O Dreamy! Wow! Een ranche! Lijkt me geweldig zeg. Geniet ervan! Kin, hele mooie kaart! Knap hoor! En alles veranderd inderdaad en ik ga ne niet zeggen dat alles een roze wolk is. Ik heb respect voor je dat je het alleen aandurft. Als ik terug denk aan die baby tijd.. maar ik ben iemand die goed moet oppassen voor depressies ed. Ben dus niet super stabiel. Dat scheelt misschien ook. Maar je kan het, echt. Het is zwaar maar het is het allemaal waard als de onrust voorbij is of de krampjes of ze lacht naar je en ze ontwikkelt. Dat is geweldig om te zien en mee te maken. Je kan het! Laura sterkte voor je vrouw! Denanja, je kan nu blauw shoppen dan! Stier, wij hebben 'een wereldwondertje' Werd vorige week nog gebeld van een vrouw van Gay and School, hele leuke site eigenlijk voor het onderwijs maar daar staan ook heel veel boekjes bij. Kleurplaten voor roze gezinnen etc. Heel leuk! Op de roze papa en mama groep had ik een link gezet. Als ik eraan denk zal ik dat ook op onze besloten groep zetten Ga gauw Novi uit bed plukken. Kwam vannacht later, 4.00. En scheet niet om 6.00 d'r broek vol maar 4.30 al O en ben weer begonnen met Insanity. 2x in de week maar omdat ik er anders te fanatiek in word, maar ik werk weer wat aan de lijn
Kim hoe doe je dat met het kaartje? Heb je van de muursticker een digitaal bestand ook? Echt knap hoor dat je dat allemaal zelf doet.
@Stier86 jij had t vorige week toch over tess dr oortjes... ze heeft vorige week idd waarschijnlijk oorontsteking gehad. is 2 nachten terug geknapt (vreselijke pijn ze krijste alles bij elkaar zo sneu) en vanaf toen heeft ze dus een vies oor. moeten t nu 3x per dag schoonmaken en dan kan t 2weken duren voor het helemaal over is. @vliegje dr is voorlopig genorg blauw in huis hahaha konden ons al niet inhouden, wacht nu op de winter collectie voordat er weer wta komt al zag ik net dat z8 winter al in de winkels ligt maar vind dat allemaal wat te zwart. @Dreamygirl dat ziet er echt heeeel leuk uit!! slapen gaat hier trouwens goed ook met se hitte gelukkig
Pfff Papiertje wilde echt niet slapen met de hitte, dolblij dat het nu weer wat kouder is! Mooi kaartje Kim, persoonlijk zou ik de kleur van het hart zo houden, past goed bij de boom! Ben ook heel benieuwd naar geschikte prentenboeken
@denanja oh echt?? Ik ga huisarts worden denk ik Wat zielig voor T! Hoe gaat het nu? Hoop dat het minder dan 2 weken duurt zeg.
@Stier86 haha moet je doen ja! het is sinds gisteravond al echt minder!! daarvoor plakte dr haar echt vast aan dr oor van de smeer maar nu niet meer . volgende keer bij zoveel dagen koorts gaan we dr keel en oren standaard laten nakijken dat iig!!
Fijn dat het beter gaat! Komen er al kiezen door? Kunnen ze ook oorontsteking bij krijgen. Inderdaad gewoon laten checken bij ha volgende keer.
jaaa die kiezen zijn er al! 6 of misschien wel meer al! ze laat niet zo makkelijk in dr mond kijken. maar kwamen er zoiezo 3 tegelijk dusja dat doet natuurlijk pijn.
Thnx vliegje. Aangezien ik de muursticker van Ali heb, heb ik daar gewoon de foto van de site geplukt. De blaadjes en sterren zitten dus niet exact hetzelfde. Maar dat valt vast niemand op. Heb de kleuren aangepast met een foto app (pixlr). De achterkant heb ik gemaakt op een kaartjes-maak-site, screenshot gemaakt en met pixlr de kleur weer aangepast. Moet nou nog een manier vinden om ze netjes te printen of laten drukken. De losse sterren heb ik bij Ali besteld, ga ik denk ik met de hand schrijven en bevestigen. Personal touch. Heb ze nu in wit en kartonkleur besteld, kijk wel ff wat het mooist is. Nu nog ff bedenken hoeveel ik er moet hebben... En welke maat ik ze ga maken. Moet ook nog passende enveloppen zoeken, en geschikt papier. Komt goed. Kan hier wel hulp in krijgen ook. Maar wil dit graag zelf doen/regelen.
Balen Chill! Sterkte! Kim het is wel handig om de enveloppen van te voren te schrijven/stickeren dan hoef je alleen de kaartjes nog maar erin te doen als ze er is!
Ja, thnx, die gedachte had ik ook. Of ik laat t door een ander doen. Maar ben idd aan t uitzoeken hoeveel ik nodig heb.
Creatief Kim! Is dat plaatje wel mooi genoeg voor afdruk dan? Als je het van het web af hebt gehaald? Chill, wat klote zeg Heb zo te doen met de stellen die al zolang bezig zijn! Novi is gister voor het eerst in het Carnavalfestival geweest, hilarisch! Haar ogen rolden bijna uit de kassen hahaha. Ze vond het interessant denk ik zo. Reva was super lief en dankbaar en vond het geweldig dat haar zusje mee ging in het festival.
Hij is zoals je m ziet. Moet m niet op posterformaat printen denk ik Maar kaartje van 15x15 ofzo moet lukken denk ik