Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, geweldig dat bedje! :)

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O we hebben controle gehad van Novi's heupjes en moeten nog 10 weken doorgaan met de pavlik.. balen maar ja..

3. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @vliegje Wat balen voor jullie en voor Novi dat ze nog de pavlik aan moet hopelijk met volgende controle beter nieuws dat ze zonder mag dus :)

Xxx

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @vliegje ik heb een (lange) reactie geschreven op je vragen maar wist niet hoe ik de namen in t blauw kreeg (zodat je dus melding krijgt dat ik jou genoemd heb haha...) nu heb ik t door dus dacht zeg t ff...

Hoe gaat t nu bij jullie? Begint t ritme te komen zo met 2 kleintjes of ervaar je t nog als pittig? Slaapt Novi nog door?

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Ladion Oh jullie ook een heerlijk puberende dreumes thuis haha...hier word Sara 18 juli alweer 2 jaar en ook onze dame weet heel goed wat ze wel en niet (NEE) wilt...:rolleyes: spannend zeg of deze 4e poging gelukt is!

@Stier86 oh wat gaaf dat M kan lopen!! Tuurlijk ben je dan trots! Hoe kan je nou niet trots op je kind zijn...man wij zijn gewoon hele trotse mama's, de hele dag door hihi...in Canada een mooi compliment te horen gekregen, Sara zat in de bus en zwaaide naar iedereen en voordat ze uitstapte gaf ze de chaufeusse (ook lid van de club) een high five haha....een vrouw zei: "Wauh, that girl is full of character"!
    Toen dachten we ja, dat is ons meisje, temperamentvol, vol karakter! TROTS!!

@Veertjuh wat een geweldig resultaat!!!
    Succes morgen!!

@vliegje ik zie dat er iets verkeerds gaat. Iets wat ik in Canada gisteravond dacht geplaatst te hebben plaatst ie zojuist dus nadat jij al reactie gegeven hebt. Wat balen dat Novi nog met dat broekje moet blijven zitten zeg! Sterkte!

Wij inmiddels thuis pff zijn kapot want al 32 uur wakker ofzo...Sara had geen zin om te slapen op de terugweg en pas de laatste 2.5 uur viel ze in slaap. Bij thuiskomst werkelijkwaar binnen 20 min het hele huis op zn kop met haar speelgoed wat ze gemist had hahah...ja joh we hebben nog niet genoeg te doen straks! :|

6. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat leuk dames, om al jullie trots momentjes en vooruitgangen te lezen!:o:;)

Spannend @Veertjuh succes vandaag!

Idd @vliegje over de 37 weken al weer, is nu toch echt wel spannend!
    Do. nog bij de vk geweest, alles was gewoon goed. Mag nu elke week, tot ze komt.
    Ben mentaal nu wel klaar voor de bevalling en geboorte, maar moet in huis nog wel veel meer doen dan ik had gehoopt.
    Gelukkig krijg ik wel hulp en heb ik bepaalde dingen gewoon tot nader order uitgesteld.
    Mijn plaats is nu iig 'af'. Dwz: bestraat en gebruiksklaar. Moet m nog opleuken, schuttingen erin, etc. Maar voor nu ff is ie klaar. Alleen t zand ff verder invegen nog. Vandaag vooral veel geruimd, schoongemaakt en adressenlijstje gemaakt. En geprobeerd geboortekaartje proefdruk te bestellen, maar laptop werkte ff niet mee.
    Nu naar bed, morgen weer een dag!

Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja we krijgen wat ritme, mag ook wel na 5 maanden haha. Gister was ze alweer 5 maanden!
    Nee slaapt niet door hoor. Was eenmalig haha. Ze komt nu rond half 5 dus op zich ook goed te doen. Alleen als ik moet werken is het minder want kan dan nog maar uurtje terug naar bed haha.

Wat een reis zeg! Pffff respect voor jullie! Was Sarah wel lief?

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Gelukkig meis! Ohja dat weet ik nog met Sara toen in t begin, wakker worden een uur voordat je er zelf uit moet grrr...Jeetje 5mnd alweer meis! T gaat idd hard!! Sara val weer bijna 2 jaar!!

De reis duurde zelf geen 32 uur hoor maar we waren in Canada s ochtends rond 07.00 wakker, laatste spullen inpakken, camper wegbrengen, met taxi naar vliegveld en daarna vlucht van 8.5 uur. Sara viel na de douane keurig op de tijd van haar normale middagslaapje in slaap en weten niet beter dat ze dat vervolgens s avonds in t vliegtuig ook doet maar nu niet haha...ze was wel lief, niet huilen maar gewoon niet willen/kunnen slapen want ze was wel moe. Gisteren Sara thuis een middagslaapje van 1.5 uur laten doen en daarna zijn we allemaal om 20.00 naar bed gegaan. Resultaat, Sara en vrouwlief slapen beiden nog (07.50) en ik al vanaf 03.00 wakker grrr....

Kash en denanja vinden dit leuk.
  9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    oho ik kreeg geen meldingen dus moet veel lezen maar zoiezo even reactie.
    @Stier86 wij mochten wel eerder testen bij onze terug plaatsingen ik kreeg een dag 4 cryo teruggeplaatst dus op de dag van de terugplaatsing 10 dagen later kon ik testen (al raad de kliniek 12 dagen later aan haha) maar wij testte bijde keren iets eerder haha kon niet wachten.

@Veertjuh spannend weer! en mooie opbrengst! hoop dat alles mooi door deeld!!!

bij ons niet geonweerd trouwens.

moet nog 1 pagina lezen maar ben bnag dat dan mn reactie weg gaat haha

10. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Veertjuh Heeeeeel veel succes vandaag! Mijn duimen draaien weer de komende twee weken!

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Dreamygirl wat een prachtig compliment zeg! Geen wonder dat jullie trots zijn. Sterkte met de jetlag en het wassen en opruimen.

@Veertjuh heel veel succes vandaag! Ik duim weer voor jullie.

@Skatjekim succes met de laatste loodjes!

Wij zijn ook weer thuis. Met 3uur (!) vertraging. Pech onderweg! Dus met kind achter de vangrail langs de snelweg. Doodeng. Weggesleept door anwb (doen geen reparaties meer langs de snelweg). Schade viel mee maar gaat toch wel weer flink wat geld kosten. Grrrr. Het was hartstikke warm en gigantische files. Dus nu zijn we weer toe aan vakantie ;)

12. Ladion

Ladion Lid

5 jul 2017
    8
    15
    3
    Vrouw
    @Veertjuh wauw wat spannend zeg. Heeeeel veel succes. Spannende momenten altijd, maar deze dag moet helemaal goedkomen. Dat is bij mij namelijk ook zo....want....
    Ik heb vanmorgen een positieve test gehad!!!!! Binnen 10 seconden een dikke + die niet meer weg ging!
    Dus nu bij de 4e poging...raak!

Bijgevoegde bestanden:

Kash, Narcisje, denanja en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    Spannend Ladion!

Wat vervelend dat jullie pech hadden Stier! Lijkt me inderdaad doodeng. Gedroeg M zich wel een beetje?

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je mensen die verbaasd zijn over je gezinssituatie zou willen shockeren? Ik heb het zelf tot nu toe gelukkig nog niet echt meegemaakt (zijn met z'n drieën nog niet veel buitenshuis op pad geweest...), het lijkt me wel heel vervelend als mensen zo staren. Maar ze verwachten het gewoon niet, ze zijn het niet gewend, dus dan zou ik juist willen laten zien dat het eigenlijk niet zo bijzonder is, niets om naar te gaan staren.

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd @Ladion !!!
    Duimen dat t goed blijft gaan!

15. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Zo de tp gehad :)
    Was een 8delige embryo :) en deelde goed dus hopelijk blijft hij goed door delen en nestelt hij in :).

Hebben nog 2 embryo's die op schema groeien en 2 lopen iets achter dus daar horen we volgende week meer van hoeveel de vriezer in gegaan zijn.
    Xxx

Kash, Narcisje, denanja en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Spannend hoor! Ik duim weer mee!

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #4517 Dreamygirl, 8 jul 2017
    Laatst bewerkt: 8 jul 2017
    @Ladion wat een prachtige test!! Gefeliciteerd! Dat het maar goed mag blijven gaan!!

@Stier86 oei das balen, zeker met kind en de warmte! Ja hoe deed M het in de tussentijd?

@Veertjuh ik duim meis!!

@Vulpen ik ga geen mensen opzettelijk shockeren door juist te zoenen oid maar kan er wel om lachen als anderen dat doen. Ik vind t namelijk best irritant soms dat gestaar of voor mijn gevoel afkeurende blikken. Dan denk ik kom op, niet gewend? We leven in 2017, hebben ieder jaar Gay Parade en Roze Zaterdag dus t moet inmiddels toch wel ingedaald zijn? Tis net alsof mensen net als wij in Canada in t echt beren zien maar dan zien zij in t echt lesbische mensen :eek: :roflmao:

We kregen op vakantie geregeld de vraag van wie Sara was. Dan zei ik, van ons samen...voor mij heel normaal antwoord maar dan zag je soms ook mensen denken huh hoe kan dat nou?

18. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    O, ik vind dat soort blikken/vragen ook mega-irritant hoor, maar juist daarom, ik hoop dan te kunnen laten zien dat wij juist beschaafder bezig ben dan zij of zo. Maar echt, waar bemoeien mensen zich ook vaak mee.

Laatst wel de opmerking gehad dat ik zo ontzettend op Papiertje leek, 'precies dezelfde mond' :D

19. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Zo, even de tijd voor een uitgebreidere reactie.

@vliegje Wat naar dat Novi nog zo lang in de pavlik moet. Kon de arts wel zeggen of het nu in ieder geval de goede kant op gaat? Werkt het wel? En als ze dan vrij is van de pavlik, moeten er dan nog andere behandelingen plaatsvinden?

@Skatjekim Wat komt het dichtbij nu! Ze mag nu officieel komen. Ik ben echt heel benieuwd wanneer je ukkie komt. Heb je zelf een gevoel over wanneer?

@Dreamygirl Wat een ontzettende mooie foto's heb je steeds geplaatst van je reis! Lijkt me echt een bijzondere ervaring met de caravan door Canada.

@Ladion Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe lang ben je nu zwanger? Voel je al iets?

@Veertjuh Fijn dat de tp goed is gegaan!

Dreamygirl vindt dit leuk.
  20. Ladion

Ladion Lid

5 jul 2017
    8
    15
    3
    Vrouw
    Ik ben nu in m'n 5e week van zwangerschap, heeeeel pril, er kan nog vandalen gebeuren. Maar ik voel vanalles in mijn buik wat ik normaal niet voel en die test was binnen 10 seconden knal positief, dat ik voor nu gewoon geniet! Maandag ziekenhuis bellen met dit nieuws en dan zal er een afspraak voor een echo gemaakt worden. Die zal wel over n week of 2/3 zijn.
    Verder houden we t nog voor ons hoor. Een vriendin van mij weet t, en een vriendin van Syl maar daar blijft t voorlopig bij. Rustig aan!

Ohh en dat mensen kijken wanneer je als stelletje met kind ergens bent...dat doet me niets! Ik heb er geen last van, ik zie het als hun tekortkoming en geniet gewoon lekker van ons momentje samen.
    Soms een schepje erbovenop vind ik soms ook wel grappig. Niet persé om te provoceren maar als ze blijven staren dat t bijna gênant wordt, wil ik syl nog weleens schatje noemen of op subtiele manier bekend maken dat we echtechtecht n stelletje met kind zijn. Maar nee, ik heb er geen last van. Ik vergeet t eigenlijk ook altijd, dat dit "anders" kan zijn voor anderen.

Deel Deze Pagina