@Skatjekim ik vind het heel leuk zo. Mooi kamertje! Ik zou ook een beetje flauw worden van het commentaar dat je moeder geeft @vliegje wat naar dat de nu in dat bandage moet en ik begrijp dat ze daar even heel onrustig van wordt. Het is ook wel pech hebben hoor! C heeft zo'n beetje mijn hele zwangerschap in stuit gelegen en F lag dwars... hier het geluk gehad dat de heupjes goed ontwikkeld waren. Hopelijk komt alles snel tot rust bij jullie thuis. Jammer dat Novi het niet zo van het dragen houd (misschien juist wel door het heupje?) want die kikkerhouding die ze nu heeft is daar perfect voor @Veertjuh ik kan me voorstellen dat jullie heel gespannen zijn voor deze afspraak. Toch hoop ik dat de kliniek met jullie ook de alternatieven voor IVF bespreekt. Natuurlijk kan het ook heel snel positief uitpakken, maar bij ons heeft het ruim anderhalf jaar geduurd voordat ik zwanger was van C. Wij hebben 3 IVF/ICSI rondes nodig gehad. Het duurde bij ons eerste kindje lang voordat ik zwanger was. Bij onze tweede (en derde ) was ik meteen de eerste (cryo) poging zwanger. Ik heb deze vergelijking vaker gebruikt: het is als 6 gooien met een dobbelsteen. Sommige mensen gooien meteen 6. Andere mensen moeten wel 10 keer of zelfs 20 keer gooien voordat ze 6 gooien. Zwanger worden en blijven heeft veel te maken met geluk. Dat wil niet zeggen dat je het niet goed doet of je lijf je in de steek laat. Ik snap echt goed dat je dat misschien wel denkt en dat het zo voelt. Mijn punt is eigenlijk dat IVF ook niet het antwoord hoeft te zijn. Ook dan kan het even duren voordat het lukt. Ik wens jullie heel veel wijsheid en geluk bij het gesprek. X!
sow is weer veel geschreven. allereerst ik ben weer thuis na 2 heeeerlijke weken vakantie meteen badje opgezet voor tess en de eerst wassen zijn gedraaid. @Kim super opstelling! kan niet beter denk ik!!! ben benieuwd naar je sticker . @Veertjuh wat super balen nu ik thuis ben zal ik morgen even t schema voor je opzoeken. @Dreamygirl fijn dat t werken goed is gegaan en daarna nog lekker genoten op t strand heerlijk klinkt als een ideale dag! @vliegje balen van novi dr heup hopelijk is ze er snel aan gewend. wij nu net trouwens ook een soort van tent gekocht voor op t strand. begin juni word hier namelijk een strandje met meer geopend en dan is dat toch wel erg fijn om te spelen ofzo. kan ook half dicht dus denk wel een goede aankoop . 14juni komen ze de babykamer stucen... zijn er nog niet echt uit hoe t eruit komt te zien dus nog even internet afspeuren. half juli komt de muurschildering dus dan moet de achtergrond igg klaar zijn. komt wel goed. de naam zijn we ook bijna uit fijn zonnig weekend iedereen
ik heb wel hele goede ervaring met icsi 2x in 1x raak!! geen verse tp maar beide een cryo. maar is idd geluk.
Thnx allemaal. Ben er zelf ook blij mee en ga t ook niet veranderen, tenzij t niet praktisch zou blijken ofzo. Alleen nog iets bedenken voor de donkere kast, maar bij ali hebben ze ledstrips onder n euro, dus das zo opgelost! @Veertjuh hopelijk komt er iets positiefs uit, veel succes! @denanja fijn dat je een geslaagde vakantie hebt gehad! O, voor wie interesse heeft, het eerste deel van de muursticker, de boom zelf, zit. Er moeten nog blaadjes en sterren bij, maar dat doe ik als t niet zo warm is denk ben er erg blij mee al!
Prachtig Kim!! Denanja welkom thuis altijd handig zo'n tentje! Leuk hoor jullie ook druk met t kamertje en fijn dat jullie bijna uit de naam zijn! Wij vanmorgen op de fiets naar t grote kinderbad in t Amsterdamse Bos geweest. Heerlijk was t daar!! Groot bad speciaal voor de kleintjes (Kinderbad, de naam zegt t al ) Sara vond t prachtig! Al die kindjes spelen met t speelgoed van een ander. Sara vond de opblaasbare jetski van het buurjongetje wel leuk. Toen die aangaf dat die "van mij" was dacht Sara, ach dan stap ik toch op jouw vierwielige scooter Inmiddels ligt ze al heerlijk 1.5 uur te slapen. Gisteren ruim 3.5 uur maakt moe spelen in de buitenlucht!
Veertjuh lees zojuist dit artikel: http://www.oudersvannu.nl/nieuws/actueel/spoelen-met-olie-is-goed-alternatief-voor-ivf/?kl=4677&ku=543645&utm_source=SIM&utm_medium=email&utm_campaign=20170527_OVN_nieuwsbrief_27-05&utm_content=&utm_term=a_2939
Veertjuh, 'balen' is zacht uitgedrukt. Het was jullie zo gegund. Ik wens jullie een goed gesprek toe bij de kliniek en hoop dat er een plan uitkomt dat voor jullie beide goed voelt. Kim, leuk kamertje hoor! Vliegje, sterkte voor en met Novi! Dreamy, heerlijk zo met jullie dame op stap. Genieten zeg!
@Dreamygirl Dat heb ik idd ook gelezen.maar hebben al schuimecho gehad daar ben je meestal ook extra vruchtbaar en heeft ook niet geholpen. En dat met die olie schijnt ook totaal geen pretje te zijn. Maar bedankt dat je aan ons dacht toen je het las. @Stier86 Ja hopen wij ook. Hopen dat we met ivf kunnen starten. En niet nog meer lui pogingen want daar hebben we geen vertrouwen meer in nu. Xxx
Sorry Stier, helemaal over jou heen gelezen. Wat leuk dat M. al zo veel kan en leert. Wij gaan er weer voor bij de eerst volgende eisprong, ergens tussen volgende week of de weken erna. Omdat de vorige cyclus van mijn vriendin zo lang duurde hebben we nu geen idee wanneer het ei komt. Maar we krijgen echo's om de eisprong te volgen gelukkig. @Skatjekim Mooie tekening hoor! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Is de warmte nog uit te houden? Nog maar 2 dagen! Dan koelt het weer af. @denanja fijn dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad! @Kash hou jij het nog wat uit met deze hitte icm je 38 weken buik? @Dreamygirl Dat klinkt als een leuke dag! @Veertjuh nogmaals ontzettend kut dat het niet gelukt is. Ik hoop zó dat ivf voor jullie de manier is en dan wel snel die positieve test krijgen. Hier heb ik vandaag rompers ingeslagen voor de hond, zodat hij straks niet bij de hechtingen kan. Vond het wel raar om tussen de babykleding te staan en moeten kopen voor de hond terwijl ik de uitgerekende datum van de miskraam dichterbij komt. Ik had daar zo graag met een ander doel gestaan. Maar dat komt vast nog wel, voor ons en voor jullie ook @Veertjuh Dames, geniet van de laatste zon morgen! In dit land weet je nooit wanneer je hem weer gaat zien.
Veel succes weer @Chilll wordt weer een spannende maand! En over die rompers: ik had er ook 1 voor mijn hond gegaald, vond ie helemaal nix. Hij had liever de lampenkap Dus probeer ff 1 uit voor je in al die rompers staartgaten knipt De warmte gaat wel hier, ben vandaag gewoon weer gaan zwemmen En daarna thuis op de bank met ventilator. Had zo'n medelijden met mn hond met zn dikke vacht dat ik m maar ben gaan scheren. Wel buiten ivm de haren. Helaas kreeg ie t na n minuut of 10 echt te warm, maar zn rug was iig gedaan, merkte aan m dat het m opluchtte. 's Avonds toen t afgekoeld was heb ik t wel afgemaakt hoor. Hij snapte dat t voor zn eigen bestwil was, want hij luisterde zo goed! En toen ik klaar was was ie superblij! ❤ Hij vindt de ventilator normaal maar nix, maar kwam nu steeds knuffelen en boven op mij voor de ventilator liggen Kzal blij zijn als t afkoelt, maar helaas voor mij wordt hier in brabant t/m di. nog warm weer aangekondigd. Maar komt goed. Hoop dat @Kash er beter tegen kan dan ik! Op het resultaat van de muursticker moeten jullie nog even wachten, ga met dit weer echt geen stickers plakken, wordt in de loop van volgende week! En de sterren moet ik dan bij mn nicht nog ff laten maken. Maar jullie hebben al meer gezien dan de meeste mensen in mijn omgeving. Dus geduld...
Heb ik gedaan! Zie foto Die van ons kan je alle kleding aan doen die je maar wil, dat vindt hij prima. Hij heeft zelfs een petje. Maar een lampenkap vindt hij doodeng, dus dat gaan we hem niet aan doen. Ik probeerde te achterhalen wat voor ras jij had, maar kon er niks in vinden. Is het een kruising? En ook een hond die niet verhaart? Fijn dat hij zich weer een stuk beter voelt zonder vacht! Wel een superschattig koppie heeft hij!
Mooi zo, een romper is naar mijn idee ook prettiger dan een kap, maar die van mij vindt kleding echt nix. Mijn Burley is idd een kruising tussen een Parson (Jack) Russel Terrier en een Maltezer. Maar qua uiterlijk lijkt ie t meest op de Parson. Ging googlen en vond zelfs foto's waarvan ik ff dacht dat hij t was, qua kop sprekend! Alleen Burley's poten en lijf lijken wat slanker/dunner/langer, maar kan ook andere vacht zijn... Blijkbaar heet deze hond Topper en is een vol ras. Hij is anders getrimd, maar echt, lijkt tweelingbroer:
Vannacht een 'heerlijke' nacht gehad (not!). Burley is bang voor knallen, dus ook voor onweer. Zelfs als t ver weg is hoort hij het al aankomen en gaat ie in zn bench krabben, hijgen, bibberen... Om 3 uur ben ik er maar uit gegaan (amper geslapen) en met m beneden op de bank gaan zitten. Na een tijdje had hij een 'veilig' plekje gevonden Maar ik mocht niet opstaan, dus toiletbezoek was een ramp. Ff daarna had ie weer een bunker... Koekje wilde hij ook niet. Om 5.30 was het rustig buiten en was hij inmiddels gestopt met bibberen en hijgen. En zn koekje was op. Ging met tegenzin zn bench in, maar goed, toch gelukt. Dus ik naar bed. Kwam echt niet van veel slapen. Ukkie heeft blijkbaar mijn ribben ontdekt Dus weer tig keer wakker geweest. Ook blijkbaar krampachtig gelegen, want mn schouders en rug doen superveel pijn... Ik hoop niet dat dit zo elke nacht gaat zijn nu
ow kim balen van de slechte nacht hier heeft het net rond 10u geonweerd, net toen de hond naar buiten moest om te wandelen (hadden een uitslaap ochtendje zelfs tess tot 9uur!!!) hij heeft voor de deur even snel geplast en toen snel naar binnen, net optijd want toen begon het super hard te regenen. inmiddels weer droog en de warmte komt alweer. wij gaan vanmiddag een moord oplossen in swalmen, krijgen aanwijzingen via de app en hebben dan 3uur om hem op te lossen door rond te lopen daar ofzo. ben benieuwd. en na afloop hamburger en frietjes jamjam ben dus blij met de regen haha beetje afgekoeld.
Ah wat sneu voor alle hondjes én voor de zwangeren onder ons! Hier gisteravond, vannacht en vandaag nog geen spat regen of onweer gehad!! Tja westen van t land hè! Van mij mag t wel want phoe wat is t warm...in de zon hoeft voor mij nu niet. Aangezien we de afgelopen drie dgn lekker in t bos bij t kinderbad doorgebracht hadden zijn we vanmorgen even naar Ballorig geweest. Even geen zon voor de huidjes vanmorgen maar lekker ff 2 uurtjes spelen, klauteren, glijen en springen. Jullie hoor ik denken, die zijn gek haha maar t was heerlijk rustig (3kids) en was daar prima uit te houden binnen! Nu ligt de kleine te slapen en zo krijgen we de vader van vrouwlief met zijn vriendin op visite.... Fijne middag verder meiden enne Denanja ik hoop dat jullie op wat koele schaduwrijke plekken mogen rondlopen
Nou ik vind het pittig. Reva heeft veel drama buien en ben sinds gister gaan proberen met een kookwekker haar sneller op bed te krijgen. Duurt zo'n 30/45 min joh. Was er helemaal klaar mee. Gister ging het super met die wekker. Ben benieuwd hoe het zometeen gaat. We hebben alleen de zondagen met zn allen samen dus dat is wennen. Dianta is op haar werkdagen pas om 18.45 thuis. Dan nog eten en op sommige dagen kindjes badderen. Maar we gaan het anders doen want Reva ligt steeds te laat op bed. Vaste avonden douchen hebben we ingelast (maandag en woensdag) en dan de weekenden natuurlijk. Maar door de weeks een korte douchebeurt ipv uitgebreid in bad. Ik vind het lastig. We hebben tot nu toe nog maar 2x ofzo dat we naar beneden zijn gegaan als Novi op bed lag om nog tv te kijken. Anders gaan we gelijk met haar naar bed omdat we zo moe zijn. Reva gaat als het lukt tussen 19.30/20.00. Novi rond 20.30/21.00 nu. Krijg ze er nog niet eerder op. Met geluk komt ze 1x in de nacht maar nog steeds wisselend. Soms 1.00 al. Soms 3.00. Soms 4.00. Geen peil op trekken. Vannacht was ze ieder uur aan het huilen kortom, ik vind het zwaar haha. Is er nog wat besproken bij jullie over een 2e? Overigens vorige week zondag heerlijk dagje centerparcs gehad en vandaag een abbo genomen van een zwembad hier dorp verderop, met allerlei leuke fonteinen enzo. Reva vond het geweldig! Dat zijn die dagen dat we extra genieten
fijn dat jullie een fijn weekend en vooral fijne zondag gehad hebben vliegje. hoop de rest ook. hier was t een zware middag haha 3.5u gelopen in de hitte maar het was super leuk en gezellig dus was t wel waard! nu lekker met de beentjes omhoog. komt leuke week aan met donderdag controle vk en vrijdag 20w echo.
@Skatjekim auw! Ribben... Ik weet nog goed dat ik momenten had dat ik gewild zou hebben dat ik op mijn handen kon staan met mijn dikke buik. Alles om maar te proberen om kindje lief anders te laten liggen. Maar bekijk het positief. Het kan erger... namelijk twee kindjes die je ribben ontdekken