Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Beterschap voor je kleine Denanja!
    Wij hebben van een collega zo'n babyfoon voor naar je telefoon gehad, maar toch maar een normale gehaald..., onze WiFi doet soms moeilijk en t voelde toch niet zo betrouwbaar...

Vandaag voor het eerst in weken voel ik me helemaal zen. Mijn grote to-do lijst is zo goed als af en ik voel eindelijk die druk niet meer zo. Toen ik op een rijtje zette wat ik allemaal gedaan had, bedacht ik me ook dat t niet zo gek is dat ik ff overliep! Nu stiekem best trots dat alles voor elkaar is... Naast bijna fulltime werken...Voor mijn vreugde ga ik hier eens heerlijk een opsomming maken! Whahaha... KLAAR

- Een extra HBO studie, een paar dagen geleden afgestudeerd met een 9!
    - Twee muurschilderingen, voor ons en vrienden...
    - Twee geboorteborden, voor ons en vrienden
    - Een zelf ontworpen geboortekaartje (of naja, kaartjes)
    - Een affe babykamer met zelfgemaakte verwarmingsombouw
    - Een huishouden en een vrouw met bekkeninstabiliteit
    - Een jaarboek voor mijn werk
    - En net, net heb ik de nieuwe kast van de babykamer de laatste lik verf gegeven

YEAH

Dreamygirl, vliegje, Chybou en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    Gefeliciteerd Laura! Wat heb jij hard gewerkt zeg. Nu even tijd om uit te rusten tot de baby komt...?

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hihi ja! Ben heel benieuwd hoe onze kleine man is, maar nu een weekje niets en bijkomen is welkom!

4. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Je lijkt mijn vriendin wel! Dat is ook zo'n Bob de Bouwvrouw haha :) Maarree... Nu ff chillen hé. Anders is de baby er dadelijk en ben je he-le-maal kapot.

5. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Baby spam... Nivah heeft een regeldagje... Nou ja, de tweede al. Ze wil heel de dag drinken en is erg onrustig. Ze ligt nu net tien minuten in de box na een hele dag dragen, wiegen en schommelen. Morgen gaan we naar mijn schoonouders, ik hoop dat ze dan klaar is met regelen o_O

denanja en Louwie vinden dit leuk.
  6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Oooo wat een popje is t toch Kash! Ze is zoooo mooi!

Haha en ja hoor, ik doe nu een stapje terug....Bob is moeeee nu! Hihi

7. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    Ja, ik hoop dat het je gegund is! Toen wij dachten: ha, en nu een lekker rustig weekeinde vond Papiertje dat een mooi moment om maar eens geboren te worden ;)

Kash vindt dit leuk.
  8. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Stier86 Wat superleuk dat M. opeens zo veel kan en zo veel leert. Lijkt me echt genieten.

@Kash Ik vind Nivah zo'n schatje he. Sterkte met de regeldagen en slapeloze nachten.

@Veertjuh Fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben over de volgende stappen. Lijkt me erg spannend, icsi. Maar ik hoop dat het jullie dan eindelijk een blakende baby mag brengen!

@Lalalaura Waar heb je in godsnaam de tijd vandaan gehaald. Jeetje, wat een lijst heb je afgewerkt naast het werk ook nog. Respect! Ik hoop dat jullie zoontje jou nog even een weekje (of meer) rust gunt voordat hij komt!

Hier hebben we de fijnste wachtweken tot nu toe. We zitten opeens alweer zo goed als op de helft. Zijn beiden zo druk dat we nauwelijks tijd hebben voor elkaar (oke dat is minder leuk), laat staan om bezig te zijn met wat deze poging ons gaat brengen. Straks vergeten we nog te testen. :p Hebben beiden de hele week gewerkt, dan 's avonds nog koken/opruimen/huishouden en dan is een dag alweer voorbij. Vrijdag was mijn vriendin jarig, dus we hebben een heel leuk feestje gehad vrijdagavond en gister had ik een gigantische kater. Vandaag vaderdag vieren en vanavond weer een verjaardagsfeestje. Morgen op het werk maar even bijkomen van het weekend. :D

Fijne zondag en vaderdag nog dames!

denanja, Veertjuh en Vulpen vinden dit leuk.
  9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Fijn is dat Chill,
    Want als je er mee bezig bent duren die twee weken zooooooo lang Haha!
    Wij zeiden net tegen elkaar, echt een raar besef, zo vaak die twee wachtweken gehad en nu zijn t ook nog maar 2 weken....
    Zo dankbaar.... zo raar... want nu weten we zeker dat de uitkomst goed is...

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Laatste loodjes Laura! En knap van je hoor, die to do lijst :)

Kash, vind jullie zo'n mooi gezin!! Hoe reageerden je kids toen je uit de kast kwam?
    En Nivah, prachtig meisje!

Vanavond zouden we weer gaan sporten... oppakken. Insanity weer. Heb ik vroeger gedaan. Is echt belachelijk zwaar maar kan thuis. Dus als de kids op bed liggen gaan we er voor maar ben helemaal niet gemotiveerd. Ben alleen maar moe en kan alleen maar denken aan mijn bed haha. Maar vind m'n lijf echt vreselijk en buikje is te slap. Moet er echt iets aan doen. Dus we proberen het 2 dagen per week. Eigenlijk moet het 6 dagen per week voor 2 maanden maar dat gaan we niet trekken met zo weinig slaap. Dus ben benieuwd...

Hou maar 24e sept vrij hoor dames voor de meeting. Ik moet nog een topic maken op de fb groep maar komt er steeds niet van. Heb het wel alvast op onze kalender gezet want we hebben veel afspraken. Meeting met febr mama's ook en nog een studio huren voor foto's van onze kids en m'n schoonzusje. Kortom, ik heb meer uren in een dag en week nodig! :p

Zaterdag was onze mama's night out, geweldige avond gehad. 6 uur slaap achter elkaar gehad, zalig. Hoewel ik moeier was als wanneer ik eruit moet voor de kids haha.
    Maar we zijn zo langzaamaan opgebrand. Novi komt 1x in de nacht voor voeding, maar geregeld wakker voor tutje en vroeg wakker ook. Dus weinig slaap nog steeds. Hopelijk verandert het ooit haha. Reva sliep al snel beter. Misschien is het de pavlik die nu roet in het eten gooit..

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,
    Beperkte wifi hier maar we hebben t geweldig in Canada! Met Sara gaat t een stuk beter en de vlucht van 9 uur is top verlopen! Iedere 2 uur een klein cadeautje gegeven en dat werkte top!
    Ik zal proberen een paar foto's te plaatsen!

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Lake Moraine....

Bijgevoegde bestanden:

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Flike klim met Sara op mijn rug

Bijgevoegde bestanden:

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Uitzicht meer dan waard

Bijgevoegde bestanden:

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Onze camper

Bijgevoegde bestanden:

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    De Athabasca Gletser bereikt na een zware tocht omhoog haha...

Bijgevoegde bestanden:

17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@vliegje fijn dat jullie even een nachtje door hebben kunnen slapen. Kunnen jullie niet afspreken dat jullie de meiden elke maand een nachtje naar opa en oma brengen?

@Dreamygirl wat een waanzinnig gave foto's! Jullie hebben de tijd van jullie leven zo te zien. Geniet er van!

18. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Wow dreamy echt fantastisch! Jullie geven me wel vertrouwen zo, wij hopen volgend jaar ook een mooie reis te maken met Lexis!

19. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Mooie foto's @Dreamygirl <3

Bedankt @vliegje! De kids waren 2 & 3, die hadden nog niet echt een mening over dingen, behalve wat ze op brood wilden en wat ze wilden kijken op tv :roflmao:

Over een mooi gezin gesproken... Wat een mooie foto's heb je op FB gezet @vliegje! Jullie hebben écht twee mooie meiden!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wow dreamy! Wat gaaf! En wat wordt Sarah groot zeg! Jeetje. Geniet ervan, ben jaloers!

Kash, thanks! Zijn zo trots op onze meiden :)

Deel Deze Pagina