Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx voor de tips voor babyfoon. Toch ook maar eens kijken naar gesloten systeem...

Heb trouwens nog goed nieuws. Mag eigenlijk nog nix zeggen, maar aangezien jullie in real life toch vreemden zijn...

Mijn broertje en zijn vriendin zijn ook zwanger van hun 1e kindje! ❤
    Vandaag hebben ze hun 1e echo gehad, ze zijn 7+4 weken zwanger ongeveer wordt nu geschat. Hartje klopt, was te zien en te horen!
    Ben zo blij voor ze, en ook voor mezelf! Een neefje of nichtje voor mijn kleine meid! ❤
    Ik word tante!

Bijgevoegde bestanden:

Kash vindt dit leuk.
  2. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Gefeliciteerd Stier! Gaat snel hè!

Dreamy goede reis en geniet ervan! Wat heerlijk zeg!

Gefeliciteerd Kim, wat leuk voor je en voor je broer natuurlijk

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, geniet ervan!!

Dames die mee willen naar de dierentuin, hier de link naar onze FB groep. Dus de FB groep specifiek voor dit topic zeg maar.
    Niet mijn roze papa en mama groep, dat is een andere (hele grote groep inmiddels).
    https://www.facebook.com/groups/zwangerschapspaginarozemamas/

Stier, proficiat! Wat gaat de tijd snel! Jullie hebben het toen ook als erg pittig ervaren in het begin he? En nu alweer een jaar verder!

Kash vindt dit leuk.
  4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat gaaf Kim! En lekker kort op elkaar :) Proficiat!

Skatjekim vindt dit leuk.
  5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, half jaar ertussen ongeveer :)
    Is mijn enige broertje, dus superleuk dat we nu beide een baby verwachten :thumup:

6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    ik krijg een melding dat de link is verlopen of niet toegankelijk is... vreemd..

7. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Nog even spammen: de traktatie voor het kdv (niet zelf ontworpen hoor, gewoon van internet geplukt)

Bijgevoegde bestanden:

8. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Stier86 Hiep hiep hoera! M. alweer 1 jaar. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! :D

@Skatjekim Gefeliciteerd tante met je neefje/nichtje op komst! Superleuk dat jullie kindjes straks minder dan een jaar gaan schelen. Echt samen opgroeien. :)

@Hier: Bedankt voor de succeswensen allemaal. We zitten weer op het wachtbankje! Proberen met goede hoop er weer tegenaan te gaan, en we zien wel wat deze poging ons brengt. Maar hopelijk een baby rond 4 maart 2018. :p

Was de afgelopen dagen stil van mijn kant. Vorige week een erg drukke week gehad en een nog drukker (maar wel gezellig) weekend. Afgelopen vrijdag is het hondje van mijn schoonouders alsnog overleden aan kanker. De tumor die ze een paar maanden terug hadden weggekregen bleek uitgezaaid en hij zat er helemaal onder. Erg sneu. :(

Ons hondje is gelukkig inmiddels helemaal opgeknapt! Heeft wel nog een antibioticakuur gehad voor de zekerheid, omdat de wond wat geirriteerd was. Maar nu is het mooi dicht gelukkig. En hij heeft sinds de castratie nog niks bereden!

En nu ga ik zo op tijd naar bed. Ben doodmoe! Moet bijkomen van het weekend. :p

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Misschien omdat het een geheime groep is?

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Stier86 leuke traktatie!

@Chilll iedereen is wel eens druk, geen probleem toch? ;)
    Ik duim weer met jullie mee!
    Wat sneu van het hondje van je schoonouders.:(
    Gelukkig is het met jullie hondje wel allemaal goed nu. En lijkt de castratie het gewenste effect te hebben gehad!:thumup:

11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik denk het Kim! Ik wacht even af!

Chybou vindt dit leuk.
  12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik ook... spannend... geheime groep

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ff gekeken (ik zat al in die groep), ik kan wel leden toevoegen uit mijn vriendenlijst.
    Dus misschien een idee om ff (tijdelijk als je wil) fb vriendjes te worden, dan kan ik je lid maken ;)

14. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Volgens mij moet @vliegje als beheerder makkelijk mensen toe kunnen voegen.

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Geen idee, volgens mij heeft ze mij toen ook eerst op haar fb toegevoegd.
    Maar we wachten vliegjes reactie ff af

16. Stier86

Stier86 Niet meer actief

He @Kash , goe gaat het met jullie?

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Gaan er nog meiden naar het midzomergracht festival dit weekend?

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim wat super leuk!!! gefeliciteerd!!

stier leuke tractatie!!

hier is de babykamer gisteren gestuuct :) kunnen dus bijna verven jeuj.

verder niet veel gereageert want zitten met een raadsel... misschien iemand van jullie een idee.... komt ie...

tess word in de nacht van maandag op dinsdag jammerend/huilend wakker... pakken dr op en is niet stil te krijgen na 2u weer terug in bed gelegd en valt huilend weer in slaap... smorgen om 6u weer wakker. valt ze daarna om 7.45 in mn armen op de bank in slaap... tot half 12. bleek toen ook 39.3 te hebben, koorts dus. verder de dag wel gezellig maar kwart over 1 wilt ze weer slapen... weer 2 a 3u geslapen. daarna weer vrolijk en savonds rond half 8 naar bed. (nog steeds koort/verhoging met pcm).

nacht 2 werd ze om 23 00 wakker weer obtroostbaar en om 01.00 weer huilend in slaap gevallen. moesten zelf om 7u opstaan en toen zij ook wakker. dag 2 verloopt t zelfde veel slapen niet heel vervelend wel wat hangerig en nog steeds de hele dag niet onder de 38.3. savinds voor t slapen gaan 39.4

nacht 3 (afgelopen nacht) doorgeslapen :) tot half 6. temperatuur gemeten 38.6 bij ons in bed filmpje gekeken en in slaap gevallen rond 6.45 en ze slaapt nu nog...

dachten natuurlijk zelf eerst aan kiezen maar die zijn alle 4 al door. en normaal heeft ze dan 1 dag koorts en mega rode billen. nu geen rode billen, wel soms een gele/groene snotterbel (niet continu) verder hoest ze wat maar dat doet ze al 3 weken ongeveer wel een vieze hoest trouwens.

iemand van jullie een idee??? geen vlekjes of bultjes gezien nog. 6de ziekte al gehad.

als dit vanavond nog zo is bellen qe morgen even de ha om te overleggen.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sorry voor de late reactie, maar zie dat Vulpen erbij zit. Ik loop een beetje achter de feiten aan en ben enorm druk met werk, de kindjes en leren en dan krijg ik geen meldingen van pb's. Beetje wennen nog de nieuwe site.

Wij gaan naar het Midzomerfeest in de Efteling :) Geldt dat ook? Hihi. Kindjes voor het eerst uit logeren, halleluja! Ben eraan toe zeg. Novi blijft 's nachts spoken. Geen peil op te trekken hoelaat ze steeds komt. Ene keer 2.00u, dan 5.00u. Vannacht was het 3.00u. Slopend. Hoop dat ze snel een keer doorslaapt haha.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah Denanja, wat sneu en wat slopend voor jullie. Ik heb geen idee. Is ze niet bang in het donker? Reva heeft die fase gehad. Wel wat later volgens mij, Reva was ouder denk ik. Misschien is dat het?

Deel Deze Pagina