Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Dat is zeker prachtig maar als de munt hier de andere kant op valt dan weet ik zeker dat wij onze dochter ook veel mooie dingen zullen meegeven en dat ze net zo gelukkig zal zijn als kindjes met broertjes of zusjes.
    Las toevallig laatst een artikel daarover en dat er geen verschil is qua gedrag, ontwikkeling of geluk ed. Maaruh, desalniettemin hoop ik wel op een tweede..:)

Las toevallig gisteren op een site van een stel met 2 kids welke net zo reislustig zijn als ons en prachtige foto's waar de kids dan samen volledig in modder ondergesmeerd naast elkaar liepen. Kreeg er kippenvel van en liet de foto aan mn vrouw zien...tja mss wel heel leuk hè een broertje of zusje, alleen is ook maar zo alleen.

Ik dacht whoh...konden er niet over doorpraten want Sara vroeg aandacht en wil nu ook niet direct pushen maar bied perspectief haha...

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Chill spannend donderdag! Hopen op een mooi eitje! Haha fijn dat de kids en jullie t overleefd hebben én dat jullie nog steeds kids willen haha

Kim snap dat de kriebels steeds meer komen!! Weet dat ook nog zooo goed, heerlijk!!

Vliegje snap dat je trots en blij bent! Slaap is nu eenmaal cruciaal dus als dat steeds langer word is dat super!!

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Haha ja Chill, tot nu toe was ie steeds iets ondergemiddeld... Hij groeit mooi gelijkmatig maar is gewoon klein!

Hee en als we afspreken, gaat vrouwlief ook graag mee! Vindt ze leuk... Hihi zegt ze: kan ik lekker trots de beeb showen!

Vandaag kwam opeens mijn collega aan met een tasje met cadeautjes! Zooooo lief! Heeft ze speciaal laten maken...Past mooi bij t geboortebord en de muur! Otter power!

Bijgevoegde bestanden:

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat leuk Laura!

Dreamy, dat lijkt me zo geweldig. De wereld over met je kids. Ik ben geen reizer maar dan wel denk ik haha.

Laura, leuk! :)
    Zullen we een datum opgooien? Ik zit nog met een examen in oktober dus misschien toch 20 aug of 24 september? Wie o wie zou kunnen/willen?

5. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @vliegje 20 augustus moet ik werken.
    En voorlopig 24 september ook. Moet even afwachten als ik mijn opleiding kan starten weet ik mijn rooster voor september nog niet. Dus 24 september zou voor.mij het beste uit komen aangezien ik dat misschien of vrij ja vragen dan.

Xxx

6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik ben voor 24 september! Dan is uk ook net ff iets groter voor een verre reis!

7. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Fijn dat de bloeddruk weer binnen de grenzen @Lalalaura! En wat een schattig cadeautje zeg.

Succes donderdag @Chilll, hopelijk is hij dan mooi gegroeid!

8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Idem hier...

Btw, superleuke cadeau's! Blij dat de bloeddruk ook weer gezakt was.

Hier vandaag veel uitgepakt, opgeruimd, op fb (te ruil/koop) gezet en de box in elkaar gezet.
    20170606_233330.jpg 20170606_233355.jpg
    (BOPITA BRENT)

En ook nog ideeen opgedaan en beslissingen genomen voor geboortesticker (nog 2 opties over) en waarschijnlijk voor het geboortekaartje. Morgen ff testen, wil t zelf maken, maar even kijken of t echt mooi genoeg wordt...
    Na een paar dagen weinig doen, was het weer tijd voor actie! ;)
    Morgen dus kaartje knutselen uitproberen en eindelijk verder met de muursticker.

Kash vindt dit leuk.
  9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Kim mooie box! die hebben wij ook haha ;) in het wit dan wel.
    en daar is het weer nu ook wel weer voor om dingen te kunnen doen.
    wij hebben gisteren de verf gekocht voor de baby kamer, de stucadoor komt volgende week
    dus als dat droog is kunnen we gaan verven :).

Kash en Skatjekim vinden dit leuk.
  10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx. Jullie zijn ook goed bezig dan! :thumup:
    Hier vandaag de muursticker zo ver mogelijk afgemaakt!
    20170607_144455.jpg

Er moeten nog sterren bij, maar die vond ik niet mooi in de geleverde kleur. Mijn nicht kan die zo bijmaken, maar die is deze week nog uit de running ivm operatie, dus ik moet ff geduld hebben.
    De sterren worden felroze, en dan een 'strook' van rechtsboven naar linksonder, zoals hier ongeveer... 1412_20170417225942046.jpg
    Helemaal blij mee! :)
    Nu ga ik klooien met kaarsen/wasco en waterverf voor het geboortekaartje...
    Uiteraard laat ik het resultaat zien als t gelukt is! ;)

Kash vindt dit leuk.
  11. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Skatjekim mooie box mooie kleur ook :) en wat een mooie muur sticker.
    Als ik dat zo zie gaat het bij mij ook kriebelen. Hopelijk kunnen mijn vrouw en ik ook snel kamertje in gaan richten. Hopelijk met ivf snel raak haha.

@denanja jullie succes met verven binnenkort:)

@Chilll Succes morgen met de echo.
    Hopelijk een mooi eitje te zien :)

Mijn vrouw en ik gaan het weekend even lekker dagje Efteling met neefje en nichtje en hun moeder :) even wat leuks doen even afleiding en met iets anders bezig zijn.

vliegje, denanja, Kash en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.250
    3.898
    113
    Hihi, die box komt me héél bekend voor Kim :D

Skatjekim vindt dit leuk.
  13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha, blijkbaar is ie populair :p
    Tja, ik wilde er 1 met lade. Dan kom je al gauw op deze uit. En mijn muren zijn wit, meubrls hout en bank en stoelen antraciet, dus box antraciet was mooier.

14. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.250
    3.898
    113
    Wii wilden ook graag met lade inderdaad. Vind 'm ook echt mooi, alleen stoffen is onhandig nu hij nog hoog staat, maar ja. Papiertje vindt momenteel de schroefjes erg interessant :)

15. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Mooi Kim, goed bezig hoor!

16. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat gaaaaaf! Mijn vriendin zegt, misschien zijn die sterren ook leuk in witte glow in the dark verf :)

Ik heb ook een nieuwtje... De mensen die ook lid zijn van de FB groep weten het al, maar even voor de rest...

Louwie, Chilll, Dreamygirl en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Wow @Kash gefeliciteerd met jullie prachtige dame! Wat een schatje zeg en een mooie naam. Hopelijk is de bevalling voorspoedig gegaan. Doe rustig aan met z'n allen!

Kash vindt dit leuk.
  18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Kash had het idd al gelezen :) gefeliciteerd!!!! lekker genieten nu!!! mooie naam en mooie baby!!!

Kash vindt dit leuk.
  19. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.250
    3.898
    113
    Gefeliciteerd Kash.

24 september zou hier waarschijnlijk ook wel kunnen.

Kash vindt dit leuk.
  20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx. Heb ook deze nog liggen, maar denk dat ik toch voor stickers ga... 20170607_213214.jpg
    Nogmaals gefeliciteerd!!! :D

Kash vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina