Niet echt. Ze is goed ingedaald en heb met de dag meer last van pijn in mn lies en van druk daar beneden. Maar hou (nog) geen vocht vast en 'teken' schijnbaar ook nog niet. Ik weet t echt niet Laat nog maar ff zitten, ben er mentaal klaar voor, en in principe is kamertje enzo ook gebruiksklaar. Maar zijn nog veel dingen die ik graag ervoor nog af zou willen hebben.
Wij hebben zojuist tickets geboekt naar LA voor volgend jaar om daar in drie weken met een huurauto een rondreis te gaan doen naar San Francisco etc! Superspannend! Lexis is dan 20 maanden, alle mogelijke tips van @Dreamygirl over draagzakken en slaapplekken zijn welkom! Duurt nog wel een jaar haha!
Gefeliciteerd @Ladion! Dat het maar goed door mag zetten @Vulpen ik ga geen mensen opzettelijk shockeren door juist te zoenen oid maar kan er wel om lachen als anderen dat doen. Ik vind t namelijk best irritant soms dat gestaar of voor mijn gevoel afkeurende blikken. Dan denk ik kom op, niet gewend? We leven in 2017, hebben ieder jaar Gay Parade en Roze Zaterdag dus t moet inmiddels toch wel ingedaald zijn? Tis net alsof mensen net als wij in Canada in t echt beren zien maar dan zien zij in t echt lesbische mensen We kregen op vakantie geregeld de vraag van wie Sara was. Dan zei ik, van ons samen...voor mij heel normaal antwoord maar dan zag je soms ook mensen denken huh hoe kan dat nou?[/QUOTE] Eens met @Dreamygirl! Ik ga me ook niet anders gedragen maar kan me er inderdaad wel aan storen soms. @Stier86 oei das balen, zeker met kind en de warmte! Ja hoe deed M het in de tussentijd?[/QUOTE] M vond het erg eng in de berm. Ze lag net te slapen toen het gebeurde dus ze was nog hartstikke moe. Gelukkig waren we zo helder de draagzak van de achterbank mee te pakken dus daar heeft ze ingezeten, dicht tegen me aan. Bij het servicepunt van de anwb was gelukkig speelgoed en een anwb-autootje waar ze in mocht. Ze wilde niet meer weg, haha! We hebben haar daar kunnen verschonen en een flinke fles water gegeven want ze had het zo warm, arme meid. Maar goed, we zijn weer veilig thuis!
@Skatjekim gaat snel ben benieuwd wanneer ze komt!!! ik had ook totaal geen tekenen dat ze zou komen gewoon pats boem ineens vliezen gebroken. doe niet teveel meer meis je hebt je energie hard genoeg nodig straks. @Stier86 pff geen leuk einde van je vakantie zo! fijn dat M het toch wel goed gedaan heeft. @Ladion hoe cool! gefeliciteerd! succes met de nog ergere wachteweken, de weken tot je eerste echo!! ik/wij merken nooit zo dat mensen staren eigenlijk. krijgen ook nooit vragen ofja krijgen weleens vragen maar gewoon wie tess gedragen heeft (al kunnen ze dat wel zien ) @vliegje balen dat ze nog langer in de pavlik moet maja het is om een rede dus hoop dat ze er daarna vanaf is! hier alles rustig, ben weer aan het werk. niet echt veel extra last tot nu toe dus dat is fijn. vind het wel weer lekker om te werken. met tess alles ook weer goed, morgen laatste dag antibitoca en dan 19 juli kno arts, ben benieuwd. ze is trouwens, ondanks dat ze dus niet lekker was, door naar het volgende groepje met zwemles! zo leuk! ze doet t zo goed! vooral als de juf kijkt whawha ja da tbegint nu al! ze kan ook echt krijsen als ze dr zin niet krijgt! echt een meisje dus! als ik op iemand ben vergeten te reageren sorry!!!
@Veertjuh ik was jou helemaal vergeten! wat super soieso nog 2 cryos dus en hoeplijk die andere 2 ook nog! maar weetje hoop gewoon dat je die niet nodig hebt en deze gewoon raak gaat zijn!
@denanja wij hopen ook dat we geen cryo nodig hebben en dat dit gewoon raak is zijn er helemaal klaar voor mag ook wel na 1 jaar al bezig zijn haha.. Dus nu weer spannende 2 weken. Xxx
@denanja fijn dat t werken goed gaat en dat t beter gaat met Tess! Spannend idd de 19e! Maaruh zit Tess op zwemles?
@Dreamygirl ze zit op knuffelzwemmen en dan elk half jaar ga je dan op voor een knuffeltje. en als je er 9 hebt dan mag je op echte zwemles. zijn 3 groepjes en ze zit nu dus in groepje 2 maar daar gaat ze wel even inzitten nu. @Veertjuh t is jullie gegund!!
Wat super leuk!! Weten jullie al welke route jullie gaan rijden dus welke plaatsen en National Parken jullie willen gaan aandoen? Wij zijn ook in t Zuidwesten van de USA geweest dus als ik een beetje weet hoe en wat geef ik graag tips!!
We zijn het nog aan het uitstippelen maar we beginnen en eindigen dus in LA en willen naar SF en alle leuke dingen daartussenin!
Mijn berichtje over de meeting die ik op fb had gezet, zet ik ook even hier. Dreamy heeft geen fb en weet niet meer of ze mee wilde of niet. Maar de roze papa en papa groep van ons wil ook een keer daten in utrecht waarschijnlijk. Als bij ons uitje teveel mensen 'onzeker' zijn, is het misschien een idee on met de roze groep iets te plannen. Dan zien we mekaar alsnog, alleen met wat meer mensen. Maar als er hier mensen zijn die echt specifiek met deze groep willen afspreken is dat natuurlijk ook prima. Maar volgens mij waren er nog veel mensen ovb? Ik zou die 24e sept als optie bij een meeting met de roze groep kunnen noemen, met wat andere data erbij en dan kijken welke data de meeste voorkeur heeft. Dit was mijn berichtje: Hee meiden. Ik vroeg me af of dit uitje zeker gaat worden of zijn er nog veel twijfels, mensen die niet kunnen zeggen of ze kunnen komen? Op de roze papa en mama groep werd namelijk ook gevraagd om een 'date' zeg maar. Als dit uitje nog vrij onzeker is, is het wellicht een idee om 24 sept als 'optie' te noemen voor een groter uitje met de roze papa's en mama's. Anders is het voor sommige misschien dubbelop? Wat vinden jullie? Als er echt mensen zijn die dit uitje willen laten doorgaan zonder anderen 'vreemden', dandoen we dat natuurlijk. Maar zijn er teveel twijfels dan vind ik het misschien zonde als dit niet door zou gaan en het wel met die roze groep zou kunnen. Snappen jullie het nog?
Mijn rooster van september is pas rond 10 augustus officieel dus tot die tijd kan ik nog niks vastleggen.
Okido, krijg op FB weinig reacties ook dus als jullie het oke vinden ga ik die datum schrappen en zet hem als optie bij een roze papa en mama meeting. Dus het kan wellicht die datum worden, maar dan een grotere groep en andere locatie. Sorry voor degene die wel wilden, maar op dit moment zijn nog zoveel mensen onzeker dat ik die datum eventueel kan gebruiken voor die roze ouders groep en anders is het alsnog dubbelop @Chybou Ik had van jou nog geen reactie, maar je zit ook in die roze ouders groep he? Hoop dat je het oke vindt dat ik die datum ga gebruiken voor een eventueel meet met die grote roze ouders groep?
Vandaag mail gehad van de kliniek. We hebben 2 embryo's in de vriezer dus daar zijn we blij mee Maar hopelijk niet nodig Xxx
@Stier86 het gaat wel hoor. Is heel spannend. Vrouwlief heeft menstruatie achtige krampen maar voor menstruatie is het nog te vroeg. Dus laten we hopen dat het van de innesteling is. We gaan het meemaken. Ik blijf positief hoe moeilijk het soms ook is om positief te blijven. Xxx
Hey dames, Ik wilde even laten weten dat mijn vriendin en ik gister hebben besloten dat het beter is als we uit elkaar gaan. We houden ontzettend veel van elkaar, maar er zijn te veel verschillen en problemen waar we tegenaan blijven lopen hoe hard we ook ons best doen. Soms is alleen liefde niet genoeg, helaas.
Zou inderdaad innesteling kunnen zijn @Veertjuh. Mijn vrouw voelde dat ook bij de eerste poging. Wie weet! Ik hoop dat de twee weken snel gaan voor jullie. En hou goede moed hoor, ook al is dat soms best moeilijk! Jeetje @Chilll wat enorm spijtig om te horen! Zo te lezen gaan jullie er heel verstandig en realistisch mee om. Sterkte hoor! En ik kan me voorstellen dat het nu misschien moeilijk is om hier te lezen en te schrijven maar weet dat je altijd welkom bent he!