@Ladion welkom en wat leuk dat jij nu aan de beurt bent om te dragen! hoeveelste poging was bij je vrouw raak???
Welkom @Ladion! Wat leuk dat jullie al een dochtertje hebben en nu voor een tweede gaan. Fijn dat jullie dezelfde donor hebben. Succes met de wachtweken, hopelijk wordt het wachten beloond!
Welkom @Ladion Dames, vanaf hier ff excuses. Ik lees jullie berichten wel, maar ben t bij het volgende bericht vaak al weer vergeten. Blijf steeds scrollen om terug te lezen. Vandaar ook amper reacties op jullie van mij. Maar tis niet zo dat het me niet interesseert, ik vergeet het gewoon. Blame it on the pregnancy!
Ach das toevallig! Leuk. Hebben jullie wel al een gesprek gehad, of komt deze nog? Wij zijn echt heel tevreden over dit ziekenhuis. Heel persoonlijke begeleiding, betrokken en zijn enorm enthousiast als we Lizzie mee nemen naar n behandeling. Ondanks dat t een ziekenhuis is voelen we ons op die afdeling altijd erg welkom. Enige nadeel (of voordeel, tis maar hoe je het bekijkt) is, dat ze er niets aan doen om je zwangerschap te bevorderen. Je moet alles zelf doen, regelen, en het enige wat zij doen is insemineren wanneer jij een positieve ovulatietest hebt gehad. Dus zo natuurlijk mogelijk laten verlopen. Bij andere klinieken/ziekenhuizen hoorde ik vaak over vooronderzoek en het volgen van je eisprong. Dat gebeurt hier niet. Wij hebben dat altijd als prima ervaren, zo gebeurt t zo natuurlijk mogelijk. Voor zover je dat zo kan zeggen. Succes met wachten! Hopelijk kunnen jullie snel terecht!
@denanja mijn vrouw was zwanger na poging 5. Zij was na de 4e poging wat onzeker over haar vruchtbaarheid en na wat onderzoek bleek dit te kloppen en blijkt ze PCOS te hebben. Toen hormoonpillen gekregen en toen was t meteen raak!
Dank je! We staan nu op de tweede wachtlijst. We hebben de intake gehad in april en worden nu waarschijnlijk rond november opgeroepen voor het volgende gesprek. Heel spannend allemaal! Maar wat je zegt klopt inderdaad, ik vind de sfeer daar ook heel prettig. Klinisch maar toch ook weer niet
Ladion vanuit Canada welkom Wat leuk dat je mee komt kletsen en dat jullie voor een tweede gaan! Hoe oud is Lizzie? Of heb ik daaroverheen gelezen?
Ladion vanuit Canada welkom Wat leuk dat je mee komt kletsen en dat jullie voor een tweede gaan! Hoe oud is Lizzie? Of heb ik daaroverheen gelezen?
Even een trotse moeder tussendoor: M kan los lopen! Natuurlijk nog maar een paar pasjes en ze stort zich in je armen als ze naar je toe komt. Ze is zelf ook zo trots! Laatste avondje hier voor ons, morgen helaas weer naar huis. @Dreamygirl goede terugreis gewenst! @Vulpen en @Inkt tip: klein flesje water geven tijdens het verschonen werkt hier nu heel goed!
Welkom Ladion! Wat goed van M.! Leuk is dat hè, hoe trots je kan zijn op je kind. Ik zag laatst een documentaire waarin een moeder zei dat ze eigenlijk nooit trots was op haar kinderen, dat ze dat vond lijken alsof je alleen positief dacht over je kind als het goed presteerde of zo, ik weet niet precies wat ze bedoelde maar begreep het sowieso niet; ik ben voortdurend megatrots op ons Papiertje, hoeft ze niet eens zoveel voor te doen Bizar hoe snel dat trouwens gaat: rollen, tijgeren, ze probeert nu al om te gaan zitten en een beetje om zich op te trekken en over een paar maanden zou ze dus misschien zelfs al kunnen lopen... Bedankt voor de tip Stier! We geven haar nu een leeg pak doekjes en dat werkt redelijk, lekker kraken
@Dreamygirl Lizzie wordt 20 september 2 jaar, dus een echt peutertje in huis wat momenteel lekker d'r eigen willetje laat zien, heerlijk, ik hou ervan! Helemaal met je eens @Vulpen alles wat je kindje doet maakt je zó trots steeds. Om de kleinste dingen, zo klein soms zelfs dat je t verder niemand zegt whahah omdat je dan denkt dat t misschien n tikje overdreven is. Maar wij samen kunnen er soms wat van, zo mooi om de ontwikkeling te volgen en te zien hoe geweldig we haar wel niet vinden
Welkom @Ladion! Mijn vrouw gaat ook onze tweede dragen als dat wil lukken, maar voorlopig zijn we daar nog niet aan toe haha! Ik ben ook de hele tijd trots als Lexis iets kan hoor! Ze kan nu 'klappen' soort van, echt zooo schattig!
Hoi dames, Is het bij Jullie ook zo aan het onweren en regenen? Zo ja hoe vinden de kindjes het? Zijn ze niet bang of vinden ze het juist leuk? Wij zitten erg in spanning morgen tussen 9 en 11 horen we hoeveel eitjes er bevrucht zijn en hoelaat we zaterdag de.terug plaatsing hebben. Dan weer 2 weken wachten. Xxx
Hoi dames, Wij zijn net gebeld door de kliniek Van de 6 eitjes zijn er 5 bevrucht Dus 5 embryo's. Morgen zoeken ze de mooiste uit en dan om 11:15 terug plaatsing En dan duimen dat de andere nog goed door delen zodat die de vriezer kunnen. Mocht het nodig zijn.zijn zo blij met dit resultaat hadden we niet verwacht haha. Xxx
Wat een mooi bericht voor jullie! Een echte opsteker. Veel succes morgen. Hoe zit dat eigenlijk met testen bij icsi? Moet je dan ook 14 dagen wachten of kan het eerder omdat een deel van de groei al buiten het lichaam heeft plaatsgevonden?
@Stier86 met ivf mogen er 17 dagen na de punctie testen. 14 dagen na terug plaatsing dus is gewoon het zelfde qua wachten voor testen. Alleen 1 verschil is dat ookal breekt menstruatie door ze je aanraden sowieso te testen. En na 5 weken na controle sowieso. Of test nou positief of negatief is maakt niet uit. Negatief kijken ze of alles weer schoon is en met positief is het de eerste echo . Dus afwachten maar weer na morgen Hopelijk hebben we nu eens een positieve test haha. En hopelijk kunnen de andere 4 allemaal de vriezer in als reserve.
Ladion, welkom! Wat leuk zeg, bezig voor een 2e Kijk ook eens op Facebook bij Roze papa's en mama's groep, zitten ook heel veel stellen. Heel leuk om alle ervaringen te delen en andere gezinnen te zien O Dreamy, wat geweldig toch! Ben je nu weer onderweg naar huis dan? Of pas volgende week? Ben erg druk. Mag even niet sporten omdat ik misschien diastase heb aan mijn buik. Maar vanochtend moesten we met kids bij huisarts zijn en die vond het wel meevallen. Dus denk dat ik gewoon doorga met sporten, al wordt mijn buik dikker dan platter... Maar goed, denk aan conditie en algehele vetverbranding misschien haha. Kim, je bent gewoon al 37 weken! Jee meis, wat gaat het nu snel! Je bent er al bijna Zo benieuwd! Stier, wat knap van jullie meisje! En ja, andere shockeren vind ik geweldig Wij doen het all the time hahahaha! En mensen zitten inderdaad soms ongegeneerd te gapen Veertjuh, wat spannend zeg!! Succes morgen! Duim voor jullie