@vliegje mooie fotos van jullie gezinnetje!! @Dreamygirl wat een mooi land is t toch he! super dat jullie t zo naar je zin hebben!! @hier. vandaag naar de bedrijfsarts geweest en ga weer voor 50% aan het werk vanaf 3juli ben er zo aan toe!!! betekend in juli 2dagen en aug. ene week 2dgn andere week 3 want dan verloopt mn ouderschapsverlof en omdat ik 8 sept. met zw.verlof ga ga ik niet weer voor een jaar aanvragen dat is zonde. @Kim hoe gaat t met je met de warmte??? hier wel goed al ben ik blij als het wat afkoelt zeg!! gelukkig hebben we vorige zomer een airco laten plaatsen, die heeft zn geld al meer dan opgebracht zeg!
Wat een prachtige foto's @Dreamygirl ! En @vliegje natuurlijk ook, geweldig gezinnetje, altijd superleuke foto's! Ik heb ook een foto voor jullie! Mijn muursticker is namelijk af! ❤ (Let niet op de zooi) Eindelijk af, zo blij mee! Verder doe ik weinig deze week. Beetje uitpaken in de ochtend of avond. Maar ik heb inderdaad veel moeite met de warmte. Heb een ventilatortoren en gister een groot zwembad gekocht. Vandaag opgezet, maar mn kraankoppelstuk lekt, dus ff wachten tot buurvrouw zo thuis is, mag ik de hare lenen. Vanmorgen liggingsecho gehad. Alles zag er perfect uit. Ukkie is mooi gemiddeld, zo'n 2422gr. Moet rekenen op 7-ponder bij 40 weken. Ze is al een klein beetje ingedaald ook. Dus allemaal perfect. Mijn bloeddruk is ook goed en ben nu 7,5-8kg aangekomen. Dus we zijn weer APK goedgekeurd! @denanja fijn dat je weer gedeeltelijk aan het werk gaat.
fijn dat je weer goedgekeurd bent haha snap dat je t zwaar hebt met de hitte! lekker rustig aan doen dus! mooi is het kamertje geworden!!
Thnx! Zo ff beetje opruimen op het kamertje. Voor wie t op fb nog niet gezien had, de lamp is nu ook af. Nog wel ophangen.
Het kamertje is echt prachtig Kim! Fijn dat je weer lekker aan het werk kan! Hier de laatste "echte" werkdagen... Het einde van het schooljaar komt in zicht. Volgende week toetsweek en dan alleen nog overgangsvergaderingen. Volgend jaar kan ik 4 lesuren extra werken, dat is lekker, want daardoor kan mijn vrouw nog iets meer ouderschapsverlof opnemen... Verder is het nog rustig! Nog geen gerommel, ukje zit nog goed... Wel hele dikke voeten en stiekem zijn we heeel ongeduldig! Morgen nog wel even een check bij de verloskundige.
Nog 4 nachtjes slapen!!!! We hebben besloten zondag te gaan testen. Maandag allebei vroeg naar het werk, dus dan maar een dagje eerder. Veel prettiger als je na de uitslag even samen kunt zijn, wat die ook gaat zijn. Het wordt nu wel spannender, maar het is nog niet dat de dagen tergend langzaam voorbij gaan ofzo. Dus, prima! Mooie foto's @vliegje En @Skatjekim het is supermooi geworden! Ben je er nu zo'n beetje bijna helemaal klaar voor dat ze komt? Ik wens jullie morgen veel succes met de warmte!
Spannend hoor! Veel succes alvast! En thnx, ben ook echt trots op t kamertje. Qua spullen ben ik aardig klaar, maar mentaal echt nog niet, hoop niet dat ze veel te vroeg komt! Maar ja, tis ook niet nix, t is ook spannend en nieuw en een complete levensverandering. En aangezien ik van zekerheid en vastigheid hou, zal dat gevoel ook wel eniszins blijven. Maar komt goed, want aan de andere kant kan ik niet wachten om mijn kleine meid in mijn armen te houden.❤ Hoop gewoon dat ze nog even blijft zitten, tot rond de 40 weken. En dan komt alles goed. En is t anders, dan pas ik me aan. De warmte is nog steeds zwaar, maar met mn ventilator, zwembadje en ijsjes, red ik me aardig. Komt goed!
@Chilll spannend hoor. Hoop zo op een positieve test voor jullie @Skatjekim succes met het warme weer. En de andere dames ook natuurlijk. Hier gaat alles goed. Hebben gisteren op dag 2 een echo gehad om te kijken hoeveel eitjes er klaar liggen. Nu moet ik vanaf vanavo d gonal-f spuiten bij mijn vrouw en vanaf dag 7 nog een hormoon er bij. En dan op dag 10 weer echo om te zien hoe de eitjes groeien. Hopelijk groeien ze goed. Xxx
Ik duim @Veertjuh! Ik kon vannacht niet slapen, had enorm last van harde buiken en mn bekken. Dus heb ik mijn tijd nuttig besteed en geboortekaartje ontworpen Zoiets gaat t worden... Enkele kaart, voor en achter bedrukt. De ster komt aan een touwtje er omheen. Twijfel nog over de kleur van de ster. Misschien toch wit of roze. Maar ben er zo aardig tevreden mee, komt de muursticker mooi terug in het kaartje
heel mooi kim!!! ik heb net bijna al mn kleertjes maat 56 en 62 verkocht jeuuj! voelt een beetje als een bevrijding whawha @Chilll spannend zeg voor jullie!!! @Veertjuh ik hoop ook dat alles goed groeit!!!
Fijn dat de zwangeren de hitte overleefd hebben. Gelukkig de komende tijd weer wat koeler. @Veertjuh jeetje, spannend hoor. Hoe voelen jullie je er onder? @Skatjekim leuke sticker + kaartje @Chilll succes met het wachten tot zondag! Hopelijk nu raak Vraagje: hebben jullie tips voor prentenboeken over 'twee mama's'? Ook welke stom zijn of raar taalgebruik hebben hoor ik graag!
Vandaag controle gehad bij de verloskundige. Bloeddruk was stabiel... (140/80) dus hij mag nog lekker blijven zitten. Baarmoedermond was al ietswat week aan het worden zei de verloskundige. Maar natuurlijk zegt dat niets over wanneer de bevalling zich aandient...
@Stier86 we vinden het erg spannend. En mijn vrouw vind het best wel eng. En is zo bang voor nog meer teleurstellingen . Er lagen wel 10 eitjes rechts en 5 eitjes links en dat was een mooi aantal zei de arts dus dat was fijn om te horen. Nu 29ste weer een echo dat is dan dag 10. Gisteren de eerste hormoon injectie gegeven. Xxx
Alle zwangeren sterkte met de warmte! Ook de andere meiden en kindjes sterkte met de warmte want slapen zal wellicht wat lastiger gaan dan! Hier in Canada nog steeds geweldig naar ons zin! We zijn inmiddels op een ranch aangekomen...vanmiddag lekker een rustdagje, spelen met water was favouriet!