Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Wat naar voor Tess. Misschien last van haar oortjes? Als ze verkouden is dan kan dat ook op de oortjes slaan. Vaak zijn de dan 3 nachten aan het spoken en dan is de meeste pijn geleden. Misschien even laten checken door de ha.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    bang voor donker dacht ik ook aan meteen maar ze slaapt overdag heel goed in t donker en zonder problemen en savonds naar bed gaan is ook geen probleem ook in t donker.

stier de oortjes lan t misschien wel zijn al grijpt ze niet naar dr oortjes ofzo. maar de ha kijkt het morgen maar na ja. mn vrouw dacht weer dr keel maar ze drinkt goed en eet wel minder maar nog wel goed.

ze ligt nu nog steeds tussen mn benen te slapen in ons bed, kan dus ook niet weg want ze beweegt heel veel en dan valt ze uit bed.

3. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Succes op 't wachtbankje, veel plezier op vakantie, beterschap met 't kleine meissie.

@vliegje Ik kan de groep niet vinden, is het goed als ik je toevoeg als Facebook vriendje? Dan kun je me toevoegen :)

Wij hebben zo'n AliExpress WiFi camera, was een freebie :) Werkt perfect, veel duidelijker beeld dan de meeste babyfoons.

Goed hoor. Nivah is vandaag 9 daagjes oud, we hebben onze draai al een beetje gevonden. Gisteren voor 't eerst naar buiten geweest met d'r, in de draagdoek. Heerlijk. Was echt ff genieten.

Drinken gaat over het algemeen goed, ze kon in het begin niet goed aanhappen, dus ik had binnen 48 uur kloven en een beginnende borstontsteking. Gelukkig was het zo opgelost met een tepelhoedje. Vannacht heeft ze slecht gedronken. Veel aanhappen en loslaten, melk liet ze uit haar mond lopen. Drie voedingen á 1,5 uur breken je wel op zeg maar.

Baal een beetje over de kinderwagen, want ik ben de bekleding van de reiswieg kwijt. Hoe denk je dan, tja... Geen idee. Ziet er niet uit nu.

Bijgevoegde bestanden:

4. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Kash wat een lieve foto zeg :)

Nou dames wij hebben vandaag gesprek gehad bij de kliniek.
    Kunnen volgende cyclus starten met icsi.
    En dan moet ik mijn vrouw injecties geven met glonal-F en op dag 7 nog een hormoon injectie spuiten.
    En dan op dag 3 en dag 10 echo. En dan verder kijken.
    Vinden het wel erg spannend allemaal.

Xxx

5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Fijn om te horen dat het ondanks de lange voedingen goed met jullie gaat. Wat een schattig dametje zeg!

@Veertjuh het lijkt me fijn dat jullie nu weten hoe het traject er uit gaat zien. Hopelijk biedt deze weg de oplossing!

@vliegje heerlijk dat de dames uit logeren gaan! Geniet er van, zal vast lukken.

@hier krijgen kinderen op hun eerste verjaardag een memo ofzo waarin staat dat ze nieuwe dingen kunnen gaan doen? M kan van de ene op andere dag mama zeggen (mamamamamama, ja M? mamamamamama), ze smeert zelf haar beentjes in met creme na het badderen. Bij 'zullen we een boekje lezen', gaat ze zelf naar de kast, ze snapt het als je om een kusje vraagt en zwaait gefag (daaaaaaa). O en ze loopt opeens nog maar aan 1 hand. Het wordt nu echt een mensje!

Skatjekim, Veertjuh, Kash en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Sorry @denanja , heb geen idee.:( Succes ermee!

7. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Stier86 wat leuk dat M opeens dingen kan :) geweldig om te lezen.

Xxx

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fase Denanja, tis een fase :p

O ik vind Nivah ook echt een prachtige naam Kash en mooi kindje! Pittig he de bv!

Hoe zat het ook alweer met jullie andere 2 kids? Of is dat beetje brutale vraag? Was zo nieuwsgierig. Op FB zo mooi die foto, stoere grote broers!

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha ja vliegje dat dachten wij eerst ook, maar een fase met 4 dagen koorts... ???
    gisteravond weer met koorts naar bed en vanmorgen met verhoging eruit, wel minder erg dan gisterochtend dus hoop dat t de goede kant op gaat.

@stier leuk dat M opeens zoveel meer kan! denk dat ze dan misschien dezelfde sprong als tess gemaakt had, die kon in/na/rond de vakantie ook zoveel meer ineens!!! had het er toevallig met ons buurmeisje over (die was 2 dagen eerder uitgerekend) en dat meisje kon ook ineens veel meer! echt grappig dat jullie dat nu ook merken.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O ja koorts erbij is geen fase nee.. Lastig..

Stier, wat grappig zeg! Mooi is dat he, hoe slim en hoeveel kindjes al leren in een jaar.

11. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Dank u dank u :D

We hadden in eerste instantie een andere naam... Reva op z'n Engels, Reava (Riva) maar door mijn vriendin haar Rotterdamse accent klonk het zo hard. Daarna Nevah, maar een kennis had dezelfde naam voor haar meisje in gedachten, dus hebben we er Nivah van gemaakt.

De jongens zijn biologisch van mij, uit een eerdere relatie met een man :| Hij was niet goed voor mij en de kinderen, hij had behoorlijk losse handjes. Ik ben weggegaan toen de jongste een baby was en heb hem eigenlijk niet meer gezien, op een paar rechtzaken na. Hij heeft geen bezoekrecht en de kinderen willen hem ook niet zien. Ik ben al zo lang samen met mijn vriendin, de kinderen weten niet beter :thumup:

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heb je misschien een linkje nog?

Gelukkig gaat het goed. Balen van die bekleding!

Oew, spannend ja! Succes!:thumup:

@Stier86 wat leuk, al die nieuwe dingetjes!!!

Kash vindt dit leuk.
  13. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
  14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Kga ff zoeken op foto bij ali

En douanekosten is een risico, maar dan nog is ie goedkoop. Al probeer ik idd altijd onder de 22 euro te blijven om die reden.
    Thnx!
    Mijn borstkolf van ali is ook al onderweg
    http://s.aliexpress.com/JnaYvy2M

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
  16. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb hele goede dingen gehoord over deze kolf, hij blijkt het beter te doen dan die dingen van 200,- die je hier in de winkel kan kopen.

Geloof dat de grens inclusief verzending is... Maar dat weet ik niet 100% zeker

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, ik las op fb en ali ook alleen maar positieve reviews erover, en ook dat ie beter werkt dan dure pomps idd.
    En letterlijk deze zelfde (zonder NL handleiding:D) zijn ook gewoon in nederland te koop, maar dan voor 48 euro op zn goedkoopst.
    Ik weet dat het advies is om nog geen kolf te kopen in t begin, maar eerst te huren. Maar voor dit geld een dubbele electrische borstkolf, incl. 2 flesjes met spenen, en een set koud-warm compressen, kon ik het niet laten lopen . Heb nog geen 21 euro betaald.
    Heeft alleen usb stekker, maar heb telefoonladers zat liggen.

En ja, ik twijfel dus of de 22 eurogrens met of zonder verzendkosten is, dus daarom ben ik daar altijd voorzichtig mee...
    Heb die van 22,08 in mijn winkelwagen geplaatst, in de hoop dat ie goedkoper wordt en dus onder de grens uitkomt. :p:roflmao:

18. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Nog naar de huisarts geweest @denanja?

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 nee gisteren nog wel koorts maar weet toch wel wat ze gaan zeggen, eet en drinkt ze goed? ja dat doet ze... dan is er niks aan de hand...
    en vanmorgen ging het ook beter :) de thermometer vind ze niks meer haha maar voelde dat ze iig niet zo warm was als de dagen ervoor en ook stukken vrolijker! jeuj het gaat dus de goede kant op :). het weekend ook niks gepland gelukkig dus lekker rustig aan doen en vanmiddag t badje opzetten en lekker in de tuin spelen, heerlijk!

20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Fijn! Hopelijk knapt ze lekker op dit weekend.

Deel Deze Pagina