjekim @Chybou tof he! Hij kan ook nog eens omgebouwd worden naar een tweewieler.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks Chybou! Goede handleiding Maar als 1 van ons zichzelf al aankleedt, waar blijft de rest dan? Nog in het zwembad? Weet niet of je terug mag lopen met kleren aan? Dat van de maxi cosi had ik ooo al bedacht ja. We gaan het gewoon proberen hihi. Misschien is het eens en nooit meer maar Novi zit toch met d'r heupjes dus mag voorlopig niet zwemmen :(

Gaaf Stier! Ben benieuwd hoe ze reageert! Alweer bijna een jaar joh.

Kim, spannend! Gaat echt opschieten al!

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wat wij deden @vliegje is de baby in het zwembad uitkleden en weer aankleden. Vaak is zo'n kindje het zwemmen eerder zat dan je peuter. Als je een dagje bij CP gaat zwemmen dan ga je niet na een uurtje er al uit. Dus als ik met de jongens had gezwommen, ging ik even lekker warm met ze douchen, liep ik met de baby terug naar het zwembaddeel en deed daar de kleertjes weer aan. Ik gaf een voeding. Vaak vielen ze daarna als een blok in slaap in de maxi.

Wat betreft het omkleden van jezelf: je gaat allemaal naar het omkleeddeel. Je zoekt een familiehokje op. Je zet Reva en Novi in dat hokje. Een van jullie kleed Reva uit. De ander verzamelt ondertussen de spullen uit het kluisje. Geeft de kleertjes van Reva aan zodat die aangekleed kan worden en neemt de kleren voor de volwassenen mee en zoekt snel een kleedhokje in de buurt. Kleed zich om en wisselt dan de persoon in het hokje bij Reva en Novi af zodat die zich ook om kan kleden.
    De afgelopen jaren hebben we verschillende versies gehad, voor ons is dit de meest effectieve manier van omkleden.

Gelukkig zijn N en F inmiddels wat groter. Maar ik heb nu wel 3 kids om die ik in de kleren moet hijsen.
    Mijn oplossing is eten! Eten en peuters/kleuters die koud, moe en hongerig zijn en moeten wachten is altijd goed.

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dat is toch allemaal nog niet zeker wat de vervolgstappen zijn?
    Misschien valt het bij de orthopeed allemaal heel erg mee!

7. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ik denk dat je de handleiding van @Chybou even moet uitprinten en meenemen @vliegje :D

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    LOL :D:D:D

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja ik ga hem printen! laat hem aan Dianta lezen hahahaha, heb er nu al slapeloze nachten van hoe we het moeten regelen :) Hahahaha!
    We hebben net nog een bolderkar besteld, opvouwbaar. Handig voor als Novi straks in een spreidbroekje zou moeten en nergens meer in past. Dus die gaat zondag mee om te proberen gelijk haha.
    Komt goed, thanks Chybou! :)

10. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    :D:D:D

@Veertjuh Op de helft! Toch?

@Skatjekim Hoe was de herkansing van de pretecho?

Fijn weekend allemaal!

11. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Chilll Ja zitten vandaag precies op de helft.
    Maar valt ons wel zwaar het wachten deze poging.
    Want als deze niet raak is moeten we het ivf traject in.
    Nu dit weekend werken en vanavond lekker uit eten.

Fijn weekend dames. Xxx

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Helaas is mijn ukkie een eigenwijs ding.
    Ze lag met haar rug precies naar boven, hoofd naar beneden en gezicht verstopt in mijn bekken, achter mijn heupbot.
    En steeds haar hand(en) voor haar gezicht of haar gezicht begraven in de placenta...
    Dit was zo'n beetje het beste wat we voor elkaar kregen qua 2D en 3D
    30 wkn_4.jpg
    (Ze steekt dr vinger op, heeft er duidelijk geen zin in) :p
    20170520_075414.jpg
    Gelukkig wel vanalles kunen checken, en zag er allemaal goed uit. Ook heeft ze blijjbaar lekker veel vruchtwater, dus dat is mooi.
    Ze is net iets boven gemiddeld qua formaat en lengte.
    Volgens de echoscopiste moet ik er op rekenen dat ze nu alleen nog maar verder wegkruipt. Helaas...

Wel heeft ze nogmaals laten zien hoe veel ze beweegt, rekt en strekt en hoe lenig ze is.
    4 weken geleden lag ze met dr tenen tegen dr voorhoofd, nu dit weer :p
    30 wkn_3.jpg
    Mijn buik wordt nu ook echt groot. Gewicht gaat ook hard. Hoopte onder de 10kg te blijven, maar zit nu op de helft en moet nog 10 weken, dus ben bang dat ik dat niet haal. Maar ach, als ukkie maar gezond is. Ik ga ook niet nix meer snoepen nu ofzo, ik heb maar 1 leven en daar zal ik van genieten!
    Gister dit in elkaar gezet...
    30w small.jpg

13. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Skatjekim Wat een eigenwijs kindje nu al haha.
    En je buik groeit goed zeg :)
    En groot gelijk met dat je gewoon wat blijft snoepen. Je hebt inderdaad meer 1 leven en daar moet je van genieten :)

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooi Kim!

We hebben de bolderkar binnen. Leuk ding!
    Nemen we morgen mee. Dan Novi in maxi cosi in bolderkar. Dan met maxi cosi naar zwembad. Bij terugkomst wil ik de zwemtas in de auto leggen, bolderkar verzachten met dekens en dan Novi daarin leggen als Reva gaat spelen in de Baluba. Kan Novi gewoon haar dutjes doen en hoeft de grote kinderwagen (duo) niet mee. Durf die niet achter te laten bij Centerparcs. Kost 700 euro! Die bolderkar is goedkoper als hij gejat zou worden. Ben benieuwd. Reva wilde hem niet delen... hopelijk wil ze morgen lopen zodat Novi er gewoon in kan. Had gehoopt dat de Doomoo in de bolderkar paste maar dat is krap aan haha. Dus neem gewoon dekentjes mee.

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Wij hebben een kettingslotje voor de kinderwagen gekocht toen we bij landal gingen zwemmen. Gewoon om het wiel zodat ze er niet zomaar mee weg kunnen rijden. Jatten kan natuurlijk altijd nog maar is dan misschien meer een drempel. Misschien ook een idee voor de bolderkar.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja we hebben voor de kinderwagen ook een slot dus die nemen we gewoon mee voor de bolderkar

Narcisje vindt dit leuk.
  17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @vliegje erperheide erg leuk park ofja de binnen speeltuin ben ik met mn neefjes geweest.
    spreibroekje heeft mn nichtje van 6mnd ook en die kan gewoon in dr eigen maxi cosi naar die hoeft hem misschien wat minder gespreid.

@Kim onze 3d echo zag je nog minder. zo jammer want ze kunnen zoveel maar tess werkte ook totaal niet mee... beide keren niet.

@Chilll wat leuk dat jullie weer gaan proberen. hopelijk ronde 6 idd raak!!

@Veertjuh voor jullie duim ik ook natuurlijk! ennuh ivf/icsi hoeft niet erg te zijn hoor... als je vragen hebt hoor k t wel. ik vond het iig erg meevallen. gelukkig ook maar 1 punctie gehad.

@Stier86 leuke fiets!!! heb daar alleen maar posiieve dingen over gehoord dus misschien dat tess hem ook nog krijgt (maar ze heeft al zoveel whawhawha).

@hier. onze eerste week vakantie zit erop... heerlijke week gehad op de boerderij, tess sliep bij mn ouders op de kamer omdat t bedje niet door de.deur kon (kwamen we savonds pas achter) dus lekker rustige ochtenden gehad want ze sliep daar niet zo lang. als ze wakker werd wilde ze.meteen naar buiten naar de koeien haha boeee was t dan zo leuk!! ze heeft echt genoten!
    zitten nu in bostalsee duitsland center parcs. heerlijk weer (vorige week ook maar 1 dag regen en flink rood/bruin geworden) vanavond bingo en morgen lekker zwemmen heerlijk nog een week genieten! mijn buik groeit trouwens ook super snel! zal zo een foto plaatsen.

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wij zijn ons slot trouwens vergeten grrr dom.

hij zegt steeds bestand is te groot! probeer t straks nog een keer anders komt ie op facebook

19. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Mooie echo's, mooie buik! Lekker eigenwijs ukkie haha <3

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tja, als ze niet eigenwijs zou zijn zou het ook raar zijn, zit nogal in de familie.

Vandaag ff breekmomentje gehad.
    Ben weer heel snel moe. Werk nu doordeweeks 4 dagen 2x 1-1,5 uur per dag en op zondag 1x 2uur aan 1 stuk, maar dat valt me al zwaar. Ik moet zelf mijn grenzen aangeven.
    Nu is het op het moment gigantisch druk en zijn we door ziekte en vakantie zwaar onderbezet. Iedereen moet dus standaard overwerken en halve pauzes inleveren. Maar ik moet dus mijn grenzen aangeven.
    Nu kreeg ik vandaag om 12.45 (ik werk van 12-14) een route met 14 adressen (ophalen en wegbrengen samen). Maar gemiddeld gezien zijn we zo'n 10 minuten kwijt per adres.
    Dus ik stuurde de centrale een berichtje terug dat dit veel te laat ging worden, dat ik dat niet zou trekken. Kwartiertje/half uur zou ik gewoon gedaan hebben, maar ik schatte dit op zeker een uur overwerken. En wist dat ik dan gewoon kapot zou zijn.
    Reactie terug was dat ze t druk hadden en t niet anders kon. En dat ie zou proberen een paar ritten alsnog bij andere chauffeurs te zetten.
    Dus ja, ben toch maar gaan rijden, want mensen zaten te wachten. En hoopte dat mijn lijst nog iets korter zou worden.
    Helaas gebeurde dit niet en heb dus inderdaad een uur overgewerkt.
    Kreeg wel excuses en dank voor mn inzet, maarja, daar heb ik natuurlijk ook weinig aan.
    Thuis 1,5 uur op de bank gehangen, toen gekookt en gegeten en toen op bed gaan liggen, 1,5 uur geslapen.
    Ben nog steeds kei kapot, nog geen puf om de afwas te doen.
    Baal gewoon zo dat ik zo weinig energie heb, moet nog zo veel gebeuren hier en voel me zo flauw dat ik niet gewoon door kan. Wil niet steeds hulp vragen voor dingen die ik goed zelf kan. Een vriendin was hier, heb ff goed bij haar uitgehuild.
    Gaat nu iets beter, maar voel me gewoon zo'n aansteller af en toe.
    Zucht...

Deel Deze Pagina